De meesten hier tellen kcal, oftwel, hebben geteld . Ik deed het in het begin, maar heb toen verschillende dieetboeken geprobeerd, hou het even vol en dan begin ik makkelijk te worden en sneller te snoepen. Ik moet voor mezelf dus haast elke 2 a 3 weken iets nieuws verzinnen om me gemotiveerd houden. Vaak lukt dat wel, maar daardoor schommel ik ook steeds en ik wil onder de 80 komen, maar dat lukt gewoon niet omdat ik niet streng genoeg ben. Ik ga dus even weer kcal tellen, via de site die kaatje net schreef. Ik heel makkelijk, het is alleen oefenen als je het voor het eerst doet. Ik vind het leuk om te doen, dus dat scheelt, me er ook elke dag aan houden is een tweede . Door de weeks gaat het heel goed, en in het weekeinde eet ik zo de helft er weer aan van wat ik afgevallen was die week .
Wat een schattig filmpje Kaatje !!!! Echt lief ! Jullie hebben dat boekje vast al heel vaak gelezen met elkaar Hier eindelijk thuis. Veel gedaan vandaag. Toch nog langer gebleven op school dan ik dacht. Nou ja nu lekker weekeind vieren. Straks kom ik wat langer kletsen, maar nu eerst gelijk maar even aardappels schillen enzo. Dan ben ik maar klaar straks .
Valt eigenlijk reuze mee. Een week lang iedere avond ofzo. Maar hij slaat alles gewoon zo snel op. Moeten hier ook heel erg uit kijken met wat we zeggen
Ik heb via sensitest besteld Gelijk maar ff gedaan. Beschuitenman weet het nog niet haha maar vind het vast goed
Heey meiden Ik doe straks even een poging bij te lezen, ik ben gesloopt! Eerst maar even eten nu. Celeno is vandaag weer naar de psz geweest en vond het toch wel erg moeilijk, tijdje gehuild. Gelukkig daarna wel leuk gespeeld en toen ik kwam was hij ook vrolijk pff.. blijft toch lastig, maar komt vast helemaal goed!
Hier een drukke middag gehad, eerst lekker hardgelopen en daarna naar het speelbos met Esmee, daar ook 45 minuten gewandeld. Genoeg beweging dus! Straks nog even een strijkje weg werken en dan niets meer.. Heerlijk! Beschuitje.. Hoe vond je man het idee om sensitesten te gebruiken. Patriesja.. Hoe vaak gaat Celeno naar de psz? Kaatje.. Lief zeg! Net of ik Esmee zie zitten, wij moeten ook echt uitkijken wat we zeggen. Van de week zei Esmee ineens shit. Ik zei boos tegen Esmee, van wie heb je dat geleerd, zegt ze: Van Mama toch?! * schaam* @ calorieen tellen.. Denk juist dat dat een goede manier is om je bewust te worden van wat je allemaal binnen krijgt. Ik tel geen calorieen meer maar weet precies wat mijn lijf nodig heeft op een dag. Nykien.. een normale vrouw die heeft zo rond de 2000 nodig. Om echt goed af te vallen moet je minimaal 500 minder binnen krijgen. Maar mijn lijf heeft bijv op de dagen dat ik niet sport zo'n 1700-1800 nodig en op de dagen dat ik hardloop neem ik een extratje van ong 200 calorieen. Butterfly.. Werkse vanavond, moet je het weekend ook?! *** Oja, me netjes aan mijn menu gehouden, wel na het eten nog een ijsje met 1 bolletje snickerijs bij de italiaan gehaald.. lekker! MELANIE.. alles goed meid?!
Nou mve ik zei het net toen we aan het eten waren...zijn reactie was echt typisch man...oh goed hoor. hahaha hij is vanavond met een sporttournooi van de volleybal op pad dus hij kwam alleen maar even thuis eten. Ik denk al met al is ie een half uur thuis geweest. Hij was nogal laat uit het werk. Nou jaaaa kan ik lekker x factor kijken en meer van dat soort tv wat hij toch niet leuk vind
MVE haha. herkenbaar. Hier zegt Levi ook wel eens potverdorie, en een tijd geleden viel er iets op de grond, zegt ie gadverdamme ( toen was hij nog geen twee ) Beschuitje, mannen zijn altijd zo makkelijk in hun reacties Ferry is zijn moeder helpen in de tuin, Levi ligt op bed, ik heb de laatste lakentjes en hydrofiele handoeken weggestreken ( wat een k*t werk ) Nu alleen nog de kleertjes,maar die zijn maandag ofzo aan de beurt. Gaat iig geen latertje worden vandaag, ben moe en heb morgen vrijgezellenfeest. Ga wel alleen naar het middag programma want de rest trek ik niet ( en vind ik niet leuk )
@ MamavEsmee: Alles goed hoor... Lief dat je het vraagd. Ik kan het alleen allemaal even niet bijhouden hier. Qua lijnen gaat het echt bagger. Durf me eigelijk niet zo goed meer te vertonen hier... Heb een flinke schop onder mijn kont nodig!
@mve, hij gaat 4 ochtenden, het is echt een voorschool, dus iedereen komt die 4 ochtenden. hmm.. lekker snickerijs, klinkt erg lekker Alles goed verder? @nieky, welkom! @melanie, komt vast goed meid!! @mve, aah leuke foto zeg!
Eindelijk even tijd om online te komen... Bij de VK was alles goed alleen maandag moet ik bij de Gyn op het matje komen Krijg ik weer een echo en nog wat onderzoeken alvast voor de zekerheid en als Las nog steeds zo groot blijkt laten ze mij in elk geval niet overtijd gaan. VK heeft hem al toegesproken dat hij er maar snel uit moet komen ] Ben benieuwd hoe het er aan toe gaat bij de Gyn en gewoon in het ziekenhuis heb echt geen idee! Ik heb trouwens wel respect voor moeders die een klein peutertje hebben rondlopen en ook hoogzwanger is pfff de kleine van mijn vriendin is hier maar dat is best intensief met een dikke buik en een kindje van 13 maanden moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Vanmiddag al mijn collega's gezien en die vonden mijn buik echt mega [ Vind het zelf wel meevallen maar hun hadden mij een kleine 3 weken niet gezien en hij blijkt behoorlijk gegroeid volgens hun. Tot morgen lieve meiden!
??? Gelukkig alles goed. Komt nu wel dichtbij he. En idd is best pittig hoor een peuter en zwanger zijn.
@zustertje, fijn dat alles goed was en fijn ook de extra controle. Ik help je duimen dat de kleine snel komt! Ik ben idd blij dat Celeno al bijna 3 is, bewust voor gekozen ook maar als nog erg pittig in combi met zwanger zijn! Deze zwangerschap is toch echt veel zwaarder, dan mijn eerste.