Zo levi op school gebracht met de fiets. Al iets minder buiten adem als vorige week. Gelijk door gefietst naar de supermarkt voor wat boodschapjes. Onderweg naar school kwamen we nog politie en ambulance in actie tegen. Jongetje van 11 ofzo werd mee genomen op de brancard. Levi vond het maar reuze interessant. Heb maar gedaan als of het iets heel gewoons is, dat kindjes soms wel eens vallen en dan zoveel pijn hebben dat de dokter ze in het ziekenhuis beter moet maken.
Vanochtend 62,8...eindelijk weer onder de 63. Maar ik vrees dat dat morgen weer over is want ik moet vandaag ongesteld worden. Gisteren pas om 23.15 uur thuis. Heb het zo druk...merk dat ik er bijna doorheen zit. Maar nog even 2,5 week volhouden en dan heb ik vakantie. Menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, glas melk T: 1 liga, kop thee met honing L: 1 boterham, magere knakworstjes, water T: 1 liga, wiener melange, aardbeien D: enchiladas, cola light
heb ik weleens gedaan, maar vergeet het steeds! kon het ook moeilijk bijhouden omdat ik niet vanaf het begin mee geschreven heb.
Elena.. Lekker menu! Elsie.. Pfff heftige nacht achter de rug! Mooi menu. Niekyn.. Ja, ben me heel bewust waar ik schrijf.. Wilskracht! Wendy.. goed zeg, onder de 63. Ga je op vakantie? ***** Hier alles al weer lekker schoon boven, we krijgen morgenavond wat kleine slaapgasten dus moet het wel lekker fris zijn niet? Straks alvast de lasagne klaarmaken en een als Esmee uit school komt kunnen we beginnen met de monchou taart. Als het vanmiddag lekker weer is gaan we nog even met de fiets weg.
@mamavesmee het was idd heftig! vond het ook gewoon zo zielig, hij was zo warm en had echt flinke dorst! maar dat is alleen maar goed, gelukkig is hij vandaag weer vrolijk. net samen boodschappen gedaan en hij zat mooi in de winkelwagen rond te kijken en proberen mijn lijstje af te pakken haha. kreeg het wel warm bij de kassa, maar dat komt vast omdat ik best wel veel had. maarja dat is af en toe wel nodig.
MvE: We gaan de eerste week met mijn ouders, zus en zwager naar centerparcs en de 2e week gaan we dagjes uit. Maarre, kleine slaapgasten?
Wendy.. Ben morgen jarig en mijn neefje gaat hier zowiezo op bed en dochter van vrienden misschien ook. Dus alle kamers lekker gesopt. Leuk vooruitzicht heb je. Welke CP ga je?! Elsie.. Knap dat je bent gegaan!
MvE: Gefeliciteerd alvast!! Wij gaan naar het Heijderbos. Ben er echt aan toe. Vorig jaar mei was de laatste keer dat we er even tussenuit zijn geweest.
Lees net op Hyves dat zustertje is bevallen van een meisje! Gefeliciteerd meid.. Toch goed gegokt dat je bezig was!
@elsie ik meende je naam al ter herkennen gewoon blijven schrijven hoor zo snel gaat dat topic niet. @heijderbos, ben al in veel parken geweest, maar die nog niet. ben benieuwd
Hey babynieuws ? Had al zo'n idee dat ze snel ingeleid zou gaan worden. of zal het toch spontaan gekomen zijn ? Zustertje, gefeliciteerd met jullie dochter ! Ben benieuwd naar je verhaal, en natuurlijk haar naam. Nu eerst lekker genieten
Joehoeeeee zustertje van harte gefeliciteerd !!! Een dochter JEAHHHH Ik hoop dat alles goed is gegaan?
Allemaal lieve weegschalen zie ik? Wat super, nou hier nog eentje....ik heb stiekem halverwege de week gewogen want ik moest nog maar een halve kilo ...... Ik ben 20 kilo afgevallen !!!!!! Ben zo blij....!!!! Ik schrijf het nog niet in mijn onderschrift, want het weekeind is pas mijn officiele weegmoment
Meiden even snel! Dinsdag morgen is de bevalling al ingeleid omdat ons kindje groot geschat werd met 38 weken en er minder leven in zat en dat vond de Gyn geen goede combinatie. Hele heftige bevalling gehad (verhaal komt nog wel) gisteren 08.00 begonnen en om 23.22 in ze eindelijk geboren. Onze dochter Nina wij hadden absoluut geen meisje verwacht ik dacht ook echt dat mijn man een grapje maakte en ik zei ook elke hij tegen haar Morgen mogen we naar huis nu heeft ze een 24uurs bloedduiker dagcurve vanwege haar gewicht (3825) maar die is helemaal super. Kom snel weer kletsen xxx
Zustertje.. Je mag nu lekker uitrusten! Gewicht van Nina valt toch nog wel mee, lekkere flinke meid.. Hopenlijk mogen jullie morgen lekker naar huis, willen dan wel een foto zien hoor.
Beschuitje: Wat super goed meid!!! Zustertje: Wat een leuke naam! En inderdaad flink aan de maat voor 38 weken. Rust goed uit en geniet vooral van elkaar!