Elsie Start to run 0 - 5 km.rar - 4shared.com - online file sharing and storage - download Lovely, gelukkig weer aan de betere hand. Ja daar kan je lichaam een behoorlijke optater van krijgen. Nog even rustig aan doen dus
Lovely.. Heb je griep gehad?! Doe nog maar even lekker rustig aan, veel groenten en fruit eten. Beterschap! Niekyn.. uit ketose: Als je koolhydraat beperkt eet dan neem je zo weinig koolhydraten tot je dat je in ketose komt, hierdoor heb je geen honger gevoel meer. Butterfly.. Oh.. chocolade, lekker!! Gefeliciteerd dat je bent aangenomen! Melanie.. Leuk cadeau voor Roland. Je vandaag weer goed kunnen oppakken? *** Vanmorgen eerst vergadering op het werk.. De monchoutaart deed het goed! Daarna lekker naar huis, gelunched met Esmee en daarna de keuken van binnen en buiten gesopt, de koelkast uitgemest en schoongemaakt. Ook de voorraad goed uitgezocht. Alles weer lekker schoon en geordend. vriendinnetje kwam nog koffie drinken en moest even naar de apotheek en hema. Gevuld dagje dus. Zou vanavond eigenlijk hardlopen maar ben zoooo moe dat het me niet verstandig leek. Ga nu morgenavond & kan dan vrijdagmiddag ook nog even lopen. Me op 1 merci chocolaatje en een crackertje met appelstroop goed aan mijn menu gehouden. De weegschaal was net al lief dus komt vast goed. Vanavond even een inpaklijstje voor de handbagage maken..
@kaatje dankje! hier al lekker gegeten, gebakken aardappels worteltjes/doperwten en een slavink. vanmiddag een twix genomen, daarna een half uur gewandeld!
Zooo meiden, ik ben er weer! Terug van onze vakantie... Bijna wel elke ochtend croissantjes gegeten en bijna wel elke avond lekker aan de wijntjes in de jacuzzi gezeten. Errug! Vandaag de intake gehad bij de dietiste... Ik schrok me kapot toen ik op de weegschaal stond.... 109 kg 4 kilo aangekomen... Ik weet dat ik in totaal 45 kilo wil afvallen. (ik ben maar 162 cm namelijk...) Maargoed mijn eerste "doel" is 10 kilo er af rond het einde van dit jaar. Dan maak ik mezelf ook niet zo gek... Maargoed morgen moet ik er toch echt aan geloven; dan begin ik met afvallen. Ze heeft me niet een kant-en-klaar menu gegeven, maar een lijst met wat ik per dag mag. Dan moet ik zelf de keuzes maken... Vind ik eerlijk gezegd wel heel prettig. Nou ik heb er heeeelemaal zin in!! (maar vanavond mocht ik van haar nog even "stout" doen en wat lekkers eten hahaha )
Meiden hier een erg drukke dag gehad de kraamverzorgster was er voor het laatst was wel echt super gezellig en ze was er nog van 08.00 tot 17.00. We hadden echt een SUPER kraamverzorgende al was ze nog maar 21 jaar! We hebben ze nog een mega bos pioenrozen en een kado bon van de drogist gegeven vond ze erg leuk. Net met Nina en manlief een klein rondje gelopen viel best tegen (niet vanwege hechtingen enz want die voel ik niet) alleen heb veel bloed verloren en hb is laag voor mijn doen 6.8 inplaats 9.1 Zo komt er een collega van mij op kraambezoek vanaf nu zal het echt gaan lopen omdat iedereen de kaartjes binnen heeft ben benieuwd! Morgen ochtend kom ik weer kletsen hoor Denk aan jullie allemaal!
Goedeavond! Inderdaad griep gehad heb het nog nooit zo erg gehad, kon niet eens zelf meer de kinderen wegbrengen. Zustertje: gefeliciteerd met jullie dochter Nina wat een prachtige naam! MVE: ga je op vakantie?
Lieve meiden ben al twee dagen niet lekker maar toch aan het wel( kan niet zo goed thuisblijven, ben slecht in ziek melden ) Daarom ben ik 's avonds dus ook erg moe en brak. Ik lig nu ook al lekker in bed. Via mobiel is alleen lastig op iedereen te reageren. Sorry! In ieder geval welkom aan alle nieuwe leden en veel succes !!
Net lekker gedouchd dus ben weer fris en fruitig. Au had net een harde buik. Gemeen ! Via marktplaats een leuk vestje/jasje gescoord voor de kleine Daar wordt ik altijd vrolijk van haha. Nu hopen dat hij in het echt niet te dik blijkt. Nou ja dan kan ik hem altijd weer op mp terug zetten. Iris, weegschalen zijn altijd schrikken. Maar als je eenmaal de kracht hebt om door te gaan wordt je straks alleen maar blijer van de weegschaal Zustertje, alweer de laatste dag kraamhulp. Moet je het opeens toch helemaal alleen doen. Komt goed ! Beroerd he als je hb zo laag is. Ik had na de bevalling nog maar een hb van 5.3 Beschuitje, rustig aan. en ziek is ziek hoor. hoop dat de ovulatietesten goed werk verrichten deze maand !
Hey meiden, Hier dag 2 goed doorgekomen gelukkig. Zometeen lekker slapen, ben kapot. @Butterfly: Gefeliciteerd! Super dat je bent aangenomen! @Mel: Gelukkig is het gelukt met het cadeau Tot zaterdag! gezellig! @Nieuwkomers: welkom en succes!!
Vanavond weer chocolade op Moet ook ongi worden trouwens... dus tsjaaaa . Maaaaar... net wel even gewogen en de weegschaal is ondanks alle chocolade wel heel erg lief . Ben dus heel benieuw hoe het morgen is. En dan de draad weer goed oppakken natuurlijk . Alle post opgeruimd, alle rekeningen weer betaald. Heerlijk.... ben al lekker gedouched. Zo lekker nog even in bed lezen en slapen. Morgen weer een late dienst, zucht...!! Maar ja, is even niet anders. Even doorbijten deze week. Lekker slapen allemaal.
Goedemorgen meiden, Hier weer 2 ons lichter. Had wat meer verwacht, maar alle beetjes helpen. Zometeen weer lekker op de fiets naar het werk, volgens mij is het super mooi weer. De hele week om 17.00 uur klaar, heerlijk Ga straks nog even naar Hunkemoller, die hebben vanaf 16.00 uur 25% korting, en wil nog even wat nieuw ondergoed halen (een maat kleiner) Haha. Werk ze allemaal! En degene die vrij zijn, geniet van het zonnetje!
Goedemorgen Butterfly, en hoe lief was je weegschaal? Kimmetje, lekker de hele week zo op tijd klaar. Is volgens mij idd erg lekker weer. heb levi ook een 3/4 broek aan getrokken
Iris.. Jeetje 4kg in 1 week is wel veel he?! Genoten van je galgenmaal? En nu knallen he?! Kim.. wat lekker, elke dag om 17.00 vrij. Kleiner ondergoed kopen is altijd goed.. En alle kleine beetje helpen. @ weer.. Hier is het 10 graden buiten brrrr.. Het zonnetje schijnt al wel lekker dus hopenlijk warmt het iets op. Butterfly.. Moet ongi worden en heb dan echt drang naar lekkers, gebruik de nuvaring door dus hoop dat de zin wel gaat verdwijnen anders komt het niet goed op vakantie. Lovely.. We vliegen zaterdag voor 8 dagen naar GRan Canaria.! Kaatje.. Vervelend dat je Hardebuiken hebt, rustig aan doen hoor! Slagen op MP is altijd leuk he?! ******** Zo.. Al weer een nieuwe dag. Wat vliegen de weken zeg.. Weegschaal was weer wat gezakt! 71.6 Menu vandaag: O: yoghurt met wat muesli en koffie T: appel L: 3 boterhammen of 1 pistoletje met mager beleg. T: schaaltje Ananas. A: Kommetje tomatensoep en een pizzabaquette.
@mve wat grappig van dat ketose verhaal, ik heb een paar jaar geleden al eens het "weet wat/hoe je eet" dieet gedaan en daar zaten ook staafjes bij waar je overheen moest plassen en dan wist je of je in ketose was. Het enige wat ik daarvan begreep was dat ik aan het afvallen was, dus dat mijn lichaam dat deed wat ik hoopte. DAt je dan ook geen hongergevoel hebt dat was mij niet bekend, maar nu je het zo benoemd wat eten we vandaag O: Kommetje yoghurt L: veldsla met zalmsnippers D: zalm met doperwten en wortels
hijg hijg puf puf. weer Levi op de fiets naar de psz gebracht. Als Ferry zo thuis komt gaan we ff schoolbordverf voor Levi kopen en een vensterbank voor in onze slaapkamer MVE, ja zie echt zoveel leuks op mp,maar heb ik de eerste maten al genoeg kleding, had alleen nog een jasje/vestje nodig.
goeiemorgen!! had gisteravond echt trek! wilde eigenlijk alleen fruit nemen en heb ook een sinaasappel op maar ook koekjes ben ongesteld en dan vind ik het zo moeilijk om er af te blijven.. overdag lukt het wel maar s'avonds vind ik moeilijk.. ga zo gezellig naar een vriendin toe mijn menu: O: 1cracker met appel/peerstroop 2 beschuitjes met aardbeiden kopje thee glas melk. T: kopje thee. L: 2 boterhammen met? glas optimel. T: opkikker tomaat fruit glas water. A: aardappels rodekool en kip. T: ?
@kaatje Wat heb je nodig in welke maat dan? Ik heb hier nog zooooveel liggen in mannetjes en vrouwtjes kleding
Dames bedankt voor de goede tips. Ik wil niet al te erg met kalorieen bezig zijn, en gewoon goed gezond eten, maar nu zat ik gisteren op calorie-checker en schrok me een hoedje. Misschien toch maar eens bij gaan houden...... Iedereen bedankt voor de tips, en jullie ook allemaal veel succes met t behalen van jullie doel! Knuffels!