10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zustertje, veel plezier bij de echo

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hier net al even wezen wandelen en even naar de winkel geweest dit keer alleen met sam! ging goed! was een goede keus om met de medicijnen te beginnen!

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Hallo dames,

Hier al een drukke ochtend gehad. Om 8.00 uur bij de manueel therapie en daarna snel door naar het werk en net een voortgangsgesprek gehad van 1,5 uur.....

Gisteren wel eindelijk goed naar de wc geweest maar was vanochtend niet te zien op de weegschaal. Weer niets eraf!! Ik zit zelf 6 ons boven mijn max pppffff.....en ik doe juist heel netjes de afgelopen dagen. Ik geef het op! Vanavond wordt het dan ook patat! (was ook vergeten vlees eruit te halen hoor).

Of zou het spieren kunnen zijn? Sinds 4 weken ga ik op dinsdag natuurlijk op de fiets en sinds 1,5 doe ik 2x per dag een paar setjes buikspieroefeningen. Ach ja, misschien ben ik er ff teveel mee bezig ofzo.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Wendy, misschien te netjes? merkte dat ik soms ook wel eens bleef hangen. Nam dan een broodje shoarma ofzo en de dag erna was er opeens 500 gram af

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Even snel ego,

Echo was goed alleen blijkt de kleine al 3800 gram te wegen :$:);)
    Morgen kijken wat de VK zegt hopelijk laten ze mij niet overtijd lopen die ''kleine'' moet er ook nog uit ;)

6. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Zo, dat wordt dus ook een flinke! Dan zullen ze vast met 40w wel gaan inleiden, of nog een keer een groeiecho maken.

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Kaatje: Ik hoop het. Net in mijn lunch zo'n bakje huzarensalade genomen i.p.v. het gebruikelijke bakje sla en vanavond een patatje (en voor de rest van de dag netjes hoor) dus ben benieuwd morgen.

Zusterje: Zo, dat is al een flinke zeg!

Mijn menu dus vandaag:
    O: 1,5 plak ontbijtkoek, kop thee
    T: 3 wiener melanges (zat in een behoorlijke afspraak dus niets genomen, alleen koffie))
    L: bakje huzaren slaatje, flesje sap
    T: 1 liga
    D: patat en 1 snack

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Een flinke baby dus. Esmee woog met de geboort 3480 ( 37,4 ) Op de groei echo zijden ze een kleine 5 pond dus ze kunnen het flink mis hebben.

Wendy.. Jij bent ook wel een emo eter he?! ;)

Elsie..Knap van je zeg!

Vanmiddag Esmee een uurtje op bed gehad, ze heeft toch nog even gedut en ik ook. Voel me een stuk meer mens zeg! Hopenlijk doorbreekt dit het patroon betreft slapen wat Esmee nu heeft. We hebben samen het bedje andersom op haar kamer gezet.

Menuutje:

O: citoenkwark met muesli en koffie
    T: bakje meloen/ananas en een reep ontbijtkoek en 2x thee en 1/2 liter water.
    L: 3 boterhammen 1x 30+ kaas, 1x appelstroop en 1x speculoos en karnemelk.
    T: fruitkick appel en evt nog een appeltje en koffie/water.
    A: klein restje lasagne met een bakje rauwkost.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zo mezelf maar uit bed gesleept. Even computer tijd en dan het laatste baby spul weg strijken

Zustertje kleine troost, de laatste weken komt je kleintje niet zo veel meer aan Levi was ook 4000

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Succes met de strijk, niet mijn hobby!

Hier langs de groente boer voor lekkere rauwkost, langs de slager en wat fruit bij de supermarkt.

Meteen de vriezer even schoongemaakt zodat de vleesvoorraad er in kon..

11. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Weet niet of het waar is dat ze niet veel meer aankomen. Ze groeien qua lengte niet veel meer, maar worden wel dikker.

Mini werd met 34w 5 pond geschat, en met 36w 6,5 pond (een van de twee zat er dus naast, ik gok de eerste). uiteindelijk is hij met 42w geboren en woog bijna 10 pond. Hij is dus in die 6 weken nog 3,5 pond aangekomen.

Maar daarnaast, hij werd ook op 7 pond geschat met 40 weken. Schattingen zitten er vaak heel erg naast op deze termijn omdat het gewoon niet goed meer te meten is. 1 pixeltje maakt al heel veel verschil.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ze groeien nog gerust 150/200 gram per week zei de vrouw die de echo maakte dus ik hoop niet dat ze mij overtijd laten lopen eerlijk gezegd ze zei ook het kan 500 gram schelen maar dat kan naar boven of beneden zijn (ik hoop naar beneden :D)
    Maar ik zie wel wat de VK morgen zegt misschien dat we nog wel een echo in het ziekenhuis of zo krijgen.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje dat is nogal wat! hoop dat je niet zo lang overtijd hoeft te gaan.

hier vanmiddag weer naar de winkel geweest voor boodschappen en naar het kruitvat geweest. ga zo lekker macaroni maken.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    pfff zat weg te zweten achter die strijkbout. Morgen dus de rest maar doen

MVE, ik strijk normaal ook niet hoor. Ja 1x de babyuitzet haha. maar ben nu met de lakentjes bezig. Had al spijt bij lakentje 1 ;)
    Hier morgen ook de vriezer maar schoonmakne, we hebben hem weer eens leeg gegeten dus is nu makkelijk te doen

15. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Mooie buik!

@Elena: 14 dagen! Je gaat WW doen dus?

@Zustertje: Vannacht redelijk geslapen, beter als de nacht ervoor. In Sicilië is het nu heerlijk weer (25 graden)
    Mooi dat de controle goed was. En het gewicht is een schatting hé? Het kan ook minder (of meer) zijn.

@Wendy: Balen van de schaal, maar gewoon volhouden, komt vanzelf weer. Heeft iedereen dat je af en toe stilstaat zonder reden.

@MvE: Vervelend dat Esmee zo slecht slaapt, hopelijk gaat het vannacht beter.

@Hier: Vanochtend ging de ochtend lekker snel voorbij! Voor het laatst bij de chiropracter geweest, kan bellen als het nodig is. Vanmiddag even lekker gedut, mezelf wel om half 5 weer het bed uitgesleept anders slaap ik vannacht niet. Ben nog wel moe dus lig er vanavond ook op tijd in. Mannetje heeft nog 1 nachtdienst en dan heeft hij morgenvroeg ook vakantie. :)

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hallo allen, hier een beetje baaldag gehad. Vanmorgen zwaar ongesteld wakker geworden en de hele dag stik buikpijn.
    Ook nog brandoefening vanmorgen vroeg en toe 32 leipe kleuters van de stress en hyper van het alarm signaal.
    Oh ja en ook nog een vergadering tot 18.00 uur ben er nu wel weer even klaar mee.
    Ik duik straks de douche in en ga lekker in bed tv kijken.
    Voel me toch wel een piep klein beetje zielig. Nou ja morgen weer vrolijk verder.
    Ik denk dat ik nu toch maar eens ovu testen ga kopen. Wie weet kan ik daar wat wijzer van worden. Ik ben toch heel regelmatig qua dagen dacht ik zo.
    Heb me vandaag heel netjes aan mijn menu gehouden, maar nu wel vreselijk zin om te vreten. hahaha gelukkig heb ik niets in huis. Wel een mini optimel yoghurt toetje (die zijn lekker !) dus die ga ik straks wel even op eten.
    Sorry ik heb even nu geen puf om op iedereen te reageren. Misschien straks nog even via de telefoon. Ik moet nog op de homtrainer dus dat ga ik eerst maar even doen. Fijne avond allemaal , morgen ben ik weer gezellig :D

17. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    Heey meiden

Hopelijk alles goed, beetje drukke vermoeiende week deze week.
    Celeno is aan het wennen op de psz.
    Vandaag voor het eerst alleen, wel even huilen toen ik wegging (en mama ook wel een paar traantjes ;)) maar verder ging het goed!
    Morgen ook weer (4 ochtenden in de week).

18. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Beschuitje: Balen:(, dikke knuff meid! Je zou ook kunnen temperaturen, geeft ook inzicht in je cyclus. Op fertilityfriend kun je dat in een handig schema zetten, vond ik erg handig om te gebruiken.

@patriesja: Oef, moeilijk om je kind zo achter te laten, hij went vast snel!

@Hier: Ben benauwd, heb het idee dat de beeb heel hoog zit. Beeb is ook heel druk aan het bewegen:) Verder verveel ik me een beetje, mis m'n mannetje, vind die nachtdiensten altijd zo saai, zo alleen op de bank.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Hier een lange dag gehad zeg.
    Had cursus, dus om 06.3 opstaan, de meiden in de kleren, spullen pakken en 8.15 naar de opvang. Daarna door naar Heerenveen.
    We hadden de cursus in het Abe lenstra stadion.
    We hadden gewoon een VIPROOM, helemaal boven in het stadion.
    Echt gaaf zeg. We hebben een super lekkere lunch gehad, en kregen zelfs in de middag nog een kar frisdrank de room binnen. Zoooo luxe zeg :p:). Heb genoten. De cursus was erg boeiend.
    Om 16.30 snel weer naar huis, de meiden ophalen.
    Die hebben het super leuk gehad vandaag. Esmee heeft de hele dag leuk gespeeld, getekend, gekleurd, met klei gespeeld, buiten gespeeld. Heerlijk :D.

De meiden liggen in bed.
    Ik ga even een paar boodschappen halen.

Weegschaal lief, was in een dag weer 1.5 kilo kwijt, was ook veel vocht blijkbaar en stoelgang gaat beter :).

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Beschuitje, toch ongi geworden :( knuff

Share This Page