Haai Dames, Misschien een rare vraag ...... Wij hebben 4 jaar in amerika gewoond en sinds 4 maanden zijn we weer terug in nederland,mijn familie en vrienden wonen in rotterdam,mijn vriend zijn familie woont in arnhem dus wij zijn er tussen in gaan wonen.Ik ken hier verder niemand en mijn vriend is vaak op reis voor zijn werk,begin me een beetje eenzaam te voelen hier ik zoek gezellige meiden om misschien wel een leuke vriendschap mee op te bouwen en gezellige dingen mee te gaan doen.Ik heb 2 zoontjes van bijna 2,5 en van 7 maanden,2 honden en een auto Groetjes Patries!
Hee delta ik kom nog regelmatig in rotterdam! En sallie dat is een aardig stukje weg,maar ook ik ben altijd in voor gezelligheid
Gezellig! Leuk dat je nog regelmatig in Rdam komt. Ik zelf ben 24 jaar en mijn dochter is bijna 8.5 maand.
Wat leuk die reacties! @delta waar woon je in rotterdam,ik kom vaak nog in zuid Daphne dat is idd wel erg ver weg helaas Lionne en ladygaga dat is nog wel aan te rijden hoe oud zijn jullie en jullie kindje(s) ik ben 34
Normaal reageer ik niet zo snel op dit soort dingen. Maar ik merk dat ik wat behoeften heb aan contact met andere moeders. Ik ben de eerste in mijn vrienden groep met een kindje. Ik woon ook in Rotterdam (west) heb een dochter van 1 en ben 26 jaar. Lijkt me leuk om eens contact te zoeken!
Ik heb vroeger ook in west gewoond in Delfshaven En altijd leuk om met andere moeders contact te hebben toch
Ook vlakbij arnhem komen we nog wel :.) Als jullie eens gewoon gezellig willen kletsen kunnen we het ook via msn/skype doen.Stuur maar een PBtje!