10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamavesmee, zoooooooooooooo herkenbaar ;). Hou ook mijn mond voortaan, kan er ook niets misgaan, werkt wel hoor.

Hier een lekkere morgen gehad, de meiden zijn op de opvang :).
    Esmee zwaaide me uit en gaf me een kus,ze vond het prima. Ook Maureen leek tevreden. Ga ze zo weer ophalen, ben zooo benieuwd.
    Lekker boodschappen gedaan, koelkasten gesopt, was opgeruimd, toiletten en badkamer gesopt. Straks nog even strijken, en dat opruimen, en dat is het wel :D. Genieten van de zon.......

Weegschaal totaal niet lief.
    Had het wel verwacht, me een beetje laten gaan het weekeinde.
    Eigen schuld, nu de aangekomen kilo's er weer af krijgen. Zat haast onder de 80 en had zoveel motivatie, nu ook wel weer hoor ;) dus komt goed. Vanavond ook weer sporten.

Reageer later, moet ervan door!

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zustertje: Het word heerlijk weer om in de tuin te vertoeven :D
    MVE: Is inderdaad een karig menu, maar zit verstopt dus ben allang blij dat ik wat eet heb dan namelijk altijd geen eetlust omdat ik me vol voel.
    Butterfly: is het hun eerste keer op de opvang?

Hier grootste gedeelte in huis al gedaan, was hangt lekker buiten. Zometeen nog even de wc doen en dweilen en dan lekker lunchen :)

3. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kim: Succes met de hernieuwde start!

@MvE: Wat een familieperikelen weer…

@Zustertje: Ik moest werken vandaag, ik werk nog 5 dagen van 5 uur in de week. Bij jouw beginnen allerlei pijntjes?

@Annemie: Wat een mooi kindje!

@Butterfly: anders pak je dat boek er nog eens bij? Er staan vast ook wel menu’s in die op een low budget kunnen.

@Hier: Weer thuis van het werk, een leuke ochtend gehad. Beetje veel gekletst met mijn collega’s, maar ach, dat moet soms kunnen. Nu even lekker het bed in.

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Femke.. Fijn dat de ochtend leuk was.. Niet te vermoeiend? Nog even lekker kunnen slapen vanmiddag?

Butterfly.. Hoe is het gegaan?!

Hier met Esmee naar het kanaal gefietst om de eendjes te voeren. Verder de auto schoongemaakt van binnnen en bij de action langs voor bellenblazen en stoepkrijt. Nu even fruit en water.. Kan Esmee ook even haar rust pakken. Anders wordt ze helemaal hyper! haha..

Straks komen ze het straatzand brengen, heeft Erwin weer wat te doen vanavond :D

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Weer even snel een berichtje vanaf mijn werk. Ik zie dat een aantal lekker aan het uitrusten zijn of van het weer aan het genieten. Groot gelijk!

Ik zit dus nog op mijn werk en heb vanavond een ouderavond bij Dane op het kinderdagverblijf. Ze hebben o.a. een dagje gefilmd in de groep en dat krijgen we als laatst dan nog te zien.....ben benieuwd. Zie ik Dane straks met de meisjes in de poppenhoek hihihi.

6. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Het is heel goed gegaan bij het kinderdagverblijf.
    De meiden vonden het allebei erg leuk en gezellig.
    Was hun flessen vergeten, dus moest even terug, nog even gezellig gekletst daar met een van de leidsters. Ja, heb er heel goed gevoel over.

@Femke, het dieet is in zijn geheel aardig low budget, je hoeft niet mega veel aparte dingen te halen dus ik volg het ook weer, en echte gekke dingen pas ik aan.

@Mamavesmee, ook zo'n lekkere dag gehad dus. Heerlijk he.

Hier ook met Esmee op pad geweest, hertjes gevoerd, naar de action geweest voor wat kleine dingen. Langs mijn ouders gefietst, koffie gedronken in de tuin. Heerlijk.

Nu zo het eten klaar zetten, was vouwen!!! Genoeg te doen nog ;).

Mijn menu:
    O: 2 boterhammen met jam en kaas, thee.
    T: ananas, koffie.
    L: 3 boterhammen, 1 x kalkoenfilet, 1x pindakaas, kopje groentesoep.
    T: koffie en een appel.
    A: aardappelen, brocolli en tartaar.
    T: snack a jack.

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemiddag meiden,

Ik zit hier schandalig lekker te genieten van het weer ;):D Lekker onder de parasol en met mijn benen vol in de zon die zijn echt al heerlijk bruin (al weet ik niet goed hoe ik de achterkant kan bruinen haha)

@Butterfly Fijn dat het zo goed ging met de meiden vanmorgen! Geeft jullie denk ik ook wel veel rust. Komt de gastouder helemaal niet meer nu?

@Femke Is het wel goed te doen 5 dagen werken (al zijn het dan halve) Ik hoop dat je lekker even hebt kunnen slapen. Ik denk dat het bandenpijn was vannacht al weet ik het ook niet zeker hopelijk slaap ik vannacht weer beter.

@Mve Schiet lekker op bij jullie met de tuin is het al snel klaar of duurt dat nog een paar weekjes?
    Het was denk ik wel erg lekker om te fietsen. Action is zo leuk!

@Lovely Jij ook druk aan de schoonmaak geweest en nu ook aan het genieten. Suc6 vanavond met hardlopen.

@Wendy Spannend voor vanavond! Heeft Dane het goed naar zijn zin op het kdv?

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Zusterje: haha, ja dat wordt moeilijk...de achterkant bruinen. Dane vindt het geweldig op het kinderdagverblijf, vooral nu hij sinds januari in de peutergroep zit. In de babygroep moest hij vaak huilen als we hem weg brachten. Maar nu duwt hij je bijna de deur uit hahaha.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Hallo allemaal, wat een heerlijk weertje weer he? het blijft de hele week zo dus dat is mooi.

zustertje niet te bruin worden hoor, anders zijn wij stik jaloers.
    butterfly fijn dat het goed gegaan is met de kids, geeft toch een gerust gevoel.
    Kimmetje ben je erg veel aangekomen dan? Zonde, pak het weer op dan is het er zo weer af !!
    Wendy wat een leuke foto van die kleine helemaal onder de pompoen oranje haha...
    Annemie wat een schatje die kleine van je. Wees er maar trots op hoor. En verstandig dat je op flesvoeding over bent gegaan, niet koste wat kost bv willen geven. Helemaal mee eens !

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Heey meiden

@annemie, aaaaah wat lief!!!! mooi hoor! :)

@elena, nee ga niet naar haar verjaardag, is meer een vriendin van mijn broertje :)

@mve, jij ook weer lekker druk bezig geweest vandaag :D

@zustertje, altijd een probleem he, de achterkant van je benen ;)

@butterfly, fijn dat het zo goed ging op het kdv!

@femke, lukt het nog een beetje met werken?

Sorry voor de rest weet ik het niet meer...

Vandaag weer gewerkt en ben gelijk gesloopt, woensdag heb ik gesprek, misschien toch maar weer wat minder werken.
    Wel heerlijk weer vandaag :D en het blijft zo!

11. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MvE: Heerlijk tukje gedaan vanmiddag. Stoepkrijt! :D Dat vind ze vast leuk! Was ik vroeger ook gek op.

@Wendy: Veel plezier op het kdv vanavond.

@Butterfly: Mooi menu!

@Zustertje: 5 dagen werken is goed te doen, maar voor mijn verlof ga ik denk ik niet meer full time werken. Bandenpijn is vervelend, meestal zie ik daarna dat mijn buik dan ook heel snel gegroeid is in een paar dagen.

@Beschuitje: Ws wordt het met Pasen ook zo’n weertje, heerlijk toch?

@Hier: Heb een drukke beeb in mijn buik de laatste dagen, ze is bijna de hele dag aan het schoppen. :D
    Heb nu iets niet goed zitten in mijn buik (maag/darmen), heb ineens kramp en ben misselijk. Had ik gisteren ook, toen ging het ook vanzelf over.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo duurt even voor het 17.00 uur is als je niet meer met plezier naar je werk gaat

MVE, ow lekker handig als alles verdraaid wordt. zo loopt alles zeker op ruzie uit

Annemie, wat een schatje !!! Ook zo'n heerlijke bos haar
    September mama had ook een kindje waarvan de temp steeds zo laag bleef. Die heeft de eerste weken echt constant een mutsje en omslagdoek om gehad
    Heb je een leuke kraamverzorgster ? Mooi gewicht !

13. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    annemie ik zou gaan voor een lekkere warme wikkeldoek van fleece stof !!
    Kaatje kan me zo voorstellen dat je totaal niet meer met plezier naar je werk gaat. Hou vol.

Hier het eten net op. Ook al een flinke fietstocht op de hometrainer achter de rug. Ga zo lekker douchen en boven strijken. Oh ja even dan ondertussen even gtst kijken. Ach je moet wat ;)
    Ik wil ook even passen wat ik morgen aan ga trekken. Moet kijken hoe mijn zomerkleding staat, voornamelijk broeken.
    Kijken wat ik weer pas. Ik vond een spijkerbroek vandaag op het warme afgesloten schoolplein toch wel erg warm.

14. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Annemie: Wat een mooi mannetje zeg. Fijn dat alles goed gaat.

@ Kaatje: Balen dat je contract niet verlengd word zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal geen zin hebt om nog te gaan werken.

@ Butterfly: Fijn dat de meiden het goed hebben gedaan bij de opvang. Fijn dat je er een goed gevoel over hebt.

Hier ook weer even een teken van leven... Ben even niet hier geweest. Zit momenteel helemaal niet lekker in mijn vel waardoor ik vorige week als een gek heb lopen eten... stom natuurlijk.

Vandaag ziek, maar toch gewerkt. Ben de hele dag al kotsmisselijk! Bah Bah!

Heb vandaag weer geprobeert het lijnen op te pakken. Hopelijk wil het weer een beetje lukken.

15. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @femke, leuk he zo een druktemaker in je buik :D

@beschuitje, en de komende dagen wordt het zelfs nog warmer!

@melanie, knuff voor jou meis! Hopelijk lukt het om het lijnen weer op te pakken.

Hier even lekker gegeten, kip in massala, witte kool, aardappels, ei en rijst :D

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hallo!

hier net lekker gegeten, gebakken aardappels, doperwten/worteltjes en een saucijsje.

vanmiddag lekker gewandeld en een ijsje gegeten:)

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Er is toch niets ernstigs aan de hand? Beterschap!

Patriesja.. Dat klinkt jummie!

Beschuitje.. Knap dat je trouw elke avond gaat fietsen.. Succes met de strijk.:p

Elena.. Jij ook al een lekkere hap op.Wat voor ijsje heb je gehad?:D

Hier lekker gesport bij de fysio.. Mocht 15 minuutjes hardlopen op zacht tempo. Verder nog veel balansoefeningen gedaan.. 45 minuten lekker gezweet in iedergeval!:) Nu zo lekker douchen!!

18. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Hallo,

Ik zag dit topic en ik wou vragen of ik mee mag kletsen.
    Ik ben vandaag met het dr. Frank dieet begonnen. Ik weeg 75 kilo en wil er minstens 10 kilo af hebben.

19. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaatje: Ja, dan duurt het heel lang voor het tijd is om naar huis te gaan.

@Beschuitje: Kan niet anders dan dat er dingen weer passen of zelfs te groot zijn.

@Melanie: Dikke knuff meid.

@Patriesja: Ja, ik geniet ervan!

@Elsie: Lekker menu vanavond.

@Hier: Blegh, ga op tijd naar bed, voel me helemaal niet goed.

20. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland

Deel Deze Pagina