10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Gelukkig!:D

2. MamavEsmee

Butterfly.. mooi menu vandaag! En Erwin slaapt i.d. met oordopjes,hij slaapt heel licht en wordt van alles wakker vandaar. Maar als ik het zat ben gaat hij net zo goed uit bed om naar Esmee te gaan hoor.;) Jullie draaien een dienst tot 22.00?? Wij werken tot 23.00 en vaak is het wel 00.00 voordat ik boven op de slaapwacht ben.

Gezellig bij mijn moeder geweest na de psz, daarna naar huis voor een broodje. Alvast wat vakantiespulletjes gehaald ( tandenborstels, mini ehbo-kit, gezichtsreinigingsdoekjes etc.)

Lekker buiten geluncht en daarna naar de speeltuin, nu even tijd voor koffie en een rustmomentje voor Esmee.

Wil straks nog even naar de bieb met Esmee.

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Net bij de vk geweest. Niets aan de hand.
    Bloeddruk van 133/79 aan de ene arm. 116/74 aan de ander
    Is waarschijnlijk vermoeidheid ( en warmte ) dus moet meer rust nemen tussendoor.

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

wat een lekker weer he!!:D net een stukje gewandeld en wat kleine dingen gehaald in de supermarkt! vanmorgen weer op de wii fit geweest dus dat gaat wel goed denk ik! over een paar weekjes wil ik weer naar de sportschool en ik krijg nog een nieuwe fiets waar ik met sam op kan.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    zeker lekker weer.
    Hier ook genoeg beweging gehad vandaag. 2x op en neer naar psz. op de fiets naar vk en doorgefietst naar de hema.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje dat is idd genoeg beweging!

7. MamavEsmee

@ weer.. I.d. heerlijk, wanneer de zon weg is is het hier nog best frisjes, maar heerlijk weer om te fietsen in iedergeval!

Elsie.. Goed dat je er lekker op uit bent geweest!

Goed geslaagd bij de bieb, nu staat het eten op.. Was al weggevouwen, vanavond na het eten wil ik lekker hardlopen!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee heerlijk vind ik het idd weer om te doen, volgende week proberen alleen met sam naar de winkel! zal vast wel lukken.

ik ga ook zo het eten maken, moet nu op tijd omdat sam met de pot mee eet.

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier staat het eten inmiddels ook op, alles is verder klaar.
    Hier ook na het eten sporten, Zumba!!
    Ga mijn abonnement ook verzetten van onbeperkt naar 1 x in de week, al weken lukt het niet 2x of vaker te sporten omdat ik het TE druk heb en de meiden ook wel eens naar bed wil brengen.

@Mamavesmee, ja wij werken tot 22.00 maar er wonen ook ouderen bij ons die al om 21.00 gaan slapen, de jongeren redden zichzelf. Iedereen woont zelfstandig in een eigen appartement, op medicatie na hoeven wij in de avond weinig te doen. Dus om 22.30 ben ik vaak al op de slaapwacht, maar als ik het druk heb ga ik nog een uur rapportages schrijven en administratie bijwerken, nog even douchen, mannetje bellen hoe het allemaal gaat, en dan lezen en slapen. Dus slaap ik ook pas 00.00 uur hoor.

@Weer, het is heerlijk. We leven momenteel buiten :).

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zouden hier eigenlijk lasagna eten maar geen fut meer om de keuken in te gaan. Wordt dus een patatje

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje lekker hoor een patatje! heb ik ook wel zin in haha maar heb net het eten op.

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Butterfly: Wel fijn dat de controle iig goed was, anders mocht je ws nog een keer.

@Kaatje: Niets zonder verdoving? Ik doe juist zoveel mogelijk zonder verdoving, vind verdoving zo naar voelen.
    Gaat snel achteruit met je conditie hé? Ik merk ook dat ik wel iets moet blijven bewegen, anders dan ben ik na een kwartiertje lopen al bekaf.

@MvE: Ik hou normaal gesproken ook van dat weer, maar nu verstoorde het vooral m’n slaap.

@Zustertje: Leuk gehad bij Rosahlynn?

@Lovely: Gaat goed met mijn hoofdpijn, nu al weer een paar dagen geen last van.

@NiekyN: Welkom.

@Hier: Lekker gewerkt en gerust vanmiddag. Morgen nog 1 dagje werken en dan is het heerlijk vakantie! Ik heb er zo’n in! Wordt er helemaal vrolijk van en mannetje ook. Hij heeft zoveel moeten doen de laatste tijd, hij kijkt ook uit naar 2 weekjes rust. Omdat ik nu beter in m’n vel zit, wordt het vast ook een gezellige vakantie.

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke, heb één keer gevuld zonder verdoving,tandarts zei dat als het zeer deed ik mijn hand moest optillen en hij zou stoppen. Hij zat op mijn zenuw, en ik mijn hand maar optillen.tot huilens aan toe. En hij maar door gaan. Trauma dus.
    Lekker he vakantie in het vooruitzicht

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Dat is gewoon gemeen!

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Weer een nieuw lid erbij ! Van harte welkom!
    Zustertje ik ben altijd om half 8 al op school. Veel voorbereiden en lekker alles op 't gemak klaarzetten. Onze schoolbel gaat 8.35 al.
    Kaatje patatjes hmmm lekker , ik krijg er meteen zin in.
    Bedankt voor alle lieve reacties over mijn naderende ongesteldheid.
    Vanmiddag maar even een testje gedaan , ik begrijp het niet zo goed. Heel licht roze afscheiding ( bij het afvegen, sorry voor de details * schaam*) maar geen ongi en ook geen positieve test. Ik ben nog wel vroeg hoor dat wel. Heb ook echt al twee weken zere borsten en vandaag ook behoorlijk heftig. Pfffffffff ik maakte er tot nu toe zeker geen stress over dat ik nog niet meteen zwanger ben, maar het gaat wel steeds lastiger worden. Ik ben nog heel positief hoor dat zeker wel, maar je lichaam kan soms zo vaag zijn in klachten. Zo denk je het een beetje te weten en zo is het allemaal weer anders... Zelfs beschuitenman vond het nu ook wel jammer hi hi maar ja ik wacht nog wel even af. Sorry voor mijn ego verhaaltje..

Hebben jullie ook zo genoten van het heerlijke weertje vandaag? X

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Haha nu ik mijn verhaal van hier boven zo na lees moet ik wel lachen... Toen ik hier net op zp startte met mee lezen en schrijven had ik me voorgenomen niet zo open mee te schrijven over dit soort details en nu doe ik het zelf toch ook ..... :)

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Geen bloed geeft moed meid!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke, dat was zeker gemeen

Beschuitje, nog een paar daagjes geduld. Bij Levi begon ik 3 dagen voor NOD bruinverlies te krijgen,dacht dus dat mijn ongi er aan kwam.Maar goed paar dagen later nog geen helder rood bloedverlies dus toen op advies van een paar meiden hier op het forum getest en positief ! Het kan dus nog alle kanten op bij je .Ik duim iig

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    lekker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :$

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Oh wat spannend beschuitje, over 2 dagen mag je nog een keer testen??? Heb je een test waar je ook al vantevoren kunt testen of heb je gewoon op de gok gedaan??

Wat zijn jullie allemaal lekker in beweging zeg... bij mij ging het tennissen vanavond niet door dus dat is weer geen beweging. Op de 1 of andere manier zie ik mezelf nog niet zo rondlopen hier in de buurt.... ben s'avonds blij dat ik zit.

Share This Page