Goedemorgen dames, Weer een flitsbezoek vanaf mijn werk. Ik baal ervan dat ik het zo druk heb. Ieder weekend de zaterdag en zondag vol en dan ook nog gemiddeld 3 afspraken doordeweeks...ppfff. Ik ben lichamenlijk echt op! Maar blijkbaar is stress wel goed voor de lijn want was vanochtend 5 ons lichter. Ik sta nu op 62,7.... Vanavond komt mijn nichtje om mijn en Dane's haar weer te doen. En bij mijn moeder wat high lights. Heb barstende koppijn. Heb gister van mijn moeder te horen gekregen dat ze haar hond (ook een beetje de mijne toen ik thuis woonde natuurlijk) morgen in laten slapen. Ze is een herdershond van 12 jaar en het lopen gaat al een tijd heel slecht en ze hebben nu toch de beslissing genomen. Gelukkig gaat ze naar haar zus want die hebben ze 2 jaar geleden in moeten laten slapen. Ik ben er op een of andere manier ineens heel emotioneel over....Dag lieve kroelbeer, je zus wacht op je!
kimmetje, goedzo. deze instelling vast houden ! Wendy, hoop dat je hoofdpijn snel weg is. Ahh sneu voor de hond,maar als ze pijn heeft natuurlijk wel beter
Hey meiden, Ik ben ook weer boven water. Gisteren een onwijze schransdag gehad. Bah! Ik moet ongesteld worden (eigenlijk zondag al)... hoop dat ik deze maand wel ongesteld word. Vorige maand namelijk niet... Denk dat ik anders maar eens een tijdje stop met de pil, om te kijken of alles weer normaal wordt. Ik word hier niet goed van in ieder geval. Hier inmiddels al vanalles gedaan. Yenthe is hier weer vandaag. Gezellig Heb vanmorgen de was gestreken en gevouwen en beneden alles gepoetst en gezogen. Om half 10 kwam mijn vader even op Yenthe passen zodat ik even het cadeau voor roland zijn verjaardag kon gaan halen. Dat is inmiddels gelukt. Heb bij de intratuin een BBQ gekocht en ook meteen 2 leuke potten met planten voor op de eetkamertafel meegenomen... Yenthe dr fles zit er inmiddels in, cadeau voor roland is ingepakt en Yenthe ligt nu lekker in dr wipstoel met de babygym te spelen. Nu even zitten en Roland Garros kijken
hoi meiden, mag ik hier mee komen kletsen? ik moet wel wat meer als 10 kilo kwijt, maar we starten al aan 10kg en zo maar verder he Ik ben sinds gisteren begonnen met Herbalife. Is een vorm van gewichtsbeheersing. Tot nu toe gaat het goed.
MVE, een vraagje. Ferry wil gaan hardlopen. Heb jij nog tips ? hebben nu dat hardloopschema van Evy op mp 3.
Ik zit.... eindelijk....met een kopje thee. Wow, heb zware en vermoeiende dagen gehad. De intake ging super. Moest heel erg zoeken bij school, wat een joekel van een gebouw zeg. Was ook nog te laat . Smoordruk in Leeuwarden en daar kan ik mega slecht tegen. Wordt nog wat als ik naar school moet elke vrijdag . Maar ben aangenomen, was super leuk allemaal. Nu is het allemaal echt definitief. De dienst was zwaar. Werk het hele weekeinde al dus ben lichamelijk ook op. Heb zowiezo de laatste tijd het idee dat ik erg veel werken moet. Normaal was ik vrijdags altijd vrij, als ik dan woensdag de laatste dienst had gehad was ik gewoon 5 dagen vrij. Nu ik vrijdag werk ben ik nooit meer dan 2 dagen vrij. Heel vreemd. Vanmorgen de kinderen opgehaald en door naar de supermarkt voor verse groenten. Was de cote'dor in de aanbieding twee repen gekocht. Had echt even een dip, moe, hoofdpijn, energieloos..... heb 1 reep in 1x opgegeten en het was echt heerlijk. Dat had ik even nodig. Nu nog steeds moe en uitgeput. Harrold moet weer overwerken. Dus ben tot 20.30 alleen, dus een zware avond ook voor de boeg zo alleen met de meiden die tegelijk alles willen in de avond. @Mamavesmee, heerlijk 8 dagen vakantie zeg. Daar zou ik nu ook wel onwijs veel zin hebben. Heb jij nu al je "zomervakantie" dan? Of neem je het in gedeelten. Wanneer gaan jullie weg? Is het voor Esmee de eerste keer dat ze naar het buitenland gaat? @Zustertje, wat goed dat maat 44 weer past. Fijn he . Ik vond het toch wel heel fijn weer alles aan te kunnen al miste ik mijn buikje ook wel weer heel erg . @Wendy, ik ken het, het gevoel te hebben dat je het te druk hebt. Is niet leuk he? Hier momenteel ook druk. Deze week helemaal. Maar ach, we slepen ons er wel weer door heen. @nieuwe mensen, welkom en sux6!!!! @Kaatje, merk je ook dat je minder tijd hebt om te genieten van de kleine meid in je buik met ook Levi om je heen? Ik heb de zwangerschap heel anders ervaren dan die van Esmee. Bij Maureen leek alles zo snel te gaan. Voor ik echt besef kreeg van haar bewegingen was ze al geboren. Je vergeet vaak te genieten omdat er een peuter rond loopt die ook je aandacht vraagt. Bij Esmee was ik me veel bewuster van alles. @Melanie, jij hebt jezelf lekker verwend dus met die potten. En weer lekker aan het oppassen dus, leuk he. Voel je al een kinderkriebel??? . Ben je vandaag lekker vrij??? Zo, als Esmee wakker is gaan we denk ik wandelend naar de bibliotheek. Ben helemaal kapot en heb eigenlijk totaal geen energie. Maar nu een middag vrij en die wil ik perse leuk doorbrengen met de kinderen. En voel me schuldig als ik TE MOE ben door het werken. Dus zo even opfrissen, schaaltje fruit eten en dan voel ik me hoop ik wat fitter en wakkerder . Ben een beetje misselijk van die partij chocolade.
@ Butterfly: Fijn dat je aangenomen bent. Geleficiteerd! Nu is er geen weg meer terug he Kinderkriebels, die heb ik al jaren. Maar ik heb me er (een tijd geleden al) bij neergelegd dat Roland nog wil wachten. Eerst volgend jaar trouwen en als het aan mij ligt stop ik daarna meteen met de pil... @ Tihany: welkom en succes! Pfff... zo productief als ik vanmorgen was, zo ingedut ben ik nu... Yenthe ligt in de wipstoel te spelen (en sukkelt af en toe in slaap) en ik merk dat mijn ogen ook steeds bijna dichtvallen... Roland heeft vanavond een etentje van het werk. Er is een collega uit Engeland op bezoek en die moet vermaakt worden Die is dus pas tegen tienen thuis waarschijnlijk. Moet dus vandaag alleen eten...
Butterfly, jee aangenomen ! Gefeliciteerd. En te laat op je eerste dag, dat kan echt niet hoor haha. Ja merk ik idd ook wel. Bij Levi duurde de 40 weken zo lang, alles was nieuw, leuk en spannend en nu vliegen de dagen/weken/maanden voorbij. Probeer wel regelmatig een momentje in te lassen dat ik even gewoon ga zitten,handen op mijn buik en te genieten van de bewegingen. Nog maar een paar weekjes. Gister is er een juli mama bevalle met 31+1 weken. Hoop dat onze meid nog even blijft zitten Bah ik wil zoveel doen maar heb zo weinig fut
Kaatje.. Voorzichtig opbouwen en goede schoenen. Luisteren naar je lijf. Je conditie bouwt snel op maar je spieren/pezen hebben wel tijd en rust nodig dus niet vaker als om de dag lopen. Wens hem veel plezier met lopen! de rest een zwaai.. Druk druk druk.. Kom vanavond kletsen!!
Thanx. Hebben nu idd een rustig opbouwschema en gaan morgen even naar een goede sportzaak om voor schoenen te kijken
Kom me ff melden! Ben vorige week zwaar ziek geweest, heb me volgens mij nog nooit zo ziek gevoeld. Gelukkig nu weer beter, maar m'n lichaam is ontzettend moe. Kom vanaaf bijlezen! x
@mve wat bedoel je precies met uit ketose raken? DAt ik na zo'n weekend wat aangekomen ben dat is niet meer dan logisch, maar ik heb het gisteren weer gewoon opgepakt en ga dan weer 'streng' verder.
Wat eten we vandaag O: 200 gr. M. yoghurt + lijnzaad L: makreel met wortel/komkommer en uitje D: gehaktballetje met spitskool en de kerels een krieltje erbij