Zustertje.. Ik vond het ziekenhuis erg spannend, weet nog met de draaipoging dat je op de verlosafdeling komt en je ziet allemaal voor mij " enge " dingen als spreidbeugels, tang, vacuumpomp, scharen en mesjes etc.. brrrrrrr. De spreekkamer van de VK is niet veel anders als die van een VK vond ik. Fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Ziekenhuis klinkt ook meteen spannender niet? Patriesja.. Best pittig of niet? 4 ochtenden, Esmee vind 2 ochtenden nog heftig. Hoelang gaat hij dan? Van half 9 tot 11? Bij ons alles goed, bij jullie? Al veel aangekomen of valt het mee? Beschuitje.. Heerlijk he? Kijken wat je zelf leuk vind. Erwin is ook altijd erg bepalend met tv kijken, mij maakt het niet zo veel uit. Maar als hij er niet is kijk ik lekker crimes, heerlijk! **** Hier de strijk weg en een glaasje spa en fruit voor me, lekker! Straks een paar zoutjes en dan lekker slapen, ben moe!
Zo, hier ook 3 balen strijkwerk gedaan met een film op de achtergrond. Heb nu wel pijn in mijn schouder. Dane ligt bij vriendlief op zijn borst. Werd net overstuur wakker. Wordt hij natuurlijk iedere avond wel maar nu echt zo'n pijn huiltje. Moest ook een harde scheet laten dus misschien wel last van zijn buik ofzo. O, ik zie dat vriendlief ondertussen ook zijn ogen dicht heeft. lekker gezellig....zit ik hier in mijn eentje met een rosé.... Ik ga nu ff rust nemen. Tot morgen dames.
Hier weer thuis . Was erg gezellig bij de Ikea, en netjes gegeten. Ik had een visfilet met aardappeltjes en groente, en okeej, als afsluiting een daime cakje, maar die was niet zo lekker eigenlijk. Ga even de kcal berekenen, maar denk dat ik het hierbij ga laten. Straks nog een glaasje fris, maar ga niets meer eten. Heb nog een mega fotolijst gekocht. Heb die voor Esmee ook gekocht vorig jaar een mega collega gemaakt van alle foto's die over waren van haar eerste jaar. Is zo mooi geworden, wil dat voor Maureen ook maken. @Mamavesmee, die loop waar je aan mee zou lopen, die gaat niet door of wel? Las wat dingen in de mail. Leuke foto hoor, je meissie wordt ook al echt groot he . @Wendy, de avonden ook al zo gezellig bij jou? Hier de laatste tijd ook, mannetje en ik hebben het beide druk, dus in de avond zijn we doodmoe. Als we dan een avond samen hebben zijn we gewoon te moe om nog hele gesprekken te voeren. Best slecht. Ach, als de meiden groter zijn wordt het allemaal wel weer makkelijker. @Peuter en zwanger zijn..... poeh, dat was best pittig jah! Maar heb je een peuter en is de baby is geboren wordt het wel zwaarder. Ik vind het onwijs leuk, maar het put je wel uit. Aan het eind van de dag ben ik dan ook helemaal kapot. Maar ja.... ik ben altijd actief en neem weinig rust tussendoor, dus ergens maak ik het mezelf ook lastig hahaha. Maar ik geniet van alles, het is heerlijk dat de kinderen zo dicht op elkaar zitten qua leeftijd. Ze reageren ook heel sterk postitief op elkaar. Zo bijzonder die zusjes zo te zien . @Patriesja, 4 ochtenden... lijkt me ook veel. Ik heb Esmee 1 ochtend in de week voor de psz opgegeven maar aangezien ze ook naar de opvang gaan weet ik niet of het zinvol is om dan ook nog de peuterspeelzaal erbij te doen. Ik ga lekker even relaxen .
Goedemorgen, Of nou ja, goedenacht eigenlijk. Ik heb last van vakantiekriebels en kon niet meer slapen. @MvE: Ben heel blij met de mode van dit jaar, allemaal tuniekjes en leggings. Daar had ik gelukkig een kast vol van, die heb ik heel veel aan. Omdat ik al veel afgevallen ben maakt het me ook niet uit dat ze uitrekken. Wat een leuke foto van jou en Esmee, wat ben je mooi slank! @NiekyN: Ik gebruikte valtaf.nl om kcal mee te tellen. Voor mij was dat ook de beste motivatie om mee af te vallen, heel streng tellen. Ik viel het best door tussen de 1100-1200 te blijven. Een gezonde vrouw heeft overigens ongeveer 2000 kcal nodig (mits je minstens een half uur per dag beweegt). @Kaatje: Wat een schattig filmpje van Levi! En wat lijkt hij op jou qua gezichtsuitdrukkingen enzo! @Zustertje: Fijn dat alles goed was! En succes met bevallen (dat ga je dan ws in mijn vakantie doen). @Hier: Alles voor de vakantie is klaar en ingepakt. Had nog moeite om onder de 20 kg te blijven Heb nu meer bij me dan vorig jaar 3,5 week Mexico... Nu veel boeken en tijdschriften mee, voor onze relax vakantie. Meiden ik wens jullie fijne 2 weken en tot na de vakantie!
Femke: Hele fijne vakantie meid!!!!!!!!!!! Hier: Vanochtend wakker met hoofdpijn, verkouden en stijve rug. Maar wel 3 ons eraf (nog wel 1 ons boven mijn eigen voorgenomen max). Heb een druk weekend dus ga maar snel ontbijten.
Goedemorgen!!! @ Kaatje: Wat schattig dat filmpje... En wat lijkt Levi op jou zeg. Echt lief! @ MamavEsmee: Wat een leuke foto zeg. Je ziet er goed uit! @ Femke: Hele fijne vakantie!!! Geniet ervan! Hier vandaag een gezellig dagje shoppen met alle dames in de familie. Doen we elk jaar. Leuk! Is altijd lachen, gieren, brullen! Ik ben er klaar voor. Over 20 minuten eerst mijn zus en moeder ophalen en dan door naar mijn oudste zus, omdat we daar verzamelen! @ Kim: Tot straks! Liefs
@Femke GENIET van je vakantie! Ga je lekker 2 weken? Hopelijk hebben jullie heerlijk weer. @Wendy Fijn dat je weer afgevallen bent! Suc6 met alle drukte vandaag. @Melanie shopse vandaag geniet ervan! Dat wordt vanavond showen @Mve Ik zie er niet tegen op hoor om naar het ziekenhuis te gaan. Maar mijn man en ik hebben de kleine net nog even toegesproken dat hij er maar uit moet komen @Kaatje Onze kleine wordt al vanaf het begin af aan Las genoemd Heerlijk geslapen vannacht gisteren een erg drukke dag gehad. Roos wilde niet slapen die ging heel hard huilen (hoofdje was helemaal nat van het zweten) toen hebben we ze lekker naar beneden gehaald en ontzettend gelachen met der Rond 09.00 heeft mijn man ze weer in bed gelegd en nog een papfles gegeven en toen is ze in slaap gevallen. @Butterfly Ik heb respect voor jou hoor met je 2 meiden!! Ik moet er zelf niet over nadenken om er 2 zo kort op elkaar al geloof ik echt dat het ook heel leuk kan zijn!
Melanie: Shopse! Ik hoop dat ik straks ook nog wat kan scoren hihi. Zustertje: Vandaag 38 weken zie ik. Spannend...... O ja....heb net ff terug gelezen van gisteren.... Kaatje: Wat een schattig filmpje. Echt zo'n lief stemmetje hé. MvE: Wat een super leuke foto! Ik moet er ook echt een paar maken met Dane samen. Ik sta er bijna nooit op want ik maak de foto's altijd. Nou ben ik toch niet zo dol op foto's hoor. Ik zie altijd iets aan mezelf wat ik niet leuk vindt enzo.
Goedemorgen! Dag 1 van WW zit erop en min 0,4 kg op de weegschaal. Toch netjes omdat ik gisteren niet supergezond (oa tosti voor de lunch) heb gedaan en s'middags nog 2 donuts heb gesnoept . Moet er wel bij zeggen dat ik gisteren een uur heb gewandeld en 2,5 uur geklommen heb in een outdoor adventurepark. Was erg intensief en heb nu echt ontzettende spierpijn Kom zo dadelijk terug, mijn kleine man moet verschoond worden + flesje en dan naar bed en even een wasje doen.
Goedemorgen Dit stop ik nog even ver weg in mijn gedachten Femke, fijne vakantie meis Zustertje, en gaat hij straks Lars heten ? Wendy, ja he hij zet echt een voorleesstemmetje op
goeiemorgen! @femke fijne vakantie! @mamavesmee leuke foto!! mijn vriend is nu zijn dochter aan het halen, ze komt vandaag en dan morgen weer naar haar moeder, wel even gezellig! vanmiddag naar de kermis hier. vannacht was een betere nacht, sam was 6.15 wakker maar heb hem niet gehoord, hij ligt er nu weer in was erg moe.
Goeiemorgen meiden @mve, ja best pittig, maar denk wel dat hij dan erg snel went. Ja alles goed, wordt allemaal alleen wat zwaarder nu, maar goed.. tja.. de kilo's durf me niet zo goed meer te wegen!! Maar bij Celeno precies hetzelfde ook 20 kilo aangekomen. Hou ook vocht vast. Dus heb me er maar een beetje bij neer gelegd en dan na de bevalling weer afvallen he @butterfly, ja best veel, maar dan went hij wel snel en zit gelijk al in het ritme voor school. Hij gaat verder ook niet naar de opvang, alleen naar me moeder, maar nu hoeft dat natuurlijk ook niet echt meer, omdat ik zo al verlof heb. @femke, fijne vakantie! @wendy, beterschap! fijn weer afgevallen. @melanie, veel plezier!! @zustertje, leuk kwam ze logeren? @elena, fijn afgevallen! oh dat is zeker intensief 2,5 uur geklommen! @elsie, gezellig naar de kermis, veel plezier! Hier eindelijk weer is uit kunnen slapen, na een vermoeiende week, heerlijk zeg! Slapen wordt nu ook wat minder, dus dan is het wel lekker als je even kunt blijven liggen. Straks even boodschappen doen en verder zien we het wel!
Goedemorgen , ohh het is al middag. Goedemiddag. Hier een rot nacht gehad, om 1 uur naar beneden gegaan en pas om kwart voor 3 weer in bed. Had mot met beschuitenman toen hij thuis kwam en kon daarna natuurlijk niet meer slapen. Hij viel wel in slaap grrr daar kan ik dan echt niet tegen. Zo naar de kapper en naar de verjaardag van mijn vriendin haar zoontje. Ik hoop dat hij vanmiddag weer de oude is want op dit moment is het nog niet echt gezellig...:S Ik ben bovendien natuurlijk ongesteld dus ook de gezelligste niet. Ik ga morgen denk ik wegen, of maandag.
Patriesja.. I.d. na de bevalling maar weer lijnen. Geniet in iedergeval van het lekkers en de beeb in je buik! Beschuitje.. Dingetje opgelost? Butterfly.. Fijn dat je het leuk hebt gehad. Elena.. Mooi resultaat toch?! Elsie.. Veel plezier, hoe oud is de dochter van je man? Femke.. Goede reis en veel vakantie plezier! Melanie.. Veel shop plezier! **** Hier een slechte dag.. * schaam* Vanmorgen was de weegschaal lief dus kan het wel hebben.. Maar ben nu misselijk. O: muesli en optimel kwark. T: reuze mergpijp en koffie L: 2 gebakken eieren met 3 kleine plakjes kaas en 2 broodjes. T: 8 blokjes witte chocolade en een flinke hand snoepjes.. Pffff. Vanavond eten we soep met een gegrild haantje van de poelier. Mag ook wel gezond na dat gesnaai van net. *** Vanmorgen met Esmee oorbelletjes wezen schieten, ze gaf geen kick, wat een stoere meid he?! Ze mocht zelf een paar uitzoeken. Ze vroeg al de hele week of ze oorbellen mocht, vanmorgen weer en toen zijn we eerst filmpjes wezen kijken op You Tube hoe dat ging en ze ging zitten en ze zater er ook zo in.. Staat erg schattig.
@Mamavesmee, je menu klinkt lekker hoor hahahaha. Ach voor een keer, het is zaterdag he . @Melanie, je bent al lekker aan het shoppen en vast al veeeel ingeslagen , het is lekker winkelweer. De weegschaal hier lief. Ben van de week toch weer 1.5 kilo afgevallenb. Laagste gewicht helaas niet, maar komt in de buurt. Sta weer op 83 kilo nu, nu weer lekker verder. Menu vandaag: O: 2 boterhammen, 1 gekookt ei, koffie met een zoetje. T: 40 gram chocolade en thee. L: 2 paninipuntjes met filet en een kop groentesoep. T: thee en een appel. A: gekookte aardappelen, andijvie, vlees is niet bekend nog. T: ?? Tot de andijvie kom ik uit op 1100 , dus ongeveer 300 over voor vlees en een tussendoortje vanavond. Ben benieuwd hoe het gaat vanavond. Heb een late dienst, dus zo even een bakje thee drinken met Harrold, appeltje eten en naar het werk . Morgen lekker vrij weer. Heb mijn angst overwonnen. Heb eerder wel verteld dat we een voorjaarsmarkt gaan houden op het werk, en ik een rad van fortuin en grabbelton organiseer. Heb prijzen nodig en wilde de winkels langs, maar vind het erg brutaal overkomen, past zo niet bij mij. Durfde het niet zo goed. Stoute schoenen aangetrokken, foldertje gemaakt, langs Kruidvat, Trekpleister, Hema en Blokker geweest en........... bij trekpleister mag ik volgende week spullen ophalen, bij Kruidvat gaat de manager een grote ton voor me vullen, Hema en Blokker geven het door aan de manager en bellen me dan . Soms MOET je gewoon brutaal zijn om wat voor elkaar te krijgen. Dames, ik ga me klaar maken en thee zetten. Fijne zaterdag!
@mamavesmee ze is 3,5 jaar! de kermis was erg leuk! sam is ook in de draaimolen geweest hij vond het prachtig! gister geen patat gegeten dat gaan we nu doen heb vandaag wel goed opgelet alleen op de kermis een oliebol gegeten.
Vrijgezellenfeest was gezellig, nu wel knallende koppijn ( had ik al toen ik er heen ging maar een paar uur lang turen naar een canvasdoek maakt dat er niet beter op ) Levi heeft de hele middag als een ziek vogeltje op de bank gehangen en veel geslapen. Bijna niet gedronken ook. Toen ik thuis kwam een zetpil er in gestopt en een waterijsje gegeven ( zakt de temp iig iets en krijgt hij wat vocht binnen ) en nu begint hij weer een beetje praatjes te krijgen.Heb ook het idee dat zijn ontlasting dwars zit MVE, schattig oorbelletjes bij Esmee ! Butterfly, goed dat je toch gegaan bent ! Zeker met zulk goed resultaat
Elsie.. Leuk, de zelfde leeftijd als Esmee.. Stoer dat je naar de kermis bent geweest en die oliebol had je wel verdiend! Butterfly.. Mooi menu meid. En knap dat je je over die drempel hebt gezet. Ik zou niet mee doen aan een loop via het werk. Zou het met collega's doen maar dat ging niet door ivm omstandigheden en een blessure bij mij. Kaatje.. Het resultaat met de Canvas wel leuk geworden?! En oorbelletjes staat i.d. schattig. Zal morgen even een foto maken. Beterschap voor Levi. **** De rest van de dag is nog erger geworden * schaam* Morgenvroeg weer hardlopen en streng. Is het maandag vast weer OK. Vanavond zouden we verjaardag hebben. Alleen hadden ze liever niet dat we Esmee meenamen om daar op bed te leggen dus blijf ik lekker thuis.
Hey meiden, Hier weer thuis van een dagje shoppen... Was erg gezellig en we hadden echt superweer! Helaas niet zoveel gekocht. 1 shirtje en een bloesje. Wel leuk... Kon niet echt veel vinden naar mijn smaak. Ik ga zo maar eens op zalando kijken of ik daar mijn geld kwijt kan Vandaag weer ontzettend slecht gegeten natuurlijk. Vanmorgen apfelstrudel gehad, vanmiddag hebben we uitgebreid gegeten. Mixed grill en daarna nog een ijsco... MAANDAG BEGIN IK ECHT WEER!