Thnx. Vindt het echt vreselijke foto van Frankrijk maar je kan het zo wel mooi vergelijken. Maar geloof dat ik die foto nergens heb geshowd vanwege die buik pfffff
Mogge Nachtrust was me helaas niet echt gegund. Levi werd savonds steeds wakker en sliep uiteindelijk om 22.45. Elin kwam om 23.00, 02.30 en 05.15 voor een voeding. 06.15 was Levi weer wakker. Elin vond het fietsen trouwens erg leuk ! Lekker om zich heen zitten kijken.Maar zit toch nog niet erg stevig.Hou het dus nog maar even bij korte stukjes Weegschaal was lief vanochtend. 74.6. iig beter dan die 75.3 van vrijdag. Op de dagen dat ik thuis ben ga ik gewoon goed op letten want heb op mijn werk gewoon meer brood nodig dan hier thuis. Butterfly,hoe gaat het met je dieet ? Melanie, o lekker bruidtaart proeven Humbly, lieve weegschaal ! Rianne, je ziet zeker al verschil met vorig jaar !
Mamarianne: wow wat een verschil! Super hoor! Kaatje: Super de lieve weegschaal Humbly: wow is dat in 1 week? Hier heerlijk geslapen! Voor vandaag geen bijzondere plannen,misschien dat we nog even gaan fietsen als het weer wat beter wordt. Mijn menu: O: 2beschuitjes met jam bb met vruchtenhagel,kop koffie T: appel met 2glazen thee L: 2bb met smeerkaas T:eierkoeken 2glazen thee A: ? kids gaan met hun oom naar mc donalds weet niet wat ik ga doen, denk dat ik dan maar daar een salade neem? T: ?
Wat zijn jullie allemaal goed bezig meiden. @ Humbly: Jeetje... bijna 5 kg!!! Super meid! Dat geeft de burger moed! @ Rianne: Super meid. Wat een verschil! @ Kaatje: Bah, wat een brakke nacht. Wat leuk dat Elin het fietsen zo leuk vond! @ Lovely: Knap dat je vanavond (waarschijnlijk) een salade neemt terwijl de kids Mac Donalds eten... ik zou het niet kunnen. Hier gisterenavond nog bij mijn ouders taart geproefd. Nu twijfel ik weer. We hebben van alles nog een klein stukje, dus straks voor een laatste keer proeven en dan hoop ik dat ik eruit ben... Ik twijfel ook echt overal over. Soms wordt ik zo moe van mezelf Maarja... komt goed. Verder vandaag maar weer op de gezonde tour. Gisterenavond bij mijn ouders namelijk niet van de chips een nootjes af kunnen blijven. Kom straks mijn menu wel even droppen, heb nu namelijk nog geen idee!
Mama Rianne Ja je kunt zeker goed het verschil zien en het is een goede herrinering dat je nooit meer terug wilt naar het figuur op de foto. Kaatje Dat is zeker een lange nacht, hopelijk krijg je vanaaf meer slaap. Netjes!! Weer een lieve weegschaal! Lovely Ja in 1 week, ik val de eerste week altijd ongelooflijk veel af en daarna gewoon normaal. Ken het van de vorige keren afvallen. Mooi dagje vandaag! Hopelijk kun je nog even lekker fietsen vandaag. Melanie hopelijk kom je eruit met de taart en dan gewoon gelijk voor de gene gaan waar je het meest van hebt genoten. Succes vandaag. ****** Hier vandaag lekker 2 uur gewandeld. Was wel een beetje koud daarom eerst mijn oma gelopen even koffie en opwarmen (vooral voor liam was het koud) en daarna naar mijn moeder even thee en opwarmen. Nu lekker thuis. Vanmiddag maar ff kijken wat we gaan doen, of thuis of even naar mijn andere opa en oma, ze gingen gisteren weg. Fijne dag vandaag!
@ Humbly: Fanatiek! 2 uur gelopen! Ik kom mijn menu even droppen: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met; dun tonijnsalade 1 appel 1 beker optimel drink T: 4 smaakjes bruidstaart (totaal ongeveer 1 punt taart) A: 250 gram supercrunch ovenfriet 1 satekroket 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry Totaal van ongeveer 1400 kcal... hoger dan normaal, maar dat komt door de taart.
Hier gaat het lijnen goed. De maaltijden vullen niet echt, ook al lijkt het mega veel. De weegschaal zakt in een razend tempo . Dit is de eerste week nog maar, dus die is altijd meer natuurlijk. Maar ik woog vnmiddag 85.5, dat zou betekenen dat ik al ruim 3 kilo kwijt ben. Omdat ik op verschillende dagen en tijden zelf weeg, en in de sportschool 1x in de week in de avond kan ik nu nog niet precies zeggen wat er af is. Morgenavond ga ik wegen en meten. Ik ben zoooooo benieuwd . Toch is het echt afzien. Ik mag best veel maar heb ook veel honger. Gisteravond op het werk zo'n honger gehad. Vreselijk. Ik had er buikpijn van. Heb een groot glas water gedronken en schaaltje Arla magere kwark extra genomen om 22.00 maar bleef trek houden. Poeh!!! Ook na mijn lunch vandaag nog trek. Vanmiddag visite, heb daarvoor een kleine appeltaart gebakken, maar ik mag niet en dat lukt me denk ik ook wel. Mijn menu vandaag: O: 3 boterhammen met halvarine, 1x puur hagelslag, 1x kaas, glas jus. T: 1 boterham met halvarine en jam, en een kiwi, groende thee. L: 3 boterhammen, 2x rosbief, 1x rookvlees, groente thee. T: krentenbrood met halverine en 20+ kaas, mandarijn. D: 100 gram fusilli, met kipfilet, prei, champignon, paprika, en rode pastasaus. T: verse ananas met een schaaltje magere yoghurt en vruchten. @Mamarianne, het verschil is goed te zien!! Super goed van je dat je nu eindelijk de knop blijvend kunt omzetten. Zet hem op!!! @Humbley, wow meis, dat is een mooi begin van je dieet!! @Lovely, je gaat zelf niet mee naar de Mac? Dan snap ik dat je voor een salade kiest. Lekker rustig dagje? Je meisje weer helemaal beter? @Melanie, gewoon uitgaan van je eerste beslissing. Die is vaak het beste.
Hier vanmiddag als tussendoortje een bak yoghurt op.had er toch te weinig aan dus nog een paar bisquitjes op. Eind deze maand ga ik mee doen met de wandelvierdaagse. nog even iemand aan het zoeken die mee wil. Humbly,wauw twee uur gewandeld.goed bezig Butterfly, wauw de kilo's vliegen er af. vraag me altijd wel af als het zo snel gaat of het er niet met hetzelfde tempo weer bij komt als je weer anders gaat eten
Goedemiddag dames, Hier een beetje brak. Beetje keelpijn, verstopte neus en hoofdpijn. En ik heb voor mijn gevoel nog zoveel te doen en morgen begint de werkweek weer, pppfff ik kom uren tekort. Ik was vanochtend was zwaarder na de hapjes van gisteravond op de verjaardag. Menu vandaag: O: 1,5 keizerbroodje met chocopasta, rosbief en gekookt ei met 2 mokken thee met honing T: wiener melange L: geen (waren bij schoonmoeder en ik had geen trek. Dane had daar wel een kop soep en gebakken ei) T: thee, 1 koekje A: patat met mayo, 1 snack, cola light T: ?
Vandaag; O; - 200 gr magere franse kwark - 10 gr special K melk chocolade T; - 2 uur gewandeld - 1 plakje ontbijtkoek - 2 kopjes koffie met melk en een zoetje L; - 1 kom bruine bonen soep - 1 valez burger (milner kaas) - 300 gr komkommer - thee T; - 1 schaaltje aardbeien - 1 banaan - thee - 20 min gefietst A; - 1 volkoren boterham met paturein light - 1 volkoren boterham met sandwichspread tuinkruiden - 1 vitalu cracker met philidelvia light T; - schaaltje komkommer - schaaltje optimel kwark ****** Melanie; Ohhh al met al een goed dagje dacht ik zo! en al uit over de taart? Haha het was droog dus dacht ach waarom ook niet, aangezien ik niet sport moet ik op deze manier aan mijn beweging komen Kaatje; Leuk wandelen. Hopelijk vind je snel iemand die met je mee wil wandelen . Wendy; Beterschap!! Op de lunch na een mooi dagje. ****** Vanmiddag nog even gefietst naar mijn opa en oma, wou er niet op gokken om te gaan lopen aangezien het heel erg bewolkt is maar het is toch droog gebleven. Beetje rare lunch vandaag, was gisteren vergeten de kip uit te leggen haha dus morgen kip (inmiddels wel in de koelkast gelegd lol) Fijne avond!
Hey meiden, Hier goed aan mijn menu gehouden vandaag. Ook geen tijd gehad om aan eten te denken. We zijn de halve dag bezig geweest met de bedankjes. En die zijn nu klaar! Weer wat gedaan! Smaak van de taart is ook duidelijk. Het worden toch de smaken die we in eerste instantie gekozen hadden. Vanavond bij mijn zus en zwager op visite. Hopelijk zetten die geen lekkers op tafel...
Humbly.. Leuk is dat he?! Als ze eenmaal kunnen fietsen. Taarten is i.d. een hobby. Vind het heerlijk om te doen. Heb je facebook? Kun je zien wat ik gemaakt heb! Mooi resultaat na 1 week streng. Merk je het ook al aan je broeken? Nette menu's weer! Je kunt echt streng zijn voor je zelf he? Fijn dat de knop weer helemaal om is. Butterfly.. Vond het al gek, zo laat nog aan de studie! Als je je menuutjes plaatste leek het niet heel veel. Maar at je dan extra ofzo? Omdat je nu wel goed afvalt. Maar zit je na 3 boterhammen s'morgens niet ontzettend vol? Het resultaat is echt super mooi! Ben benieuwd hoe het dinsdagavond in de sportschool is met wegen/meten! Dan zit je binnen no-time aan je streef! Wel een duur grapje! Elsie.. Leuk, lekker shoppen met je zusje! Net menu gisteren. Hoe is het met de dochter van je man? Lovely.. Lekker aan het bewegen zie ik. En je menu's zien er netjes uit! Melanie.. Monchou, kersen & bastogne kruimel is ook echt super lekker! En citroen doet het ook altijd goed. Denk dat het de goede keuzes zijn! Kunnen je ouders geen rekening houden met jou en dan geen chips/zoutjes op tafel zetten? Of gezonde snacks? Ze weten toch dat het een enorme strijd voor je is! Ik snap dat ze niet overal rekening mee kunnen houden hoor. Mooi menu vandaag! Rianne.. Verschil is echt goed te zien! Kaatje.. Balen van de nacht! Kan ik altijd erg chaggie van worden. En de weegschaal ook nog eens lief. Hoe gaat het Ferry met hardlopen? Wat een leuk voornemen, meedoen aan de wandel vierdaagse! Leuke buurvrouw? Of mama van psz/kdv? Wendy.. Adem in, Adem uit! Balen dat je weekend omvliegt en je voor je gevoel nog zo veel moet doen! Net menu hoor. Friet moet af en toe kunnen he? **** Raar weekend gehad. Gistermiddag verjaardag van schoonmams, daarna door de slaapdienst in. Na mijn dienst langs schoonouders, Erwin en & Esmee waren daar ook. Erwin zijn oom is na een lang ziekbed 1,5 jaar ( blaas kanker wat later helemaal uitgezaaid was).. Vannacht overleden. Erg verdrietig. Vanmiddag lekker op de fiets gestapt. Een uur gefietst. Daarna thuis koffie , ik alvast een taart voor een bestelling gebakken, morgen vullen & decoreren. Verder de keuken helemaal uitgesopt, was gevouwen/ gestreken en beneden en boven de dweil er door getrokken. Druk druk druk..Maar wel lekker nuttig! Had willen hardlopen, maar ook al lekker gefietst, morgen weer een dag! Menu: O: 1 pistolet met achterham & 1 boterham met hagelslag, kop koffie en glas optimeldrink. T: flesje water & kop koffie L: 3 boterhammen, 1 x kalkoenfilet, 1x kaas en 1x jam & glas karnemelk. T: 2 appels en koffie A: courgette/champignons en een handje aardappeltjes (100 gram) geroerbakt, daarbij een saté snitzeltje. Weegschaal, geen flauw idee. Had slaapdienst!
MamavEsmee Jep heb facebook. https://www.facebook.com/nicole.wijlens weet niet of hij het doet hoor, heb geen idee hoe ik heet namelijk lol. Soms ook wel een beetje te streng hoor, dan gaat het gauw fout daarom mag ik soms ook gewoon wat lekkers tussendoor eten. Ze zitten wel minder straks als ze uit de wasmachine komen haha maar vooral als ik ze aan heb en mijn buik er niet meer zo overheen hangt en mijn truitjes zitten iets slokker maar niet zichtbaar nog maar wel voelbaar Gecondoleerd meid! Poeh inderdaad een raar weekend! Hopelijk deze week wat rustiger Liefsz
Humbly: mooi menu hoor! Mve: Wow je maakt gewoon taarten op bestelling, wat gaaf! Melanie: super dat je je aan je menu hebt kunnen houden. Hier nog geen avondeten gehad, ben te lui een salade te maken. Denk dat ik zo maar een kopje linzensoep opwarm. Zijn vanmiddag niet meer wezen fietsen, waaide veels te hard! Heb het hele huis maar gepoetst .
O ik heb trek ! Gewoon niet aan toegeven haha. wandelvierdaagse Zo leuk vind ik wandelen niet haha,maar dwing mezelf dan wel 4 dagen 5 km te lopen. Had mijn zusje mee gevraagd, maar die kan 2 van de 4 dagen niet, en alleen lopen zie ik echt niet zitten.Nu een vriendin mee gevraagd maar die is pril zwanger en laat haar zoon zo goed als nooit alleen dus denk niet dat dat hem gaat worden. Ga zelf denk Elin 2 dagen mee nemen als ze niet te moe is ( starten tussen 18.00 en 19.00 ) MVE, Ferry zijn hardlopen ligt even stil.Sinds een paar maanden weten we dat hij Sarcoïdose heeft, en heeft daardoor veel last van zijn longen. Niet handig met hardlopen dus. Helaas geen contact met moeders van het kdv, en buuf heeft zelf twee kleine kids dus zal hem ook niet worden. Gecondoleerd met Erwin zijn oom. Lovely, ja de wind viel me vandaag ook zwaar tegen.
@Mamavesmee, Aan de menu's hield ik me ook wel, maar dan kwam het weekeinde er weer aan en at ik weer teveel lekkers waardoor ik de afgevallen kilo's weer aan kwam. Daarnaast at ik door de weeks te weinig, ik vond het zelf ook zo raar, deed zo mijn best, maar afvallen ging zo langzaam. Het gaat nu een paar dagen goed, maar merk nu wel dat het zwaar begint te worden. Zo graag zou ik wat lekkers willen eten . Maar goed.... als ik dat doe ben ik voor niets zo bezig en ik doe het voor mezelf. Gecondoleerd!!! @Kaatje, zo eten als ik at gaat niet meer. Ik moet blijvend mijn menu aanpassen aan gezonde voeding. Met op gewicht blijven heb ik geen moeite. Dan eet ik eens wat lekkers en dan even weer niet. Nu moet er echt 12 kilo af. Ik ben een emo eter, als ik niet lekker in mijn vel zit ga ik eten en snaaien. Ik heb mezelf dan niet meer in bedwang. Dit komt natuurlijk ergens door, en dat heeft met mijn verleden te maken. Ik heb niet alles verwerkt. Als ik trek heb eet ik niet gewoon maar snel en veel. Ook al is het gezond. Bij mij heeft dat te maken met gedrag. Mijn verleden moet ik een plek geven, daarvoor ga ik naar de GGZ vanaf deze week. Door dat probleem aan te pakken hoop ik in andere dingen wat makkelijker te worden . Ik begon aan te komen toen ik ging samen wonen, ben heel naar het huis uit gegaan destijds. Moet je nagaan . @Lovely, het weer was inderdaad niet super he. Huis schoonmaken is ook een hele klus, heb je dat weer lekker klaar. Manlief is aan het darten, ik ga even aan de studie, nu wel!! Net mijn schaaltje ananas op. Nu een kop groene thee, straks nog wat yoghurt. Komt helemaal goed. Morgen drukke dag, intervisie op het werk. Dus voor 1.5 uur naar het werk op mijn vrije dag !! Niet leuk. Maar goed, ga daarna meteen boodschappen doen bij de AH. De opvang brengt Esmee naar de peuterspeelzaal, en Maureen gaat op de opvang nog op bed, kom net aan als ze een halfuur slaapt. Vind het sneu dat ze haar wakker moeten houden. Dus heb dan even een paar uur voor mezelf .
@ MamavEsmee: Mijn moeder houd daar normaal wel rekening meer hoor, maar ze weet niet dat ik nog aan het lijnen ben. Ik bespreek dat liever niet te veel met haar. Kan niet zo goed tegen haar commentaar zeg maar En gecondoleerd! Vanavond op de fiets naar mijn zus geweest. Stelt niet veel voor, het is maar 5 minuten Maar normaal pakken we altijd de auto (erg he)... alleen bij heel mooi weer, lopen we. Nu dus met de fiets. Gelukkig werd er overlegd of er iets lekkers op tafel moest, dus konden mooi nee zeggen Meteen nog wat dingetjes voor de bruiloft besproken (zus is ceremoniemeester) en heb wat spulletjes geleend om dinsdag die cupcakejes te kunnen maken. Ben benieuwd! hahaha...