10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

heb van WC nu zo'n blik van de shakes, vanille smaak vind ik erg lekker! en heb van die repen, pinda noga.

vanmorgen op de weegschaal -900 gram! betekent dat ik vanaf maandag 1.2 kilo kwijt ben!!

net ff gewandeld naar de winkel en nu ff wat drinken en dan wat dingen in huis doen. sam gaat rond 12 uur naar mijn schoonmoeder tot een uur of 17.00/17.30. kan ik ff gaan sporten:)

menu:
    O: kopje thee en kopje koffie shake.
    T: koffie&water.
    L: thee en reep.
    T: thee en water boullion en fruit.
    A: ?
    T: thee en bakje optimel yoghurt.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Moedertjuh.. Wat is je avondeten?:( Oei.. tillen is id. niet goed ovor je rug!

Elsie.. Mooi resultaat hoor!:)

Butterfly.. Wow wat een verschil & dat na 1 dag! Succes vandaag.

Lovely.. Werkse & je menu vind ik wel wat karig hoor!:)

Kaatje.. De laatste kilo's zijn het lastigs he?! ;) Chips en chocolade zorgen in iedergeval niet voor een lieve weegschaal!:D

Rianne..Denk dat je straks op je werk wel meer beweegt!:)

Hier alle weekend boodschappen binnen, cadeautje voor schoonmoeder gekocht, beneden alles gezogen en gedweild & met de honden gewandeld. Nu even koffie en fruit.

Menu:

O: 2 boterhammen 1x appelstroop & koffie
    T: appel, koffie en een flesje water.
    L: 2 volkorenboterhammen met 2 gekookte eitjes
    T: fruit
    A: vlaamsefrietjes, frikandel & rauwkost.

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    O ja, weegschaal: gisteravond nog handje pringles op oeps :). Vanochtend +200 gram. Vandaag moet ik mezelf echt even dwingen wat strenger te doen want anders zou het zonde zijn. Maandag was ik 61.8 en vanochtend 60.8.

Menu vandaag:
    O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, thee met honing
    T: wiener melange, 1 liga milkbreak
    L: 2 boterhammen beleg ?, glas magere melk
    T: banaan, glas cola light
    A: of 2 boterhammen met gebakken ei, of zelfgemaakte zalm/aardappelsalade

4. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Butterfly kan het ook vocht zijn??

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @mve: weet het, moet zeggen dat ik momenteel wat weinig eetlust heb, dus dan lukt het me ook niet meer te eten. En ben enorm inspiratieloos...dus als iemand tips heeft?
    @wendy: mooi menu! Mmm die aardappel/zalm salade klinkt lekker!Wat doe je er altijd door?

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Lovely: Meestal doe ik het eigenlijk met tonijn, mais, olijven, paprika, augurk, mayo en veel kruiden (van mijn schoonzus geleerd). Maar nu maak ik het denk ik maar met de spullen die ik voor handen heb dus zalm, paprika, olijven, augurk, mexicaanse mais/doperwt melange, mayo en kruiden...ben benieuwd haha.

7. MamavEsmee

Wendy.. Jummie, dat klinkt goed!

Lovely.. Lekkere salade, afbakbroodjes, knackebrodjes, kwark met noten en fruit?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wendy: Klinkt goed! Ga het denk ik ook eens maken
    Mve: Bedankt! Kwark met fruit vind ik vaak wel lekker, afbakbroodjes ben ik vaak bang dat het weer teveel kcal is. Maarja als je er gewoon mager beleg op doet :)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    O nee, geen augurk bedenk ik me net. Dat hoort weer bij de tonijnsalade die ik maar voor op brood met tonijn, ijsbergsla, uitje, augurk en klein beetje mayo (kan ook light mayo zijn natuurlijk). Ook lekker trouwens...

10. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hier vanmorgen onder gespuugd door Jurre. Had laag shirt aan dus precies tussen mijn boobs door brr brr! Zelf nu geen eetlust maar probeer zo toch even broodje te eten! Jurre slaapt nu op de bank hoop dat hij daar even van opknapt.....
    Had gehoopt dat het drinken erin zou blijven maar dat kwam er een half uur later ook weer uit :( vindt het zo sneu als die kleintjes zo ziek zijn!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Butterfly, o klinkt pijnlijk je grote teen breken.
    Lieve weegschaal ! Ja nog een paar kilo maar hang onderhand al maanden op dit zelfde gewicht. Moet gewoon weer even die motivatie vinden,maar lukt niet erg met chips en chocolade in huis
    Met de kids alles goed. Bevalt prima hoor moeder van twee kids maar wel erg druk en vermoeiend haha.zeker omdat ik er vaak nog 2x per nacht uit moet om Elin te voeden.

12. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Mama Rianne: Iewww bah, ik zie het helemaal voor me haha. Ik vind het ook altijd zo erg voor die kleintjes. Beterschap!

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo sam is nu bij oma:) zit ff lekker op de bank met een koppie thee en dan ga ik zo ff sporten! verder nog geen plannen.

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

net terug uit de sportschool, maar ging niet lekker! voelde me ineens slap en geen energie, denk te weinig eten dus wil tussen de middag weer brood gaan eten en dan s'ochtends een shake op reep.

15. MamavEsmee

Nu dr oz op RTL 4 kijken!! :D

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

waar gaat het over?

17. MamavEsmee

Mensen die tussen de 50-80 kilo zijn afgevallen. Ze geven goede tips!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

heb de tv al aan!:)

19. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ik kan het niet zien hihi! Jurre kijkt tv en dat laat ik ook maar zo ;)

20. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Sorry... enorme chaos dag gehad (alweer!!!) dus alleen even vluchtig bijgelezen.

Hier vandaag een redelijke dag qua eten gehad. Ben alleen erg hongerig, dus hoop dat dat vanavond goedkomt.

Mijn menu vandaag:
    O: 2 vitalu volkoren crackers met;
    10 gram philadelphia light
    1 beker optimel drink

T: 1 appel

L: 2 krentenbollen
    1 appel
    1 plakje ontbijtkoek minder suiker (was voor vanmiddag bedoeld, maar had honger)

T: 2 koekjes

A: 1 portie lasagne zonder kaas, en met veel groenten

totaal van 1251 kcal.

Nu lekker met de benen omhoog, ze doen zeer. En mijn hoofd ook! :(

Liefs

Deel Deze Pagina