Kaatje.. Ik zou friet ook verkiezen boven lasagne.. Lekker! Beschuitje.. Duimen draaien voor je hoor! Femke.. Vanmiddag nog lekker kunnen slapen? En al bijna met vakantie, heerlijK! Niekyn.. Ik zag me zelf ook niet rondlopen maar heb er echt scheit aan.. ****** Net lekker les 18 van Evy gelopen.. 2 L -2 W- 4L-2W-5L-2W-6L-2W-7L-2W.. Pittige les maar heb het gered. Mijn enkel voelde wel wat straks, dus na het lopen even oefeningen gedaan en nu voelt het al weer beter. Het knakte ook ontzettend. Net 3 rijstewafels ( kaal), 1 beschuit met appelstroop en 3 snoepjes op. Snaaitrek. Valt nog wel mee geloof ik.
@NiekyN: Fitness vond ik ook niks, nu lekker fietsen en wandelen, al is dat tijdens de zwangerschap allemaal op een laag pitje. @MvE: Lekker gedut iid Wat betekenen de L en de W in je schema?
Hey meiden, Hier een superdrukke dag op het werk gehad. Kwam helemaal gaar en afgepeigerd thuis... En we hebben heel slecht... een frietje gehaald. Nu al weer de mist in. Op dag 3!!! Schiet echt niet op met mij.
Meiden ik ben helemaal gaar! super leuke middag gehad en vanavond zijn we nog bezig geweest in de babykamer. Nu verplicht op de bank met benen omhoog heb echt olifantenpoten door het vocht ziet er echt niet uit! Mag van mijn man niks meer doen dan alleen hem commando's geven haha. Morgen ochtend kom ik weer kletsen! Slaap lekker
Vanochtend niet meer terug gekomen Zijn er hier dames die ervaring hebben met Weight Watchers? Laatste paar weken was ik de motivatie om af te vallen een beetje kwijt en toen zijn er toch weer een paar kilo's bij gekomen :x Wil nu morgen voor het eerst naar een Weight Watchers cursus gaan om te kijken of het wat is.
@Zustertje; Commando rust! @Melanie; Volgende week beter?! @Femke; Die L en W staan voor Lopen (als in hardlopen) en Wandelen Lekker, bijna vakantie, geniet ervan! Gaan jullie nog ergens heen? @MamavEsmee; Deed je voorheen dan geen strek oefeningen? Ik doe ze altijd aan het begin van mijn rondje en aan het eind. @Beschuitje; Duim, duim, duim! @Kaatje; Ik heb ook zo'n tandarts from hell :x Ga binnenkort naar een andere. Een frietje op zijn tijd moet kunnen Lukt het wel om je rust te pakken? @Weer; Heerlijk @Elsie; Goed bezig meid! @Wendy; Die verhalen typen en dan kwijt zijn heb ik ook zo vaak, frustrerend! :x @Nieky; Welkom! Ik ben ook nog bezig om af te vallen, laatste tijd had ik weer een dipje maar ga het afvallen weer met beide handen aanpakken.
Daar ben ik ook al heel veel mee afgevallen (16 kg inc. zwkg) maar op het moment sta ik stil en die laatste 8 kg voor de bruiloft eraf zou heel fijn zijn
Elena, ik heb nu ook een andere tandarts hoor,maar ben nog niet van mijn trauma af Ik duik mijn bedje in. Truste
@Melanie: Het is nog niet verloren meid! Vandaag gewoon weer oppakken! @Zustertje: Wel rustig aan doen hé? Je bent hoogzwanger! @Elena: Wel eens naar gekeken, de WW, maar ik vond het te duur en dat ze best vaag deden over de methode die je volgt. Lopen en Wandelen, mmmh nu voel ik me een muts Wij gaan naar Sicilië op vakantie. @Hier: Vannacht een stuk beter geslapen. Nu nog 5 uurtjes werken en dan is het VAKANTIE! Heerlijk zeg. Vanmiddag ook nog even naar de chiropracter, ook de laatste keer. Het gaat zoveel beter dat ik denk dat hij me niet veel meer kan helpen. Fijne dag allemaal!
goeiemorgen!! hier schijnt de zon alweer! hoop dat het zo blijft vandaag. vanmiddag komt mijn moeder langs. sam was vanmorgen om 6.45 wakker dat is heel wat anders als 5.45! mijn menu: O: yoghurt met museli&kiwi glas sinaasappelsap kopje thee. T: kop thee glas water 1 cracotte met smeerkaas. L: 2 boterhammen met ? glas melk. T: opkikker kip glas water fruit. A: waarschijnlijk macaroni. T: ?
elena.. WW ben ik in het verleden ook al eens bijna 10 kg mee afgevallen. De verleiding vind ik dat je punten over houd om wat lekkers te nemen. En dat kon ik niet.. Misschien werkt het voor jou wel! *** Hier een waardeloze nacht gehad.. Was er al vroeg in gegaan 21.30.. Is Esmee van 23.45-2.00 aan het huilen/spoken geweest.. Ben er na 1.00 niet meer heen gegegaan. Was te boos. Vanmiddag gaat ze weer voor een uur naar bed. Ik denk dat zo over prikkeld wordt door het niet slapen s'middags en dat ze daarom slecht slaapt. ( wilde gok) Straks voor 2 uurtjes overleg naar het werk en dan weekend!!
Goedemorgen. Vandaag 30 weken Merk wel dat ik de laatste tijd weer erg onzeker wordt. Ben nu ook zo dichtbij, het idee dat het nu nog fout gaat. Raak dan af en toe ook lichtelijk in paniek als ik haar een paar uur niet voel. Vanochtend gelukkig nog een prachtig hartje gehoord Femke, hoop dat je laatste dagje voorbij vlieft Mve, brakke nacht dus Gelukkig bijna weekend Buikfoto van vandaag
@Kaatje; Prachtige buik zeg! Ik kan je gevoelens heel goed begrijpen, kan je alleen geen advies geven omdat ik nooit zoiets heb meegemaakt. Toch een knuffel! @MamavEsmee; Pff, waardeloze nacht inderdaad. Hoop dat je wilde gok de oorzaak is en dat ze met een middagdutje weer beter slaapt s'nachts. @WeightWatchers; Ga vanavond naar een meeting, kijken of het wat is. Hoop dat verandering doet afvallen. @Elsie; Lekker dat je een uurtje langer mocht blijven liggen @Femke; Italie, heerlijk! Vindt dat zo'n mooi land Hoe lang gaan jullie?
Elena, is ook geen advies voor hoor. Moet het gewoon zelf los zien te laten. Mve, ja he zit voornamelijk op mijn buik en beetje heupen. Zie nu wel dat ik vocht begin vast te houden in mijn gezicht ( en benen )
@Femke Ik vergeet vaak dat ik hoogzwanger ben Blijf liever lekker bezig maar mijn man heeft te goed door als ik rust moet nemen Vannacht weer heerlijk geslapen en jij? Als ik je niet meer spreek GENIET van je vakantie!!! Is het lekker weer daar? @mamavesmee Balen joh jullie nachten lijkt mij erg zwaar zo hopelijk helpt een middag dutje bij esmee. Suc6 met de bespreking. Woon je ver van je werk vandaan of valt het mee? @Kaatje wat een mooie ronde buik! Die onzekerheid herken ik wel (al zal dat bij jou nog meer meespelen) @Elsie fijn dat je een uurtje langer geslapen hebt knap je van op! Mooi menu hoor! @Melanie jammer dat je de 3de dag de mist ingegaan bent maar dat is niet anders hoor. Nu weer netjes verder met je menu's het komt best goed. Mijn zusje is hier rond 09.30 dan rijden we gelijk door naar de stad even naar de kruidvat en lidl daarna de echo ben zo benieuwd hoe het met de kleine is en vooral hoeveel hij ongeveer weegt en of hij helemaal ingedaald is. Vanmiddag komen mijn ouders nog even naar het schilderwerk kijken en dan rij ik even met hun mee naar de groente/fruit boer. Mijn zusje gaat nog strijken voor mij
@Hier; Vandaag wat wasjes wassen en strijken. De gewone huishoudelijke taken en vanmiddag nog even wandelen met de kleine man, even wat boodschapjes halen. Oh kan niet naar de meeting van WW vanavond, mijn moeder belde net of mijn broertje hier kan eten, straks maar even in mijn agenda kijken wanneer ik dan wel kan. Mijn menu vandaag; O; Fruitsalade, kop thee T; Plakje ontbijtkoek met een beetje boter, kopje koffie, flesje water L; Bruin pistoletje met gekookt eitje en komkommer, flesje water T; Schaaltje yoghurt met een schepje cruesli, flesje water D; Lasagne (zonder pakjes gemaakt) met rauwkostsalade, flesje water T; Kop thee met een appeltje met kaneel