10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heel slecht :)maar net met manlief overlegt, laten de oudste thuis hij heeft een halve dag school en is eigenlijk nooit ziek dus laat hem vandaag uitslapen hij heeft het nodig.

Mijn menu:
    O: yoghurt met banaan, koffie
    T: koffie, 2 glazen water, bakje komkommer
    L: ?
    T: 2 glazen water, fruist
    A: kip met gebakken rijst en salade
    T: bakje lay's baked, glaasje prosecco

Hoop dat manlief op tijd is zodat ik kan gaan hardlopen vanavond.
    Vanmiddag ik even met de kids de stad in voor beide kids nieuwe schoenen inslaan.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lovely, haha even lekker een ochtendje voor je oudste en jou dus.

Ferry heeft vandaag ook weer zijn hardloopdag. Gister een setje kleding besteld voor hem, alvast voor vaderdag

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @kaatje: jongste is ook gewoon thuis, maar die ligt denk ik ook nog wel in dromenland tot 10uur! De kids komen de laatste tijd heel moeilijk in slaap, gevolg...slaap tekort.
    Wat leuk is ferry net begonnen met hardlopen?

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan kunnen ze maar beter even lekker bijtanken.
    Ja hij heeft eergister zijn eerste training gehad

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

@Mve Alvast een super leuke/gezellig en zonnige vakantie toegewenst geniet ervan en kom lekker bruin terug! Ben erg benieuwd hoe Esmee het vliegen vind!

@|Beschuitje Spannend een positieve ovu test ik ga duimen! En alvast een hele fijne verjaardag maar dat zal wel goed komen.
    Geniet even van al het lekkers en daarna weer vrolijk verder je bent zo goed bezig!

@Melanie Van harte gefeliciteerd met Roland! Wat heb je voor lekkers gegeten gisteren? Zit je nog ver boven je laagste gewicht of valt het mee? Moet je binnenkort weer voor je jurk of duurt dat nog wel even?

@Kimmetje Goed joh weer een paar ons kwijt komt best goed! Wanneer ging jij nu op vakantie? Duurt toch ook niet zo lang meer?
    Werkse vandaag?

@Kaatje Goed zeg dat je man aan het hardlopen is lukt dat wel met zijn gezondheid? Heeft Levi lekker geslapen vannacht?

@Lovely Groot gelijk laat maar een keer slapen hoor van een ochtend geen school lopen ze echt niet gelijk achter hoor.
    Hoe gaat het met je opleiding en stage?

Zo even snel uit mijn hoofd hopelijk niemand vergeten en anders roept u maar :p:D
    Vannacht heerlijk geslapen Nina kwam om 02.00 en rond een uurtje of 06.00 Is echt goed te doen voor de rest slapen we heerlijk! Nu ligt ze nog steeds boven te slapen ik heb zelf ook tot 09.00 geslapen.
    Ik heb het huishouden ook al een eind klaar straks alleen nog wat kleertjes strijken en de wc schoonmaken.
    Onder tussen ben ik 2 grote pannen zelfgemaakte kip kerrie ragout aan het maken morgen komen mijn opa,ome,oom,tante,neef en nichtje Nina bewonderen en die blijven eten (wonen hier 1,5uur vandaan.
    Ga weer even offline mijn schoonzusje staat voor de deur tot straks meiden!

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Vandaag lekker thuis. Ik hou het voor Dane en mij ff rustig vandaag. Vriendlief heeft vanuit zijn werk een voetbaltoernooitje dus is pas laat thuis. Morgen heb ik een high tea met mijn zus en mijn moeder....mmmm.

Menu:
    O: 2 plakje ontbijtkoek met boter, water
    T: 1 liga, wiener melange
    L: 1 bruine boterham gebakken ei, tomaat
    T: kop kamille thee met honing , aarbeien, olijven
    D: rijst, bruine bonen, spekjes

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zustertje, hij zwemt al ruim een half jaar 1 a 2x in de week. En nu is hij met zijn tweede training bezig. Zijn ziekte is nu goed onder controle al heeft hij de laatste week wel weer meer krampen dus hoop maar dat hij geen ontstekingen meer krijgt.
    Levi heeft heerlijk geslapen. Ik was vanochtend eerder wakker als hem haha> Nina ook lekker geslapen zo te lezen ! Super zeg :) Vind het echt een poppetje als ik de foto's op hyves zie. Echt zo'n gaaf huidje etc

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @kaatje: wat goed van hem!
    @zustertje: wat heerlijk dat Nina zo goed slaapt :). De opleiding gaat goed moet wel wennen ben dan ook op vrijdags erg moe.

De kinderen hebben tot 10uur geslapen! Nu de kleren aan en dan lopen we even naar de stad. Vanmiddag de koelkast en douche even schoonmaken verder helemaal niks.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo die hebben lekker geslapen !

Hier net thuis.even twee pyjama's en een bevallingsshirt gekocht. Ook even vit. D+K.
    Nu even lunchen en dan kan Levi zo naar de psz

10. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Ben ik even weer, heb een erg drukke week gehad, was gewoon even niet leuk meer. Ben woensdag dan ook eerder uit mijn dienst naar huis gegaan omdat ik zo moe was. Dit heb ik echt nooit.
    Maar deze week veel gewerkt, en extra dingen erbij zoals cursus op mijn vrije dag, besprekingen waardoor ik eerder naar het werk moest. Bah, als het altijd zo gaat ga ik inderdaad minder werken ;). Maar het was even eenmalig zo. Vandaag nog een late dienst en dan 3 dagen vrij :D. Volgende week alleen twee slaapdiensten. Dat vind ik niet zo erg.

Vanmorgen lekker opgeruimd en gesopt boven. Was echt even nodig. Bleef er ook de hele week bij, nu de boel flink aangepakt.
    De laatste was even opruimen.

De weegschaal was lief, halve kilo afgevallen.
    Had gehoopt op meer trouwens ;).

Plannen weekeinde:
    Morgen feestelijke opening van de opvang waar de kinderne heen gaan, en een verjaardag van mijn zwager. Zondag gaan met de meiden denk ik lekker naar het zwembad :).

@Mamavesmee, mede om jou toch even op het forum gekomen. Wilde je even een hele fijne vakantie wensen, geniet er lekker van meis.

Ben weer weg.
    De meiden slapen even dus ga even wat laatste dingen opruimen voor ik moet werken.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, Denk je wel een beetje aan jezelf !

Uk2011, nog kleding nodig nu ukkie uit 68 gegroeid is ? ;)

Wat een rust hier vandaag

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Butterfly: jij hebt het druk gehad! Probeer wel een beetje van je weekend te genieten hoor.

Wij zijn geslaagd voor schoenen, zoon heeft mooie nikes gekregen en een leuke trui en dochter ballerina's en sandalen en nog een leuke blouse.
    Ben nu eten aan het koken, als het goed is komt man ook zo thuis :D.

Is hier inderdaad rustig!

13. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Beschuitje: Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Was het gelukt met de cupcakes? Een positieve ovutest! Fijn! :D Klus ze ;)

@ Zustertje: Ik heb gegeten als voorgerecht macho nacho (gehakt met kipfilet, roergebakken groenten en nachochips), hoofdgerecht lamsspiesjes en als nagerecht trilogie van chocolade (chocomousse, chocoijs en chocotaartje) Qua gewicht blijf ik een beetje rond de 95 hangen… zit dus ruim 6 kg boven mijn laagste gewicht. Baal ervan maar het wil nu gewoon echt niet. Mijn jurk komt half/eind juli binnen, dus passen zal wel augustus worden. Gelukkig heb ik de jurk gekocht toen ik 93 kg woog, dus daar zit ik niet heel veel boven… Maar ik hoop er voor die tijd natuurlijk nog wat kilo’s af te hebben. Leuk dat er morgen zoveel mensen op kraamvisite komen. En lekker blijven eten is wel zo handig als je zo’n eind weg woont.

Hier vandaag wel lekker gewerkt. Allerlei achterstallige dingen kunnen doen, en wat leuke dingen gevonden voor ons uitstapje in oktober. Heb er meteen een mail achteraan gestuurd, ben benieuwd!

Vanavond booschappen doen voor van het weekend. We vieren morgen roland zijn verjaardag. En vanavond ook meteen de hapjes voor morgen maken. Alleen wat simpele dingen. Voor de rest moeten ze heb maar met chips, nootjes en toastjes doen ;) hahaha

liefs

14. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Zustertje.. Gisteren geslaagd voor wat comfortabele kleding? Klinkt als een voorbeeldige nacht! Groeit ze goed op de bv?

Kaatje.. Mooie buikfoto op hyves!

Lovely.. Goed geslaagd voor de kids, leuk! Nog wezen hardlopen?

Butterfly.. Pffff wordt moe als ik je week lees. Doe je het wel rustig aan meid. Aan een overwerkte mama hebben je kids niets hoor! Alles met Harrold zijn werk nu geregeld?

Melanie.. Jammer dat je de draad niet op kunt pakken. Wel fijn dat je gewicht redelijk stabiel blijft. Misschien na de zomer maar weer oppakken en tot die tijd genieten met mate.;) Jullie al vakantie plannen?

Kim.. Je gewicht zakt ook weer lekker, fijn!

Beschuitje.. Na het weekend weer lekker oppakken. Nog gefeliciteerd meid!

Dat was even uit mijn hoofd.. Sorry als ik iemand ben vergeten.

Gisteren uiteindelijk nog een drukke dienst gehad, ook vanmorgen nog erg druk geweest. De hele dag door oppad geweest, gepoetst, was gedaan. Nog boodschappen en laatste dingetjes gekocht.

Kom net terug van een rondje hardlopen, straks lekker douchen en de laatste was wegwerken en dan morgen 10.00 rijden we hier weg!:D

Slechte dag vandaag. Oeps..

We hebben halfpension, zal wel lekker rond terugkomen..:$:D Kom dus na de vakantie weer fanatiek mee doen.

Menu:

O: 2 boterhammen met 1x achterham.
    T: muffin.
    L: 2 boterhammen met 1x speculoos en 1 gekookt ei.
    T: stukje taart
    A: frietje met kroket.

Na het hardlopen een schaaltje yoghurt met wat muesli.

Verder veel water en koffie/thee.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mve: nee nog niet weer wezen hardlopen, ga zondagochtend dan heb ik er echt even de tijd voor. Fijne vakantie meid!

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

@mve een hele fijne vakantie!!!!

reageren lukt nu niet echt Nina ligt lekker op mijn buik/borst te slapen;)
    tot morgen meiden slaap lekker

17. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ MamavEsmee: Hier nog geen vakantieplannen... ik wil zo veel mogelijk sparen voor de bruiloft. We hebben ook pas eind augustus vakantie, dus dat duurt nog even. Misschien dat we tegen die tijd nog een last minute boeken, maar dat is dus afhankelijk van de stand van de spaarrekening. Ik hoop dus op een mooie zomer ;) Hele fijne vakantie meid! Geniet ervan!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ga boven een begin maken met mijn vluchttas en daarna lekker mijn bed in met een boek ofzo. Truste

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Trusten Kaatje!

20. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Haai meiden thanks voor de felicitaties! Mve ga je morgen op vakantie? Waarheen heb ik even gemist .. Ik zit lekker x factor te kijken. Morgen drukke dag voor de boeg

Deel Deze Pagina