10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussion in 'Algemene clubs' started by zustertje, Apr 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee gefeliciteerd! en zie dat je opperdoese aardappels gaat eten, lekker he! ik woon namelijk in opperdoes:p en wij eten ze ook vaak.

hier een wakker nachtje gehad, om 4 uur werd sam wakker en heeft tot ongeveer 5.45 gehuild toen is ie in mijn armen in slaap gevallen! is het toch best wel een klein babytje nog ookal is ie vandaag 11 maanden.

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    oh heeeeeeeeeeerlijk opperdoesjes.....
    Dat is samen met de friet, het enige wat ik ECHT mis met dit dieet. Maar! vanaf volgende week mag/moet ik volgens mij weer koolhydraten gaan eten.... Die ik in de afgelopen weken ook wel wat gehad heb..... alleen dan met feesten en partijen

Van harte gefeliciteerd mve, fijne dag vandaag!

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden,

Nu pas tijd voor jullie... :p.
    Vanmorgen lekker aangerommeld, de badkamer flink gesopt, cabine helemaal gepoetst en ook het plafond afgenomen. Maureen in de wipstoel bij Esmee op de slaapkamer, ze waren lekker aan het spelen dus kon lekker bezig. De boontjes en aardappels voor vanavond staan al klaar. Was hangt lekker buiten...

Nu regel dingen doen.
    Dat zijn echt dingen die alsmaar blijven liggen en moet me er nu toch echt toe zetten. Als Esmee wakker is gaan we het park denk ik even in.

@Mamavesmee, gefeliciteerd meis!! Geniet er lekker van he.

@Kaatje, fijn dat alles goed was en niet aangekomen, heerlijk he. Ben je je veel aangekomen in je zwangerschap?

Mijn menu:
    O: 2 boterhammen, 1x smeerworst, 1x casselerrib, thee.
    T: schaaltje meloen en een plakje indische cake.
    L: 2 boterhammen met kaas, sla, gekookt ei, kop groentesoep.
    T: sinaasappel en thee.
    A: gekookte aardappelen, sperziebonen, schnitzel.
    T: ???

Weegschaal lief.
    Had hem liever gehad, in 5 dagen 3 ons afgevallen, maar goed, beter iets dan niets. Zaterdag weer officieel wegen, ben tevreden, zit tenminste weer schot in :).

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Zit nu op 9 kg totaal. Best netjes toch

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Heel netjes! Komt helemaal goed na de bevalling.

Butterfly..Lekker bezig geweest, fijn dat de weegschaal weer lekker aan het zakken is.

Elena.. Opperdoes is zooooo lekker!

Hier nu even rust, Esmee ligt op bed, vaatwasser draait en huis weer netjes. Vanmiddag en vanavond wordt het druk. Tot morgen!!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Veel plezier !

Ja komt zeker goed. Bij Levi was ik de dag na de bevalling 8 kg kwijt. Hoop ik nu ook op en dat de rest dan vanzelf gaat door beweging en goed opletten wat ik eet. Begon op 72 kg, zit nu op 81

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

Nov 5, 2009
    2,191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    't is wel grappig, beide zwangerschappen heb ik totaal niet op de weegschaal gestaan. Het enige wat mijn gezicht liet zien is dat ik aan het afvallen was ipv aankomen....
    eten tijdens zwangerschappen was niet echt een uitje zal ik maar zeggen....Alleen na de bevalling smaakte alles me weer en huppakeeeeeeee daar vliegen de pondjes weer door het mondje...

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Kaatje: Dat is zeker netjes zeg! Ik was in totaal 16 kilo aangekomen. Maar aan het einde ging het heel snel omdat ik heel erg last had van oedeem. Als ik nu ook de foto's terugzie schrik ik me rot....

9. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hallo dames,

Zou ik misschien met jullie mee mogen schrijven?
    Ik moet af en toe gewoon even m'n verhaal kwijt en lees graag ervaringen van anderen.

Groetjes,
    Daydreamer

10. Elena22

Elena22 VIP lid

Feb 10, 2010
    8,110
    1,795
    113
    Kraamverzorgende
    Hey dames,

Kom vanavond pas weer kletsen, ben lekker in het huis bezig. Alles een beetje aan het klaarmaken want als het goed is komt maandag eindelijk de rest van de nieuwe meubels...

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Daydreamer, welkom en succes

Bij Levi viel ik eerst 5 kilo af en toen 13.5 erbij

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Oooohhhhh.....ik heb zo´n trek in chocola!!! Maar zit al op de 1200 nogwat calorien voor vandaag pppfffffff. Ben dan ook heftig ongesteld dus zal daar wel aan liggen.....*doe ik het wel, doe ik het niet, doe ik het wel, doe ik het niet*

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee echt heerlijk zijn ze idd!

sam lijkt nu wat op te knappen, geen koorts of verhoging meer en hij ligt lekker te spelen! alleen begin zelf nu ook verkouden te worden.. niet zo gek natuurlijk!

tussen de middag had ik zo'n trek dat ik 4 broodje gegeten heb maar allemaal met hageslag:)

mijn menu:
    O: 2 beschuitjes met 1x smeerworst 1x vruchtenhagel 2 kopjes thee glas optimel.
    T: niks.
    L: 4 broodjes hagelslag glas melk.
    T: opkikker kip glas water peer.
    A: ?
    T: ?

14. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Bedankt!

Zal even 'mijn verhaal' hier neerzetten om me even voor te stellen.

Ik woog altijd rond de 70 kilo (5 jaar geleden voor het laatst). Deed fanatiek aan teamsport en tussendoor nog hardlopen en buikspieren trainen, paar km op de fiets naar school.
    Maar ja, dan ben je jong, zit je nog op school.. Tijd zat. ;)
    Vanwege een hardnekkige blessure moest ik helaas stoppen met m'n sport. Binnen no time zat er 7 á 8 kilo bij. Kon ik op zich nog mee leven, al begon voor mij toen al wel een beetje het jojo-en, omdat ik toen af en toe ging lijnen. Toen ik zwanger raakte van Levi, was ik 80 kilo. Kwam maar een paar kilo aan, die ik na de bevalling ook gelijk kwijt was. BV gegeven en toen ik daar na 6 maanden mee stopte... Binnen 4 maanden... 8 kilo erbij! :(

Nu probeer ik al sinds het nieuwe jaar kilo's kwijt te raken, maar.. Ik zet niet door.

Sinds vorige week wel en ben nu 1,5 kilo kwijt. Nog even te gaan, want wil er sowieso 10 af, maar het liefst 15 of zelfs 20 kilo. Wij willen ook heeeel graag een 2e kindje, maar die kilo's moeten er echt voor die tijd af! (als het ons geund is uiteraard!)

Nou, ik ga eens even een beetje terug lezen..

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

Jun 9, 2010
    4,556
    0
    36
    Female
    Hallo daydreamer, van harte welkom en veel succes met afvallen.
    Enne het gaat je lukken ben behulp van hier ;) Het is mij ook gelukt. Ik ben in januari begonnen en ben nu 20 kilo afgevallen in 5 maanden tijd :D ( en helaas nog geen kids, maar wel heeeeel erg gewenst:()

Kaatje wat netjes joh zoweinig aangekomen nog maar. Dat kan niet iedereen zeggen hoor.

Wendy ik snap dat je een vreetbui hebt, of althans zin hebt om te vreten. Als je ongesteld bent dan heb je overal trek in. Maakt niet uit wat, zeker als je aan het afvallen bent. Maarre ik zag op je lijstje van vandaag vissticks staan, weet je dat daar heeeeeeel veel cal in zitten? Als je die nou laat staan en een stukje witvis voor eet, dan scheelt dat al heel veel hoor.
    Sinds ik een keer op een pak gekeken heb schrok ik me rot. Ik vind ze heerlijk hoor daar niet van....

MVE van harte met je verjaardag ! :D Hoe oud ben je geworden?

Hier een drukke maar op zich wel goede dag achter de rug. Heb al twee dagen ontzettend zin om te vreten...ik hou me nog in.Gister wel een zakje met smoeltjes op, die eigenlijk van mijn neefje of nichtje zijn( die koop ik voor hun)
    Maar goed verder is de schade beperkt gebleven gelukkig.

Straks worteltjes en gebakken aardappeltjes eten met een gordon bleu. Lekker.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Daydreamer. Volg je nog een speciaal dieet ofzo of let je gewoon heel erg op ? Leuke naam heeft je zoontje trouwens ;)

17. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    4,713
    2
    38
    Beschuitje: Zit er zoveel in vissticks? Mmm en ik maar denken het is toch witvis hihi. Ach ja, ik vind ze lekker en vooral Dane:p. En heb geen chocola genomen vanmiddag. Net wel 1 snoepje. Maarre, jij ook al zo'n trek in lekkers....dat wordt wat als je je cupcake spullen binnenkrijgt hihihihi ;)

Heb nog steeds zo'n honger. Normaal neem ik dat wat olijven voor het zoutje maar die zijn op. Vriendlief is altijd pas om 19.00 uur thuis. Zo maar langzaam aan beginnen met koken.....

Vanavond trouwens weer eens de zonnebank proberen met een hele dikke laag zonneallergiecreme. Desnoods doe ik een handdoek over mijn gezicht. Het is meer dat mijn lichaam niet zo wit is als ik over 2 weken in bikini moet.

18. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

Jun 1, 2008
    4,093
    1
    38
    Hey dames,

Ik ben niet zo waterdrinker. Ik dronk heel veel cola en daarmee ben ik gaan minderen van wel 1,5 liter per dag naar 1 a 2 glazen per week. Nu drink ik voornamelijk Chrystal Clear. Nu vroeg ik me af of dit wel een goede vervanger is voor water.

19. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Hey meiden,

@ MamavEsmee: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Wendy: Balen zeg dat je door die ongi zoveel aangekomen bent. Maar, na je ongi is het er weer af meid! ;)

@ kaatje: Fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de verloskundige! 9 kilo is zeker netjes meid!

@ Daydreamer: Welkom en succes met afvallen!

@ Smiley: Crystal clear is wel een goede vervanger hoor. Zitten bijna geen kcal in.

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Heb nu alleen pijn aan mijn voeten. Verkeerder schoenen aan gehad. Nu net thuis. Krijg een smsje dat Roland nog op zijn werk is. Duurt dus nog wel even voor we kunnen eten…

Kom straks mijn menu nog even droppen!

Liefs

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

Nov 26, 2009
    3,766
    0
    36
    Mijn menu:

O: 200 gram optimel vanille yoghurt
    30 gram cruesli balans

T: 1 appel