10 kilo afvallen, Wie doet er mee? Deel 7

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.837
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Ben alweer een tijdje niet online geweest (druk, druk, druk).

Voorlopig geen gewichtsverlies meer voor mij, want ik ben zwanger! Zo ongelooflijk! We stonden al met een voet op de drempel van de MMM. Maar het is ons toch zelf gelukt! Ons kindje in verwekt in Rome, is dat niet Romantisch???

Liefs, Mama in spe.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mama in spe: Van harte gefeliciteerd meid!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    In ben jaloers op mamavesmee, heerlijk, Gran Canaria ;).
    Hier is het koud.

Vanmorgen met z'n viertjes naar de feestelijke opening van de opvang geweest waar Esmee en Maureen naar toe gaan.
    Heel groot luchtkussen stond daar, Esmee heeft zo genoten. Ze wilde niet naar huis, maar wilde "pele". Ze wou gewoon lekker spelen hahah. Ben met Maureen wat boodschapjes gaan doen en Harrold is met Esmee bij het feest gebleven. De opvang grenst aan het centrum. Ideaal!!!

De meisjes slapen en ik ben even wat huishouden gaan doen.
    Mijn koppie hier even om de hoek steken.
    Vanavond verjaardag van mijn zwager. Zo nog even een cadeautje kopen. Ik ga eerst even een uurtje heen en dan harrold de rest van de avond. Ik ga lekker scrapbooken vanavond.
    Vanmiddag hoop ik nog even muffins te bakken met Esmee. En anders morgen.

@Mama in spe, super gefeliciteerd meid!!! Geniet er van en dat gewicht verliezen komt wel weer joh.

Fijn weekeinde allemaal.
    Sorry dat ik niet zo actief ben met reageren de laatste tijd.

5. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Schaam, Schaam, Schaam...:( :)

Meiden sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen. Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

Hier alles helemaal goed, Davy slaapt lekker door en ik heb mijn ritme ook weer aardig te pakken. O, trouwens, ik heb de baan gekregen! ga 3,5 dag werken vanaf 15 augustus. Zo kunnen we lekker nog even vakantie vieren met zijn drieen!

Hier nog even een foto van mijn ventje!
    Bekijk bijlage 154558

Maar heb besloten dat ik weer wat af wil gaan vallen, moet weer meer op mijn eten letten al blijft mijn gewicht nu wel stabiel. Merk dat ik meer ongezonde dingen ga eten en dat wil ik niet. Ben al zoveel afgevallen en dat wil ik niet kwijt. Op mijn zwaarste woog ik vorig jaar 108,9 kg en nu 93,0 kg. Dat betekent dus bijna 16 kilo... Hoop voor de vakantie die 3 kilo er nog af te krijgen... ben benieuwd... ga eerst maar weer meer vocht drinken... dat zal een hoop schelen denk.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, allemaal leuke dingen vandaag op het programma :)

Annemie, wat is Davy toch een lekker mannetje ! Had idd op hyves gezien dat je die baan hebt gekregen. Super !
    Succes met je kilo's !

7. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Mama in Spe: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Dat afvallen komt wel weer.

@ Annemie: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! Fijn dat alles zo goed gaat met jou en Davy! Wat is het toch een mooi mannetje!

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey meiden.

Ben niet meer naar mijn zwager gegaan, ben in de avond zo moe.
    De meiden lagen laat in bed omdat we lekker met ze gespeeld hebben, gedansd en lekker gek gedaan. Heerlijk. Dus Harrold is er nu even heen. Aan de verjaardagen doen we ook niet echt veel meer, dus zo erg is het ook niet.

Zit nu heel aso aan de chocolade.
    Heb een slechte dag gehad :):):). Ondanks veel gesnaai deze hele week wel een halve kilo afgevallen maar na vandaag :):):), morgen ben ik weer een stukje zwaarder ben ik bang.
    Ik eet de reep nu lekker helemaal op. Cote'dor melk, zo lekker.

En morgen moet ik het toch echt weer gaan oppakken.
    Als ik dat niet doe blijf ik er weer in hangen :(. Dan eet ik morgen ook weer lekker. Vanavond nog even genieten en dan vanaf morgen ECHT weer streng. Blijf steeds hangen tussen de 82 en 83 kilo. Maar ik drink te weinig water en fruit eten is momenteel ook slecht.
    Om onder de 82 te komen moet ik echt even vechten, en op een of andere manier lukt het me niet om me daar toe te zetten.
    Maar komende week moet het toch echt wel eventjes. Helemaal morgen na deze dikke reep :).

Ga zo lekker scrapbooken, heerlijk even met foto's van de kinderen bezig. Geniet daar altijd zo van.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Mama in spe wow van harte gefeliciteerd met de zwangerschap! Fijn gevoel dat het toch zonder de mmm gelukt is!

Butterfly hmmmm reep chocolaaaa. Ik heb vandaag mijn verjaardag gevierd en mega veel gesnaaid ( eigenlijk de hele week al) maandag weer streng, morgen de restjes opeten hi hi

Wat een lieve foto van davey !!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, lekker gescrapbookt ? ( is dat een bestaand woord ? :( )

Biecht : gisteravond in bed een magnum, vandaag 2 mergpijpen en een schaaltje aardbeien-slagroomijs

11. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Euh zal ik mijn dag dan ook bekennen????

O: 2 boterhammen met vlokken,koffie.
    T: 2 dropsleutels,thee, roze koek.
    L: kibbeling met knoflooksaus, glas yoghi
    T: 2 roze koeken :):)
    A: beetje friet, bamischijfje en een kroket.
    T: reep chocolade.

Ohhhhh.. als ik dit bij elkaar zie.
    Het is gewoon te erg.
    Schaam me helemaal voor de roze koeken.
    Maar ze zijn zooooo lekker. Waarom koop ik het ook ;):(, ik kan er niet van af blijven als ik weet dat het er ligt.

Ik ga morgen echt streng hoor.
    Heb een hele harde trap onder mijn kont nodig.

Heb heerlijk even foto's geplakt.
    Ben alleen nog laaaaang niet klaar. Voor mijn school begint wil ik de albums van de meiden op orde hebben. Zo leuk om al die foto's van vorig jaar weer te zien. Heerlijk terug zwijmelen in de tijd :):).
    Alleen ik heb mijn scraphoek op zolder. Daar kan ik alles laten liggen. Maar vond het een beetje eng worden.
    De wind giert rond het dak en het kraakte, brrrrrr!!
    Vond het leuk geweest hahaha.

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Zwaai!
    Kom vanmiddag bijlezen, wij gaan zo eerst even zwemmen :D

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge !

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Goedemorgen allen ! Hier brakkie van gister. Mijn verjaardag gevierd. Ik kan niet eens meer opschrijven wat ik allemaal naar binnen gewerkt heb gister...ik schaam me dus lekker met jullie mee hahaha....
    ( ehmmm friet, kaassoufle, chips, cakejes, nootjes....hmmmmnou ik stop maar) Maar ja als je jarig bent dan mag het he?
    Het erge is dat ik vandaag gewoon nog even door ga. De restjes moeten op.
    Maandag weer streng.
    Kaatje hoe gaat ie met jou eigenlijk? Al een dikke 32 weken he?
    Schiet echt op nu!
    Buttrerfly succes vandaag met netjes eten ;)

15. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Oh jaaaa nog even een vraag aan Kaatje...ik ben bezig met de ovulatie testen die ik (via jou aanraden) besteld heb. Eergister had ik een donkere tweede lijn. Gister was de lijn opeens weer wat lichter. Dus de piek is voorbij, maar op het doosje staat dat de donkere lijn net zo moet zijn als die andere donkere lijn. Zo mooi is ie niet geworden, hij was wel donker maar niet precies hetzelfde en aan de zijkant een beetje licht....Is dit dat niet goed, of nou ja ik maak me een beetje zorgen...Zou het kunnen dat ik teveel gedronken had of zo of nou ja ik wil eigenlijk gewoon even horen hoe dat bij jou was toen...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Beschuitje, als het maar lekker was ;)
    Hier even een dipdag. Slecht geslapen. veel bandenpijn. Nu zere doos ( kleine is een stuk ingedaald denk ) en moe. Zin om in mijn bed te gaan liggen met de dekens over mijn hoofd haha
    Komt regelmatig voor dat beide lijnen niet even donker/dik zijn hoor. Zodra je een streep krijgt die behoorlijk in die richting gaat kan je er van uit gaan dat je rond de piek van je ei zit ( klussen dus ! )

17. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Thank voor je reactie. Ik was al een beetje bezorgd of het wel goed gegaan was. Dat klussen is gedaan dus nu maar weer afwachten ;) Wij hebben goede hoop voor deze maand haha..( maar ja dat hebben we iedere maand)
    Balen dat je een dipdag hebt. Kan je mannetje niet even lekker op stap met Levi, dan duik jij je bed nog even in. Balen van die pijntjes he? Ik kan tegen dat soort momenten nu al wel een beetje opzien. Ik hou er niet van, maar ja wie wel ?
    Sterkte ermee vandaag!!

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoop dat de ovu voor jou goed werken ! Bij Levi dacht ik het na 33 maanden eens te proberen ( laatste ronde voor IFV ) en het was raak ! Dus hier goede ervaringen met ovu testen.

Ferry gaat zo foto's maken van de triatlon hier in het dorp dus dan is Levi mee nemen niet echt een optie. Ga nog wel even lekker op bed liggen als levi naar bed gaat.
    Zouden levi zijn kamer verven maar gaat hem niet worden vandaag denk

19. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik heb in het begin wel eens ovu testen geprobeerd, want mijn vriendin had ze over ( zij was zwanger) en ik mocht ze hebben. Ik heb toen een beetje kunnen ontdekken hoe mijn cyclus werkt ,maar sindsdien niet meer gebruikt. Wij hebben nu beiden echt het gevoel alles eraan gedaan te hebben haha dus wie weet werkt het bij mij ook, laten we het hopen.

Oh nee verven lijkt me nu ook niet zo lekker voor jou dan. Fijn dat Levi nog slaapt s middags , dan kan jij in ieder geval nog even je momentje pakken.

20. Kimmetje23

Kimmetje23 Fanatiek lid

13 apr 2010
    1.259
    0
    0
    Visual Merchandiser
    Eindhoven
    Daar ben ik weer...
    Gistermiddag en avond hele dag in bed gelegen met knallende koppijn. Vanmorgen al vroeg wakker, maar heb het nog steeds.
    Moet toch maar eens terug naar de dokter, krijgt het de laatste tijd weer steeds vaker.

Gister dus ook niet veel gegeten, ben benieuwd wat de weegschaal morgen aan geeft.

@Mel: Was de verjaardag nog gezellig geweest? Welke dag zijn jullie thuis ('s avonds) of het weekend misschien?

Fijne zondag allemaal!

Deel Deze Pagina