spannend zustertje... inleiden.. binnenkort heb je hoe je het ook bekijkt het nieuwe wondertje in je handen... ***zwijmel*** herinneringen..... geniet er maar lekker van!
Hey meiden, @ Butterfly: Als de wereld toch vergaat kan ik beter stoppen met het plannen de bruiloft en van dat geld nog eens lekker op vakantie gaan Ik geloof er niet in, dus denk dat ik die gok toch maar niet waag. Balen van die boete zeg! Zonde van je geld inderdaad! @ Iris: Welkom en succes met afvallen! Je hebt motivatie genoeg als ik het zo lees. Het gaat je vast lukken Opschrijven wat je eet is al een goed begin in ieder geval. Fijne vakantie! @ Elsie: Fijn dat alles goed was bij de tandarts. Wel balen van de verstandskiezen ik hoop nog steeds dat ik ze niet krijg. @ NiekyN: Jeetje wat een karig menuutje hoe houd je het vol? @ Zustertje: Wat spannend zeg, dat je de datum weet van inleiden als Las niet zelf van plan is om te komen. Nog maximaal dagen. Hier vandaag weer gewerkt. Pfff heb helemaal niet het gevoel weekend gehad te hebben. Wel lekker gewerkt op zich, had vanmorgen alleen een humeur om op te schieten. Gelukkig ging dat in de loop van de dag wel beter. Vandaag goed aan mijn menu kunnen houden maar das meestal op maandag. Heb besloten me pas maandag te gaan wegen. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 1 reuzekrentenbol 1 sinaasappel T: niks A1: witte pistolet pikante kip A2: 1 kom tomatensoep Totaal van ongeveer 1060 kcal. Beetje gek, dubbel avondeten. Had werkoverleg vandaag, dus heb op het werk een broodje gehad en daarna thuis nog een kom soep. Vandaar! Ik moet voor 1 juni nog een e-learning doen voor het werk. Denk dat ik dat vanavond maar ga doen. Hebben we dat ook maar gehad. Schijnt hele droge stof te zijn bah! Duurt 4 uur, dus dat krijg ik in 1 avond niet af. Liefs
Melanie eens per week wegen is ook veel beter ! Ik duim voor je dat het morgen ook goed gaat ( en de rest van de week )
Zo de e-learning is klaar. Heb er maar 2 uur over gedaan. Ik snap niet waar die collega's van mij zich druk om maken. Volgens de meeste was het zoooo pittig. Moeilijke vragen enzo... lijkt wel of ik een andere cursus heb gedaan. Heb de e-learning afgesloten met een 9. Het zal allemaal wel. Dit hebben we ook weer gehad Wel handig tijdverdrijf. Ik ben echt iemand die uit verveling gaat eten. e-learning gedaan en de hele avond niet aan eten gedacht. Moet gewoon zorgen dat ik bezig blijf. Morgen komt Yenthe weer de hele dag. En morgenavond ga ik met mijn zus zwemmen. Zal wel goed komen dus! Ik ga mijn bed in... truste!
Goedemorgen! Ik zit nog lekker in mijn bedje aan het ontbijt terwijl het hier met bakken uit de hemel komt!!! Dat voorspelt weer veel onrust voor vandaag in de klas blergh... Nou ja we zullen wel zien. Ik heb weinig zin vandaag eigenlijk zou het liefst in mijn bedje blijven hi hi maar dat kan natuurlijk niet. Iedereen een fijne dag vandaag, ik ga er toch maar eens uit
Goodmorning! Pfff... ik ben brak. Had moeite mijn bed uit te komen. Maar het is gelukt. Ontbijt al weer achter mijn kiezen.
Goedemorgen Ferry kwam pas over half 12 thuis, ik was al over mijn slaap heen. Werd om 04.00 wakker van hem ( wc ) en toen ging hij om 07.00 ook nog even snel douchen. :x
goeiemorgen! hier wel redelijk geslapen, sam is erg verkouden en moest gisteravond een paar keer naar hem toe om te troosten en voor drinken, denk dat ie ook keelpijn had want iedere keer als ie slikte dan moest ie weer huilen, uiteindelijk viel ie om 22.30 in slaap en heb ik hem niet meer gehoord. over een uurtje even naar de huisarts voor mijn allergie injecties en dan bij een vriendin op visitie, dat is al een hele tijd geleden, maar omdat ik me weer beter voel ga ik het gewoon doen! mijn menu: O: 2 boterhammen 1xappelstroop 1xvruchtenhagel 2 kopjes thee. T: kopje thee liga evergreen. L: 2 boterhammen met? glas melk. T: opkikker kip glas water fruit. A: aardappels doperweten/worteltjes en speklapje. T: ?
Goedemorgen dames, Hier weer 1 onsje eraf. Nog steeds boven de 63 maar liever een onsje eraf dan erbij, ja toch. Ik zit nu op mijn werk. In de pauze duik ik ff de stad in en vanmiddag moet ik eerder weg want moet vanavond voor de laatste keer model zijn voor mijn zus. Menu voor vandaag: O: optimel yoghurt met beetje kellogs T: 1 liga, 2 wiener melanges L: weet ik nog niet maar wordt een broodje of salade. T: banaan en eventueel andere liga D: wrap met zalm (in het standaard restaurantje bij mijn zus haar school)
Zo, hier inmiddels al de was gedaan en beneden opgeruimd en de lades van het dressoir uitgemest... Denk dat ik Yenthe zo maar uit bed ga halen. Ben in 5 minuten al 3x boven geweest. Denk niet dat ze nog van plan is te gaan slapen... Ik hoop straks nog even naar de winkel te kunnen maar aan het weer te zien, weet ik niet of dat gaat lukken. We zien wel... Moet eigenlijk nog kipfilet halen voor het eten vanavond.
Spannend zustertje! dus practisch gezien nog maar een paar daagjes voordat jullie je wondertje in de armen mogen sluiten.
Zustertje.. Spannend zeg! En? Al bezig?!! Ukkie.. Hoe is het bij jullie? Hoe gaat het met solliciteren? Al wat gehoord? Melanie.. Hopenlijk is Yenthe een beetje lief voor je als ze niet wil slapen. Misschien tussen de buien door lopen? Wendy.. Mooi menu vandaag! Veel plezier vanavond.. En i.d. beter een onsje er af dan er bij! Beschuitje.. Succes op school. Kaatje.. Niet je dag vandaag?! ******* zo.. de ochtend zit er al weer op! Esmee heeft gisteren op de bank een plas gedaan :x en aangezien we een stoffen bank hebben was alles nat, vies en stonk. Dus vanmorgen de hoes er af gehaald, met de hand gewassen en later op een koud programma in de wasmachine. Hopenlijk is het vanavond weer droog. Oja.. Ook al gewerkt vanmorgen, moest de stagaire inwerken op de vroege dienst. Er staat nu een chocolade taart in de oven met abrikozenvulling en een chocotopping. Ruikt hier heerlijk! Ga hem als hij afgekoeld is invriezen voor donderdag. Maar vanmiddag natuurlijk ook een stukje proeven. Menu: O: 2 boterhammen met leverpastei. T: appel en een schaaltje kwark L: volkorenbol met 1x 30+ kaas en 1x rookvlees en optimeldrink. T: klein stukje chocotaart. A: Gekookte aardappels, brocolli en pangafilet. T: na het hardlopen een peer.
@ MamavEsmee: Oh... chocoladetaart! Heerlijk zeg. Yenthe ligt nu lekker te slapen (denk ik, ze is al een tijdje stil in ieder geval ) Weer lijkt iets beter te worden. Als ze straks uit bed komt toch maar een gokje wagen om naar de winkel te lopen. En dan hopen dat het niet gaat regenen. Ben zeker 3 kwartier onderweg namelijk. Hier net de lunch achter mijn kiezen. Avondeten weet ik nog niet wat dat gaat worden. Dat is afhankelijk of ik straks nog even naar de winkel kan. Het word in ieder geval chicken tonight of een maaltijdsalade (die heb ik in huis, dus die kunnen we zoiezo eten)... Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks (wel honger, geen tijd) L: 3 meergranenboterhammen met; 25 gram filet americain met uitjes 1 appel T: 1 sinaasappel A: maaltijdsalade met kip of chicken tonight... Totaal van ongeveer 1100 kcal.
Vanochtend een vriendin op de koffie gehad. Haar kids waren moe dus hier op bed gelegd. Gezellig gekletst dus maar mijn middagdutje schiet er bij in. Die van Levi ook omdat haar zoontje in zijn bed was gaan liggen. Als Levi het trekt gaat hij straks met Ferry mee in de taxi dus dan heb ik even voor mezelf MVE, lekker chocoladetaart ! o jee dan ben ik toch maar weer blij dat ik een stoffen bank heb
Zo laatste babystrijk is weg. Nu even zitten met een schaaltje druiven en een glas roosvicee 50/50. Best verantwoord toch
heb hier een ziek kindje erg verkouden en koorts! vanmorgen was ie al flink verkouden en temp was toen 37.7 maar er was niks aan de hand hij was gewoon vrolijk, dus toch bij een vriendin op visite geweest en vanmiddag heeft ie 2 uur liggen slapen en hij werd wakker echt helemaal aan het gloeien, 38.5 was zijn temp net en alleen maar huilen! zo zielig dus heb hem maar een zetpil gegeven.
@ Elsie: Arm kind. Beterschap! Hier daarstraks toch nog even naar de winkel gewandeld. En we hebben het droog gehouden Weet iemand toevallig waar ik aan lente-uitjes kan komen?! Heb er al eerder naar gezocht, toen kon ik er ook al nergens aan komen...