10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.112
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Zwaai!

Ben onwijs druk, heb deze week 3 examens en daarnaast nog mijn afstudeerplan, de baby en het huishouden. Kom snel weer kletsen!

@Afvallen; Gaat super hier, nu min 2,2 (vrijdag 2 weken bezig) :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ferry had een extra rit, dus die komt nu pas net thuis. Verf halen gaan we niet meer redden dus net boodschapjes gedaan. Worden ze thuis bezorgd.Scheelt me weer een hoop getil en gesleep

NiekyN, had ik eerder moeten weten ;)
    Heb van maat 50 niet zo heel veel maar Levi was 8 pond en daar dus zo uit. In maat 56 heb ik op zich wel genoeg shirtjes etc.
    Heb ook een stapeltje leggings, rompers etc dus daar moet ik het ook wel mee redden,maar zocht nog een jasje/vestje voor buiten. Daar ben ik gister dus voor geslaagd via marktplaats

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Wat een super lekker weertje is het vandaag! Ik zit te wachten op de verloskundige en als die geweest is ga ik even met Nina naar de brievenbus wandelen.
    Het gaat tot nu toe allemaal perfect ze slaapt,drinkt,poept erg veel :p:D Ook 's nachts gaat het goed zo fijn! Mijn man slaapt eigenlijk heel de nacht omdat ik mij zo goed voel dat ik ze zelf even verschoon en lekker drinken geef daarna gaat ze weer in de kinderwagen en slaapt ze weer verder(in der wieg vind ze niks die is erg groot maar daar ga ik vandaag mee oefenen)

@Butterfly ik wordt al moe als ik jou drukke leven zo lees is het niet mogelijk dat je iets minder gaat werken? Straks ga je er zelf aan onderdoor. Wel erg goed dat je aangenomen bent voor je opleiding hoelang gaat die duren?

@Mamavesmee Heerlijk een vakantie in het vooruitzicht waar ga je heen op Gran Canaria? Wij zijn er 3 jaar geleden geweest was erg leuk maar 8 dagen was ook lang zat toen.
    Hoe gaat het met hardlopen? Echt super dat je zo goed op gewicht blijft!

@Kimmetje Gelukkig dat je weer wat kwijt bent komt best goed! Hoe is het op je werk? Is je auto weer helemaal goedgekeurd?

@Melanie Was de weegschaal weer een beetje lief? Gaat het goed om op je nichtje te passen is het een makkelijk kindje?
    Lopen je trouwschoenen al wat beter?

@Kaatje Hoe is het met jou en de kleine meid? Gaat alles goed? Kun je jezelf een beetje vermaken thuis? Ben benieuwd naar een buikfoto!

@Beschuitje Vervelend dat je je niet lekker voelt. spannend met de ovutesten ben benieuwd of je je ei goed kan vinden zo doe je het 1 of 2 keer op een dag?

@Elena Heel veel suc6 met je examens! Doe het rustig aan!

@Elsie Hoe is het met jou? Ga je al wat meer zelf dingen ondernemen of is het nog erg moeilijk? Mooi menu! Ben je al veel afgevallen in totaal?

@NiekyN Welkom! Lukt het een beetje met afvallen of valt het tegen?

@Brabbel1988 Welkom en heel veel suc6 met afvallen. Had je teveel gegeten gisteren?

@Uk Hoe is het met jou en mini?

Ik ben maandag morgen op de weegschaal gaan staan en toen was ik precies 10 kilo kwijt daarna niet meer gedaan ga het proberen tot maandag vol te houden. Ik volg geen dieet of wat dan ook (geef borstvoeding) maar eet wel heel gezond ik heb in tegenstelling toen ik zwanger was helemaal geen zin meer in zoet (gelukkig maar) We geven het kraambezoek allemaal cupcakes met frambozen glazuur en wat roze versiersels (zijn super lekker maar ik heb er gewoon geen zin in gelukkig!)
    Eet wel giga veel fruit en drink heel de dag door liters water en spa rood ( en goed warm eten en brood met mager beleg en ook magere kwark met fruit en wat meusli)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zustertje, fijn dat Nina het zo goed doet !
    Netjes 10 kg kwijt !
    Met ons gaat alles goed. Morgen ben ik 32 weken dus zal dan weer even een nieuwe buikfoto maken

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Brabbel.. je neemt vaak ongemerkt te veel tot je. Juist in de kleine dingetjes, koekjes hier en snoepje daar zitten de calorieen. ;)

Zustertje.. Wat klink je heerlijk opgewekt. Nina een makkelijk kindje? Geniet van je wandelingetje. En er aal 10 kg af is netjes na een week. We gaan naar barbacan (appartement/hotel ) in Playa de Ingles.

Elena.. Succes van de week! En je gaat goed met WW.. KNap zeg!!

Elsie.. Mooi menu, veel plezier bij je vriendinnetje.

Nykien.. Volgens mij is weet wat je eet de oude dr frank methode.

Hier een drukke maar gezellige ochtend gehad.

Eerst Esmee naar school, cadeautje voor vriendinnetje van Esmee gehaald. Daarna thuis de boven boel gedaan, bedden afgehaald en die hangen nu buiten te luchten. BEddengoed zit nu in de droger. Beneden de boel gedaan en toen kwam er onverwacht visite. Is ook blijven eten. Was gezellig.

Ben wel blij dat ik nu even zit.. PFffffffff..

Wil vanmiddag even met Esmee fietsen en naar de c1000 in een andere plaats. Heb geen auto ivm apk. Dus lekker wat beweging.

Nu even een aflevering csi kijken.

Op Ned 1 is afgelopen zondag een nieuwe serie begonnen XXL. Gaat over jongeren met overgewicht. Heb vorige jaar de serie XXS gevolgt over anorexia. Deze serie gaat ook over eetstoornissen. Vind dit altijd erg interessant.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MVE, die xxs heb ik idd een aflevering van gezien. Ga eens kijken of ik xxl nog terug kan kijken

Nou tuinset is schoon.geen fut meer voor het speelgoed dus ga maar ff lekker met een bakkie koffie op mijn schone tuinset zitten

7. MamavEsmee

Kaatje.. Ja, kun je terug zien. Geniet van je koffie!

8. zustertje

@Kaatje ik ben benieuwd naar je buik foto! En doe het lekker rustig aan.

@Mamavesmee Geniet in elk geval van je vakantie maar dat komt wel goed! Hoeveel graden is het in Spanje?

Ik voel me ook goed gelukkig en kan goed van haar en mijn allerliefste man. Ben echt SUPER trots op ze :)Als je ook ziet wat Arnold met haar doet en hoe makkelijk hem alles af gaat is echt leuk.
    's nachts gaat ook super maar dat is niet vanzelfsprekend en ik ga er elke nacht van uit dat ik amper aan slaap toe kom maar het gaat tot nu toe elke nacht goed. Ik maakte ze wel om de 3 uur wakker maar dat hoeft niet meer de verloskundige was hier vanmorgen nog even en die zei laat ze zelf maar komen en anders niet.
    Ben benieuwd hoe dat vannacht gaat.

Zit nu lekker even te relaxen met een grote bak fruit en oude aflevering van gtst te kijken.
    Zo komt mijn schoonzus even langs (en die gaat even stofzuigen :)) fijn hoor al die hulp en mijn vriendin met Rosahlynn komt nog langs. Vanavond komen er nog even snel mensen uit de straat met hun 2 kindjes en mijn schoonouders en mijn zusje en der vriend.
    Erg gezellig allemaal en ik kan het veel beter hebben dan vorige week omdat ik al zo goed opgeknapt ben al is 's middags slapen echt nog nodig en geniet er gewoon van :D

tot straks meiden!

9. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Hoi hoi dames!

Een paar dagen geleden vroeg ik jullie of ik me mocht lezen en schrijven. Kom er alleen nauwelijks aan toe!
    Momenteel zooo druk!
    Extra werken, avondvierdaagse, verbouwing.. (weinig tijd om te snaaien, dat scheelt)
    Ik ben na 2 weken ook 2 kilo kwijt. Netjes toch?
    Nog ff te gaan. Haha!

Nou, ik kom af en toe ff loeren hier. Succes iedereen maar weer en geniet van het zonnetje!!!

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Vanochtend woog ik hetzelfde.

Vanochtend een bosje rozen gehaald voor mijn moeder, daarna bij mijn ouders op bezoek geweest en afscheid genomen van Bunny (de hond). Ze zal nu denk ik het spuitje krijgen want ze moesten om 16.00 uur. Maar ach, het is even moeilijk maar we hebben er vrede mee. Ze heeft een mooi leven gehad is uiteindelijk nog 12 jaar geworden.

Even wat anders...mijn menu:
    O: Kellogs light met melk
    T: 1 wiener melange
    L: 1 wit pistoletje met mozarella, tomaat, pesto, cola light
    T: 1 liga
    D: 2 broodjes kip shoarma met ijsbergsla en knoflookmayo

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het was erg gezellig bij mijn vriendin vanmorgen, had haar al even niet gezien. sam was vanmorgen om 7 uur wakker en wilde hem voordat ik weg ging nog laten slapen dus om 9 uur in bed gelegd maar helaas hij ging niet slapen ik was daar tegen 10.30 en sam werd om 11 uur moe.. dat wist ik al maarja niks aan te doen we zijn even een stukje gaan lopen en eenmaal weer bij haar thuis heb ik hem zijn broodje gegeven en melk en zijn we naar huis gereden hij viel in de auto in slaap en kon hem thuis zo half slapend in bed leggen, hij heeft tot 14.30 geslapen en hij is nu nog steeds vrolijk dus ik denk dat hij het wel red tot bedtijd!

@zustertje met mij gaat het nu goed, gebruik medicijnen en die werken goed, kan alles weer doen. neem nog wel mijn rust wanneer ik het nodig heb. ben nu ongesteld dus het afvallen lukt nu niet echt omdat ik dan zin heb ik lekkere dingen haha. maar als het over is ga ik er weer voor! kan nu ook meer bewegen omdat ik meer energie heb dus dat is wel fijn.

12. MamavEsmee

Zustertje.. Lekker zeg dat de nachten zo goed gaan. Die vond ik echt killing.:) Ben jij en de kleine Nina al lekker verwend. Vind het echt een leuke naam! Het is op Gran Canaria nu zo'n 24-26 graden.:)

Wendy.. Karig menuutje zeg! FRUIT?!:p

Daydreamer.. goed zeg! 2 kg in 2 weken is heel netjes.

Elsie.. Fijn dat het allemaal zo goed gaat. De medicatie doet dus goed zijn werk.

Vanmiddag een gezellige middag gehad, lekker wezen fietsen, paardjes brood gevoerd, bij de c1000 wat euroknallers gehaald en tot slot een ijsje gegeten met Esmee.

Na het eten wezen hardlopen, zit nu met een giga boei op de bank. Zo eerst even douchen.

Nog 3 nachtjes slapen!!!!:)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee de medicijnen doen zeker goed hun werk, heel erg fijn!

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Netjes bijgelezen maar ff geen fut om te reageren. Sorry :)

15. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Nou eerste dieet dag vandaag... Ging me best goed af moet ik zeggen! :D

O: 2 donkerbruine boterhammen met halvarine en kaas en filet american met een glas sinaasappelsap.
    T: Glas sinaasappelsap
    L: Zelfde als m'n ontbijt. ;)
    T: plak volkoren ontbijtkoek met halvarine, latte machiato
    A: rijst met zoetzure saus, thaise roerbakgroente en kipfilet.
    T: klein bakje spaanse sinaasappel (volle) kwark

De kwark was misschien niet een goed idee, maargoed het moest op. Vind het altijd zo zonde om dingen weg te gooien. :)

Voor de rest heb ik tot nu toe 1 liter water op en zit nu aan mijn laatste halve liter flesje, dan heb ik netjes (voor het eerst sinds tijden! 1.5 liter water op. :D (excl. 4 koppen koffie.. :p)

Best trots op mezelf voor een eerste dag! :D

@ Wendy: Wat rot zeg van het hondje van je ouders! :( Maar 12 jaar is inderdaad een hele mooie leeftijd!!!

@ Zustertje: Ja hulp is inderdaad altijd fijn!! :) Ik had zelf ook genoeg hulp van mijn moeder, is echt heerlijk! Lekker van genieten meis!

Nou dikke kus voor jullie allemaal! Xxx

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedeavond!
    MVE: heerlijk hoor vakantie :D

Hier een drukke dag op stage gehad, lig nu uitgeput op bed.
    Morgen een halve dag school en dan is het weekend!
    Fijne avond iedereen!

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    *zwaai*

Tot morgen

18. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Goedemorgen!

Weegschaal was net zo lief als gisteren.
    Vandaag weer lekker vroeg beginnen en op tijd klaar.
    En vanavond ook geen plannen, heerlijk :)

@Mel: Gefeliciteerd met je toekomstige hubbie ;) Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Iedereen een fijne dag!

19. zustertje

Goedemorgen!

Even snel ego sinds maandag 2.2kg kwijt :D terwijl ik heerlijk geniet van veel boterhammen en een groot bord warm eten.
    Ben er erg blij mee.
    Wacht nu op mijn zusje die komt Nina in de tummy doen en daarna rijden we even naar de supermarkt vanmiddag kom ik kletsen

Liefs

20. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Gister als een blok in slaap gevallen. Helaas werd ik om 03.00 wakker van een jengelend buurjongetje.
    Vandaag 32 weken !

Deel Deze Pagina