Hoi meiden hier nog even een laat berichtje van mij! Ruzie met beschuitenman is uitgepraat gelukkig. Met het songfestival zitten kijken met een schuin oog. Ik vind het niet zo boeiend maar mijn lief wel haha. De ovu testen zijn binnen. Op welke dag zouden jullie beginnen met testen? Ik ga lekker slapen zo, morgen lekker relaxen Trusten x
Goedemorgen meiden, gisteren geen tijd en puf meer gehad om te reageren. We zijn bijna heel de dag weggeweest allemaal leuke dingen gedaan en samen genoten. ' s avonds onverwachts nog heerlijk gegeten bij een griek (was echt SUPER lekker) Ga nu eerst ontbijten enz kom straks weer reageren op jullie! @Beschuitje Fijn dat de ruzie is uitgepraat! En ik begon meestal op dag 10 met testen zou ik zeker in het begin even doen omdat je niet weet wanneer je eisprong is.
@Zustertje; Ah heerlijk de Griek! Begint er al het een en ander te rommelen bij je of nog niet? Heb je al een kindje (Roos??) of is dat een logeetje? @Beschuitje; Fijn dat de ruzie met beschuitenman is uitgepraat Ik heb geen ervaring met ovutesten. @Melanie; Nog 1 dagje zondigen dus @MamavEsmee; Als Esmee niet welkom is heb je groot gelijk dat je thuis blijft hoor. Leuk oorbelletjes bij Esmee Ach het is weekend morgen kan je weer streng doen. @Kaatje; Beterschap voor Levi! Leuk filmpje @Elsie; Die oliebol had je wel verdiend meid! Leuk dat Sam ook in de draaimolen is geweest @Butterfly; Super dat je toch de stap heb genomen en naar de winkels bent gegaan voor prijzen, heeft in ieder geval al wat opgeleverd dus je bent niet voor niks gegaan @Femke; Fijne vakantie! (al lees je dit waarschijnlijk niet meer )
Goedemorgen. Lekker geslapen. Werden om 07.30 wakker. Levi lijkt weer helemaal opgeknapt dus gaan toch maar naar de activiteitendag van de kinderboerderij. Dan wel met de auto ipv bus zodat we terug kunnen als hij het zat is Beschuitje, als het goed is zit er een beschrijving bij. Je hebt een vrij standaard cyclus dus dan is het volgens mij beginnen op dag 10 of 12 ofzo Elena, goed bezig !
Zustertje.. Ik heb jaren in de bediening gewerkt bij een Griek.. Vooral de koolsalade en souflaki vind ik heerlijk! Kaatje.. Veel plezier op de kinderboerderij. Elena.. Fijn dat de verandering helpt.. Eet je nu zo anders? En is het goed te doen? ***** Weegschaal is niet lief.. 72.1 + 800 gram , was te verwachten, vandaag netjes eten en dan is het morgen vast weer ok. Straks verjaardag van mijn broertje, de rest komt vanmiddag maar Erwin wil graag voetbal zien dus ga ik wat leuks doen met Esmee. Menu: O:2 crackertjes met 2 plakjes rookvlees en 125 gram optimelkwark & koffie. T: koffie en een stukje taart? L: 3 boterhammen met rookvlees en 1x appelstroop. T: 2 stuks fruit. A: 1 drumstick, gebakken aardappeltjes en sperzieboontjes of tomatensoep & een drumstick..
Hey allemaal, mijn dag is weer helemaal goed ! Ik was vanmorgen 1,2 kilo afgevallen. Ik ben in totaal nu 19,5 kilo lichter !! *einde ego bericht* Kaatje ik heb inderdaad gezien dat er een beschrijving bij staat hoor, maar ik dacht ik vraag het even of jullie soms andere ervaringen hebben dat je toch eerder moet beginnen of zo. Er staat bij mij dat ik op dag 12 moet beginnen. Elena wat fijn dat er een kilo af is, knap !! Kaatje veel plezier op de boerderij, en fijn dat Levi weer wat is opgeknapt. Voor jou misschien ook wel lekker met de auto ipv de bus of heb je nog niet zo'n last van de buik die in de weg zit? Zusterje gezellig eten bij de Griek. Zelf ben ik er niet zo'n fan van. Ik hou niet zo heel erg van veel vlees en bij de Griek krijg je altijd te veel vind ik. Heb het ook niet zo heel erg op die kruiden enzo.. Ik ga vandaag helemaal NIETS doen. Nou ja wel iets natuurlijk. Heb de bedden net verschoond, de kamer gezogen (moet boven nog even zuigen) en de wc's nog schoonmaken. Als de was klaar is, ga ik lekker een filmpje kijken denk ik.Ben niet van plan met netjes aan te kleden, heerlijk in mijn huispak op de bank en misschien wel even in de tuin nog. Hier goot het vanmorgen als een gek trouwens en nu schijnt de zon weer.
Goedemorgen dames, Hier 1 ons eraf maar nog steeds boven mijn max. Ik voel me ook dik blehhh. Mijn spijkerbroek zit niet lekker en dat bulpje buik hangt er maar overheen getsie. Gisteravond om 23.15 uur thuis van de verjaardag. Vriendlief is nu vissen. Straks als hij thuis kom moet ik ff snel wat dingentjes doen in huis, broodje eten dan op naar de volgende verjaardag. Voel me alleen echt niet lekker, ben snotverkouden, aan het zweten en heb hoofdpijn....wat een weekend ppff.. Sorry voor het geklaag. Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
Hoi meiden! Ik ben de hele dag al aan de poets , morgen stage en dan vind ik het wel zo fijn om in een schoon huis thuis te komen en kan ik dinsdag genieten van mn vrije dag. Gisteren jarig geweest dus veel lekkers gehad, morgen er weer tegen aan! Ben in ieder geval niks aangekomen .
Nou Levi was er snel klaar mee. Zijn er bijna anderhalf uur geweest. Geitjes kijken vond hij erg leuk, uiteindelijk ook paardjes geaaid en schapen scheren gekeken,maar toen hij de clown zag wilde hij maar één ding en dat was naar huis toe haha Beschuitje, goed bezig ! Nee dat maakt op zich niet uit. Bus en auto is beide even ver. Alleen zit je 7 min. langer in de bus
Beschuitje.. Wat ontzettend goed zeg! Geniet van je bankhangmiddag, heb je wel verdiend na een ochtend poetsen. Lovely.. Gefeliciteerd meid! Slim om vandaag te poetsen en dinsdag lekker te genieten. Goed verwend? Kaatje.. Haha.. Levi niet gek op clowns? Houd er ook niet van! ****** Net een halfuurtje hardgelopen. 6 lopen, 1 wandelen, 6 lopen, 1 wandelen,6 lopen, 1 wandelen, 6 lopen, 3 wandelen. Ga zo eerst lekker douchen en dan met Esmee naar het zwembad.
@mve: heb helemaal niks gehad! Ga donderdag met mn mams shoppen mn broer en zus hadden geen geld voor een kado. En van manlief hoef ik nooit iets 3 weken terug nog 3 mooie jurken van hem gekregen.
Ja is ook heel raar. net of ze steeds met een vinger tegen de binnenkant van je buik prikt. Is altijd stil hier in het weekend
Lovely.. Geen geld voor een cadeautje? Ook geen kleinigheidje? Ik heb al 2 jaar geen cadeautje gehad van mijn broertje, toevallig steeds omdat ze het vergaten. Ben benieuwd dit jaar, anders moet ik ook maar een beetje vergeetachtig gaan worden. Kaatje.. De hik is leuk! *** Esmee en ik hebben ons vermaakt in het zwembad, straks lekker eten, staat nu op.
hoi meiden! vanmorgen weer erop geweest met zijn 4! we zijn met de stoomtrein van hoorn naar medemblik geweest weet niet of jullie dat kennen? maar was erg leuk om een keertje te doen. vanaf medemblik naar huis gelopen dat is een halfuurtje lopen, was best te doen maar wel moe toen ik thuis kwam, ff bijkomen en een broodje gegeten en even gerust. verder wel op het eten gelet, alleen in de trein een paar poffertjes gegeten
Goedemiddag meiden, Alles goed hier? Lekker weer is het weer vandaag! Vanmorgen/vanmiddag in het Zhuis gezeten omdat de kleine vandaag geen zin heeft om te bewegen (hoorden het hartje wel gewoon kloppen met de angelsound) Toch maar even de VK gebeld (die had al aangegeven dat ik echt moest bellen met minder leven toch maar gedaan vond wel dat het mocht voor het eerst in de zwangerschap) Ze is gelijk even gekomen en heeft ons naar het Zhuis gestuurd niet omdat ze zich zorgen maakt maar dat doen ze altijd voor de zekerheid. Aan het ctg gelegen was allemaal goed af en toe een soort van harde buiken/weeen maar voel er zelf niet heel veel van. Ook nog een echo gehad was wel leuk om onze lieve Las weer even te zien Mijn man heeft hem nog even toegesproken dat hij er maar gewoon uit moet komen nu haha. Morgen moet ik weer terug komen nog een keer ctg en dan naar de Gyn (afspraak stond al) om te kijken wat ze gaan doen omdat de kleine zo flink is in gewicht (lengte loopt precies gelijk met aantal weken/dagen) Gisteren hoorde ik trouwens van mijn schoonma dat mijn man ook 4500 gram woog bij zijn geboorte dus dat heeft hij echt van papa (ik woog zelf 3500 gram) @Beschuitje Whoh bijna 20 kilo kwijt echt GEWELDIG!!! Ben trots op je! Jammer dat je nog steeds niet zwanger bent maar wel heel fijn dat je nu al zoveel kilo kwijt bent scheelt veel in je zwangerschap hoor! Hoeveel weeg je nu of wil je dat niet zeggen? @Kaatje De hik is zo leuk! En we gaan hem geen Lars noemen hoor haha @Mamavesmee Lekker gezwommen met Esmee? En wat leuk dat ze oorbellen heeft stoer dat ze geen kik gegeven heeft! We hadden bij de griek samen een schotel besteld met zalm,scampi's,biefstuk,ossenhaas en gyros was zo lekker! Als nagerecht had ik creme brulee (en daar zat naast nog vanille ijs en veel slagroom ,et caramel saus @Lovely Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! @Wendy vervelen dat je je niet fijn voelt! Hopelijk knap je snel weer op! @Melanie jammer dat je niet echt leuke kleding tegen kwam maar het belangrijkste is dat het gezellig was!