10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@kaatje ik mag gewoon bij de tandarts.

2. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Oh, en tot nu toe heb ik een tosti ham-kaas op als ontbijt en 2 koppen koffie :p

Wel beetje jammer dat ik nou net op vakantie ga wanneer ik m'n eten op moet schrijven, op vakantie eet je meestal wat uitgebreider (ik wel iig) wanneer je thuis bent. ;)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Iris, misschien gelijk juist een goede sprong in het diepe door ook op vakantie goed op je eten te letten.
    En volgens mij klopt je onderschrift niet ( 24 maart intake )

4. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    hahaha ja je hebt gelijk, zie het nu pas, zeker blondt ;)

Maar ja dat is ook wel zo, maargoed ik zal het ook wel aan haar uitleggen.. De afgelopen 3 dagen was mijn "normale" eetpatroon dus je zal dat verschil ook wel zien... En tsja, de reden dat ik het op moet schrijven is alleen maar zodat ze een idee heeft hoe mijn levensstijl is qua eten. Dus hoef nu nog niet heel erg er op te letten, maar ik moet zeggen: Sinds ik het opschrijf ben ik me er wel meer bewust van en eet ik vanzelf al wat minder! (of misschien omdat ik me geneer als ik me helemaal volstouw en het vervolgens op moet schrijven hahaha)

Nou meiden ik ga de rest van de spulletjes inpakken (pfff viel me gisteren voor het eerst op wat een hoop je moet meenemen met een kleintje.. Een koffer vol, en we blijven maar tot vrijdag :$)

Liefs! xxx

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    haha ja je moet opeens heel veel extra pakken he met een baby erbij

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Iris.. Je weet dus zelf wel wat goed en fout is maar de keuze om gezond te eten is lastig? Mis de fruit in je dagmenu..

Wendy.. I.d. een drukke week! Succes.. En de 62.9 komt in zicht hoor!;)

Elsie.. Jakkie, verstandskiezen er uit.. Brrrrr

Kaatje.. Arme Levi.. Groeipijn is niet leuk, heb Esmee er nog nooit over gehoord eigenlijk.

Zustertje.. Succes in het ziekenhuis, komt vast goed!

Hier de weekboodschappen gehaald, morgen de boodschappen voor mijn verjaardag ( donderdag).. De was zit al weer in de droger/waslijn, gezogen, gedweild en afgestoft en de vaatwasser uitgepakt. Snel mijn koffie opdrinken en dan Esmee ophalen van de PSZ..

7. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    #1147 Iris89, May 16, 2011
    Last edited: May 16, 2011
    Ik eet heel weinig fruit inderdaad. Zal ik vast ook te horen krijgen hahaha. :p

Ik weet echt wel wat goed en slecht is, maar het is soms zo verdomd moeilijk om er af te blijven en voor het goede te kiezen. Evenals een "makkelijke" maaltijd na een vermoeiende dag. (lees: pizza of diepvries)

Ik moet gewoon mijn hele levensstijl omgooien!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee ik heb dr ook echt geen zin in! maar het moet, want ze zitten scheef.

net even naar de winkel gelopen wat boodschapjes gehaald:) en vanmorgen ook al weer even op de wii fit wat dingen gedaan.

9. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

@MamavEsmee; Het is heel goed te doen hoor :) Ik denk dat de belangrijkste verandering is dat ik me niet gelijk slecht en schuldig voel als ik iets lekkers eet want daar is gewoon ruimte voor bij WW, vind dat erg fijn. Gaat het hardlopen nog steeds goed, weinig last? Lieve weegschaal dus weer! Heb je al bijna vakantie?
    @Wendy; Voel je je alweer wat beter?
    @Lovely; Nog gefeliciteerd! Zulke familieleden hebben wij ook :x
    @Kaatje; Maar clowns zijn ook heel eng hoor :);) Ah leuk de hik, puur genieten he? Ah, zielig voor je ventje zeg :(
    @Beschuitje; Helemaal super meid! Goed gedaan hoor en ook in een zo'n korte periode! Tijdens de zwangerschap hoef je niet perse veel aan te komen hoor. Ik was tijdens mijn zwangerschap 10 kg aangekomen. De kleine man woog 3640 gr bij de geboorte en verder heb ik gewoon alles gegeten waar ik zin in had.
    @Zustertje; Beter een keer te veel gebeld dan een keer te weinig, toch! Fijn dat toch alles goed was met de kleine Las, stelt je toch weer gerust he :)
    @Butterfly; Dacht dat de wereld pas in december 2012 verging? Ach ja, als het mijn tijd is om te gaan... Geloof je in zulke dingen?
    @Iris; Welkom! Succes met afvallen meid! En zoals MamavEsmee al zegt er zit een groot verschil tussen snaaien en verantwoorde tussendoortjes! Je hoofdpijn kan inderdaad door een tekort aan vocht komen, heb ik ook vaak last van en ik drink veel :$ Wat betreft je menu; misschien naar magere vleeswaren switchen en in plaats van een bastognekoek een stukje fruit?
    @Elsie; Misschien had Sam een nachtmerrie? Tandarts is nooit leuk :(

10. MamavEsmee

Elsie.. Heb er in januari 2 en in maart 2 uit laten halen.. Bij de kaakchirurg. Brrr..

Iris.. Het is i.d. je levensstyl aanpassen. Maar het went hoor.

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    haha, voordat ik net naar deze site wou heb ik mezelf eerste een bak koffie gepakt en ben er even voor gaan zitten. Pffff geen overbodige luxe hoor... nog 6 pag. te lezen.

Ik denk dat ik maar eens calorieen erbij ga tellen, maar ik ben nogal een competitief ingesteld persoontje en zie mezelf dan elke keer minder eten... maar proberen kan altijd natuurlijk.
    Ik zag nog iemand met een ticker die naar de 85 kilo wil en daarna een schop onder de kont kreeg! Ik wil ook naar de 85 kilo.... we kunnen het!

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Goh mocht dat? ik begreep van de juwelier hier dat ze minstens vijf moeten zijn ...

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente

Mijn respect hoor! 19,5 kilo is niet nix!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@elena dat zou goed kunnen, hij was ook pas rustig bij 1 van ons. maar hoop dat ie vannacht wel gewoon in zijn eigen bedje slaapt dan slaap ik toch wat beter.

15. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    @Hier; Stond ik vanmorgen op het punt van weggaan, kreeg ik een smsje van een klasgenootje, het eerste college is uitgevallen, hoef nu pas om 2 uur op school te zijn en dan niet eens voor college maar studieklas (enkele uren op school werken aan het afstudeerproject met mogelijkheid tot het krijgen van feedback).
    Afvallen gaat nog steeds goed, -1,4 kg nu. Op deze manier komen de laatste paar kilo's er nog wel af :)
    Gisteren nog een verjaardag gehad, was wel laat geworden maar wel erg gezellig. Nog een uur gewandeld met de kleine man.
    Nu nog even snel een wasje ophangen en een nieuwe in de machine doen.

Mijn menu vandaag;

O; 2 LU Volkoren crackers met krabsalade, flesje water
    T; Danoontje ijsje ;), beker melk
    L; Broodje kipburger met een beetje satesaus (vriendlief had dit voor de lunch en het rook zo lekker dat ik de zijne heb afgepakt ;):p), flesje water
    T;Fruitsalade met een pakje taksi
    D; Runderworstje met witlof en sinaasappelsalade, flesje water
    T; Kop thee

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ha, ik zie dat dit paginavullende literatuur gaat worden met alleen mijn berichtjes :)
    ik las net iemand die een banaan alleen nog maar als 80 kal. zag. Zo zit ik ook precies in elkaar.....

mijn eten van vandaag:
    O: 200 gr. yoghurt
    L: 150 gr. veldsla, blikje tonijn op waterbasis, augurkje en zilveruitje. petit peu de halvanaise.
    D: asperges met beenham en een eitje.

c'est tout voor vandaag. volgens mij niet echt veel calorieen, ik zal gelijk eens even kijken op die calorieenchecker site hoeveel dit is....

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    voordat iemand begint over : waar is het fruit voor vandaag?
    ik ben allergisch voor vele soorten fruit

18. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmmm dat is maar 700 KC

19. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Nou meiden ik ga er vandoor. :) Lekker even een weekje weg... Tot volgende week!

Liefs! xxx

20. MamavEsmee

Iris.. Fijne vakantie!

Nykien.. Jij doet Dr Frank niet?! Je zou ook evt kwark kunnen eten s'ochtends of 2 gebakken eitjes. Vult net wat meer. Ik weet dat de wasacrackers ( moet je even op de verpakking kijken welke) koolhydraat arm zijn en dan beleggen met kaas/vleeswaren. Heb je ook een prima ontbijt. Bij dr Frank mag je ook geen fruit toch? Misschien als tussendoortje rauwkost met een lekkere dip?

Elena.. Fijn dat je klasgenoot je het even liet weten. Kun je nog lekker in huis bezig. Is je ventje op de opvang? Hardlopen gaat nog steeds erg goed. Bouw het langzaam op. Met Evy zou ik van 5-6-7-8 lopen naar 4x 8 gaan maar die opbouw is me te snel met mijn enkel. Heb gisteren 4x6 met 4x 1 of 2 lopen tussen door. Morgenavond de laatste keer fysio. Wil zo per week opbouwen qua minuten. Dan moet het goedkomen. Liep gisteren al weer 4,6 km.;)

Hier de luche op:

3 boterhammen 1x unox magere leverpastei, 1x appelstroop en 1x speculoospasta en een groot glas slimpie ranja.

Share This Page