@elena gefeliciteerd met je kleine mannetje! hier is mijn mannetje vandaag 10 maanden! het gaat echt hard.
Ben trouwens nog niet tevreden met het resultaat en ben ook aangekomen :x Wordt nog strenger zijn voor mezelf!
Mijn menu vandaag; O; Koffiebroodje met 2 koppen koffie T; - L; 2 gekookte eitjes, banaan, flesje water T; Shake (heb nog het een en ander staan van weightcare dus ga dat ernaast maar eens gebruiken) D; Doperwpannenkoekjes met radijsjescouscous, flesje water T; 2 flesjes water, appel en een peer
@Elsie: Mooi menuutje. @Kaatje: Geniet van een rustige dag! @Lautjuh: Ik had je intro gemist geloof ik, welkom! Welke methode volg je? @Wendy: Goed dat je bent gaan fietsen! Is het ook prachtig weer voor. @Elena: Wat een schatje! De tijd gaat echt supersnel! Zo langzaam als dat in het begin gaat, zo snel gaat het nu! @Hier: Net naar de chiropractor geweest, nu over 3 weken terug komen. Hij kraakt me nu iets lager in mijn nek en daar heb ik wel een beetje last van (duizelig, hoofdpijn). Nu lekker even liggen.
@Femke: ik doe het dr. Frank dieet. Daarbij gebruik ik shakes als ik een lunch niet kan maken op het werk of als ik iets niet lekker vind. @elena: gefelciteerd met je zoontjes halve verjaardag
Patriesja: Geslaagd voor schoenen? Lovely: Zwaait terug. Elsie: Gaat hard hé. Zijn verjaardagsfeestje al aan het plannen? Elena: Doperwpannenkoekjes met radijsjescouscous??? Ben wel heel benieuwd. Kaatje: Ook al fysio. Voor je bekken of voor iets anders? Femke: Ook weer gekraakt. Ik moet donderdag weer maar het is nog steeds een beetje beurs van afgelopen week.... Lautjuh: Welkom! Ooohh wat gaat deze dag langzaam zeg. En ik zit hier gewoon met mijn jasje aan want de airco staat te loeien.
@Melanie Heftig neem de tijd om het te verwerken. Afvallen komt wel weer goed hoor. Voor de rest ga ik even niet reageren Drukke morgen gehad met als afsluiter een heerlijke lunch op een zonovergoten terras samen met een deel collega''s was echt super gezellig en lekker! Nu ga ik relaxen in de tuin (temp 27.4 in de zon!!) Ik hoef nog maar 2 dagen te werken kreeg donderdag onverwachts vrij!! (collega's vinden het helemaal niks dat ik nog steeds aan het werk ben ) Straks om 18.00 controle bij de verloskundige gezellig samen met mijn man daarna kom ik kletsen! Geniet van de zon!
@wendy nee nog niet, naja we houden het klein gewoon met familie als het te druk is is het ook niet leuk voor hem! en een lekkere taart hoort er bij natuurlijk
Hier na gisteren de draad weer goed opgepakt te hebben vandaag weer volledig de mist in. Heb een softijsje en appeltaart gehad. Heb vandaag alleen de was even gedaan en de stofzuiger door t huis getrokken en verder alleen maar lekker met een boekje in de tuin gezeten. Heerlijk weer zeg... Bedoeling was om vanavond zuurkoolschotel te eten maar daar heb ik met dit heerlijke weer dus echt geen zin in. Dus ik maak een salade en een broodje shoarma (shoarma zou eigenlijk in de schotel gaan)... Deze week word zoiezo weer niks met lijnen... Op het werk staan potten vol met paaseitjes (kon ik gisteren goed vanaf blijven maarja, was dan ook kotsmisselijk de hele dag). En van het weekend moet (wat een ramp) ik 3x uit eten. Vrijdagavond met 2 vriendinnen, zaterdag gaan roland en ik naar scheveningen. 's avonds daar lekker wat eten en daarna naar de musical. En zondag (eerste paasdag) gaan we met mijn familie brunchen...
Tjonge melanie wat vervelend zovaak uit eten Nou geniet er maar van ! Lautje van harte welkom...enne die shakes ik moet er niet aan denken.. brrr.vies. Beter gewoon gezond eten das meer wat voor mij. Hier een lange zware dag gehad. Halverwege de dag schoot het in mijn rug. Maar met 32 kleuters om je heen is dat dan geen pretje. Alhoewel ze wel onder de indruk waren omdat ze zagen dat ik echt pijn had haha maar ja dat is bij die kids na vijf minuten weer vergeten. De kinderen vonden het wel super, als ik een knoop of veter moest los maken mochten ze even op tafel staan ,zo hoefde ik niet te bukken *lol* Ik ga lekker even met een kruik tegen mijn rug op de bank liggen, dat lijkt me nu het beste.
@Lautjuh: Ok, dr Frank werkt toch met weinig koolhydraten of niet? @Wendy: Airco? Op zon dag is het lekkerder om de ramen open te zetten. @Zustertje: Succes bij de vk en geniet van de laatste paar dagen werken. @Melanie: Niet handig als je aan het lijnen bent, jou programma. Aan de andere kant: Je ziet niet lekker in je vel, geniet er gewoon van, dan voel je misschien beter. @Beschuitje: Aj, door je rug, doe maar rustig aan. Morgen hoef je gelukkig maar een halve dag? @Hier: Lekker in bed gelegen. Niet echt geslapen, maar das ook niet elke dag nodig, gewoon uitrusten is ook goed.
Ga vanavond naar een hotel met een vriendin en morgen hele dag genieten in de Zwaluwhoeve tot van de week
@MR: Heerlijk geniet ervan! @Hier: Buiten geveegd, was ook hard nodig. Wij hebben kippen die nu nog vrij in de tuin mogen lopen. Als het meezit bouwen we het weekend een kippenren, ik ben het nl zat de kippen de hele tuin overhoop trekken en overal hun poepjes achterlaten. Hele discussies met mannetje, want het is zo zielig voor de kippen als ze maar een kleine ren hebben... Grr, ik heb een tuin, geen erf.
Hoi meiden, even kort berichtje. Alles goed gegaan vannacht, Davy is goed op temperatuur gebleven en het flesje drinken gaat ook super. Gisteren avond een rare draai gemaakt waardoor mijn wond goed gevoelig is, Advies: rustig aan doen... dus doen we dat maar. Het ging vandaag helemaal super. Straks om 20.00 uur flesje, dan lekker douchen en mama gaat naar bedje toe. Dennis moet morgen voor 3 dagen werken. Dan is hij volgende week de hele week vrij. verheug me er nu al op. vandaag wel behoorlijk emotioneel. we gooien het er gewoon maar uit. Lucht wel op. fijne avond jullie allemaal he?
@Annemie: Fijn dat het zo goed gaat. Rustig aan doen, geniet, en kraamtranen horen erbij. @Hier: Vrienden kwamen net een babybadje brengen dat we kunnen lenen, heel fijn.
@Femke: Dr frank mag je inderdaad heel weinig koolhydraten. Het is eigenlijk alleen eiwitten wat je mag. Het is best te doen. Vanmiddag heerlijk een tonijnsalade gegeten. @mama Rianne: have fun morgen. Een vriendin van mij gaat morgen ook naar de zwaluwhoeve met haar vriend.
Zo net nog even lekker in de tuin een boek zitten lezen. Wat een heerlijke temp nog zeg. Levi ligt knock out in bed ( had vanmiddag ook niet geslapen en lekker veel buiten gespeeld ) Straks een lekker stukje zelfgebakken appeltaart ( had Ferry van een jongen uit zijn taxi gehad ) Femke, heb je het idee dat het kraken al wel helpt ? Wendy, ja ging voor mijn bekken klachten naar de fysio,maar blijkt dat mijn rechter si gewricht geblokkeerd is waardoor ik links over belast. Kan dus slecht grote stappen zetten,draaibewegingen maken etc Zustertje, ga je doorwerken tot 36 weken ? Melanie, ach af en toe een ijsje en appeltaart moet kunnen toch Beschuitje, hoe gaat het met je rug ? Mama Rianne, geniet er van morgen ! Annemie, fijn dat Davy zich nu goed op temp heeft gehouden. Gelukkig is/blijft het nu ook qua temp buiten een stuk beter. Maakt het ook makkelijker
Wat een ontzettend lekker weer vandaag! Het lijkt wel hoog zomer. Vanmorgen voor Esmee een stepje opgehaald die ik via marktplaats heb gekocht, nog even langs mijn ouders voor koffie. Vanmiddag kwam een vriendin met dochter..De kids in de grote zandbak en wij lekker achter thuis gezeten. Ben giga bijgekleurd! Net na het eten een stukje hardgelopen.. Voelde weer heerlijk! Menu: O: yoghurt met muesli en ananas. T: peer L: 2 boterhammen met rookvlees en 1 krentenbol. T: cakeje. A; Nasi met iets saté en kroepoek. T: mars icecream. **** Ga niet reageren nu.. Wij gaan op de bank tv kijken. Morgenvroeg kom ik kletsen, is Esmee naar de psz.
@zustertje, hoe was de controle? @melanie, knuff voor jou! @beschuitje, sterkte met je rug, ik weet er alles van, werken met kids en rugpijn gaan niet samen.. @femke, oh kippen, dat lijkt me idd veel werk en dan helemaal als ze door de hele tuin lopen. Fijn dat je een badje kunt lenen. @rianne, veel plezier! @annemie, fijn dat het zo goed gaat en idd die kraamtranen het hoort er helemaal bij, doe rustig aan! @kaatje, hmmm zelfgemaakte appeltaart!! Vandaag geslaagd voor leuke zomerschoenen en nog 3 driekwart broeken, van die lekkere dunne, dus heerlijk met dit weer Ben gaar pff... ga zo maar ff douchen en vroeg naar bed denk ik.