Dank je meiden! Ja dat temperaturen hoor ik meer maar geen idee hoe het werkt? Iedere ochtend voor het opstaan toch?
Beschuitje.. Hele dikke knuf. Heb geen tips voor je sorry! Toch knap dat je niet meteen terugvalt in emotieeten. Femke..Beeb is je dus lekker aan het plagen. Lijkt me i.d. niet leuk, zo vaak alleen. Wanneer vliegen jullie?! Butterfly..Wat voor cursus had je?! *** Hier aan een zakje m&m's!
Thanks mve ik ben zeker nog niet wanhopig hoor ! Eens gaat het vast wel lukken enne die afgevallen kilo's wil ik er nu niet weer aan vreten dus heb net lekker mijn yoghurtje op.
@beschuitje wat balen! maar idd jullie tijd komt vast wel. hier kwamen ze vanavond met gevulde koeken te koop aan de deur, dus die hebben we gekocht en zit er nu 1 op te eten lekker!
@Butterfly: Super, die 1,5 kg eraf. @Beschuitje: Iedere ochtend voor je opstaat idd, en zoveel mogelijk op dezelfde tijd en na ongeveer even veel uren slaap. Moet het wel rectaal doen om het betrouwbaar te maken. Aan de hand van temp stijging kun je dan zien of je eisprong is geweest en aan het eind van de cyclus kun je je ongi aan zien komen door een tempdaling. Na een paar maanden kun je dan voorspellen wanneer je eisprong is. Ik heb er vooral van geleerd om op signalen van mijn lichaam te letten, andere afscheiding, krampjes aan een bepaalde kant van mijn buik etc. Na 3 maanden kon ik precies zeggen wanneer mijn eisprong was. @MvE: Mmmh, m&m's. We vliegen zaterdagochtend al Gelukkig nog maar 1 nachtje slapen en dan slaapt mannetje weer twee weken lekker naast me.
Beschuitje, hier heb je wat info Ik-wil-zwanger-worden.nl - Temperaturen Ik vulde mijn temp hier in, zodat je gelijk een goed schema hebt Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting Maar dat moet je dus eerst wel een paar maanden doen om overzicht in je cyclus te krijgen. Je zou ook voor ovulatietesten kunnen gaan. Die kan je online op verschillende sites een stuk goedkoper krijgen dan in de winkel. bv hier Ovulatietest | Sensitest
Thanks voor alle tips!! Wat is het toch heerlijk om hier even je ei kwijt te kunnen! Ik ga zeker morgen even op die sites kijken Kaatje . Ook maar eens in overleg met mijn lief wat hij er van vindt. Ik geloof dat hij er geen probleem van maakt als ik me er wat meer in ga verdiepen hi hi Zitten jullie ook naar de 3 j's te kijken? Ben benieuwd of ze het redden.... Mve ik had aardbeien lekker !
Beschuitje: Hé verdorie meid! Ik heb trouwens vanaf maand 5 ovulatietesten gebruikt, die van sensietest, en vond dit toch wel prettig.
Nou de 3 j's zijn geweest ben benieuwd of ze door mogen. Beetje jammer dat het nooit echt een eerlijke stemming is. Al die landen die steeds op elkaar stemmen om vriendjes te blijven... Zonde ...
@Beschuitje, balen meis, maar kop op, positief blijven. Maar het wordt wel steeds moeilijker. Je bent nu 10 maanden bezig zwanger te worden??? Dat is nog vrij normaal hoor, dus niet meteen zorgen gaan maken. Komt allemaal wel goed. Kun je nog even afvallen . @Mamavesmee, de cursus "de dynamische driehoek". Stond al gepland in mijn zwangerschap, maar moest toen een paar keer missen en dat is ook zonde. De cursus is heel boeiend, heb jij hem al gedaan? @Elsie, oeh lekker!! Wat boodschappen gehaald, lekker weer fruit. Was haast allemaal op, nu weer appeltjes, sinaasappels, druiven, ananas in huis . Kan weer even vooruit. Zit nu even lekker met een kopje thee met honing. Heb voor de oranjekoekjes gestaan, voor het chocolade, maar ik was sterker, ben doorgelopen . Gelukkig. Had niet eens echt trek, dus maar goed ook. Straks een glaasje fris met wat te knabbelen denk ik. Mijn menu: O: 2 boterhammen, 1x leverworst, glaasje melk. T: boterham met leverworst, thee en water. L: 2 boterhammen, 1 plakje bacon, 1 plak ham, kom aspgergesoep, sesamcrackertje met jam, 2 grote aardbeien, plak ananas, melk. T: boterham met leverworst, peer, sultana, flesje jus. A: nasi met lepel satesaus. T: kop thee met honing. Lijkt veel, wel gezond toch???
Wendy ik denk dat ik die sensi testen wel ga bestellen !! Hoe lang duurde het bij jullie allemaal voordat je zwanger werd ? Ben wel benieuwd eigenlijk ... Of is dit nu off topic en verboden ?
Butterfly idd tien maanden nu en dat is zeker wel normaal. Ik maak me nog niet druk hoor, merk alleen nu wel steeds meer dat het nu wel mag komen. Je krijgt er gewoon steeds meer zin in! Mijn tijd komt vast ook en idd nu kan ik nog even lekker door gaan met afvallen. Gaat weer super deze week !! Wat heb je veel brood op vandaag, was je hongerig?
Elsie.. Geniet van je koek! Beschuitje.. Aardbei, jummie! De 3 J's waren goed he?! * kippenvel* Butterfly.. I.d. wel, wel gezond maar denk dat het qua calorieen wel rond de 1800 zit. Dynamische driehoek heb ik 2 jaar geleden gedaan, echt een eye opener! **** We zijn met de finale van Secret Story aan het kijken.. Gelukkig hebben we een humax en kunnen we lekker doorspoelen! Saaie en langdradige stukken tussen door.
Ja lekker hè aardbeien! Ik vind die kleine toetjes een uitvinding want bij een pak schenk ik stiekem altijd te veel in De 3 j's waren zeker goed. Ik ga nu even zappen en dan straks de uitslag kijken als ik nog wakker ben haha
Beschuitje: Je mag mij alles vragen hoor. Ben wat dat betreft een op boek hihi. Wij hebben er 9 maanden over gedaan. toen ik de ovulatietesten ging gebruiken kwam ik erachter dat we ieder keer net te laat hadden geklust. O ja, en ik heb de zwanger worden pillen van de etos geslikt op een gegeven moment......
Even ego; Had gekeken of er nog WWmeetings op een andere dag bij mij in de buurt waren maar helaas zijn die er niet en de donderdag komt mij niet zo heel goed uit. Nu dus maar aangemeld bij het online programma. Ben benieuwd of dat het voor mij is. Morgen begin ik.
@Mamavesmee, kom op 1600 uit . Maar nog veel wil je afvallen. Het was een lange dag, neem dan altijd extra brood mee. Weegschaal was net lief, dus maak me geen zorgen. @Elena, sux6 ermee dan!!! Lijkt mij niets, maar misschien werkt het voor jou goed.
Beschuitje, je gaat nu je 11de maand in dus zo gek is het niet dat je verder kijkt. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je gewoon geen/een verkeerd inzicht hebt in je cyclus Ik las overal dat als je tussen je 10de en 20ste cyclusdag om de dag kluste je altijd goed zat voor je vruchtbare periode. Toen ik mijn lijf eindelijk zo ver had dat ik een eisprong had,bleek ik deze pas op dag 22 te hebben. Ik ga off. truste
Goedemorgen! Hier een half dagje werken heerlijk! Daarna genieten van weekeind. Iedereen een fijne vrijdag ( de 13 e .... Dus doe voorzichtig )