10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mogge. Nou maar goed dat ik gister zo lekker geslapen heb, want vannacht weer groot deel wakker gelegen. Om gek van te worden.
    Straks Levi voor het eerst in een half jaar tijd weer eens zelf naar de psz brengen. Heb me voorgenomen op de fiets te gaan zolang het uit te houden is, zodat ik iig 2x per week die beweging krijg. Gaat behoorlijk berg afwaards met mijn conditie

MVE, ja alles is iig gewassen. Bonte was is gestreken. Ga vanmiddag de witte was doen.

Zustertje, gelukkig is de babykamer bijna klaar. geeft toch weer rust zo vlak voor je bevalling

Siepie, welkom en succes

Femke, nee heb gezegt dat ik in september wel terug kom. laat niets vullen zonder verdoving,en wil geen verdoving in mijn zwangerschap
    Jij ook een brakke nacht dus

Beschuitje, balen :( Toch duim ik dat je niet ongi wordt

2. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Wow, wat hebben jullie veel gekletst!

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Lekker, een half dagje, hopenlijk zet de ongi niet door meid!

Femke.. Fijn dat je je weer beter voelt, wel balen van de nacht, hier ook onweer en veel regen! Vind dat heerlijk.:)

Siepie.. Denk dat veel meiden hier zo eten.. Regelmatig eten houd de verbranding op gang. Wat je kunt doen is bijv een vaste route van bijv 3 km uitzetten. Dat is elke dag zo'n half uur lopen op hoog tempo.

Kaatje.. Balen van je nacht, succes met de witte strijk!:p Verstandig dat je met de fiets gaat!

Elena.. wat een kletstantes he?!

Butterfly.. FIjn dat alles goed was.. Balen van de weegschaal. Misschien iets meer afwisseling in je voeding en eens andere producten kiezen. Is koolhydraat beperkt iets voor jou? 1x per dag koolhydraten tot je neem en de rest zo arm mogenlijk?

Hier een goede nacht gehad, van 4.00-5.00 wakker gelegen door een allergie aanval en Esmee die wakker was. Daarna weer lekker geslapen.

Weegschaal was lief -700 gram. Had de suikerboost blijkbaar even nodig.

71.3

Menu:

O: kwark met muesli en koffie

De rest nog geen idee.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Beschuitje Jij was vroeg uit bed! Moet je altijd vroeg op school zijn? balen joh van je ongesteldheid (waarschijnlijk) maar geef de moed niet op hoor ik weet wat je moet doorstaan.

@Femke Hier hebben wij geen onweer gehad had het eigenlijk wel verwacht. Balen dat je zo slecht geslapen hebt (ik ook zoals 5 van de 7 nachten per week}) Maar goed het is voor het goede doel :p
    Werkse vandaag geniet van het rustig aan doen!

@elsie Mooi menu val je goed af? Drukke dag vandaag?

@Butterfly Slaapdiensten zijn denk ik best pittig he hoeveel uur werk je dan achter elkaar?
    Fijn dat alles goed was in het ziekenhuis wel balen van de reistijd hebben jullie geen ziekenhuis dichterbij?
    Balen dat je weer aangekomen bent.

@Kaatje Jammer dat je slecht geslapen hebt maar het hoort er allemaal bij ik slaap ook al maanden slecht :-s De babykamer is zo goed als klaar maar maak mij er niet druk om hoor als de baby ineens besluit te komen is dat geen probleem alles is in huis en staat klaar.

@Elena Super dat je zelf naar de supermarkt geweest bent! Trouwen gaat opschieten voor jullie is alles geregeld?

@Mamavesmee bij jullie ook regen en onweer hier is alles kurkdroog en strak blauwe lucht. Wat een lieve weegschaal! Jammer dat esmee elke keer wakker wordt (al zal dit wel door het onweer komen)

Vandaag allemaal leuke dingen in de planning vanmiddag even met mijn schoonzusje naar een winkel daarna rij ik door naar mijn vriendin en Rosahlynn lekker kletsen en knuffelen/spelen met de kleine meid.
    Vanavond komt mijn zwager dan even klussen en dan lekker relaxen.

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje het afvallen wil nog niet helemaal lukken, geen idee wat ik verkeerd doe, eet wel gezond geloof ik... rustige dag vandaag.

6. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    @Kaatje; Balen van de slechte nacht. Succes met fietsen straks!
    @Butterfly; Fijn dat je vannacht wel lekker hebt geslapen. Das balen van de weegschaal maar komt goed meid ;)
    @Femke; Ook al zo'n slechte nacht. Hoop dat vannacht beter gaat!
    @Beschuitje; Balen van de naderende ongesteldheid :(

Kom zo terug om te kletsen, kleine man moet gevoed worden

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, koolhydraat arm? Zou best eens kunnen natuurlijk. Ik wissel soms te weinig af, dat klopt inderdaad. Soms pak ik weer een dieetboek en gaat het goed, dan wissel ik weer veel af en varieer ik veel. Maar als het zelf doe zonder boeken hou ik het even vol en verval in oude lijnpatroon. Mijn lichaam heeft wel afwisseling nodig. Daarnaast pak ik te makkelijk iets lekkers, of eet ik snel wat meer dan de bedoeling was. Ik moet echt strenger voor mezelf zijn.
    Deze week gaat het goed, dus was vast maandag nog zwaarder dan vanmorgen :). Ga vandaag flink aan het water en kcal tellen.
    Dat heb ik afgelopen twee dagen dan weer niet gedaan :)

Weet je wat ik wil???? Afvallen zonder/weinig moeite te doen :p:p:p!!!

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Femke: werkse vandaag! Hoe gaat het met je hoofdpijn?
    Elsie:Mooi menu hoor
    Butterfly: balen van de weegschaal meid!

Hier erg druk gehad, manlief was 2 weken vrij dus dan zit je niet zo snel op zp en eigenlijk hadden we elke dag wel wat te doen.
    School is begonnen, maandag voor het eerst naar stage geweest, was erg leuk! Vanmiddag weer moet eigenlijk ook in de ochtend maar er waren haast geen afspraken dus hoef pas om half 2 te beginnen tot half 4.
    Morgen een halve schooldag en dan is het weekend, eigenlijk prima te doen zo!

Lijnen: staat hier sinds maandag even stil, wil het vanaf morgen weer oppakken want ik ging weer ontzettend goed. Ook het hardlopen moet ik me weer toe zetten, merk dat ik een beetje smoesjes verzin om niet te gaan terwijl ik het heerlijk vind om te doen!

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    hijg hijg puf puf
    Waarom ging ik ook alweer op de fiets ?

10. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

@Butterfly: dat willen we volgens mij allemaal wel!

@Hier: zit lekker aan een kopje thee en wat muesli. Zal eens terug gaan lezen, hoewel ik betwijfel of dat gaat lukken want Mini is erg druk vandaag.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hallo,
    Ik zou hier graag willen meeschrijven als jullie nog steeds bezig zijn met afvallen :) of zijn jullie ondertussen een gewoon gezellig clubje geworden??
    Ik lees in ieder geval al twee personen die bezig zijn.... hihi.
    Zoals jullie zien in mijn ticker ben ik al wat kilo's kwijt, maar ik wil graag nog meer. Ik dieet middels het dr. frank dieet.

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Had eindelijk weer eens een heel verhaal geschreven is het weg...grrrr.

Dan maar mijn menu.
    O: 2 plakken ontbijtkoek, glas melk
    T: mini eierkoek
    L: zakje veldsla, halve avocado
    T: wiener melange, mini eierkoek, schaaltje aarbeien
    D: lasagne

13. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Nieky De meeste zijn wel bezig met afvallen of op gewicht blijven ook zijn er een aantal zwanger maar die kletsen wel mee (ik kan ook niet wachten om weer mee te doen met afvallen nog een aantal weken)
    Maar in elk geval WELKOM en doe gezellig mee!

@Uk Huilt mini veel of valt het mee? Groeit mini goed?

@Wendy balen dat heel je verhaal kwijt is :x ben je aan het werk vandaag?

@Lovely lekker dat je man 2 weken vrij geweest is. Klinkt goed je stage en school! Suc6 er mee.

14. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Zustertje: Nee, ben lekker thuis vandaag. Ik werk niet op woensdag en vrijdag. Gaat voor jou trouwens opschieten hé. Misschien word je deze maand wel mama hihi.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    NiekyN, welkom en succes. We zijn nog steeds aan het afvallen ( nou ja ik even niet dan haha ) maar verder zijn we idd ook een gezellig clubje geworden

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Hier inmiddels ook een strak blauwe lucht en heerlijk zonnetje! Veel plezier vandaag! Esmee is niet wakker geworden van het onweer/regen, ze hoest weer veel en droomt dus veel huilen etc. Voor ons beiden niet prettig ( Erwin draagt oordoppen s'nachts :D)

Wendy.. Prima menu vandaag! Wel een karige lunch.

Kaatje.. Bewegen is goed meid!;)

Nykien.. Er zijn er een aantal nog aan het afvallen, ik ben bezig om op gewicht te blijven. Dr Frank geeft goede resultaten! In iedergeval Welkom!

Uk.. Zwaai!

Lovely.. Fijn dat het goed te doen is, school/ stage en thuis! Hardlopen weer lekker oppakken hoor, goed voor lichaam en geest!:D Loop zelf nu les 17 vanavond.

Zo, boven en beneden alles lekker gesopt.. Donkere was draait, naar de tandarts geweest en geen gaatjes! Hiep hoi!!:D

T: schaaltje galia meloen en koffie en een 1/2 L water.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Nu stap ik met een stuk meer plezier op de fiets om Levi te halen ;)

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    jemig de pemig, ik vond dat ik al heel wat berichten had verstuurd, maar KAATJE wat een berichten zeg.....

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ben dan al wel 3 jaar langer lid he ;)
    En verslaafd......

20. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Jeetje, hier een giga grote wandeling gemaakt, zijn wel even weggeweest ook. Groente gehaald voor vanavond, en groente voor de nasi voor morgen. Nog leuke shirtjes voor de meiden gescoord, Maureen moest er echt wat dingen bij hebben ook.
    Nog twee leuke leggings gevonden voor haar.

Net de lunch op en Maureen is aan de fles toe, wilde hem maken en valt ze in slaap. Wachten tot ze weer wakker is dus.
    Esmee ligt net op bed, badkamer intussen schoongemaakt en ga nu lekker even in huis bezig. Even stofzuigen, dweilen, was ophangen, eten klaar zetten voor vanavond. Dus even drukjes hier.

@NiekyN, welkom meis. Ik ben bezig met afvallen hoor ;), vlot momenteel niet zo maar stoor me ook niet zo erg aan mijn gewicht op het moment. Dus ben iets te makkelijk, gisteren een dip gehad dus vanaf vandaag ook echt even streng, al doe ik dat al 2 dagen.
    Voel me alleen een opgeblazen ballon, stoelgang slecht al een paar dagen en heb wat onder de leden. Maar ook naast het afvallen is het groepje hecht maar iedereen is welkom hoor.

@Kaatje, fietsen is inderdaad goed meis, deed ik met Esmee ook veel toen ik zwanger was van Maureen, het is alleen iets zwaarder dan voor de zwangerschap :p. Kom op...... hahaha!!

@Mamavesmee, Erwin oordoppen in s'nachts??? Dus jij MOET er uit als er wat met Esmee is? Och wat voor allergie aanval had je?
    Weer jeuk en bultjes?

@Wendy, jij eet niet vaak brood of wel? Je lunch vind ik ook weinig, kan je daar de hele middag op teren?

@Zustertje, mijn slaapdienst begint om 16.00 tot 22.00 dan slapen en werken van 06.00 tot 09.00 uur. Dan vrij, snel naar huis, duowagen halen en lopend de meiden halen dus 10.00/10.15 weer thuis. Als je een pittige dienst hebt gehad ben ik dan ook helemaal gaar hoor.

Mijn dag:
    O: 2 boterhammen 1x vlees, 1x kaas, thee.
    T: peer, 1 maria bisquitje.
    L: 3 boterhammen, 1x leverworst, 1x kip kerriesalade, groentesoep.
    T: 2 mandarijnen.
    A: gekookte aardappelen, brocolli, varkenslapje, jus.
    T: ???

Tot nu toe gaat het goed :)

Share This Page