Wendy vissticks zijn zo slecht vanwege het krokante laagje..Maar ja dat is wel het allerlekkerst hihi JA die cupcake spullen laat ik mooi dicht tot volgende week anders weet ik het wel hahaha Smiley ik drink ook altijd crystal clear dat is een prima vervanger voor water !! Melanie lekker menuutje en balen van je zere voeten. Lekker met de voetjes omhoog nu?
@ nieuwelingen.. Welkom! @ jarig.. Ben 27 geworden Mijn zusje had zichzelf uitgenodigd voor het eten, dus snel nog vlees er uit gehaald, opperdoes ingevroren en een zak friet bij de friettent gehaald. Rauwkost bijgesneden.. Nu even zitten voor de rest van de visite komt, hapjes etc staat allemaal klaar. Vanavond krijgen we een klein klupje, vind dat wel lekker. vriendinnen zijn overdag geweest, vrienden zouden vanavond komen maar ze hadden eigenlijk allemaal wel wat.. Nadeel van door de weeks je verjaardag vieren.. Moet het weekend werken dus kon niet anders. Vanavond dus alleen familie.
Smiley, crystal clear is een prima vervanger ! Dronk het ook tijdens het lijnen. Nu nog gewoon om dat het lekker is. Ook ben ik zoete sappen gaan vervangen voor Roosvicee 50/50
Hey meiden, Sorry sorry sorry. Ben hier al een eeuwigheid niet meer geweest (zo voelt het tenminste). Ben net terug van 2 dagen valkenburg. Ontzettend slecht voor de lijn. Durf niet eens op de weegschaal te gaan morgen maar goed. Wel super leuk gehad, en erg veel geluk gehad met het super mooie weer! @MamavEsmee: Proficiat! Hopelijk heb je tot nu toe een leuke dag gehad, en ben je lekker verwend! Heb niet bijgelezen sorry......heb ik veel gemist?
haha voorlopig even niet op de weegschaal dus. Zustertje is bevallen van dochter Nina ! Ik ga off. truste
Sorry dames, heb geen behoefte meer om te komen kletsen vanavond. Mr. Elena en ik hebben ruzie gehad, echt enorme ruzie. Waarschijnlijk is zelfs de bruiloft van de baan :x
Omdat mamavesmee jarig is heb ik mezelf een boschebol gegeven . Was heeeeeerlijk whahaha. Leuke middag gehad weer, Esmee was vroeg wakker dus lekker naar het park geweest en gespeeld in de speeltuin. Ik heb een poging gedaan op de koprolstang, maar durfde het niet aan whahaha. Na het eten met Esmee lekker even gewinkeld. Vind ze zoooo leuk, even met mama alleen weg. We hebben boodschapjes gedaan, moest bij action wat spullen halen, was erg gezellig met mijn meisje. @nieuwelingen, welkom. @Kimmetje, ach, geeft toch niet? Ik ben vaak actiever, maar momenteel erg druk dus alle vrije tijd probeer ik met de kinderen door te brengen i.p.v achter de laptop. Dus ben er ook alleen tussen de middag en soms in de avond nog. Dus ja, fijn dat je leuke dagen hebt gehad. @Kaatje, dan ben je die kilo's zo kwijt. Ik ben bij Maureen 7 kilo aangekomen geloof ik en na de bevalling was ik het allemaal meteen kwijt. Dat was heerlijk. Dus zo gaat het vast bij jou ook hoor. @Mamavesmee, hahaha leuk he, die mensen die zichzelf uitnodigingen . Daar ging je opperdoes, maar van die spontaniteit hou ik ook wel weer, en jij geloof ik ook wel dus was vast gezellig. Jij bent 27 geworden, ben ik een jaartje ouder hihih. @Melanie, het gaat weer beter bij jou he? Zere voeten, ik herken het. Lekker met je voeten in een warm badje misschien? Dames, ik ga! Wil nog wat doen. Heb maandag een intake voor de SPH en moet het gesprek helemaal voorbereiden d.m.v een CV. Dus moet een en ander op papier zetten. Vind het wel leuk. Als ik de vragen zo lees heb ik erg veel ervaring al en wil proberen het 2e jaar in te stromen . Scheelt een jaar. Ben benieuwd. Moet er dus even goed voor gaan zitten. ben verder bezig geweest TO DO lijsten op te stellen. Op het werk is het zo druk, loop met veel dingen door alle hectiek zo achter. Ook thuis moet ik een en ander doen, het is even zoveel allemaal dat ik er onrustig van wordt. Dus even lijstjes opgesteld en wat geeft dat een rust zeg . Slaap lekker alvast!!!!
Och jeeeee, dat moet het wel heftig zijn en iets wat al langer speelt? Het is vast wel uit te praten toch? Maar ja, ik ken jullie niet dus weet de ernst ook niet. Maar de keuze te trouwen maak je omdat je veel van elkaar houdt en samen oud wilt worden. Na een ruzietje ben je even boos maar komt vast wel goed joh.
@ Kim: Lekker even weggeweest dus, het belangrijkste wat je gemist hebt is dat zustertje bevallen is! @ Elena: Jeetje, dat klinkt niet best... Bruiloft van de baan is niet zomaar een beslissing. Ik hoop voor je dat alles goed komt meid. Knuf!
Elena is het echt zo ernstig? Ik hoop dat het mee valt. Veel sterkte! Kimmetje geeft niets hoor, we hebben allemaal wel eens dagen dat we het te druk hebben om hier te kletsen. Ik hoop dat de weegschaal vanmorgen niet al te lelijk voor je is!
Ooooh echt is zustertje bevallen? Alles goed gegaan? De weegschaal ontplofte bijna, mijn god, heb het veel te ver laten komen. Er moet nu 7.5 kg af wil ik op mijn laagste gewicht zitten. Heb nu dus weer gigantische spijt. Heb ook veel te weinig water gedronken en merk dus ook dat ik vocht vast houd. Vandaag maar weer mee beginnen, misschien scheelt dat alweer wat (hoop ik). Bah, baal ervan.
Hebben jullie misschien nog tips? Ik heb afgelopen zaterdag mijn slokdarm verbrand, met een frietje. En heb nog steeds ontzettend veel pijn bij het slikken. Hoorde van een collega dat melk drinken de beste optie is, maar dat lust ik dus niet. Probeer dus maar wat met optimel, maar tot nu toe merk ik nog geen verbetering....
Goedemorgen. Elena, ow jee dat klinkt niet goed. Inmiddels het één en ander uitgepraat ? Butterfly, dat zou lekker zijn als je het eerste jaar zou kunnen over slaan Kimmetje, misschien cranberrysap? Zeggen dat het ontstmettend werkt ofzo zodat het geen ontsteking kan worden
Goedemorgen. @Kimmetje, balen van je weegschaal zeg. Maar is heb dat ook, let ik even een paar weken niet echt op vliegt het er ineens aan. Heel vervelend is dat. Je moet nu die knop even omzetten voor jezelf wil je die 7.5 kilo kwijt. 7.5 is ook zomaar 10 en dat wil je absoluut niet. Kom op meisss, je kunt het, laat zien wie hier nou eigenlijk de baas is . Hier heerlijk geslapen. Die to do lijstjes geven zoveel rust zeg, heerlijk. Maureen was 06.15 uur wakker dus haar lekker bij me in bed genomen en de fles gegeven, na lekker knuffelen om 07.00 uit bed gegaan. Ga zo de bedjes van de meiden afhalen en lekker uitwassen. Verder in huis is alles schoon dus niet zo veel doen . Ga lekker even wandelen met de meiden. Even langs de supermarkt voor wat boodschappen. Weinig tijd te sporten i.v.m overwerken van Harrold op avonden dat ik vrij ben, ik kan dus niet sporten. Ja, moet dan zondag gaan . Maar dat is altijd zo'n lekkere thuisblijf morgen en leuke dingen doen met mijn gezin. Dus ja, dan dagelijks even flink wandelen he . De weegschaal was na de boschebol lief zeg. Weer 3 ons eraf. Dat gaat lekker, onder de 80 zit ik nog niet, dat hoop ik over twee weken te zitten, eigenlijk volgende week al maar 2.5 kilo in een week??? Dan moet ik mega streng zijn . We zien het wel.
Goedemorgen dames, Vanochtend gelukkig alweer 6 ons eraf en st nu precies op 63.0. Gek eigenlijk hoe snel dat kan gaan. Gisteren nog 8 ons erbij. Zal denk ik echt wel door de ongi komen. Gisteren na een lange tijd weer eens 10 min onder zonnebank. Dik ingesmeerd met zonneallergiecreme en volgens mij gaat het goed. Verder vandaag proberen rustig te houden want morgen weer van 10.00 uur tot 16.00 uur cursusdag (helemaal in Utrecht). Ik kom mijn menu straks droppen, weet nog niet wat ik ga lunchen...
Beschuitje Wat goed, zeg! 20 kilo... Dat is een heel goed voorbeeld. Hoe heb je het voor elkaar gekregen? En moet je nog veel? Kaatje Mooie naam, hè? Vind de naam van jouw zoontje ook erg leuk moet ik zeggen! Ik hou het boek van SB erbij, een beetje van Sonja en een beetje van mezelf. Zo wil ik het gaan proberen. MvE Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Elena Dat klinkt wel erg heftig.. Sterke! Butterfly Je gaat beginnen met een opleiding, begrijp ik? Spannend zeg!
Butterfly.. Grappig, ik ben ook altijd van de TO-DO lists.. Maakt je hoofd helder he?! Ben i.d. van spontaniteit, maar mijn zusje is erg makkelijk en denkt er niet bij na dat ik dan nog druk van voor dat de andere visite komt en ze is niet iemand die zal helpen maar is echt " visite" Jammer dat het sporten er momenteel bij in schiet! Kim.. Oef 7,5 kg tot je laatste gewicht, dat wordt er even flink aan trekken meid! @ verjaardag: Ben goed verwend: , grote bos pioenrozen, douchepakket, bon van de hema, 3 bonnen van Livera ( wil nog een nieuwe bikini er bij) doosje chocolade, armband, knutsel van Esmee, ligtbed voor in de tuin, zeepketting. ( en ga met een vriendinnetje lekker uiteten, ze is morgen jarig ) Elena.. Poeh.. dat klinkt heftig! Hopenlijk is het vandaag allemaal een beetje te relativeren en valt het mee. Knuf! Wendy.. Fijn dat de weegschaal weer zakt. Lange dag morgen zeg! Daydreamer.. Met een beetje van jezelf en een beetje van Sonja moet het goed komen. Werk nog steeds volgens die methode. **** Leuke verjaardag gehad, goed verwend.. Het huis is weer aan kant, wasje draait. Weegschaal was lief.. Zelfde als gisteren! 71.1.. Vanmiddag weer hardlopen en vanavond met Erwin naar de bioscoop, leuk!! Esmee gaat logeren bij mijn schoonouders. Menu: O: kwark met muesli en vriesfruit. T: fruit L: 2-3 boterhammen met mager beleg. T: taartje A: Vlaamse friet met snack.
Daydreamer: Ik heb ook 3 boeken van Sonja. Werkte wel bij mij hoor. Alleen nam ik meestal iets extra's anders was het te weinig en werd ik eng. MvE: Zo, jij bent zeker verwend zeg. Zal je verdiend hebben. Lekker ff weg met je man. Doen wij ook, alleen komt mijn moeder dan voor de avond bij ons oppassen. Mijn ouders hebben nog een duitse herder van 11 jaar en ze vinden het eng als Dane dan zou blijven slapen. En verder heb ik niemand in mijn omgeving of familie bij wie ik Dane wil laten slapen omdat hij zo'n moeilijke slaper is. Ach ja, komt wel....
hoi meiden! @elena dat klinkt heftig! is het inmiddels al weer wat beter? afgelopen nacht ging beter sam was om 2 uur wakker en om 5 uur maar hij sliep vrij snel weer gelukkig. om 5 uur heb ik hem naast mij gelegd en zo hebben we geslapen tot 7.30 vanmorgen even naar mijn ouders geweest. mijn menu: O: 3 crackers 2xappel/peerstroop 1x aardbeien kopje thee glas optimel. T: kopje thee liga evergreen. L: 2 boterhammen met aardbeiden glas melk. T: opkikker kip glas water fruit. A: vrijdag patatdag T: ?