10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Beschuitje, ow ja vrijdag de 13de :D Ik blijf binnen ;)

2. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

Jul 21, 2010
    2,055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

@Beschuitje: Ik kijk nooit naar het songfestival, omdat het stemmen idd nooit eerlijk is. Alles binnen een jaar is normaal, maar ik had dat ook hoor, dat je na een maand of 6 zoiets krijgt: Nu mag het wel een keer gebeuren. Blijf gewoon je vragen stellen hoor!

@Butterfly: Je beleg (bacon en leverworst) is niet echt mager, maar verder een prima menuutje.

@Hier: Lekker geslapen. Weer vroeg wakker, maar dat went;) Ik ga zo beginnen aan de vakantie voorbereiding. Moet nog wassen (heb niet zoveel positiekleding), boodschapjes doen (wat snoepjes en mueslirepen) en we gaan nog even de stad in vanmiddag. Mannetje wil nog een paar nieuwe slippers en ik wil nog twee korte leggings voor onder rokjes. Ik heb dikke bovenbenen die tegen elkaar komen, met blote benen loop ik dan m'n huid kapot. Erg pijnlijk en duurt lang om te genezen, dus beter voorkomen.;)

Fijne dag allemaal!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

Hier al weer van alles gedaan en het nieuwe rolluik hangt ook al die waren hier al om 07.45 wel fijn dat het lekker klaar is.
    Straks om 12.00 naar de VK ben zo benieuwd wat ze gaat zeggen (ga zelf wel aangeven dat ik niet overtijd wil lopen omdat ik dan misschien wel een kindje van 10 pond eruit moet poepen :D:p
    Daarna door naar een vriendin die heeft nog iets leuks voor de babykamer gemaakt (foto's van het bijna afgemaakte kamertje staan op hyves)
    Daarna door naar mijn werk even kletsen en dan hebben we een afscheidsreceptie van een hele lieve collega (is een beetje onze moeder maar ze gaat voor ons jammer genoeg met pensioen)

Rond 17.30 is Rosahlynn bij ons mijn vriendin moet vanavond werken en der man ook onverwachts.

@Femke Lekker die voorbereidingen voor jullie vakantie! Hoe laat vliegen jullie?

@Kaatje ga je vandaag weer strijken ;) Ik heb het geluk dat mijn zusje het leuk vind om die kleine prullen allemaal te strijken.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Goedemorgen,

Nou, vanochtend dus 2 ons eraf nadat ik gister o.a. huzarenslaatje, patat, hamburger en een cakeje op heb. Ik snap er niets meer van. Ik zit nog wel 4 ons boven mijn max en wil er het liefst nog 3.5 vanaf maar dat gaat heeeeeel langzaam. Ach ja, we zien wel. Zo lang mijn buik maar wat strakker wordt.

Beschuitje: O ja, vrijdag de 13e. Ik geloof daar niet zo in. Mijn vriend en ik zijn op de 13e bij elkaar gekomen dus ik zie het ook wel een beetje als geluksgetal hihi.

Femke: Lekker, vakantie voorbereiden. Ik moet nog 2,5 week werken en dan heb ik vakantie...joehoe!

Kaatje: Hoe is het met strijken? Ik heb ook nog 3 wassen liggen om te strijken. Echt schandalig maar ik kan me er niet toe zetten. Ik strijk er nu alleen dingen uit die ik nodig heb *schaam*.

Zustertje: Succes bij de vk!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Goedemorgen meiden!
    Femke: succes met de vakantie voorbereidingen :).
    Zustertje: zo dat was dus vroeg voor jou vanochtend!

Vandaag eindelijk een dagje waar ik niet zoveel moet, behalve het huishouden dan ;) en de boodschappen.
    Deze week niet echt bezig geweest met lijnen, maar ben wel 2 keer wezen hardlopen en heb niks gesnoept dus zit wel goed.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Femke, jeee bijna vakantie

Zustertje, ga even op hyves spieken naar de foto's
    ja strijken is wel weer de planning maar heb weer eens hoofdpijn dus even kijken of dat gaat lukken vandaag

Wendy, ik strijk dus alleen de babyuitzet. gister een paar lakentjes gedaan. Nog een paar lakentjes en kleertjes te gaan

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. Bijna weekend meid!

Femke.. Lekker even shoppen vanmiddag, vind de laatste dingen voor de vakantie altijd leuk. Tuniekjes ( geen positie) kun je vaak ook lang aan!

Wendy.. Fijn dat er weer wat af is!

Lovely. Geniet van je dagje zonder verplichtingen.. Het hardlopen gaat dus lekker begrijp ik.. Hier ook, heb er echt weer lol in.:)

Zustertje.. Hopenlijk kan de VK je een beetje geruststellen. Lief dat jullie willen oppassen op Rosa.

Hier een heerlijke nacht gehad, Esmee is niet wakker geweest. De wilde gok heeft in iedergeval voor 1 nacht gewerkt!:D

Gisteren dus lekker m&m's en later nog popcorn :) gehad.. Woog vanmorgen 71.1 :D

Menu vandaag:

O: 2 boterhammen 1x klein beetje speculoospasta en 1x appelstroop en koffie.
    T: ananas en meloen, thee en water.
    L: bruine pistolet met 30+ kaas en rauwkostsalade.
    T: appeltje en sneetje koek.
    A: Vlaamse friet en een snack.

Ga vanmiddag nog hardlopen dus beweging is ook weer goed.

Merk dat , nu ik het hardlopen weer goed heb opgepakt mijn verbranding echt super is. Heb weer veel meer energie en zit beter in mijn vel.

Vanmorgen de bedden al af gehaald, was draait en straks even zuigen en dweilen, honden uit en Esmee wil zonder wieltjes leren fietsen.. Ben benieuwd.:D

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@zustertje succes bij de vk!

@mamavesmee gelukkig een goede nacht!

@femke fijne vakantie:)

hier een gebroken nacht kleine was om 1 uur wakker en om 5 uur en toen om 6 uur alweer en daarna niet meer geslapen, denk last van tandjes ofzo.

mijn menu:
    O: 3 beschuitjes 2x aardbeiden 1x vruchtenhagel kopje thee glas sinaasappelsap.
    T: kop thee glas water ontbijtkoek.
    L: 2 bolletjes met aardbeiden glas melk.
    T: opkikker kip glas water fruit.
    A: patatjes:)
    T: niks meer denk ik.

9. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Balen van je nacht, lekker menu heb je!!

Fietsen zonder wieltjes was alleen maar huilen. Ze vond het doodeng :D haha.. Held op sokken is het ook.

Al lekker gewandeld met de honden en het beddengoed hangt buiten te droger.. Ook al gezogen en gedweild. We gaan zo op jacht naar een verjaardagscadeautje voor mijn broertje. Lastig!

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee dat was zeker balen! ben best moe, maar net wel even gewandeld en naar de winkel geweest! moest natuurlijk wel bolletjes hebben haha.

gister voor sam zijn eerste verjaardag de uitnodigingen gemaakt, kunnen ze morgen of overmorgen op de post!

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Wat leuk dat er hier zoveel zwanger zijn, echt gezellig!
    @beschuitje
    Ben jij in de afgelopen periode nog bezig geweest met afvallen, ik had nl. als ik ongesteld word of ovulatie dan kom ik aan ipv dat ik afval. Heeft te maken met het vocht wat ik dan vasthoud. Daardoor weet ik precies wanneer ik de periodes heb zeg maar! En de ovulatietesten zijn ook goed, echt wel een tip om die te gebruiken.

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik ben gisteren heerlijk uit eten geweest, wat kan patat soms lekker!!! zijn. heerlijk, heerlijk, heerlijk, had ik al gezegd dat het heerlijk was??

Ik had gamba's in een knoflooksausje met champignons en lenteui.... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
    En als toetje ijs, bolletje mokka ijs en witte chocolade (met echte stukjes) met chocolade saus en nu komt het!!! een heerlijke toef met slagroom.... wat was DAT LEKKER...

Zo, hihi iedereen nu aan het kwijlen voor het scherm ? :)

13. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Lovely: lekker hé een dagje zonder verplichtingen.

Kaatje: Dane zijn kleding vind ik het minste erg om te strijken, daar ben je zo doorheen haha.

MvE: In ieder geval stoer dat ze er zelf mee kwam.

Elsie: Leuk hé de eerste verjaardag. Ik heb vandaag de spullen met o.a. de uitnodgingen besteld voor Dane zijn 2e verjaardag. Het thema wordt dit jaar "jungle".

NiekyN: Volgende keer ga ik met je mee hoor. Je noemt allemaal dingen op die ik ook zo lekker vind hihi.

Hier: Dane is bad gedaan, wasje erin, wasje opgevouwen, gestofzuigd en nu ff een kopje wiener melange.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    NiekyN, haha ja idd kwijlen, op de gamba's na

Wij eten vanavond gekruide aardappelblokjes uit de oven met sla en een kipschnitzel

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Mve: hier er ook weer lol in en dat is echt wel belangrijk hoor!En ik voel me er altijd zoveel meer fit door.
    Elsie: balen van de gebroken nacht, anders vanmiddag er even weer in?
    Ik ga zo even lekker een dutje met Nana doen, merk dat ik toch wel wat moe ben van de eerste week nieuwe indrukken.
    Mijn menu:
    O: 3crackers met hagelslag, kop koffie
    T: kop koffie, 2 glazen water
    L: 3 crackers, 2x kaas, 1 keer kipfilet
    T: 2 glazen water, appel
    A: pizza
    T: 2 glazen water, glaasje rose, bakje m&m's

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely eigenlijk gaat het nu wel weer goed, vanmorgen een stukje gewandeld naar de winkel en even er in geweest en daarna knapte ik weer op. kleine is nu bij mijn schoonmoeder dus kan even doen wat ik wil.

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Wat zijn jullie plannen voor het weekend?

Morgenochtend ga ik even naar het winkelcentrum en 's avonds een verjaardag van mijn nichtje die 18 wordt. Ik ga al mijn zelfvertrouwen bij elkaar rapen en een sexy zwartwit jurkje aantrekken, zo'n strakke kokerrok met witte blouse eraan vast.
    Zondag ook een verjaardag van het nichtje van mijn vriend. Druk weekend dus....

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden :).

Drukke morgen gehad, mijn zusje is op visite geweest mijn tantezeggertje. Esmee kon dus lekker spelen met haar nichtje.
    We hebben gezellig gekletst en buiten gezeten dus wat zonnestraaltjes meegepakt.
    De wasmachine draait zijn laatste was voor vandaag en de rest hangt lekker buiten te drogen. Zo vats opvouwen wat droog is en weer in de kast leggen. Is dat maar weer weg.

Vanmiddag een late dienst.
    De meiden gaan dus weer naar de opvang. Drukke week, de meiden zijn er al 3 dagen geweest, vind het wel veel :(. De cursus kwam er tussendoor, voor deze week is het even niet anders helaas.
    Komende week iets rustiger, dan alleen maandag een slaapdienst, en komt schoonmams oppassen, dus hoeven ze maar 2x 2 uur naar de opvang. De dienst vandaag is even wat leuker :p.
    Ga met 3 clienten naar Ikea. En zodra we terug zijn ben ik ook vrij, dus even niet op de groep en geen administratie. Werk officieel van 16.00 tot 20.00 maar omdat we naar Ikea gaan denk ik wat later vrij te zijn. We gaan daar een hapje eten.

De weegschaal ietsje minder..... maar goed, heb gisteren dan ook wel aardig veel gegeten, 2 ons erbij dus vind hem eigenlijk wel prima voor gisteren. Menu vandaag:

O: 2 volkoren beschuitjes met 1x casselerrib, 1/2 plakje kaas, thee.
    T: appel, dun plakje indische cake, veel thee.
    L: 3 boterhammen, 1x vlokken, 1x zalmsalade, kop groentesoep.
    T: sinaasappel, water.
    A: ?
    T: ?

Weet niet wat ik ga eten vanavond.
    Probeer het gezond te houden.
    Tussendoortje vanavond weet ik ook nog niet.
    Heb voor vandaag 600 kcal over wat ik mag verdelen over lunch en tussendoortje. Dus komt vast goed :).

In het weekeinden vind ik afvallen heel moeilijk, ik ga daarom in het weekeinde op 1400 kcal zitten. De andere dagen 1200, behalve woensdag, dan 1300. Is dat wat??? Of zouden jullie de weekeinden toch ook wisselen, zondag 1300 ofzow?

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    och jeetje jij telt ook echt calorieen?
    Aan de hand van wat doe je dat dan?
    Normale vrouw heeft toch aan 1500 calorieen genoeg en alles wat daaronder zit dan ga je afvallen he?

weekend,
    pff morgen lekker tennissen en zondag verjaardag en nog een staartje van moederdag, lekker gezellig allemaal alleen niet echt bevordelijk voor het afvallen :(

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Je kan je calorieen berekenen op caloriechecker.nl
    Is een beetje uitvogelen hoeveel calorieën je nodig hebt. Ik viel af als ik tussen de 1000 en 1100 bleef

Share This Page