10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, was ook altijd van de TO-Do lists, biedt me een heel stuk rust altijd. Werd me allemaal te chaotish en dat gevoel is weer weg gelukkig. Zit weer lekker in mijn vel. Wat ben jij verwend zeg, wow!

Hier lekker gewandeld met de meiden, boodschapjes gedaan, mams is nog voo een bakje koffie geweest, even gezogen boven, zo even de sla wassen voor manlief en Esmee.
    Ik heb slaapdienst, dus de tas van de meiden zo even inpakken. Die gaan twee uurtjes naar de opvang straks. Nog wat kleine klusjes doen zoals bedjes weer opmaken van de meiden, flesje en spenen even koken van Maureen, in de dagboekjes van de meiden schrijven en natuurlijk de slaaptas inpakken. Morgen uit de slaapdienst naar huis, ga even met Esmee naar de bibliotheek, en wil nog even lekker met Maureen shoppen, wil even wat nieuwe kleren eigenlijk. Morgenavond een BBQ van harrold zijn werk. Schoonmams komt oppassen hier. Zondag ook een late dienst. Dus een druk weekeinde.

Weet niet of ik veel hier zal zijn.
    Ik ga proberen streng te blijven het weekeinden ;), vind het heel moeilijk altijd, moet zondag werken dus dat scheelt, dan hou ik het makkelijker vol :). Komt allemaal wel goed.

Geniet van het heerlijke weer meiden :)

Mijn menu:
    O: 2 boterhammen, 1x 20+ smeerkaas, 1x smeerworst, thee.
    T: 2 nectarines, 2 kopjes koffie, 1/2 rijstwafel met chocolaagje.
    L: 3 boterhammen, 1/2 plak kaas, 1x salami light, kop kerriesoep.
    T: schaaltje meloen, thee.
    A: gebakken krieltjes, sla met komkommer, paprika etc ( op het werk )
    T: thee en een koekje denk ik.

2. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw

Ohhh das heel vervelend. Mijn broer had het ook en die heeft een dag of 4 alleen maar yoghurt en kwark enzo gegeten. Zeker geen warme dingen dat deed heel zeer :(

3. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    MVE wat een kadootjes zeg, je zal vast verwend worden. Ik ben volgend weekeind jarig. Vandaag zijn de cupcakes spullen binnen gekomen. Ik wil gaan proberen van die mooie te maken met fondant erop. Heb er nu al zin in,ik hou wel van dat gefrobel.

Butterfly TO DO lijstjes maak ik ook. En op mijn werk helemaal. Daar komt zoveel elke dag voor en dingen die ik nog moet doen. Het werkt voor mij ook prima.

Kimmetje wat balen joh, 7,5 kilo is wel veel. Zorg er zeker voor dat het geen tien wordt want dan voel je je alleen maar rotter. Hoeveel weeg jij nu dan als ik vragen mag?

Daydreamer. Ik woog ook heel veel hoor, ik zat op 114,8.
    Ik weeg nu 94,5 en dus 19,5 kilo lichter. Ik wil in ieder geval nog 10 en het liefst nog meer want ik wil eigenlijk terug naar 78. Dat woog ik 'vroeger' ;)
    Ik heb na heeeeeeeeel veel soorten dieten eindelijk DE manier gevonden. Niet uithongeren, elke avond fietsen op de hometrainer en gezond eten. Ik heb een menu wat ik eigenlijk elke dag volg en dan wat varieer. Ook met behulp van de calorienchecker natuurlijk. Nu is het inmiddels vrij 'gewoon'en merk ik zelfs al dat ik me schuldig ga voelen als ik een keer iets 'slechts'eet haha maar ja dat moet ook kunnen hoor.
    Morgen ga ik weer wegen, ben heel benieuwd of ik nu over de 20 heen ga.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *zwaait*
    Vandaag een gezellige dag gehad met een vriendin ( sept. mama ) en onze kindjes. Nu even huisje aan kant maken

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Beschuitje.. ook lekker weekend nu?! Wat creatief dat je zelf cup-cakes gaat maken. Ben niet zo crea met klei dus zal het ook wel niet met marsepein/fondant zijn.;) Laat je je creatie nog even zien?

Butterfly.. Werkse vanavond..Druk werk weekend heb je. Oh.. lekker BBQ. Is het ook wel weer voor.

Kaatje.
    . Heb je goed contact met de sept mama's?!

Wendy.. Lief dat je moeder bij jullie komt oppassen als jullie een avondje weg gaan. Esmee slaapt eigenlijk altijd goed bij een ander.

Elsie.. Mooi menu! Geniet van je friet.

Vanmiddag lekker hardgelopen, ging weer prima al was het wel warm in de volle zon. Nog eventjes achter thuis gezeten met een boek maar was nog te verhit van het lopen, ondanks een lekkere douche.

Esmee is nu bij mijn schoonouders, ben bij Livera geslaagd voor een mooie bandeau bikini ( lang model) van Esprit.. Blokjes.. Erg schattig.

Wij gaan verse friet eten.. Jummie!:D

6. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ja mve ik wil ze wel laten zien hoor. Alleen geen idee of het me lukt hi hi ik ga het ook voor het eerst doen. Je zal alleen nog een weekje moeten wachten hoor. Ik laat alles nu nog maar even dicht ;) voor mijn eigen veiligheid ;)

7. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mve ik heb geen idee wat voor bikini soort je gekocht hebt? Nooit vN gehoord!

8. MamavEsmee

Beschuitje.. Deze!

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bikini: Marlies Dekkers zit in ons gebouw en heeft 2/3 keer per jaar stocksale waar wij dan ook voor uitgenodigd worden. Ik ga 6 juni op vakantie en heb 1 juni de stocksale. De bikini's, en sets, kosten 35 euro dus ik hoop dat ik daar nog wat kan scoren.....

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    LEUK !! Mve is ook netjes als je een beetje een buikje hebt. Misschien iets voor mij hihi

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Kim: Balen van de weegschaal meid. Ken het gevoel. Nu de draad weer streng oppakken en dan komt het vast weer goed. Voor je verbrande slokdarm heb ik geen tips.

@ Butterfly: Fijn dat de weegschaal lief was. 2,5 kg is wel veel inderdaad.

@ MamavEsmee: Fijn dat je zo’n leuke verjaardag gehad hebt. Lekker verwend inderdaad! Leuke tankini!

@ Butterfly: Leuk dat je zelf cupcakes gaat maken. Ik wil eigenlijk ook een keer zo’n mooie taart maken en bekleden maar ik ben niet zo crea dus vind het zonde van mijn geld als het dan niet blijkt te lukken (heb ook niet zo veel geduld namelijk)… ben heel erg benieuwd naar je resultaat!

Hier vandaag wel weer lekker gewerkt, maar ben blij dat het EINDELIJK weekend is.
    Collega was jarig en trakteerde op aarbeientaart, en die heb ik tot 2x toe af kunnen slaan. Was best trots op mezelf. We zouden vandaag eigenlijk tagliatelle gegeten hebben, maar Roland en ik hadden daar allebei geen zin in, dus we hebben een frietje gehaald. Heel slecht ik weet het, maar ik vond dat ik het wel verdient had. Ik ga toch pas maandag wegen ;) hahaha

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers
    10 gram appelstroop
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 200 gram optimel vanille yoghurt
    1 peer
    2 meergranenboterhammen
    15 gram filet americain

T: niks

A: 1 friet speciaal
    1 satekroket

Hiermee kom ik op ongeveer 1400 kcal... valt me nog mee! ;)

Liefs

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, leuke bikini !
    Ja erg goed contact. Zijn hier op zp gestopt met schrijven en schrijven nu op een eigen gesloten forum omdat we steeds meer persoonlijke dingen bespraken. Hebben regelmatig meetings. Eens in de 3 maanden ofzo, en dan om en om ( ene keer met kids, andere keer zonder ) Verder wonen er een paar hier in de buurt waar ik soms zo een bakkie mee doe.

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Leuk hoor Kaatje dat ze zo'n gezellig contact hebt met die meiden! Wij krijgen dit weekeind logees dus ik zal niet heel veel schrijven. Ik kom natuurlijk wel morgen even mijn gewicht doorgeven hoor! Ben zelf ook stiknieuwsgierig hi hi !! Zo even een bakkie doen bij mijn ouders. Nu nog even wachten op mijn lief hij is boodschappen halen voor de hele bups dit weekeind, zal wel weer een flinke duit kosten

14. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben een tijdje niet online geweest; loop ik 60! bladzijden achter. Dat kan ik echt niet allemaal bijlezen hoor.

Zijn heerlijk een paar dagen naar Rome geweest. Daar een positieve ovulatie test, dus de hotelkamer uitgebreid gebruikt... ;).
    Heb samen met mijn man eens openhartig gesproken over onze kinderwens. Was echt heel fijn. Besloten na deze ronde naar de HA te gaan (tenzij we zwanger zijn natuurlijk).

Helaas wel wat gezondigd en 1.5 kg aangekomen. Nu maar weer wat beter opletten.

@melanie86: wat goed dat je de taart 2x hebt kunnen afslaan! Je kunt trots op jezelf zijn.

15. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben een tijdje niet online geweest; loop ik 60! bladzijden achter. Dat kan ik echt niet allemaal bijlezen hoor.

Zijn heerlijk een paar dagen naar Rome geweest. Daar een positieve ovulatie test, dus de hotelkamer uitgebreid gebruikt... :p.
    Heb samen met mijn man eens openhartig gesproken over onze kinderwens. Was echt heel fijn. Besloten na deze ronde naar de HA te gaan (tenzij we zwanger zijn natuurlijk).

Helaas wel wat gezondigd en 1.5 kg aangekomen. Nu maar weer wat beter opletten.

@melanie86: wat goed dat je de taart 2x hebt kunnen afslaan! Je kunt trots op jezelf zijn.

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden hier alles goed maar geen tijd nog om te reageren komt binnen kort vanzelf wel mijn man gaat maandag weer aan het werk en dinsdag laatste dag kraam zorg.

(de eerste 10kilo is er al af ;))

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Fijn dat alles goed gaat... ik zag de foto's op hyves. Wat hebben jullie een mooie dochter zeg!

Ben maar begonnen met mijn trouwschoenen in te lopen... ik hoop dat het goed gaat komen. Heb er een hard hoofd in :(

18. moi89

moi89 Bekend lid

14 okt 2010
    558
    0
    0
    NULL
    NULL
    *breekt even in in topic* Melanie: Ik heb met sokken aan in mijn trouwschoenen gelopen om ze in te lopen. Dat scheelt echt. En schuur ook een beetje met je schoen over de vloer. Trouwschoenen zijn zo glad. Mijn schoonzus is van de trap gevallen met trouwjurk en al omdat dr schoenen zo glad waren. Niet aan te raden dus.

*breekt weer uit topic*

19. MamavEsmee

Hij valt bij mij wel een stuk korter als op de foto en ook wat strakker, echt schattig :D

20. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Goedemorgen!

Vriendlief heeft z'n excuses aangeboden met een bos rozen en een kaart. Beetje erover gepraat dus nu is alles weer goed :):)

Kom later kletsen, ga zo lekker wandelen met mijn kleine man en boodschappen doen. Daarna nog het huishouden doen en dan mag ik weer komen kletsen...Tot vanmiddag!

Deel Deze Pagina