10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Esmee is toch gaan slapen.
    Maureen ook, dus die heeft de fles net op.
    Heb een waterijsje genomen net, lekker hoor.
    Heb lekkere trek, er liggen nog 2 roze koeken ;) en die zitten steeds in mijn koppie. De koeken liggen er nog hoor ;), blijven ook liggen.
    Ik moet echt even streng, weekeinde heeft me niet erg goed gedaan namelijk. Met kleding aan en ontbijt op schrok ik wel, dus ja, even doorbijten dus.

Mijn dag:
    O: 2 meuslibollen met halvarine, glas melk.
    T: peer, en een carfield koekje van Esmee, thee, water.
    L: 3 boterhammen met filet, kop kerriesoep.
    T: waterijsje, worteltjes, thee en water.
    A: gekookte aardappelen, rode bietjes en een wienerschnitzel, lepel jus.
    T: crackertje filet denk ik.

Zo Esmee wakker maken, tassen staan al in de auto.
    Kan daarna meteen door naar het werk.
    Vanavond bewonersvergadering, wat gesprekjes met clienten, moet een werkplan af krijgen dus weer een drukke dienst ;).

Ben net gebeld door locatie coordinator.
    Ik wilde een cursus doen, en er is een plaats vrij gekomen, ik kan hem dus gaan doen maar de eerste dag is donderdag al :$, de hele dag en daarna om de twee weken een ochtend ( paar keer ).
    Ontzettend leuk, heb ja gezeg. Maar moet een afspraak verzetten, heb geen nummer van degene dus moet er mar heen ahaha, en oppas zien te regelen. De hele dag de kinderen naar op de opvang spreekt me weer tegen. Een dag is voor Esmee wel lang.
    Beppe en oma maar eens even bellen ;), misschien kunnen die iets betekenen.

Ik moet van alles regelen dus.
    Nou, ik ga afmelden.
    Fijne dag dames en tot laterssss!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, dat is dan idd wel een hoop geregel op kort termijn

Jarige : stom dat ik haar naam hier kwijt ben.... ze maakt die luier motors.

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    oooh zij.... ja, weet wel wie je bedoelt, maar ook ik weet zo haar naam even niet. Korte naam, heeft al een poos niet meer meegekletst!!!

Van harte in elk geval ;).

Ik ben weg...... ik MOET weg!
    Kids zijn naar de opvang, gaan ze donderdag toch de hele dag heen.

En ze zoeken iemand voor de ouderen commissie, echt iets voor mij, ga het doen. Neem alleen wel erg veel op me de laatste tijd ;).
    Ach, het is maar 1x in de 2 maanden zo'n bijeenkomst.
    Leuk met al die mama's, om en om bij iemand thuis.
    Ik vind het wel belangrijk als mama ook wat te zeggen te hebben over de opvang waar mijn kinderen heen gaan.

Ik ga rennenn, kom te laat anders.

4. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Meiden,

hoe is het hier met jullie?

Bij ons gaat het super goed. Davy doet het super en groeit lekker. Onvoorstelbaar hoe een kleintje zo snel in je leven zijn draai vind. De nachten vallen tot nu toe nog mee.. Vannacht alleen een flinke huilbui waardoor ik 1,5 uur met hem beneden heb gezeten om papa zijn nachtrust maar te gunnen. Toen ik vanmiddag mijn tukkie wilde toen was meneer weer klaarwakker... gelukkig kwam mijn moeder plots even langs... :D zij gelukkig dat ze even kon knuffelen.. hahah
    nu zijn ze even lekker wandelen buiten zodat mama even haar mail kon checken!

goed nieuws! heb vrijdag een tweede gesprek bij mijn sollicitatie! ben helemaal happy.

5. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

*checkt agenda*
    Mag ook! Dan gaan we je eerste 5kg vieren :p

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Zal vanaaf Ronnie ff vragen die is nu net thuis en wil dat denk ik nu niet aan horen :)
    Je hoort van me!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Annemie, ja gaat hard he !
    Ik duik voor je solli

8. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Jou verlof is min of meer onverwacht begonnen hé? Lijkt me wel gek om nu al niet meer te hoeven werken. Maar ook wel lekker denk ik?

@Zustertje: De reis gaat naar Sicilië. Het is nog ruim voor de laatste keer dat ik mag vliegen, je mag eigenlijk nog best lang vliegen bij de meeste maatschappijen. Ik heb er helemaal zin in. In Italië kun je altijd zo lekker eten.

@Elena: Goed gesprek gehad met de studiecoördinator?

@Kim: Fijn dat het zo goed is afgelopen bij de tandarts.

@Humbly: net menuutje zo op het oog.

@Wendy: Wat naar van die vriendin, niet leuk dat ze zo over jou partner zit te praten. Dikke knuff.

@Butterfly: Esmee is een pittige tante. Hoe is het vanmiddag afgelopen?

@Uk: Handig van die flesjes bier…

@Annemie: Fijn dat het zo goed gaat bij jullie. Helemaal super dat je voor tweede gesprek mag komen, da’s altijd een goed teken!

@Hier: Lekker gewerkt en lekker geslapen. Mannetje heeft de hele week nachtdienst dus het zijn saaie avonden hier van de week. Vanavond pufcursus, dus da’s dan wel weer gezellig.

9. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Zo de dag zit er weer op. blugh wat was het warm op school zeg niet normaal meer.
    Liam is heerlijk aan het spelen en straks weer naar bed.

Femke
    dank je wel :D ik eet nu meer dan ik de vorige keer deed maar ik beweeg nu ook meer :)

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke is idd wel lekker. heb nog tig klusjes voor in huis waar ik normaal de energie niet meer voor had na het werken.
    Wel weer onzeker qua inkomsten etc.Veel plezier vanavond

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Beschuitje: Super zeg. In de vakantie zelfs nog 3 ons eraf. Ik kom altijd alleen maar bij in de vakantie (en kan daarna de draad niet meer oppakken) knap! Ik doe ook mee met jou en butterfly… STRENG!!! Spannend weer bij jou… hoop dat het deze ronde raak is meid!

@ Zustertje: balen dat je zo’n brakke nacht hebt gehad. Je hebt je energie nog hard genoeg nodig de komende tijd.

@ Kim: Toch maar weer stoppen met de oorbellen?! Ach ja… het was leuk zo lang het duurde he ;) Fijn dat het allemaal weer gebeurd is bij de tandarts.

@ Femke: Lekker vakantie in het vooruitzicht… je hebt het vast verteld maar waar ga je naartoe?

@ Elsie: Lekker verwend dus gisteren :D

@ Humbly: Grappig om die oude vertrouwde menuutjes van jou weer te zien. Ziet er goed uit meid!

@ Wendy: Kan me voorstellen dat het niet leuk is meid. Knuf!

@ Lovely: Fijn dat de stage tot nu toe goed bevalt! :D

@ Butterfly: Vervelend dat Esmee zoveel moeite heeft met de veranderingen. Hopelijk went ze er snel aan. Leuk dat je de cursus kunt gaan doen, maar wel een hoop last-minute geregel.

@ Jarige: Bedoelen jullie Que? Gefeliciteerd in ieder geval (ook al kletst ze hier volgens mij niet meer mee)

@ Annemie: Fijn dat alles zo goed gaat met jullie… En op 2e gesprek, wat super zeg :D

Hier vandaag de draad weer opgepakt. (Hopelijk deze keer met succes)… Ben op de fiets naar het werk geweest en heb me goed aan mijn menu gehouden. Drinken ging ook goed vandaag. :D Wel lekker gewerkt ook! :D

Mijn menu vandaag:
    O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel

L: 1 reuzekrentenbol
    1 kiwi

T: niks

A: 150 gram ovenaardappels
    1 rundervink
    1 schaaltje sla met komkommer, ananas en een beetje dressing
    1 lepel halfvolle frietsaus

Totaal van 1017 kcal.

Liefs

12. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo allen, hier al gegeten en ook zelfs gefietst. Wat is dat weer wennen zeg werken na twee weken luieren ;)
    Ben er moe van. Ik ga zo nog even strijken en ondertussen gtst kijken straks. Daarna lekker de douche in en een beetje lezen of zo in bed. Heb even niet veel te kletsen hihi...tot morgen x

13. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    melanie
    ze zijn niet veel veranderd he :p
    jou dagje ziet er ook lekker uit :D

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eerste babydraai zit er in :D

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Qua inkomsten is het natuurlijk K** om zo net voor de bevalling je baan te verliezen. Hopelijk lukt het na die tijd snel om een baan te vinden.

@Melanie: We gaan naar Sicilië.:D Fijn dat het weer lukt om de draad op te pakken.

@Hier: Gym was leuk, het is best een leuke groep geloof ik. De vrouw die het geeft is iig heel erg leuk. Nu wel moe, dus lekker op tijd het mandje in.

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Even uit mijn blote kop dus vergeef me als ik mensen vergeet..

Zustertje.. Fijn dat je mannetje het stofzuigen voor zijn rekening neemt.. De schilder klaar lees ik? Mooi geworden?

Butterfly.. Had vanmorgen geen vroege dienst maar 3 uur vergaderen en daarna lunchen met OR. Was eigenlijk 7 dagen vrij maar moet 2x voor overleg terug komen deze week. Mooi balen maar het is niet anders! Jij hebt het ook pittig op het werk lees ik. Hebben jullie een leuke pedagoog?

Melanie.. Mooi menu heb je vandaag en knap dat je op de fiets bent geweest, je klinkt weer positief!

Kim.. Tandarts viel dus mee, fijn!

Kaatje.. Nesteldrang?!:p

Humbley.. Fijn dat je alles weer goed op de rit hebt. En je menu ziet er goed uit.. Al weer een liefde in je leven?

Femke.. Fijn dat de gym leuk is!! Bedankt voor het compliment, ben ook blij dat ik zo goed op gewicht blijf. Motiveerd ook om op deze voet verder te gaan.:)

Beschuitje.. je eerste werkdag goed doorgekomen, goed dat je al lekker hebt gefietst.. Slapen zal wel lukken na een vermoeiende dag niet? Nog 3 dagen, spannend!

Lovely.. Zwaai!

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hier een drukke ochtend en relaxte middag gehad.

Mijn zusje is nog even geweest, lekker gepoedeld in het badje. Gezogen/gedweild en wat andere huishoudelijke klussen zoals de was/ vaatwasser gedaan. Na het eten weekboodschappen gehaald en hardgelopen. Ga straks lekker in bed tv kijken en vroeg slapen.

Morgen vroeg zwemmen met Esmee , vriendinnetje en zoontje, leuk!!

menuutje:

O: 2 crackertjes met rookvlees en koffie.
    T: Flesje water en koffie, plak bitterkoekjes cake en een schaaltje meloen/ananas.
    L: 1 krentenbol en 1 pistoletje met dun kip-kerrie en optimeldrink.
    T: peer en koffie/water.
    A: Kop tomatensoep met ballen en 1,5 pizzabaquete.
    T: schaaltje optimelkwark en straks wat zoutjes.

En ruim een half uur hardgelopen, afgewisseld met wandelen, 5 km afgelegd en zo'n 350 calorieen verbrand. ( was ook wel nodig na de plak cake vanmorgen..:))

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jep :)
    Bij levi begon ik op de eerste dag van mijn verlof met wassen,maar ja nu heb ik al een soort verlof en begint het toch te kriebelen. En dan is de babykamer ook maar gewoon klaar en kan ik de andere dingen van mijn lijstje in huis gaan afwerken

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Pfff... denk dat ik zo maar naar bed ga... ben doodop. En waarvan???

Mijn zus moet morgen weer voor het eerst werken na haar zwangerschapsverlof. Ze heeft alleen pas vanaf 1 juni opvang op het KDV. Dus tot die tijd pas ik op dinsdag op (ben toch vrij)... Morgenvroeg dus op tijd mijn bed uit (ben ik niet gewend als ik vrij ben ;)). Hopelijk blijft het morgen droog. Moet namelijk morgen nog even naar het winkelcentrum. Kan ik dat mooi te voet doen met de kinderwagen.

19. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    @Mel: Aaah wat leuk, kun je vast oefenen voor over een paar jaar ;) Je hebt in ieder geval een gezellige 'proef' baby ;)

Hier ook helemaal op! Kom net uit bad, en heb ineens een opvlieger van hier tot Tokio. En ik moet m'n haar ook nog fohnen....zucht.

Op tijd het bedje in, morgen weer om half 9 beginnen dus op tijd eruit.

Slaap lekker alvast!

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Melanie, wat leuk ! Veel plezier morgen

Deel Deze Pagina