Goedemorgen meiden! Ik ben ook weer boven water Gisteren een erg drukke maar leuke dag gehad! Eerst 's morgens boodschappen wezen doen enz zijn 4 uur op pad geweest en hebben Nina geen een keer gehoord thuis heeft ze gedronken en viel gelijk weer in slaap en werd 4 uur later weer wakker Toen kwamen mijn opa en oma en oom,tante nichtje en neefje en mijn ouders broers/zussen drukke boel maar super gezellig. En Nina is echt schandalig verwend 's avonds was ik helemaal op en heb lekker op de bank gelegen en niks gedaan Nina had rond 23.00 gedronken en ze kwam vannacht pas weer rond 04.00 echt lekker waren dan ook pas 09.15 uit bed en het kleintje ligt nog steeds lekker te slapen (om 07.30 heeft ze nog gedronken) Zo gaan we naar mijn zwager en schoonzus die zijn vandaag 2 jaar getrouwd. Vanmiddag krijgen we nog visite en vanavond RUST Weegschaal is hier SUPER lief maandag woog ik 114 kg en vanmorgen 110.6 kg Al bijna 14 kilo afgevallen in nog geen 2 weken tijd en ik doe er niks voor. (ik heb alleen absoluut geen zin in zoete dingen (in tegenstelling tot de zwangerschap haha) Ben benieuwd of het zo door blijft gaan of dat ik straks gewoon blijf hangen en pas na de borstvoeding periode verder afval. Maakt verder ook niet uit we zien het wel. @Butterfly Vervelend dat je elke keer zo moe bent maar is natuurlijk ook niet gek want jij bent echt een bezige bij die geen seconde rust neemt volgens mij Is het met Harrold zijn werk allemaal afgehandelt? En hoe bevalt zijn nieuwe werk? @Kaatje Balen dat je een dip dag hebt maar komt best goed de boel de boel laten en alleen maar leuke dingen doen! @beschuitje Nog van harte gefeliciteerd! Heb je leuke cadeau's gehad? MOrgen weer vol goede moed verder gaat helemaal goed komen want jij gaat echt als een trein! Ga je op school ook je verjaardag vieren of doen jullie dat nooit? @Kimmetje Is wel handig even aankaarten van je hoofdpijn (zijn je ogen niet achteruit gegaan of zo kun je ook hoofdpijn van hebben) @Melanie leuke verjaardag gehad van je aanstaande? Dat afvallen komt best weer goed misschien gewoon even een pauze inlassen je bent al zoveel kilo's kwijt geraakt de afgelopen tijd. @Lovely Zwemse geniet ervan! Meiden ik ga de kleine meid wassen en mooie kleren aandoen ik kom vanmiddag/vanavond wel weer even aanwippen... Fijne dag allemaal!
Zustertje wat heerlijk dat Nina zo makkelijk is tot nu toe!! Geniet er maar van!! Lekker dat je ook zo afvalt joh. Ging het bij mij maar zo makkelijk whaaahaha. Ik trakteer niet meer op school. We vieren eens per jaar de verjaardagen van de juffen en meesters. De collega's krijgen nog wel wat lekkers van mij. Ik heb een lekker luchtje gekregen, mooie ketting, veeeel kleding bonnen( had ik gevraagd) dan kan ik lekker shoppen over een tijdje.
Hey meiden, Ik zie al dat ik niet de enige ben die gisteren vreselijk gezondigd heeft. Taart, chips, nootjes, hapjes, toastjes en 's avonds hebben we frietjes gehaald omdat vrienden bleven eten. Echt heel erg... En het ergste is nog dat we HEEL veel over hebben aan hapjes, toastjes met salades en chips enz... dat gaat dus niet goed komen. Over 2 weken gaan we met de familie een lang weekend weg dus ik wil eigenlijk die chips voor dan bewaren (als het dan nog niet op is ) Vandaag dus nog een lekker dagje om nog wat dingetjes op te maken en de rest verdwijnt vanavond in de prullenbak. Ik wil vanaf morgen de draad weer oppakken... Ik probeer het nog 1 keer en als het weer niet wil lukken las ik even een pauze in, want anders gaat het toch alleen maar de verkeerde kant op... @ Kim: Behalve dinsdag en woensdag zijn wij elke avond thuis deze week. Zaterdag komen (rond een uur of 11) C en M ook met de kinderen nog voor Roland zijn verjaardag. (die konden gisteren niet ivm de verjaardag van de tweeling) Dus als je wil, mag je dan ook komen... Ik hoor het wel! Liefs
Annemie: Wat een lekker ventje zeg! Beschuitje: Nog gefeliciteerd (of had ik dat al gezegd, weet ik niet meer). Jij hebt toch sensitest? Heb ik ook gebruikt en mijn streepje was soms ook niet zo donker als de andere maar er was duidelijk een piek en een daling te zien. Melanie: Gefeliciteerd met je verloofde hihi. Zondigen: Nou...zal ik dan ook maar opbichten wat ik gister heb gegeten. O: creusli met melk T: 2 kleine frou frou kaakjes L: Hight tea: scone met room, mini sandwich brie, zalm, kipfile en carpaccio, mini quiche, mini soucijsje, brownie, bonbon, petit four (en koekjes en muffin meegenomen, kon ik niet meer op) T: niets A: aardappelschijfjes, zalm, salade, mayo T: thee met tom pouce Erg hé!!!! Maar wel 1 ons er af . Ik begrijp er niets van (ja, wel 2x keer naar de wc geweest. Normaal is dat 2x per week ofzo) Vandaag dus even netjes doen....
@Mel: Gezellig, dan kom ik zaterdag! Ik heb de schade ook alweer ingehaald met m'n gevreet vandaag... Hoofdpijn begint eindelijk wat te zakken, maar voel het nog wel lichtjes, misschien ook eens wat meer drinken (ben ik zo slecht in). Hoop dat het droog blijft komende week, kan ik weer lekker op de fiets naar het werk...
He meiden. Gisteravond een heel gesprek met mijn moeder gehad. Een verhelderend maar heftig gesprek. Er is me erg veel duidelijk geworden over de thuissituatie. Dat is wel fijn, maar ja... nu nog verbeteringen he. Vanmorgen zijn we lekker te zwemmen geweest met de meiden. Poeh, zwemmen met een baby meisje van 7 maanden en een peuter is wel pittig. Ik heb er zelf weinig aan gehad, harrold ook niet. Je bent alleen met de kinderen bezig. Na een uurtje zwemmen heb ik Maureen weer lekker aangekleed. Die is in de maxicosie meteen in slaap gevallen. Zo moe was ze ervan. Esmee wilde niet uit het zwembad, die wilde spelen hahaha. Met Esmee muffins gebakken ( verwenmuffins met chocolade erop ) De weegschaal.... ik heb gisteren schandalig zitten vreten. Ook heel veel, maar ben werkelijk waar een ons afgevallen. Was echt stom en stom en stom verbaasd. Vandaag toch streng begonnen. O: 2 boterhammen met filet, kopje koffie. T: appel. L: 2 bruine bolletje met filet, glas melk. T: muffin en kopje koffie. A: wraps met gehakt, mais, ui en paprika. T: schaaltje meloen. @Wendy, hier precies hetzelfde. Na het schandalige zondigen ook 1 ons afgevallen .
Butterlfy: vreemd hé. Maar daarom doe ik vandaag ook maar streng want ben bang dat het er ergens deze week poeff ineens aan zit. Menu vandaag: O: 1 pistoletje, ene helft gekookt ei, andere beetje chocopasta T: rijstwafel choco L: 1 bruine boterham rosbief (is wel om 14.30 uur want Dane en ik waren in slaap gevallen) T: wiener melange D: gekookte aardappels, sperziebonen, cordon bleu stick
Goedeavond! Beschuitje: Heerlijk genoten dus gisteravond! Ennuh als je jarig bent mag het inderdaad. Kimmetje: wat vervelend van je hoofdpijn meid! Inderdaad maar eens mee heen gaan. Zustertje: wow gaat goed dus - 14kilo! Met BV schijnt het juist wel sneller te gaan hoor! Volgens mij doet Nina het super Butterfly: wat fijn dat je wel even een gesprek hebt gehad! Mijn menu voor vandaag: O: 3 beschuitjes met hagelslag, kop koffie T: kop koffie, sultana L: noodlesoep T: taart, koffie A: broodjes shoarma met salade T: kop thee, 2 glazen water Wij hebben heerlijk gezwommen, daarna bij m'n ouders geweest voor een kop koffie en een stukje taart ze zijn vandaag 36 jaar getrouwd. Thuis even de boel goed gepoetst met z'n 2en en ik ben wezen hardlopen en nu lekker helemaal niks!
Meiden morgen ochtend kom ik weer kletsen! Vandaag een drukke dag gehad maar ging allemaal weer super! Morgen overdag lekker relax en 's avonds verjaardag van mijn schoonzusje ben benieuwd hoe dat gaat. Slaap lekker!
Goedemorgen. Zal je altijd zien.Lag ik gister om 20.30 in bed, sliep ik om 23.00 uur nog niet.Kleine was zo allemachtig druk dat ik daardoor echt niet in slaap kon vallen. Ben er om 22.30 nog uit gegaan om te eten want had honger Nu iig wel uitgerust Net op de weegschaal gaan staan en volgens de mijne is er weer niets bij ( geloof zelfs een paar ons erbij ) moet zo naar de vk. ben benieuwd
Goedemorgen, Nouja, de mijne begint niet goed. Ben weer met knallende koppijn wakker geworden, het is nu nog erger dan gister. Heb maar weer wat ingenomen wat ik de vorige keer van de dokter heb gekregen, maar heb nooit echt het idee gehad dat dat helpt. Ik kijk het vandaag even aan, en anders ga ik morgen naar de dokter. Hoop dat er nog iemand hier vrij is vandaag? Wordt super weer!
Goedemorgen allemaal! Hier al weer 2 uurtjes erop zitten bezig geweest met Nina voeden en lekker in de tummy gedaan. En daarna lekker zelf gedoucht en de was buiten gehangen en de afwas gedaan. Nu eindelijk ontbijten en even lekker relaxen (ben gtst van 2 weken terug aan het kijken) Vandaag overdag lekker relaxen thuis en boven en beneden stoffen. Vanavond hebben we een verjaardag feestje van Arnold zijn jongste zusje wordt 19 vandaag. @Kaatje Vervelend dat je niet kon slapen maar wel erg fijn dat jullie kleine meisje zo veel beweegt. @Kimmetje ik zou het nu niet meer aankijken hoor maar gewoon de huisarts bellen. Wat een heerlijk weertje vandaag is echt genieten!
Vandaag weer bij de verloskundige geweest. Nette bloeddruk van 127/85,afgelopen twee weken weer niets aangekomen. Totaal staat nu op 9 kg. Buik groeit netjes op de lijn mee, maar kleine lag met het ruggetje diep naar achter dus de verloskundige kon niet goed voelen hoe ze lag. iig wel met haar hoofdje naar beneden. Over twee weken weer terug voor controle Kimmetje, vervelend die hoofdpijn. heb er zelf ook heel lang last van gehad. bleek dat mijn spieren vast zaten.Paar keer goed laten kraken bij fysio deed wonderen Zustertje, gefeliciteerd met je schoonzusje
@Kaatje Fijn dat het zo goed gaat! En netjes dat je zo weinig aankomt scheelt straks ook weer met afvallen Nina ligt nog steeds te slapen Heb net de bovenverdieping onder handen genomen en alle was gevouwen straks nog even de wc en de was die buiten hangt opruimen en dan ben ik heerlijk klaar. Ga straks nog lekker een eind lopen langs het water het is echt super weer!
Hey meiden. Wow wat een weertje zeg . Hier ook iemand vrij. Vanmorgen lekker gewandeld met de duowagen ( inclusief Esmee en Maureen hahaha ), boodschapjes gedaan. Harrold moet ALWEER overwerken. Poeh... heb het ook wel gehad hoor met dan overwerken steeds. Maar goed... weer alleen eten en weer drukke avond met de meiden alleen. Gisteren een dip gehad, zat niet zo lekker in mijn vel. Korte uitleg: ben niet christelijk opgevoed van huis uit maar sinds ik Harrold ken ( die wel christelijk is opgevoed ) lees ik wel eens de bijbel en hebben we het wel eens over bepaalde versen/teksten. Hier geen leuke jeugd gehad, maar sinds ik het huis uit ben komt het ene geluk naar het andere en heb het idee dat ik nooit alleen ben. De laatste weken met bepaalde mensen confronterende gesprekken gehad, mensen die ik niet uitgekozen heb maar die ik gewoon tegen kom, mensen die ik niet eens ken. En waar ik erg veel aan vertel over mijn leven. Ze zijn ook allemaal christelijk..... heel gek. Maar de onderwerpen die steeds boven komen zijn voor mij confronterend. Denk veel aan vroeger, hoe het was, de band met mijn ouders, hoe die was en hoe die nu is, maar heb nu ook een kijk op hoe mijn ouders dit al die tijd ervaren hebben. Gisteren ging de bel, jehova's.... ik sta altijd open voor die gidsjes die ze meenemen. En werkelijk waar, in die boekjes stonden allemaal antwoorden op vragen en onderwerpen waar ik momenteel mee zit en aan denk. Ik moest ineens heel erg huilen, en hele gesprekken met Harrold gehad. Poeh... wel even heftig allemaal hoor. Maar wel goed!!!! Nu ben ik ook heel moe, en ben echt even uitgeput. Afgelopen week te veel hooi op mijn vork genomen. Moet ik nu voor boeten. Toch een stapje terug zetten deze week. Vandaag weer streng aan het lijnen geweest. O: 1 bruin bolletje met filet, thee. T: appel. L: 2 volkoren beschuitjes met muisjes, kommetje met een beetje creusli en melk. T: Kleine muffin die we gister hebben gebakken. A: kom tomatensoep, broodje met een hamburger en sla denk ik. T: meloen. Zo denk ik. Tot de lunch volgehouden . Hoop het verder ook vol te houden. Ga nu een kopje thee zetten en esmee wakker maken. Lekker naar buiten.
Butterfly laat je lekker even verwennen en kom een beetje bij. Knap van je dat je zo open durft te zijn hier over je verhaal. Kaatje wat een drukke dame is het in je buik Gewoon haar moeder uit haar slaap halen zeg.. Zustertje wat klinkt nina als een ideaal kind hihi lekker lang slapen zodat mamma wat in het huishouden kan doen. Hier een drukke dag gehad. De kids op school hadden erg last van de warmte en ik ook. Met meer dan 30 kids in een lokaal zitten is dan ook errug heet pfff voor mij is dit alweer veel te warm hoor. Doe maar normaal, graadje of 21 is zat. Ik durfde niet te wegen vanmorgen. Heb zoveel gevreten de afgelopen week. Ik ga denk ik woe of donderdag misschien even naar de schade kijken. Ik vrees dat ik deze week wel bezig ben om alles er weer af te krijgen. Schaam me wel een beetje maar ja het was ook wel heeeeeul lekker allemaal. Ik heb net in ieder geval weer lekker gefietst en netjes gezond gegeten
Wat is er trouwens weinig geschreven vandaag...ik ging er helemaal voor zitten om lekker bij te lezen, maar ben zo snel klaar hihi jammer gewoon Kimmetje wat balen joh van je hoofdpijn, heel veel sterkte meid !
Hé Dames, Hier weer terug van een heerlijke vakantie! Helemaal uitgerust en genoten van de laatste vakantie met mannetje. Uk is de laatste weken steeds meer gaan bewegen, dus echt met z´n 2en waren we niet... Heerlijk! Heb niet terug gelezen, want dat waren 50 (!) pagina's! Wel flink aangekomen in de vakantie, mijn buik is ook een stuk dikker, mensen zien het eindelijk, dat ik zwanger ben en niet dik @Zustertje: Ik zie dat je bevallen bent! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam! Alles goed gegaan? Verder alles goed met jullie?