Goedenavond! Even snel menu, morgen reageer ik weer op iedereen, ben kapot, lange vermoeiende dag geweest, vooral geestelijk. Vandaag: O - 200 gr magere franse kwark - 10 gr special K - thee T; - 1 plakje ontbijtkoek - thee - 2 koffie met melk en zoetje L; - 1 volkoren boterham met 20+ kaas en halvajam - 1 volkoren boterham met 20+ kaas en komkommer - thee T; - 1 appel - 1 peer - thee - 2 koffie met melk en zoetje A; - patat met kroket en appelmoes T; - niks Vandaag mocht ik van mezelf patat eten. Ik weet dat ik als ik 1x in de 2 weken iets goed vet eet ik beter afval. Dit uit ervaring van mijn vorige keer.
Melanie.. Mooi menu! Niet snaaien hoor! Humbly.. At , ook tijdens het afvallen elke week patat. En zie het resultaat Af en toe moet je jezelf prikkelen. Rianne.. Hier in huis ben ik altijd nog de baas. *** Hier druk geweest met taart maken. Monchou met bastogne & kersenvlaaivulling. Caramelcupcakes met stroopwafeltoef & cakepops met caramelcake, purechocolade en kokos. Een beetje gesnoept.
Zo, druk dagje gehad...!! Net lekker in bad geweest en nu even internetten en nog proberen te beginnen aan een reflectieverslag. Net verleidingsronde 1 doorgekomen, en geslaagd!!! We hadden visite en bij de thee fruit gegeten whahaha. Net chips en nootjes op tafel gezet, en ik mocht een kopje cup a soup franse uit met een kale boterham.... dat was even GIGA balen en heel moeilijk. Maar ik heb het doorstaan !! In de sportschool weeg ik in de avond, ik heb vanavond gewogen rond de tijd dat ik elke week zal wegen. Ben echt bijna 2 kilo afgevallen . Me is happy!!! @Mamavesmee, oef, jou taarten klinken wel heeeeeel erg lekker. Te bedenken dat ik het tien weken niet mag . Tijdens het maken van taarten lijkt het me erg moeilijk niet te mogen proeven @Elsie, je hebt ook lekker veel gesport deze week he? Fijn dat je daar oppas voor hebt. @Humbly, patat moet inderdaad eens kunnen, nadeel bij mij is alleen dat ik dan niet meer kan stoppen en ik me niet aan de geplande hoeveelheid houd. Ik eet dan veel te veel. Als ik weet dat ik een klein bordje mag hoef ik eigenlijk geen patat. Wil dan een bord vol met veeeel saus whahahaha. @Melanie, houd je het wat vol meis??? Kom op he!! Je kan het!! Alvast slaap lekker allemaal!!
@ Butterfly: Super dat je de verleidingen hebt kunnen weerstaan. Komt helemaal goed hoor. Hier gaat het redelijk. Op de 1 of andere manier heb ik nu niet echt de motivatie. Zelf die jurk kan me niet motiveren (die nu ECHT NIET gaat passen). Probeer mezelf te motiveren door hier in alle afvaltopics mee te lezen en heel veel naar de foto's van mijn jurk te kijken, maar kan niet zeggen dat het echt werkt. Ik weet even niet hoe ik mezelf kan motiveren. Gelukkig is Roland streng voor me, en die zorgt dat er niks in huis komt, wat ik kan gaan snaaien. (heb ik aan hem gevraagd, omdat ik mezelf langer ken dan vandaag) @ MamavEsmee: Klinkt lekker allemaal zeg. Enne... hier niet gesnaaid hoor Even bedenken hoe ik het morgen ga doen qua menu. We hebben morgenmiddag proeverij voor de bruidstaart, dus ik zal moeten zondigen. Denk dat ik morgen maar een groentensoepje maak, als avondeten. Dinsdag moet ik ook nog met (mini)cupcakejes aan de slag. Mijn collega wordt dat 50 jaar, en we hebben 's avonds op het werk een borrel (weet ze niet, ze denkt dat we werkoverleg hebben). Iedereen moet iets maken, dus heb gezegd dat ik cupcakejes maak, kan ik meteen even kijken, of het haalbaar is om dat voor de bruiloft ook te doen (dan is het natuurlijk voor meer personen). verleidingen, verleidingen... als dat maar goedkomt.
-11 sinds 9-1-12.......komt vast door extra wc bezoek van vannacht .....dus zeggen we maar mooi mee genomen
Goedemorgen meiden, Butterfly: super -2! Mamarianne: wow super hoor! Hier heerlijk geslapen! Werd wakker meteen lekker zonnetje hopelijk blijft ie vandaag. Dan ga ik vanmiddag een eind fietsen met de kids. Mijn menu: O: brinta en een kop koffie T: appel, 2 glazen thee L: 3bb met smeerkaas/jam T: snack a jack, flesje water A:stukje lasange en een bakje rauwkost T
mamavEsmee Ja inderdaad, voor sommige werkt het om even wat vet tussendoor te eten om even een boost te krijgen Ik zal het morgen op de weegschaal wel zien wat hij zegt heb er nog niet op gestaan dus ben benieuwd. Oeeh klinkt lekker allemaal is dat een hobby van jou? Butterfly Netjes!!! dan werkt het voor jou echt super! Knap dat je alles hebt kunnen weerstaan zou ik niet zo makkelijk kunnen ben ik bang voor dus respect! Daar heb ik gelukkig geen last van. Ik vind patat toch niet echt geweldig maar wil het Liam ook niet onthouden en zo heb ik mijn vet en Liam zijn plezier Melanie Oeh lekker! proeverij haha dat je nou moet zondigen is voor een goede reden toch Cupcakes lekker. Leuk dat jullie dat voor een collega doen Succes met alle verleidingen. mama Rianne Netjes!! de eerste -10 is eraf en zelfs nog een beetje extra. Haha dat is inderdaad extra meegenomen. Lovely hier is de zon helaas nog ver te zoeken maar hij zou vanmiddag komen. Fiets ze vanmiddag. Mooi dagje vandaag! ***** Vanmorgen mocht Liam van mij fietsen naar het dorp dus ik liep er gezellig naast. Al met al toch nog een half uur kunnen wandelen en een lekker tempo haha. Vanmiddag of nog even wandelen of nog even fietsen, even kijken wat voor een weer het wordt. Morgen weegdag voor mij. Ben benieuwd. Voor de mensen die het nieuwe gewicht op de lijs willen hebben kunnen jullie mij ff een pb sturen zodat ik het in kan vullen? Vanaaf komt mijn menu erop te staan Fijne dag vandaag!
Rianne.. Goed zeg! Lovely.. Mooi menu vandaag! Melanie.. Jammer dat niets je nu lijkt te motiveren. Wel fijn dat Roland je weer bij gaat staan en dus niets lekkers in huis haalt. Butterfly.. PFff om 22.00 nog aan de studie? De weegschaal is lief he?! ***** Vanmorgen er eindelijk weer wat af. 72.9 , - 200 gram. Menu vandaag: O: 1 ministolletje met boter en koffie T: koffie, flesje water en een appel. L: ? T: fruit en een klein stukje taart ( monchou) A: Eet op het werk. Is gezond want heb de menulijst gemaakt!
Topper ben je Butterfly dat je die verleiding hebt kunnen weerstaan!! En de weegschaal is wel erg lief voor je
@Mamarianne, de verleiding was wel heel moeilijk te weerstaan hoor. Heb er echt bij gestaan van: 1 chocopinda kan toch wel?? Maar heb het niet gedaan en ben dus wel hel erg trots op mezelf. Dat geeft me ook juist de kracht weer terug in mezelf. @Mamavesmee, zal eerlijk zijn, heb 22.00 uur niet meer gestudeerd hoor. Vond het ook wel een beetje TE. Maar ja, soms moet het wel, maar nu hoefde het niet perse. Ben dus lekker op de bank geplofd, nog even was gevouwen. En ja... de weegschaal is wel erg lief. Het lijkt veel wat ik mag eten, maar na elke maaltijd zit ik niet vol. Moet je nagaan, ik at gewoon teveel. Zal er even aan moeten wennen. @Humbly, lekker aan het bewegen dus vandaag. Hier geen zonnetje helaas. Die was er vanmorgen maar is intussen verdwenen. @Melanie, die periode heb ik ook gehad hoor. Maar ik zat ook gewoon niet lekker in mijn vel en bleef erin hangen. Dan is lijnen niet waar je aan denkt. Ik moet wel zeggen, ik was op gegeven moment helemaal klaar mee. Dat was vorige week. Ben zelf wel tot de ontdekking gekomen dat ik het gewoon niet alleen kan. Ik heb echt een stok achter de deur nodig, en het forum is dat maar even, heb verschillende dieeten gedaan, maar ook dat was maar voor even. Nu moet ik elke week in de sportschool wegen, gewicht, vet, alles wordt gemeten. Het kost per 10 weken 150 euro. Dus het is te genant om dan toch te snaaien en wekelijks zwaarder te worden. Nu lukt het me echt om NEE te zeggen en het NIET te eten. We hebben net warm gegeten. Ik heb slaapdienst en neem boterhammen mee naar het werk. Vis is namelijk in de avond langs zo lekker niet meer. Mijn menu: O: 3 boterhammen met halvarine, 1x 20+ kaas, 2x jam, sinaasappelsap. T: magere yoghurt met vruchten, banaan, kop groente thee. L: 150 gram aardappelen, 200 gram doperwtjes/worteltjes, 125 gram koolvisfilet ( gebakken in olijfolie ), 150 gram appelmoes, lepel magere jus. T: 1 boterham mt halvarine en appelstroop, kiwi, kop groente thee. A: 3 boterhammen met halvarine, 1x jam, 2x achterham. T: 1 boterham met halvarine en jam, kiwi. Wat een gekiwi, gejam en gebrood vandaag!!!!
hoi meiden! @butterfly echt fijn - 2 kg! wow en idd veel brood vandaag! hier vanmorgen samen met sam bij mijn zusje geweest, even de stad in geweest samen. menu: O: shake kopje thee&koffie. T: thee&appel. L: 2 bolletjes met kaas, boullion kopje thee. T: thee iets van een crackers ofzo en een stukje komkommer. A: ? T: kopje thee bakje optimel yoghurt.
Goed bezig allemaal meiden! Hier vandaag de proeverij voor de bruidstaart gehad. We hadden 4 smaken opgegeven om te proeven. Alle 4 lekker maar 2 smaken sprongen eruit. Waarschijnlijk gaan we dus beide smaken gebruiken (meerdere lagen taart). Vanavond met de overige taartjes nog even bij mijn ouders langs. Kunnen die ook nog even proeven . Verder (buiten de taart) vandaag een goede dag tot nu toe.
MamavEsmee Mooi dagje vandaag! -200 gr super!!!! Butterfly Vanmiddag de hele middag regen gehad dus van bewegen is vanmiddag niks gekomen helaas. Misschien morgen beter weer. Poeh inderdaad veel brood! Ik zou het niet kunnen eten wat je vandaag allemaal eet. Heb namelijk een hekel aan brood Elsie Gezellig shoppen Nog wat gekocht? Mooi dagje weer. Lovely Poeh! dat is inderdaad lekker hopen op mooi meer morgen. Melanie Jammie! krijg spontaan weer honger haha. Super dat de rest van de dag weer goed gaat **** Vanmiddag de hele middag regen gehad dus helaas niet gewandeld of gefietst. Morgen weer een dag. Nu schijnt de zon maar ja nu al gedoucht en Liam gaat over een uur naar bed haha. Huisje weer aan kant gemaakt vanmiddag, was weg gevouwen en de volgende was hangt. Nog even snel een panty gekocht, ze waren allemaal kapot, 4 nieuwe theeglazen haha had er maar 1 en aangezien ik nu veel thee drink tijd voor nieuwe. Menu vandaag; O; - 200 gr magere franse kwark - 10 gr special K chocolade melk - thee T; - 1 peer - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje - thee L; - krieltjes (gebakken in olijfolie) - worteltjes (rauw) - komkommer schijfjes - 2 tomaten - 1 valez champignon burger - thee T; - 1 appel - thee A; - 2 volkoren boterhammen met paturein light (schrijf het wel verkeerd) - 1 volkoren vitalu cracker met philadelvia light bieslook - thee T; - schaaltje optimel kwark - worteltjes Beweging; 30 min gewandeld.
Humbly: mooi menu hoor Melanie: voor welke smaken heb je gekozen? De lasange wordt vervangen door linzensoep, hebben de kids zin in
@ Lovely: Mon-chou met kersenvlaaivulling en bastognekoekkruimels en citroenbaverois met lemoncurd. We hebben ook nog witte chocolade met frambozen en mango/passievrucht geproeft maar die waren minder lekker dan die andere 2.
Goedemorgen dames! Hier vanmorgen gewogen en de weegschaal stond op 105.2 kg. Dus 4.8 kg eraf! Haha meeste is vocht maar dat maakt niet uit, er is toch weer wat af Op naar de volgende weegdag. Hier vanmorgen nog even van plan te gaan wandelen en verder zien we wel wat de dag brengt. Fijne dag vandaag!