10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, hoe was je stage ?

Tot morgen

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@Kaatje: Heerlijk dat jullie babykamer bijna helemaal klaar is.

@Melanie: Heerlijk op zo’n kleintje passen, veel plezier vandaag!

@Hier: Vroeg wakker, tegenwoordig slaap ik tot hooguit 6.30. Vandaag weer een lange meeting op het werk, blegh. Hopelijk vandaag ook duidelijkheid of ik aankomende donderdag nog naar Düsseldorf moet. We hebben daar een grote meeting, maar ik had aangeboden om achter te blijven om het fort te bewaken. Geen kwaliteitsmanagers op de afdeling is nl niet handig. Dat vond mijn baas ook, maar hij wist nog niet of ik of iemand anders achterblijft. Ik hoop dat ik hier mag blijven, normaal ga ik graag naar deze meetings, is erg leuk met alle europese kwaliteitsmanagers, maar D’dorf is ruim een uur rijden van hier en de meeting duurt 6 uur. Dan ga ik dus ruim over mijn 5 uurtjes heen. Met name terugrijden wordt een probleem en ik kan niet met iemand meerijden.

3. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Femke: Duim voor je dat je lekker hier maar blijven. Heb je het je baas uitgelegd waarom JIJ liever hier blijft? Werkze meid!

Hier ook klaar. Mijn zus kan elk moment haar dochter komen brengen... GEZELLIG! :D

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Heel veel plezier vandaag met je nichtje! Lief dat je op haar wilt passen tot dat ze naar het kdv gaat.

Femke.. Het zou raar zijn als je niet achter mocht blijven, gezien de redenen waarom je max 5 uur werkt.

Kim.. Werkse!

Kaatje.. Af is af toch?!

Een redelijk goede nacht gehad, Esmee was 1x overstuur wakker en Erwin is er heen gegaan. Lief van hem he?!;)

7.00 was het helaas gebeurd dus nog een halfuurtje in ons bed gedommeld en er toen maar uitgegaan. Hier inmiddels alles weer schoon en fris. Was draait en ontbijt is op. Zo eerst mijn koffie op drinken en dan een wandeling met de hondjes.

Half 10 komt een vriendinnetje ons halen om te gaan zwemmen. Leuk!!

De weegschaal gaf het zelfde aan als gisteren.. 72.0 Gisteren soep gehad en houd dan altijd veel vocht vast. Gisteren alleen nog een koekje en een appel gehad. Geen chipjes. Dus had een ander resultaat verwacht op de weegschaal. Maar goed.

Menu vandaag:

O: 1 boterham met speculoos en een schaaltje optimel kwark.
    T: appel en water.
    L: 3 boterhammen met 1x 30+ kaas en 1x appelstroop.
    T: banaantje
    A: Gebakken aardappeltjes, stoomgroenten & pangafilet.

Vanavond nog genoeg ruimte voor wat lekkers.;)

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!!!

@Melanie Leuk een dagje oppassen geniet ervan! Is je nichtje nu 3 maanden oud?
    Mooi menu had je gisteren! ''moet'' je nu nog veel afvallen?

@Femke Ik vind het wel een goede reden hoor waarom je daar niet heen wilt daar zullen ze toch wel begrip voor hebben?
    Werkse vandaag!

@Kaatje Nesteldrang altijd fijn dan is je huis overal netjes en schoon (hier gelukkig ook)
    Ben je nu wel aan het solliciteren of hoeft dat niet?

@MvE Lekker zwemmen vandaag geniet ervan! En je huis al weer lekker schoon.
    Heb je nu een aantal dagen vrij? Schilderwerk is super mooi geworden als ik van de week de ramen gedaan heb zal ik mijn man vragen foto's te plaatsen. Hoe is jullie tuin geworden?

@Butterfly Neem je niet teveel hooi op je vork!! Denk ook aan jezelf.

Hier al wat klusjes gedaan nu lekker even relaxen en dan aankleden. Misschien dat ik zo nog even naar de stad ga nog even wat laatste dingen halen.
    Gisteren kwam mijn schoonzusje met de gordijnen die ze voor de babykamer gemaakt heeft ze zijn echt SUPER mooi geworden! Ze heeft nu even de lengte genomen en gespeld van de week zijn ze klaar en dan kunnen ze opgehangen worden.

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    Femke: dat is inderdaad vroeg wakker zeg. wat raar zeg allemaal.

Mamavesmee: mooi dagje :D tja weegschaal wil nog wel eens teleurstellend zijn.

Melanie: Gezellig!

Hier vandaag van 1 tot half 3 naar school. Zo meteen eerst maar eens even achter een paar stage adressen aan bellen. zie er nou al tegen op :p

Dagje vandaag:

Ontbijt:
    - 300 gr magere yoghurt met 30 gr brinta
    - 1 beker melk

Tussendoor;
    - 3 kopjes koffie met melk en een zoetje
    - 200 gr magere kwark
    - 1 sinaasappel

Lunch;
    - 2 volkoren boterhammen met file american
    - 2 crackot met smeerkaas 20+

Tussendoor:
    - 1 peer
    - 1 plakje ontbijtkoek

Avond;
    - 200 gr spinazie creme
    - 130 gr gekookte aardappelen
    - 70 gr jager snitzel
    - 1 sauslepel jus

Tussendoor:
    - 2 crackot met philadelvia light (bieslook)

Beweging:
    - 1 uur fietsen
    - veel trappen op school

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Zo ik heb heerlijk geslapen. Schrok om 08.10 wakker van het buurjongetje,maar hoorde Levi niet. Raak dan toch altijd wel lichtelijk in paniek haha, dus snel plassen en bij hem kijken. Zat hij in het donker boekjes te lezen
    Moet vanmiddag naar de tandarts. Lekker handig van mezelf, heb om 15.00 uur afgesproken,dus moet Levi wakker houden en mee nemen

Femke, succes vandaag. Hoop ook dat je hier mag blijven.

MVE, veel plezier met zwemmen

Zustertje, nee heb geen solli plicht want niemand neemt me aan voor 4 weken.MOet donderdag nog een keer terug naar uwv met plan van aanpak en dan pas solliciteren na mijn bevalling
    Jeeee gordijntjes ook in huis :)

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen,

Hier met een doorweekte broek op het werk. Bah wat een vies gevoel is dat. Maar ben dus wel weer met de fiets gegaan....baal alleen echt van de weegschaal. Gisteren een hele goede dag gehad en vanochtend maar 1 ons eraf. Ben wel al 3 dagen niet naar de wc geweest en hoop dat dat het dan is.

Verder een slechte nacht gehad want Dane heeft heel de nacht liggen jammeren. Bij slaapt de laatste tijd ook weer vaak en al snel bij ons in bed. Tja, je wilt toch zelf ook een beetje slapen vooral nu ik me de laatste dagen echt niet fit voel.

Nou, ik ga maar weer snel verder want het is druk.

Dikke knuffel aan iedereen!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vervelend zo'n nacht. Maar ze wennen op deze leeftijd wel heel snel aan het slapen bij papa en mama he ;)
    Goed dat je toch op de fiets bent gegaan ! Volgende keer misschien een extra broek mee nemen?

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

het was hier weer vroeg dag vanmorgen 6.10! om 7 uur er maar uit gegaan, kleine ligt nu weer lekker te slapen. ik heb net nog even op de wii fit gestaan. had voor moederdag een zak engelse drop gekregen en daar gister van zitten eten en later nog toastjes met filet american en kaas dus was wel even nodig:)

mijn menu:
    O: 2 beschuitjes 1x vruchtenhagel 1x jam 2 kopjes thee vitamine c bruistablet.
    T: kop thee 2 glazen water liga evergreen.
    L: 2 bolletjes met ? glas melk.
    T: opkikker kip glas water fruit.
    A: ?
    T: ?

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Weer uit de slaapdienst gekomen. Esmee vond het dit keer heel leuk op de opvang. Met papa wilde ze gisteren niet eens mee nee huis. En vandaag begroette ze me enthousiast maar kwam niet eens meteen naar me toe. Ze zwaaide alle kinderen uit en riep doei doei doei. Dat geeft een goed gevoel voor mama zeg :D.

De dienst was erg druk en chaotisch. Het is maar net met welke collega's je werkt. Vanmorgen een gezellige kletstante die me de oren van het hoofd kletste terwijl ze ziet dat ik nog druk de laatste rapportages schrijf en de laatste dingen noteer. Om 09.00 weggegaan, was niet eens helemaal klaar nog. Maar goed.

Zo snel wat opruimen, omkleden en dan komt mijn moeder.
    Ze neemt Esmee mee, ik moet naar het ziekenhuis ( longarts ) dus kom net uit Drachten vandaag en moet nu naar Leeuwarden :x. Had de afspraak al proberen te verzetten, maar dan werd het pas juli en voor mij te laat. Dus ja, wat een gereis ook.
    Ik neem Maureen mee. Moet ook longinhoud laten meten en zoveel geduld heeft Esmee niet. Die wil spelen en overal aan zitten :):p.

@Mamavesmee, we hebben wel een leuke pedagoog. Moest alleen erg wennen, dit is in korte tijd namelijk de 3e pedagoog.
    Deze dame heeft het zooooo druk, ze wil bij alle vergaderingen zijn, ze wil alles doen en vind alles leuk, maar de tijd heeft ze er niet voor. Ondersteuningsplannen blijven dan ook weeeeeken liggen :(. Dat is heel vervelend. Ja, op het werk momenteel pittig. Wel leuk :).

@Wendy, gaat niet zo lekker bij jou he. En dan ook nog een natte broek, kan er ook wel bij. Knuffel meis! Komt allemaal goed.

@Melanie, oooh leuk, je ben aan het oppassen. Is de kleine meid lief voor je? Geniet er lekker van he :D.

Mijn dag:
    O: 2 boterhammen met 1x smeerworst, jus.
    T: roze koek :) ( ben er voor gezwicht hoor )
    L: 2 boterhammen, gegrilde shoarmabeleg, en kipkerriesalade, kop soep.
    T: sinaasappel.
    A: boerengroentesoep, groenteloempia, beetje salade.
    T: ananas.

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Humbley.. mooi menu vandaag! Lekker, maar 2 uurtjes school. Waar wil je stage lopen?!

Zustertje.. Ben nu 2 dagen vrij, was eigenlijk 7 dagen vrij maar moet 2x terug komen voor vergadering. Maar is even niet anders. Fijn dat de gordijntjes hangen!

Elsie.. Wat was je vroeg zeg! Mooi menu vandaag.

Wendy.. Balen van de nacht, wat Kaatje ook zegt. Ze wennen er wel snel aan maar snap ook dat je zelf ook wat wilt slapen. Lastig! Misschien een broek op het werk neerleggen?

Vanmorgen lekker geslapen, ga zo lekker lunchen met Esmee.. Heb ook wel zin in wat!! Neem er een cup a sup bij.

Vanmiddag als het tenminste droog blijft wil ik nog lekker een stuk fietsen met Esmee.

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zo, mijn broek is ondertussen weer droog.

Slapen: Ja, ik weet ook dat het voor een groot gedeelte aan ons zelf ligt hoor. Want Dane zou best wel weer in slaap vallen in eigen bed als we er naast gaan liggen of hem weer overbrengen, maar heb daar vaak geen zin in 's nachts. Daarnaast vinden wij het heerlijk gevoel om hem bij ons te hebben dus laten we hem als hij komt vaak maar liggen. Erg hé.....

Ik ga ff naar buiten nu in mijn pauze.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee dat krijg je met zo'n vroege vogel! zou graag willen dat ie wat langer sliep.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, gelukkig heeft Esmee het naar haar zin op de opvang.succes in het ziekenhuis

16. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.719
    3.151
    113
    Vrouw
    mamavsmee: bij ten kate en huizinga. en als het goed is heb ik de plek ;)

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier lekker rustig... de kleine dame ligt lekker te slapen (voor zolang het duurt) Vanmorgen na de fles even naar de winkel gelopen, eenmaal daar begon het te regenen... fijn. Terug dus door de regen (na een gevecht met de regenhoes).

Nu even zitten... Net mn eigen uitgeleefd op de bank. We hebben een nubiclederen bank. Had ik van de week met mn domme hoofd een schaaltje (waar aardbeien in gezeten hadden en naar nog een beetje water in achter gebleven was) op de bank gezet. Met dat ik opsta valt dat schaaltje om. Water over de bank. Was dus een dikke vlek. En vanmorgen spuugde Yenthe er ook nog eens overheen... Nu is het weer schoon. Wat heb ik spijt dat we deze bank ooit gekocht hebben zeg...

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    28 gram 20+ kaas
    12 gram ham
    10 gram filet americain

T: 1 kiwi

A: 300 gram nasi goreng

Totaal van 1146 kcal

Liefs

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het avond eten word hier aardappels broccoli en snitzel, en het mooiste is heb het zelf in de winkel gehaald! ben echt blij dat ik het weer een beetje durf! denk ook dat de medicijnen hun werk gaan doen, heb in totaal driekwartier gewandeld/onderweg geweest en 5 min op een bankje gezeten.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij eten aardappelen, sla en een sateburger

20. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik eet pizza :). Maar wel bij elkaar bijna 80 min stevig fietsen......

Deel Deze Pagina