10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje gefeliciteerd met Nina!! geniet er van en rust maar lekker uit!

@beschuitjes wow wat goed zeg!!

2. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    JAA!!! zustertje!! gefeliciteerd met je dochter!

En beschuitje, ook gefeliciteerd met de 20 kilo! super!

En iedereen die ik ook mag feliciteren, gefeliciteerd!!! :D:D:D

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zustertje,
    Van harte gefeliciteerd met je dochter Nina, je hebt er een lange dag opzitten .. gelukkig gaat het goed met je!
    We horen het verhaal nog wel

@Beschuitje
    WAUW je zit gewoon op 20 KILO, dat is mijn zoon van 3 jr. met nog 3 kilo erbij... dat is veel hoor!!! goed zo!

4. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hay meiden,

Ik kom me bij jullie toevoegen. Ik wil namelijk ook 10 kg kwijt. De zwangerschapskilo's van mijn laatste zwangerschap ben ik vrijwel direct kwijtgeraakt (was 13 kg aangekomen), maar de overige zitten nog van mijn 1e zwangerschap ;)

Let op mijn voeding, probeer veel te bewegen maar het lijkt erop dat er niks afgaat. Grr daar baal ik van, weeg elke dag (weet dat het goed is, hihi) maar ik wil snel van die kilo's af.

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Om 14.00 Levi wakker gemaakt ( arm kind, hij was net Moon aan het vangen ;) ) en met zijn allen naar Alphen geweest. Ferry moest kleding hebben.
    Uiteindelijk is Ferry geslaagd voor 3 shirts, een overhemd en schoenen. Ook voor Levi nieuwe sandalen gekocht bij de Bristol. Daarna wezen eten bij de mac. Probeer maar eens serieus een bestelling te doen in de mc drive terwijl je kind constant roept "Hallo ? ik wil patatjes ! " Lag dus helemaal in een duik, meisje achter het raampje zal wel gedacht hebben
    Sla vanavond iig het rondje lopen over, ruim twee uur in de stad gelopen dus mijn lichaam is er klaar mee.

Beschuitje, gefeliciteerd !

Zustertje, leuk al wat van je te horen ! Ben benieuwd naar je verhaal. Gelukkig alles goed met jullie

Smiley, welkom en succes

6. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kaatje: 1 kilo eraf nog wel. Doe je goed ;) Toch dat wandelingetje ;) Slim dat je gedaan hebt alsof die ambulance de normaalste zaak van de wereld was.

@ Mama Rianne: Mooi meid. Volhouden he ;)

@ MamavEsmee: Inderdaad een heftig programma, welcome home. Had het vorige week ook gekeken. Toen al de ogen uit mijn kop gejankt. En gisteren nog meer! Lekker… mon-chou taart.

@ Elsie: Fijn dat sam in ieder geval geen koorts meer heeft. Hoop dat ie snel beter is.

@ Zustertje: Gefeliciteerd met jullie dochter Nina! Geniet ervan! (ik had ook echt verwacht dat het een jongen zou worden… zitten we er toch maar mooi naast ;)

@ Beschuitje: Super meid, 20 kg eraf! :D

@ Smiley: Welkom en succes met afvallen!

Hier vandaag wel lekker gewerkt… alleen 1 vervelende collega die vandaag (door haar humeur) alleen met briefjes communiceerde. Gek mens… praten kon ze blijkbaar niet. Erg vervelend! Heb er me weinig van aangetrokken, dat leek me het beste.

Met mijn menu is het ook goed gegaan. Houd het al langer vol, dan de vorige pogingen, houden zo!

Mijn menu voor vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek minder suiker
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 3 meergranenboterhammen met;
    40 gram 20+ kaas
    1 appel

T: niks

A: 150 gram zilvervliesrijst
    250 gram sausmengsel (kipfilet/chickentonightsaus/groenten)

Totaal van 1107 kcal.

Liefs

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Irritant zo'n collega. Netjes dat je er maar niet op gereageerd hebt. Ik had geloof ik niet mijn mond kunnen houden

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Kaatje: Ik heb haar 1 keer laten merken wat ik ervan vond. Toen ze weer een briefje bij mij neergelegd had, met een antwoord op een vraag die ik gesteld had (heeft werkelijk een kwartier geduurt!) Een andere collega vroeg 5 minuten later iets aan haar, waar ze (zoals verwacht) niet op reageerde. Dus toen heb ik gezegd. Doe geen moeite, blijkbaar communiceren we vandaag alleen schriftelijk... Heb besloten dat ik mijn mond niet meer dicht ga houden, zit mezelf alleen op te vreten...

9. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Ben ik weer. Heb drukke dagen gehad. Had gisteren een slaapdienst en moest eerder beginnen omdat we intervisie hadden.
    De meiden waren niet naar de opvang, schoonmams had gisteren opgepast en vandaag is mijn moeder geweest. Gisternacht was Esmee wakker geworden met buikpijn ( weer slechte ontlasting ).
    Dus wilde haar niet zo naar de opvang hebben. Wel lekker rustig trouwens, geen gesjouw naar de opvang.

Vandaag uit de slaapdienst snel wat klusjes in huis gedaan en toen lekker een eind gaan wandelen met de meiden. We zijn boodschapjes gaan doen, heb een bos bloemen voor mijn mams gekocht omdat ze zo vroeg al wilde oppassen, en broodjes meegenomen, en toen door gwandeld naar mijn moeder. Heen weg wel 1.5 uur gewandeld, en toen weer terug een uur. Beweging wel gehad.
    Vanmiddag met Esmee lekker gespeeld, samen met haar in de tuin gewerkt, gekookt, gezellige middag gehad. Harrold moest overwerken dus moest de kinderen ook beide naar bed brengen, ze lagen lekker vroeg dus een lange avond voor mezelf.

Zit nu te kijken naar de Bachelor :).

@Zustertje, gefeliciteerd met jullie dochter Nina, wat een lieve naam zeg. En poeh... je bent lang bezig geweest. Geniet lekker van elkaar.

@Mamavesmee, lekkere taarten, geniet er lekker van he ;). Moet inspiratie opdoen voor mijn verjaardag en die van Esmee. De bodem van monchou taart maak je net als een kwarktaart toch? Dus inplaats van de koekkruimel van de bodem gebruik je dan bastige kruimels???

@Beschuitje, wow meis, 20 kilo eraf!!! Heerlijk gevoel moet dat zijn.

Even korte reacties, sorry!

Hier ook een goede lijn dag gehad.
    Gaat de hele week goed, nog niet gewogen, ga ik morgen doen.
    Ben heel benieuwd.

Ik ga weer lekker tv kijken :).

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Butterfly ik ben ook eerdaags jarig en heb zeer veel inspiratie opgedaan bij de lounche hoek. Daar is een topic over cupcakes ! Ik heb net allemaal spullen op internet besteld en ga ze maken. Het lijk me super gaaf om te doen. Wel gevaarlijk al die lekkere dingen maar ja dan moet ik maar sterk zijn;)

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. Truste

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

@ Taart.. er zijn zo veel lekkere maar eenvoudige recepten te vinden op internet..

Butterfly.. Lekker genoten van je meiden vandaag, nu nog mooi weer!

Melanie..Mooi menu, rare collega, ik had haar waarschijnlijk heel erg uitgelachen of heel flauw ook met briefjes gewerkt & dan heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel brieftjes :D

Beschuitje.. Ook bijna jarig..

Kaatje.. Goed geslaagd, leuk! haha.. Levi is wel bijdehand of niet?

Hier gerelaxed vanavond, nieuwe monchoutaart gemaakt, vaatwasser uitgepakt.

Net bolognaise chips en rivella light op.. Nu spijt!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

sam heeft weer koorts:( we gaan morgen ook niet prikken op het cb.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Mijn ervaring is dat je die collega beter in dr eigen sop kan laten gaarkoken. Bahbah... wat heb ik toch een hekel aan zo'n mensen... doe gewoon normaal. Ondertussen tegen de baas en de patienten poeslief, maar tegen ons. Gadverdarrie! Ik zou willen dat ze haar dr uit gooide, maarja die hoop heb ik al 6 jaar. Als zij weg was, zou het op het werk een stuk gezelliger zijn. Enne wat betreft die chips en rivella... je kon het hebben toch? Geniet meid. Je blijft hartstikke mooi op gewicht!

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    #1255 Kaatje85, 19 mei 2011
    Laatst bewerkt: 19 mei 2011
    Mogge. Vannacht veel wakker geweest. Dacht om 06.30 het brand alarm te horen ( zo'n piepje dat de batt. leeg is ) dus daarna kon ik natuurlijk niet meer slapen omdat ik op dat geluidje zat te wachten.
    Om 10.00 uur afspraak bij vk.Vandaag alweer 31 weken

MVE, GEFELICITEEERD MET JE VERJAARDAG !!
    Levi is idd heerlijk beidehand. Gister ook bij de bristol. Gaat hij naar iemand die daar werkt "hoi hoe heet jij?" dus zij: Sharon, en jij? "Ik heet Levi van Koert en dit is mijn papa en dat is mijn mama" :D

Elsie, beterschap.Volgens mij doet het cb uit zichzelf al niet prikken als een kind ziek is.

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

@MamavEsmee; Gefeliciteerd!

Kom straks terug om verder te reageren, moet zo met de kleine man naar het cb en ga even lekker op de fiets dus moet wat eerder weg.

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    MvE: Happy Birthday to you!!! Fijne dag!

18. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties! :D

Voel me echt jarig.. Vanmorgen toegezongen door Esmee, moest op de stoel staan.. Kreeg een zelf geknutseld cadeautje.. Echt lief!

Weegschaal was lief 71.0 :D

Menu:

O: 1 boterham met magere leverworst.
    T: Stukje taart
    L: kwark met diepvriesvruchten en muesli
    T: meloen.
    A: Gebakken opperdoes kriel met rauwkostsalade en cordon-bleu.

19. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    MvE: Van harte gefeliciteerd meid!

Hier: Jeetje zeg....ben gister zwaar ongesteld geworden en vanochtend 8 ons zwaarder!!! Nu heb ik gister ook heel laat gegeten, pas om 19.45 uur. Maar hier wordt ik niet blij van!

Menu:
    O: 3/4 beschuit met vruchtenhagel (Dane zat mee te eten hi)
    T: 2 wiener melanges, 1 liga
    L: rauwkostsalade (als de saladebar vandaag wat is)
    T: blikje cola light, 1 liga
    D: aardappelgezichtjes/aardappelkroketjes uit de oven, salade, vissticks, eetlepel mayo

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ben weer thuis. liep een half uur uit bij de vk.
    Ben weer goed gekeurd. Voor mijn doen een hele lage bloeddruk. 119/61.
    Aangekomen kilo's 0 :), Netjes met haar hoofdje naam beneden en tegen het bekken aan,klaar om in te dalen.

Deel Deze Pagina