@MvE: Ik denk dat ze het eten ruiken of zo Ik merk aan Myrthe dat ze niet goed slaapt als we op pad zijn, daar heeft ze dan de rest van de dag last van. Ik probeer een beetje de balans te vinden tussen toch op pad gaan en genoeg rust voor Myrthe. @Melanie: Hoe is het met je enkel/knie? @Kaatje: Mmh, Ham kaas, lekker @Hier: Brakke nacht. Myrthe wilde niet gaan slapen, het was uiteindelijk 1.45. Toen wel geslapen tot 8 uur. Vandaag een druk programma, boodschappen doen, poetsen en moet nog naar de HEMA in het dorp verderop. Mannetjes broer is vandaag jarig en daar gaan we morgen heen. Heb een foto voor hem besteld van Myrthe, moet er nog een leuk lijstje omheen. Hij is peetoom van Myrthe en we doen eigenlijk geen kadootjes, maar dit vind hij vast leuk. Ga maar eens snel beginnen, want vanmiddag krijgen we ook nog kraamvisite.
goeiemorgen! hier wel lekker geslapen alleen om half 2 moest ik heel even naar sam toe. menu: O: 2 boterhammen 1x kipfilet 1x aardbeien glas water kopje thee. T: kopje thee flesje water 2 kiwi's. L: 1 boterham met kaas&komkommer, 2 crackers met ? glas melk. T: kopje thee flesje water peer. A: recept uit boekje van de supermarkt, witlof&stukje vlees. T: kopje thee klein bakje chips.
Goedemorgen dames, Vandaag ook een drukke dag. Zo mezelf en Dane aankleden, mijn moeder ophalen, even langs mijn vriend bij het vissen (ziet Dane zijn papa ook nog even want hij zit er nog tot morgen), daarna met mijn moeder naar de Intratuin, daarna weer naar huis spullen inpakken, want daarna gaan we weer naar mijn ouders en blijven we daar een nachtje slapen. Mijn zus komt ook slapen want haar vriend is met mijn vriend een weekend vissen. Mijn vader wilde zo graag dat zijn meiden kwamen slapen zodat ze niet alleen waren hihi. Echt een havenarbeider met een grote bek maar een heeel klein hartje. Nou, ik ga opschieten....
Kaatje.. Hier ook lekker ham/kaas chips gehad.. Lekker!! Femke.. Balen dat Myrthe zo lang nog wakker was. Een foto doet het altijd goed!! Wendy.. Veel plezier met het logeerpartijtje Elsie.. Wat zei de weegschaal? **** De weegschaal was lief na de friet en wat chipjes.. 71.3 Vanmiddag wil ik graag een flink stuk hardlopen.. Even kijken wat handig is. Vanavond mijn eerste taart bestelling afleveren, leuk!! Menu: O: 2 boterhammen 1x kaas en koffie . Rest: nog geen idee!
Goedemorgen meiden, @ Kaatje: oh Hamkaas chips! Lekker!!! @ Femke: Met mijn knie gaat het goed (voor zover dat kan met een versleten knie) en met mijn enkel eigenlijk ook wel. s Morgens een beetje stijf maar verder weinig last! Moet m alleen niet te veel belasten. Maar daar hebben we tape voor. Balen van de brakke nacht. Maar wel lekker tot 8 uur doorgeslapen! Drukke dag heb je! @ Wendy: Drukke maar leuke dag heb je. Leuk om een keer met je zus weer lekker thuis te slapen! Lief van je vader, dat hij zich zon zorgen maakt om zijn meiden! @ MamavEsmee: Fijn dat de weegschaal lief was. Leuk, je eerste taartbestelling. Komt vast goed! Vanmiddag lekker hardlopen. Ik wil eigenlijk ook nog even gaan. Moet alleen even kijken of mijn zus ergens een keer tijd heeft. Aangezien ze vanalles moet voorbereiden voor morgen (verjaardag van haar dochter) en haar man vanavond naar het voetballen gaat. We zullen zien, anders ga ik vanavond misschien wel even met Roland. Hier heerlijk geslapen. Lagen er op tijd in. Ik had gedacht in bed the voice nog even af te kijken. Maar lag voor het eind al te slapen. Vandaag weinig op de planning. Roland heeft zijn laatste competitiedag van de tennis vandaag. Gelukkig, want vind het ook wel fijn als hij weer een keer een zaterdag thuis is. Ik ga vandaag wel even wat poetsen. Misschien nog even naar mijn ouders. Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: niks L: 2 krentenbollen 1 sinaasappel T: 1 appel A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 satekroket Lunch kan nog veranderen kijk wel even waar ik zin in heb. Liefs
Melanie.. Mooi menu! Hier ook geen tijd vanmiddag. Ga als Esmee op bed ligt wel, Erwin gaat toch voetbal kijken. Elsie.. Durf je niet te wegen? Menu: O: 2 broodjes met 1x kaas en koffie. T: appel en 2 loempia's ( oeps) L: 2 broodjes met 1x leverworst en 1x speculoos en optimeldrink. T: net een glas fris light en kopje koffie met een stuk fruit. A: kop tomatensoep 2 bolletjes 1x bakleverworst en 1x appelstroop. Vanavond dus hardlopen..
Lunch is 3 meergranenbotehammen geworden met 1.5 plak 20+ kaas en 1 plak ham. En 1 beker optimel drink... Nu even fruit eten en dan zo even naar mijn ouders...
@mamavesmee jawel hoor, maar merk dat als ik ga wegen ik er te veel mee bezig ben, hou me nu aan het menu, drink voldoende, bewegen gaat ook goed, de ene dag wel iets meer als de andere. wegen wil ik 1x in de week zo'n beetje doen vanmorgen lekker een rondje gelopen met sam en net terug van een stukje fietsen! lekker hoor dit weer nu tijd voor een kopje thee.
Hier vanmiddag bij mijn ouders geweest. Mijn moeder had gisteren met mijn zus een taartworkshop gedaan, dus MOEST (nouja... dat wilde ze graag ) de taart proeven! Heb dus een stukje taart gehad en daarna ook daar gegeten. Ipv ovenfrietjes en een kroket heb ik 2 broodjes hamburger gehad. Niet zo goed, maar het is weekend. Jammer dan!
ben nu gezellig bij mijn ouders en ook hier is het een vreetfestijn hihi. ach ja, voor een dag laat ik het maar....maandag weer streng!
Elsie.. Dan is 1x per week wegen misschien we slimmer om te doen. Zie je de schommelingen ook minder. Wendy.. Geniet er van! Melanie.. Prima menu toch? En het er nu bij laten! Nog wezen hardlopen?? *** Hier na het eten de taart weggebracht, hij viel gelukkig in de smaak. Ze had al wel een foto gezien, maar in het echt was de taart mooier. Net terug van een flink rondje lopen, 35.22 minuten gelopen. Kon het erg goed volhouden, had ik niet verwacht. Nu lekker gedouched op de bank met thee en wat pepernootjes. Straks " de loft" kijken.. LEUK!!
@mamavesmee precies! vriend gaat zo naar een verjaardag, hebben geen oppas voor sam dus ik blijf thuis.
Mamavesmee.. waar woon je dan als ik vragen mag? Hier bij Sophie ook een KS gehad maar weinig last van gehad.. nu wel mee last maar doe ook meer omdat Sophie er natuurlijk is. Helaas.. ach komt vanzelf goed Wendy.. veel plezier! en mooie ring zeg! prachtig! Melanie.. menu ziet er keurig uit hoor! elsie.. hm jammer dat je thuis moet blijven Kom je gezellig hier kletsen All.. hier vandaag een 3 * 6 gangen lunch gehad pff.. was erg lekker en de beide dametjes hebben het keurig gedaan.. Sophie heeft 3 uur aan tafel gezeten en Jasmijn heeft niet gehuild en lekker in de bak gelegen ik ben trots!
@Melanie: Wel gezellig als Roland wat meer zaterdagen thuis is. Huis weer schoon? @Ukkie: 6 gangen lunch? Wat zat er allemaal bij dan? @Hier: Drukke dag gehad, maar wel gezellig. Myrthe is helemaal van de rit, steeds huilen, maar geen kramp of honger. Ze wil steeds bij ons zijn. Sprongetje? Morgen op pad naar Zuid-Limburg voor de verjaardag van zwager, 2,5 uur in de auto enkele reis. Gelukkig slaapt Myrthe meestal goed in de auto.
@ MamavEsmee: Fijn dat het hardlopen zo goed ging. Heb je nu 6 km gedaan? Ik ben niet meer gegaan. Ik wilde eigenlijk vanavond met roland gaan, maar Roland kwam met een verzwikte enkel thuis dus die ging niet mee. Nu ga ik morgen overdag (alleen). In het donker alleen zie ik hier niet zitten, aangezien ik toch langs stukken loop waar geen huizen staan. Zie ik niet zo zitten. @ Ukkie: Luxe lunch zeg. Fijn dat de meiden het zo goed gedaan hebben! Hier verder niks meer gegeten... Wel zin in lekkers maar dat is jammer dan. We hebben ook niks in huis dus dat scheelt. Morgen gezellig naar de (3e) verjaardag van mijn nichtje (dochter van mijn zus). Leuk! Het is zo'n schatje... altijd enthousiast. Ik ga lekker mijn bed in... misschien nog even een filmpje kijken! truste
Meiden, vanaf morgen kom ik weer met jullie mee doen! Ben het echt zat die overtollige kilo's. Ben alleen wel ongi, dus ik hoop dat het gaat lukken, maar denk dat ik nu wel steviger in mijn schoenen sta om door te zetten, en het deze keer wel vol te houden! Ga zometeen bij een vriendinnetje eten, zij is bezig met Weight Watchers, dus zal wel een gezonde maaltijd worden
Goedemiddag meiden! Hier vannochtend met Nana naar de mega mindy show geweest, ze vond het geweldig! Daarna snel het huis gedaan en nu lekker niks op de bank, wacht op een verlate lunch van manlief. Mijn menu: O: 2bb met appelstroop, kop koffie T: koffie L: roerei met 1bb T: thee,fles water bakje komkommer met worteltjes A: geb.aard groenteburger en een bietensalade