@ Annemie: Mooi kaartje @ Lautjuh: Tuurlijk mag je meekletsen. Welkom en succes met afvallen! @ MamavEsmee: Nee, niks ernstigs. Ik weet niet wat ik heb. Zit gewoon totaal niet lekker in mijn vel. Roland ook niet. Hebben de afgelopen week veel gepraat, ook over zijn ouders (die beiden niet meer leven)... Er zijn een hoop dingen ter sprake gekomen die ik nooit geweten heb. Vind het heel moeilijk om hiermee om te gaan (sorry dat ik zo vaag blijf, maar wil het niet hier in het openbaar op het forum gooien)... vandaar.
@mve, fijn dat het weer goed gaat! @femke, lekker slapen idd. @lautjuh, welkom! en succes met afvallen! @annemie, mooi kaartje
@Annemie: mooi kaartje en prachtig ventje met een enorm bos haar! @MvE: lastig die situatie met je zus. jammer dat t zo moet lopen he @Zustertje: oude houten ligstoel, gat in zagen voor je buik offfeeeeeehhhh... zelfbruiner? sorry, ben wat melig, zit aan de wijn vanavond hihi ik sla het reageren dan ook maar over verder. tot morgen!
Goedemorgen! Hier best OK geslapen vannacht. Paar keer wakker om te plassen, maar dat zal de komende maanden wel niet beter worden. Vandaag weer een lange vergadering op het werk, hoop dat ik voldoende tijd over hou voor mijn gewone werk. Gisteravond hebben we de offerte gekregen voor de nieuwe auto en we gaan hem maandag bestellen! Verwachte levertijd is dan 4 maanden (!), dus dan is de baby inmiddels geboren. Vreemd idee... Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Fruitsalade L: 3 BB, 2 met kaas, 1 met grillworst T: - A: Soep met een broodje T: Wat nootjes. Vanavond komt een vriendinnetje langs Fijne dag allemaal!
goeiemorgen! hier ook best goed geslapen. mijn menu voor vandaag: O: 3 beschuitjes 2x vruchtenhagel 1x kaas kopje thee vitamine c bruistablet. T: kop thee glas water appel. L: 2 boterhammen met ? glas melk. T: opkikker kip glas water sinaasappel. A: of aardappels, sperziebonen en vlees of broodje met vis. T: ?
Goedemorgen. Vandaag ga ik niet te veel doen. Gisteravond mijn boodschappen al gedaan zodat dat nu niet hoeft. Ferry heeft alle was weg gevouwen ( jeeee ) dus straks om 11.00 uur even naar de fysio, en als Levi slaapt wil ik boven de inloopkast even opruimen maar verder gewoon lekker genieten van Levi en het weer
Goeiemorgen... Ik zit nu aan een shake. Hij is niet heel erg lekker. Maar alles voor het afvallen he haha
Weer even snel een berichtje vanaf het werk. Gisteravond pas om 22.00 uur terug van de ouderavond dus niet meer bijgelezen. Melanie: Een dikke knuffel voor jou meid! Hier: Ben trots op mezelf!!!! Ik ben vanochtend met de fiets naar het werk gegaan woehoe!!! Was wel pittig hoor, vooral de 2 bruggen op. 8,2 km en heb er 35 minuten over gedaan dus vanmiddag weer terug. Nou dan heb ik mijn beweging wel gehad. En de weegschaal was vanochtend gelukkig ook wat liever, 62.7 dus gelukkig weer onder 63. Al merk ik het niet aan mijn blubbebuik maar misschien komt dat omdat ik morgen ongesteld moet worden.....
Net uwv gebeld. ww aanvraag is goed binnen gekomen. Wordt nu volgende week door uwv gebeld voor intake. wel lekker dat dat telefonisch kan. wilde toen een wazo uitkering aanvragen voor mijn zwangerschapsverlof maar was niet nodig omdat de werkgever dat al gedaan had. Krijg nu rond de begin datum van mijn verlof een forumulier dat ik moet tekenen+zwangerschapsverklaring en dan terug sturen met de mededeling dat ik ik het geld op mijn eigen rekening wil Ook weer geregelt dus
@Wendy; Thanks, ik ben ook echt mega verliefd op hem hoor Super dat je op de fiets bent gegaan! Ik heb dat nu ook he, op een net gewicht zitten maar nog steeds een blubberbuik :x Misschien moet ik maar situps gaan doen ofzo. @Kaatje; Super dat de UWV dingen geregeld zijn, hier heeft dat echt maanden geduurd Geniet van je dag! Balen van je werk, nog even doorbijten meid! @Lautjuh; Welkom en sterkte met de shakes. @Elsie; Mooi menu! @Femke; Een levertijd van 4 maanden, wow Ja, nog maximaal 19 weekjes en dan ben je mama! Gaat snel he? @Uk; Een wijntje moet kunnen, was het lekker? @Melanie; Begrijpelijk dat je niet alles op een openbaar forum plaatst. Knuffel voor jou! @Annemie; Leuk kaartje zeg @MamavEsmee; Denk dat het berichtje voor Elsie bedoeld was maar ik had een vanille/mokka ijsje met een toefje slagroom op Vanaf vandaag ga ik trouwens alleen nog maar aan het waterijs - minder kcal want de bruiloft komt steeds dichterbij!
@Patriesja; Heerlijk het weer he Nog een dagje school en dan kan ik de rest van de week van het weer genieten Huiswerk maken op het balkon is zo lekker he Ah ok op die fiets- ik ga waarschijnlijk wel, ligt er even aan of mijn schoonmoeder wat langer wilt oppassen. @Beschuitje; Het was Damian die onder de pompoen zat @Zusterje; Lekker aan het zonnen dus, geen tips hoe je de achterkant moet bruinen @Butterfly; Fijn dat je zo'n goed gevoel hebt bij het kdv, is toch een hele opluchting nietwaar? @MamavEsmee; Leuk een bellenblaas en stoepkrijt - lekker ouderwets, zoveel beter dan zo'n computerkindje. Ik kan niet wachten tot Damian op de fiets kan! Pff familie perekelen zijn nooit leuk - hier af en toe ook last van :x Sterkte ermee! @Lovely; Hopelijk is je verstopping snel over, zo'n karig menutje kan zeker niet goed zijn voor je. @Annemie; Ik zou ook een kruikje zeggen als je mannetje zo snel afkoelt. Wat een lekkere bos haar heeft je kereltje zeg! @Elsie; Knuffel voor jou, hopelijk voel je je snel beter en zit je weer lekker in je velletje.
@Hier; Afgelopen paar dagen druk geweest met het huis. Wel weer lekker opgeschoten. Vandaag een dagje school, wel een examen Engels maar voor het vorige examen had ik een 10 dus komt vast wel goed Vanmiddag nog even naar de C&A, had een jas gekocht voor vriendlief maar hij is net iets te klein, even kijken of ze een maatje groter hebben anders een andere uitzoeken. De rest van de week ben ik lekker vrij, moet wel veel huiswerk maken maar dat doe ik dan lekker op het balkon Verder niet heel veel bijzonders eigenlijk hier
Heey meiden Alles goed hier? heerlijk weer Ik ga even kijken of ik leuke zomerschoenen kan kopen, tja... dat is wel handig nu de komende dagen @elena, lekker mannetje! alweer een half jaar, gaat snel he!