10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    9 ons eraf! 20,4 totaal! Blij!!!!!

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Elena: Fijn dat alles weer goed is!

@ Beschuitje: Super meid!!!

Hier vroeg wakker, maar wel nog lekker een tijd blijven liggen. Daarna rustig aan gaan douchen, aankleden en getut, nagels gelakt enzo... Roland ligt nog in zijn bed.

Vanmiddag even de stad in. Ik wil even kijken voor schoenen, en ik moet cadeautjes kopen voor mijn neefje en nichtje (tweeling) die volgende week 2 worden. Voor mijn andere neefje (maandag jarig) nog even een kaart halen.

Ik denk dat ik vandaag geen menuutje maak, want daar komt waarschijnlijk toch niks van terecht. Heb net ontbeten met een krentenbol en een beker optimel drink en vanavond eten we de tagliatelle die we eigenlijk gisteren gegeten zouden hebben.

Liefs

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Zouden vanochtend gaan vliegtuig spotten maar ging hem niet worden aangezien Levi pas 08.45 wakker werd. Beetje jammer dat ik al om 07.00 klaar wakker was. Lekker ontbijt op bed en daarna douchen. Kwamen pas 10.15 beneden.

Elena, fijn dat het uitgepraat is

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Pppfffff zit na een lange dag cursus nu in de trein naar huis. had het vanochtend wel even moeilijk want Dane was verdrietig dat mama wegging ondanks dat hij bij papa was. wij gaan straks patatjes halen.....

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier vandaag lekker geshopt en goed geslaagd. :D

een rokje en shirtje voor mijn nichtje, een broekje en shirtje voor mijn neefje, een kaart voor mijn andere neefje, een geurtje voor Roland en 2 paar schoenen voor mezelf. :D

Ik de stad een softijsje en een broodje met kip, sla, komkommer, tomaat, ei en bbqsaus, was erg lekker!

De hele dag op pad geweest dus nu even lekker zitten en wat drinken...

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Meiden meiden meiden......3 juni ben ik uitgenodigd om auditie te doen voor The voice of holland!!!!!

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Wendy: Super meid!!! Ik ga voor je duimen!

@ Kim: Ga jij morgen ook naar T? Dan neem ik je boek mee...

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik zit. helemaal brak. wordt dus weer vroeg naar bed vanavond.
    Vandaag weer geen middagdutje gedaan want Levi bleef wakker. Wel een beetje buiten in de zon liggen doezelen. Onverwachts een vriendin die even met haar zoontje langs kwam en daarna ook mijn zusje.
    Ferry is vissen dus Levi op bed leggen kwam ook op mij aan, en daarna mijn ontplofte huiskamer en achtertuin.

Wendy, wat spannend ! Ik duim voor je

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden,

iedereen lekker buiten geweest vandaag? wij zijn vanmorgen naar schoonmoeder geweest en vanmiddag lekker in de tuin een BBQ! wel een beetje opglet vandaag maar geen menu!

fijne avond!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga off. truste

11. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hier een rampzalige avond gehad qua eten... ik baal ervan. We zijn even bij mijn ouders geweest en die zette chips en nootjes op tafel. Na 1 chippie (had ik niet moeten doen) kon ik er (natuurlijk) niet meer vanaf blijven.

Nouja... gebeurd is gebeurd, kan er nu niks meer aan veranderen. Hopelijk morgen een betere dag.

Ik duik zo ook mijn bed in...

Truste!

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen lieve meiden!

Hoe is het hier? Afgelopen dagen te druk geweest met van alles en nog wat om goed bij te kunnen lezen :p
    Het is echt super genieten al hebben we ook heftige dagen gehad want Arnold zijn oma is 17-05-11 om 16.00 overleden en Nina is 17-05-11 om 23.22 geboren echt heel bizar en we hadden het nog tegen elkaar gezegt zal je zien straks gebeurd het op dezelfde dag en het is nog uitgekomen ook.
    Gisteren heeft Arnold zijn oma naar haar laatste rustplaats gedragen samen met zijn andere neven echt heel heftig.
    Gelukkig is ze oud mogen worden en een mooi leven gehad dat is wel een geruststelling. Nu hebben we het ook goed af kunnen sluiten en kunnen we verder gaan genieten van ons popje Nina.
    De geboortekaartjes zijn gisteren de deur uit gegaan alleen de hele naaste familie en vrienden zijn op kraambezoek geweest de rest moet nog komen maar we zijn echt al schandalig verwend :) Krijgen zelfs allemaal kado's van collega's van mijn ouders :$ en nog veel te dure ook :) Schaam me er bijna voor al is het natuurlijk super lief bedoeld.
    Borstvoeding loopt als een trein ik lijk wel een lopende campina fabriek volgens Arnold :D Alleen gisteren morgen wilde Nina ineens de borst niet meer wat blijkt ze heeft spruw :( Gelukkig heeft ze gelijk een drankje gekregen en dat moet ik ook gebruiken op mijn tepels ik kolf nu af en geef haar dat lekker en dat gaat goed gelukkig.
    Arnold is echt de super trotse papa die het liefst heel de dag met haar in de weer is echt zo gaaf om te zien en die lieve naampjes die hij haar geeft ''smelt'' :)

Ik was van plan om op jullie te gaan reageren Nina ligt toch heerlijk te slapen maar de kraamverzorgster komt zo. Als we vanmiddag geen bezoek krijgen ga ik het weer proberen.
    Maar ik volg jullie allemaal en lees goede en ook iets minder goede resultaten ;) Al komt dat allemaal wel weer goed hoor ben trots op jullie!!!

(sorry voor mijn ego verhaal :):):))

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Wauw Levi sliep vanochtend uit tot 9 uur ! Er hangt vast iets in de lucht :) Hoop dat hij het morgen nog een keertje doet

Zustertje, dubbel dan he. Dat leven en dood zo dicht op elkaar liggen. Fijn dat de bv zo goed loopt ! Welk drankje heb je gehad voor de spruw ? iets oranjes ofzo wat heel zoet is ?
    Dat werkt namelijk bij 9 van de 10 kinderen niet. Kreeg van het cb bij Levi de tip om Daktarin zalf te halen. Werkte echt al na een dag bij Levi en mij

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Fijn dat alles zo goed gaat met nina en met de borstvoeding enzo... Leven en dood zo dicht bij elkaar. Wij hebben het hier ook gehad. Mijn tante lag aan een paar weken heel slecht en het was eigenlijk echt wachten tot het kaarsje uit ging. Mijn zus werd ingeleid met 42 weken en uiteindelijk is mijn tante op 26 juli vlak voor middernacht overleden en de volgende dag is mijn neefje geboren (welliswaar 2 verschillende dagen, maar doordat mijn tante 's nachts overleed, voelde het niet zo)... heel raar. Wat betreft die spruw, waarschijnlijk heb je nu nystatine voor Nina gekregen. Daktarin (zoals kaatje noemt) word ook veel gebruikt alleen doordat dat een wat dikkere gel is, mag dat pas bij kindjes vanaf 3 maanden gebuikt worden.

Hier vannacht lekker geslapen. Was alleen weer vroeg wakker, en ik had me nog zo voorgenomen om dit weekend lekker uit te slapen... niet gelukt dus. Roland is vandaag weer de hele dag op de tennisbaan. Zal blij zijn als de competitie weer voorbij is. Nog 3 zondagen pfff :(

Ik ga straks naar de verjaardag van mijn neefje. Ik had eigenlijk gehoopt dat intratuin vandaag open was. Maar helaas. Roland is donderdag jarig en ik wil hem een BBQ geven (waar hij het al jaren over heeft)... ik heb van de intratuin een kortingsbon van 20% dus dat is wel een leuke korting. Helaas kan ik hem vandaag niet gaan halen, dus zal het dinsdag moeten, maar dan is Yenthe hier... Moet dus even kijken hoe ik dat ga doen. Ben er niet zo held in om met Yenthe en een grote BBQ te gaan sjouwen... Denk dat ik maar vraag of mijn vader even mee wil gaan. Is weer een paar extra handen.

Fijne dag vandaag!

Liefs

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Gaat goed hier hoor, lekker weekeinde gehad, vanmiddag een late dienst. Moet nu even een verslag uitwerken dus ik ben weer weg.
    Dan even snel de woonkamer aan kant maken, gisteren niets in huis gedaan, lekker erop uit geweest met ons gezinnetje :).

Ook morgen druk, intake op school, daarna de slaapdienst in, dus ben hier komende dagen denk ik niet.
    We hebben even een drukke drukke drukke week :(!!
    Niet zo leuk voor de kinderen, die zijn veel op de opvang omdat de intake er tussen komt en nog een morgen cursus. Het is niet anders....

Dieet gaat goed hoor :).
    Zeer netjes gedragen met de BBQ gisteren, en verder de dag ook.

Menu vandaag:
    O: 2 pistoletjes klein met filet, thee.
    T: schaaltje aardbeien met koffie.
    L: 2 pompoen broodjes met ???
    T: cornetto :) denk ik.
    A: broodje knakworst en soep.
    T: 2 neactarines, thee en een crackertje denk ik.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb mijn dagboek van Levi er even op terug geslagen. Ik kreeg het voor Levi toen hij 5 weken was

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanochtend even een uurtje wezen vissen met Ferry en Levi. Stond helaas een hoop wind en toen ging het nog regenen ook. Toch een paar kleine visjes gevangen.
    Levi vond het helemaal leuk :)

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

KLopt eerst mocht dat wel maar de regels zijn veranderd vertelde de verloskundige gisteren en nu mogen ze dat pas vanaf 3 maanden.
    \Maar het werkt wel want Nina wilt al weer bij mij drinken gelukkig.
    Al gaat het kolven ook super en drinkt ze ook uit een flesje maar dat is niet nodig meer gelukkig.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Oke, dat wist ik niet. Gelukkig werkt het drankje bij jullie wel

20. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zwaai.. Net een rondje van 5 km hardgelopen en straks met schoonpaps en mams en zwager/schoonzusje wokken. Lekkerrrrrrrrrr :D

Druk werk weekend gehad, kom morgen weer kletsen.. Nog 1 vergadering en 1 slaapdienst en dan vakantie!

Deel Deze Pagina