Zustertje wat leuk van je te horen! Heftig hoor dat leven en dood zo dicht bij elkaar ligt , helemaal als je nog zo volop met gierende hormonen zit! Veel sterkte en ook heel veel genieten van de kleine Nina. Melanie leuk een BBq ! Dit weekeind schandalig gezondigd.... Gister friet, vandaag chippies en een gebakken ei en chocola ... Hmmm maar oh wat was dat heerlijk! Morgen weer streng , het moest even We hadden ook familie te logeren dus het was een beetje feest Begin me nu helemaal niet lekker te voelen, snot verkouden, vreemd aanvoelende droge keel( alsof dat keelpijn gaat worden) net een douche en paracetamol gepakt en verder niet veel meer doen vandaag x
@ Kaatje: Zoals zustertje al zei, die regels zijn nog niet zo lang geleden aangescherpt. Omdat daktarin gel wat dikker is heb je meer kans op verstikking. Het word nu alleen nog onder de 3 maanden gebruikt als nystatine echt niet werkt. Het moet dan in een dun laagje met een wattenstaafje of vingertop in de mond aangebracht worden...
Deed dat idd bij Levi toen ook. Klein beetje op mijn pink en dan door zijn mondje halen. Vond het zelf veel lekkerder werken ook als dat plakkerige drankje Truste
Heey meiden Sorry ik schrijf hier op dit moment niet meer zoveel, beetje druk en schrijf ook nog op het zwangerschapsforum. Hopelijk alles goed met iedereen! @zustertje, beetje laat, maar gefeliciteerd met jullie dochter!! Wat fijn dat alles goed gaat! Geniet er lekker van!
Hey meiden, Daar ben ik dan weer, vanonder m'n steen gekropen haha. Vanaf vandaag echt weer beginnen, en deze keer geen smoesjes. Ik voel me echt verschrikkelijk. Weegschaal was ook echt niet lief, schaam me dood. Vandaag lekker op de fiets, en hopelijk veel water drinken. Hou ontzettend veel vocht vast, en heb m'n pil doorgeslikt dus dat zal ook wel schelen. Hopelijk heb ik snel resultaat, zodat ik mijn doorzettingsvermogen weer terug krijg! @Mel: Sorry, zie nu pas je bericht over dat boek haha, maar dan neem ik het zaterdag wel mee joh
Alleen een snelle zwaai, het is weer maandag en een druk begin van de week. Maureen hoor ik wakker worden dus ik ga de fles maken en een ontbijtje voor mezelf . Om 13.00 uur kids naar de opvang en dan naar Leeuwarden voor een intake gesprek voor de SPH. Vind het best wel spannend, van daar door naar het werk en de slaapdienst in. Ook wat dingen in de planning op het werk.. pfff! Zal blij zijn als het 22.00 uur is deze dag maar weer om is. Gisteren een prima dag gehad. Gisteravond nog wat toastjes met filet op en een cornetto, is de doos maar weer leeg . Durfde dus vanmorgen niet te wegen hahaha. Als ik zulke lekkere dingen eet schiet ie zo een paar ons omhoog en dan baal ik weer zo erg. Dus even weer opletten vandaag. Maar het gaat goed. Kan woensdag pas weer wegen. Fijne dag, lijkt lekker weer te worden trouwens .
Veel meiden die het moeilijk hebben in het weekend, het is ook allemaal zo lekker he?! Gisteravond naar de Wok geweest en schandalig gegeten.. Was wel ontzettend lekker.. Vandaag een dagje streng en dan komt het goed! Woog vanmorgen 72.3.. Van de week alleen morgen nog vergadering en van donderdag op vrijdag slaapdienst en dan al op vakantie. Van de week al beginnen met de dingen die mee moeten op vakantie apart te leggen en te wassen/strijken. To do list ligt klaar.. Leuk leuk leuk!! Menu: O: kwark met muesli en koffie. T: fruit L: 3 broodjes met mager vleeswaren. T: fruit A: gebakken opperdoes met salade en vis.
Goedemorgen Levi werd weer pas om 08.30 wakker. Heerlijk. Was zelf al wel eerder wakker,maar heb een uurtje liggen lezen en genieten van de bewegingen in mijn buik MVE, lekker vakantie in het vooruitzicht ! Kimmetje, succes weer en komt vast wel weer goed met de kilo's !
goeiemorgen! hier druk maar leuk weekend gehad! niet echt op eten gelet, dus deze week weer streng! (hoop ik) doe me best. mijn menu: O: 2 crackers met appel/peer stroop kopje thee glas melk. T: kop thee glas water 1 liga evergreen. L: 2 boterhammen 1x kaas+komkommer 1x filet american glas optimel. T: opkikker tomaat glas water fruit. A: aardappels snijbonen biefstuk. T: ?
Kim.. We gaan 8 dagen naar Gran canaria met zijn drietjes.. Je hebt in iedergeval lekker weer om te gaan fietsen. Elsie..Je menu voor vandaag ziet er in elk geval prima uit. Kaatje.. Wat lekker dat Levi zo lang sliep. Beweegt jullie meisje veel? *** Hier al weer druk geweest, beneden alles gesopt en gezogen, straks als Esmee op bed ligt even dweilen. Heb alvast een monchou taart gemaakt, morgen vergadering op het werk en trakteer dan op het werk. De was hangt buiten te drogen en de week boodschappen zijn ook weer binnen. Nu eerst koffie en even zitten. Moet vanmiddag nog even luiers halen en naar de bieb.
Zustertje, dat gaat goed ! MVE, met vlagen nu. Vooral in de ochtend en avond. Overdag is ze erg rustig
Jeetje wat is het rustig hier de laatste tijd..... Mijn werkdag zit er bijna op dus ga zo lekker naar huis en mijn mannetje ophalen. Weegschaal was redelijk vanochtend (na een weekend totaal niet opgelet). Ik stond op 63.3. Vorige week stond ik volgens mij op 63.8 ofzo dus dan valt het mee.....
Hier gelukkig weer thuis. Ben helemaal niet lekker, snot verkouden en een wattenhoofd. Als je dan 32 kwetterende kids aan je hoofd hebt dan werkt dat niet echt mee. Ik ga de bank op, spreek jullie morgen weer of misschien nog via mijn mobiel straks x
Idd rustig hier Beschuitje, beterschap ! Wat eten jullie ? Wij aardappelen, spercibonen en een sate burger
halllooooooooooooooooooo hier was ik weer, ik lees net dat aardig wat medekletsers dit weekend in overtreding zijn geweest! foei!!!! het was bij mij ook 1 grote overtreding dit weekend hoor! vrijdag beurs en verjaardag(incl. chinees...) , zaterdag tennis waar ik alleen brood bij me had en s'nachts om half 12!!!!! pas thuis kwam... (via de macD) en zondag ook nog een feestje vanaf s'ochtends, toen we s'middags thuiskwamen was ik total losss... weer niet gekookt en patat gehaald... het is verschrikkelijk maar waar... Vandaag maar weer erg streng, ben op dit moment een beetje aan het zweven zelfs... en dan weeg ik me woensdag wel een keertje weer... hihi