sam zijn temp was rond half 11 gezakt naar 37.2! net wilde ik hem een broodje geven maar hij zat al bijna te slapen in zijn stoel dus hem maar lekker in bed gelegd en het is gelijk stil! hoop dat ie even lekker slaapt. hier de keuken goed schoongemaakt, wat dingen op marktplaats gezet, was opgehangen.
Hier weer uit de slaapdienst gekomen, eenmaal thuis meteen de kinderen gehaald en even bij mijn moeder gekeken. Mijn zusjes helpen in de huishouding, ik heb daar geen tijd voor momenteel. Dus even gekeken of ik iets kon betekenen in regeldingen. Ook met mijn pap gaat het wat minder. Die vertelde een hernia te hebben, al 30 jaar . En waarom heb ik dat nooit geweten??? De pijn zakt naar zijn heup en hij kan moeilijk lopen of staan. Fijn dat je zo op de hoogte bent van de gezondheid van je ouders. Vond het wat schokkend eigenlijk. Maar ja!! Ze zagen er beide slecht uit, veel afgevallen ook. Maak me wel wat zorgen eigenlijk. Verder gaat het lijnen erg goed. De weegschaal daalt in snel tempo. Met mijn schoenen aan woog ik vanmiddag 85.9 kilo. Zonder schoenen zit ik al dik 1 kilo onder het resultaat van maandag. Dus dat gat erg goed. Ik zie het ook al echt aan mezelf, mijn buik wordt veel minder. Nou train ik de buik en kont ook elke keer in de sportschool. Ben wel erg blij met dit dieet, dit helpt mij echt om het vol te houden. Wel veel verleidingen op de loer hoor. Vanmiddag een verjaardag van mijn tante waar we even langs gaan, vond ze leuk. Dus ja.... taart!! Maar ik mag het niet hebben en neem het ook gewoon niet!! Dacht dat ik het moeilijk zou vinden die lekkere dingen, maar het valt toch echt heel erg mee . Heb zopas even een foto gemaakt van nu. Ik zal er een foto naast leggen van januari en plaatsen . Want ja, ik ben vanaf januari tot maart zelf ook wel wat afgevallen, maar niet veel. Al met al vind ik het nog erg positief eigenlijk . Ik ga even snel verder hier thuis. Paastak maar eens opgeruimd , de badkamer en toiletten kunnen nog wel een sopje gebruiken. Als de vrouw van huis is, maken de mannen er een bende van. Echt waar.... hij ruimt wel de nodige dingen op, maar schoonmaken is niet zijn ding. Ach, accepteert het maar. Mijn menu: O: 3 boterhammen, 2x jam, 1x smeerworst, sinaasappelsap. T: magere aardbeien yoghurt met een banaan, 2 koffie. L: 3 boterhammen, 1x 20+ kaas, 1x achterham. T: Peer, yoghurt mer vruchten, groene thee, water. A: 150 gram aarappelen, bloemkool gekookt, kipfilet, lepel jus, manadarijn. T: volkoren cracker met jam en een kiwi. Het brood was zowel thuis als op het werk zeer droog . Moet zeggen: dat vult wel meer dan vers brood trouwens. @Mamavesmee, zo lekker gelopen dus!! @Elsie, ach arm manneke. Gelukkig gaat het wel weer wat beter. @Kaatje, ach, jou manneke is ook ziekjes. Gaat het wat beter? @Melanie, lekker die borrel . Voorbereidingen voor De grote dag zijn ook belangrijker dan huishouden en wasgoed . Het schiet mooi op he?
Hai dames, Hier een drukke gezellige middag gehad, een vriendin welk in het buitenland woont op bezoek gehad met d'r 2 dochtertjes en natuurlijk veel teveel/te ongezond gegeten maar dat ga ik vanavond compenseren met een shake. Vanochtend -100gr, ondanks de bosschebol van gisteren (raar lichaam, eet je gezond kom je aan en eet je ongezond dan val je af). Mooie menutjes heb ik voorbij zien gaan! Beterschap aan jullie kleintjes Elsie en Kaatje. Het was lekkerder weer dan gisteren, dus heerlijk kunnen lopen MvE! Vorderen de voorbereidingen voor de bruiloft Melanie en Wendy? Lovely dank je. Wat zei de arts? Idd zonde van de kilo's Butterfly. Netjes meid ga zo door! Humbly zijn de boodschappen inmiddels binnen? Dames wat is een aanrader, wat je zelf koopt tov het afvallen? Vandaag: B: 2 koppen koffie, pannekoek, 1 stukje baklava L: 2 koppen muntthee, kom tomatensoep, ciabatta zalm/roomkaas T: muffin, baklava, koffie A: wc shake, rauwkostsalade, water T: groene thee
Elsie.. Heeft Sam lekker geslapen? Butterfly.. Misschien willen je ouders je niet ongerust maken. Herken het wel bij mijn schoonouders. Die zijn te overbezorgt. We weten pas sinds vorig jaar dat mijn schoonmoeder een hartkwaal heeft. Heeft ze ons nooit gezegt omdat ze niet wil dat we ons zorgen maken over haar. Fijn dat dit dieet zo goed bevalt. Moedertjuh.. Wat bedoel je met je laatste zin? Je zelf belonen? Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! Maak je baklava zelf? Zo ja, mag ik het recept? **** Vanmiddag een kennis op bezoek met haar 8 jarige dochter. Met de meiden een klein boltaartje versierd en wij lekker aan de klets. Was gezellig, maar wel vermoeiend. Ze waren er goed 13.00 & gingen om 17.00 weer weg. Nu koppijn. Menu iets aangepast. T: cupcake zonder decoratie. Net een schaaltje optimelyoghurt met een peer op. Ga even een tukje doen, heb koppijn.
Haha nee morgen, moest vandaag ineens werken, werd gisteren avond gebeld. Ben helemaal brak vandaag. Voor mijn doen goed gegeten totdat ik een paar keer flauw viel vandaag. Ik probeer nu even zo te eten zonder te snoepen en kijken hoe dat gaat.
@mamavesmee een uurtje toen nog heel even bij mij en toen werd er aan gebeld en was ie wakker en niet meer geslapen. nu ligt ie in bed, maar huilen, weet niet zo goed wat ik met hem moet nu koorts heeft ie niet nu.
Hey meiden, WIE KAN MIJ EEN SCHOP ONDER MIJN KONT GEVEN????? @ MamavEsmee: Nou dat balansdagje is niet goedgekomen Lieve weegschaal heb jij! @ Elsie: hoe gaat het nu met de antibiotica als ie het niet wil, kun je het eventueel ook mengen met drinken ofzo he moet je alleen wel uitkijken dat hij de volledige hoeveelheid binnenkrijgt (dus niet mengen in een te grote hoeveelheid) @ Butterfly: Raar verhaal dat je vader al 30 jaar een hernia heeft en je dat niet weet. Vervelend dat ze er zo slecht uitzagen kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Wat betreft de bruiloft het gaat allemaal veel te snel. En ik ben veel te gestresst. Ik denk dat daarom ook het lijnen niet wil lukken. Ik slaap slecht en heb al weken hoofdpijn. Vandaag op het werk tussen de bedrijven door ook weer een lijstje van 10 dingen gemaakt die deze week nog gedaan moeten worden. Meeste is niet zo veel werk, maar moet wel gedaan worden. @ Moedertjuh: Zie verhaal aan butterfly! Hier vandaag een SLECHTE dag! Er lagen nog een hoop hapjes en taart op het werk van de borrel gisteren Daar kan Melanie dus niet vanaf blijven! Vanavond ook nog frietjes gegeten. Morgen weer beter mijn best doen denk dat ik maar weer moet gaan shaken dan weet ik dat ik daarnaast gewoon NIKS mag! Liefs
MvE, zal het je pben! Nee ik bedoelde boodschappen wat je aanschaft? Butterfly, ik hoorde na het overlijden van paps dat hij al 5jr kanker had terwijl wij het sinds 2jr wisten. Ik denk idd zoals MvE al zei om ons (hun kids) niet ongerust te maken maar snap precies wat je bedoelt. Ik baalde ook enorm! Elsie, gerum je ventje. Beterschap, het is nooit leuk om je kleine te zien lijden. Melanie, stresskip . Bij mij betekent stress=vreten, vind je nog heel beschaafd zijn hoor. Het gaat helemaal goed komen meid, je zult stralen!
Melanie.. Kom op meid! Straks zit je weer boven de 100 kilo! DAT WIL JE NIET!!!!:x Zoiets? Moedertjuh.. Wat ik standaard in huis haal is: geschrapte worteltjes, komkommer, zoute rijstzoutjes voor wat lekkers s'avonds. Verder lekkere smaaktjes thee. En mager beleg als kalkoenfilet, jam, appelstroop. Snoep & chocolade zo min mogelijk ( alleen voor Esmee) koeken etc kan ik goed van af blijven. Elsie.. Lastig! ******* Hoofdpijn is weg.. Net echtscheiden gekeken, wat een drama.
Humbly, take it easy he! MvE, hier ook echtscheiden gekeken en idd pfff. Lekker wat je allemaal koopt! Zoute rijstzoutjes ken ik niet, weinig kcal? Hier net Sainsbury's Parmesan Cheese Biscuits op (per stuk 12kcal). Fijn dat je hoofdpijn over is.
Hier een korte nacht gehad. Maureen wakker om 00.00 uur, toen Esmee wakker om 02.30 uur, toen Maureen weer om 05.15 uur. Toch redelijk fit, zit al met de kids aangekleed beneden. De boterhammen liggen te ontdooien. Esmee gaat straks naar de peuterspeelzaal. Dan ga ik met Maureen even boodschappen doen. Misschien wil ze dan nog even op bed...., dan kan ik nog een verslag schrijven. Ben nog wat vergeten voor dit moduul te schrijven. Hier de weegschaal super lief!!! Woog vanmorgen 84.1 . Echt verbazingwekkend.... dat heb ik zoooo lang niet gewogen. Ben vandaag 1 week bezig met dit menu schema. Een week geleden dat ik begon en zat toen na de pasen echt op 88 kilo. Ik ga een boze Esmee kalmeren, madame wil plakken. Niet nu, en al helemaal niet met mijn lijm. Ze is heel boos dat ze nu niet mag plakken. Maar even in gesprek dat we vanmiddag gaan plakken . Zo eerst onbijten ook.
goeiemorgen! hier redelijk geslapen, sam wel tussen ons in, gisteravond werd ie wakker om 22.15 helemaal overstuur, en hij had duidelijk pijn dus een zetpil gegeven en na een tijdje begon die te werken gelukkig. toen nog de antbiotica en lekker gaan slapen. vannacht was ie even wakker want hij had dorst. nu net was zijn temp 36.2. @butterfly wat goed zeg!
Moedertjuh.. die kaas koekjes klinken goed. Haal je die gewoon bij de supermarkt? Elsie.. Fijn dat de temp gezakt is! Butterfly.. Poeh.. Heftige nacht! **** Goed geslapen hier! Weegschaal niet lief.. Snap er niets van! 72.7 + 400 gram!
Moedertjuh: Voorbereidingen bruiloft staan nu op een laag pitje. Vanaf volgende maand staan er weer afspraken gepland. Grote dingen hebben al zoals locatie, jurk, auto, taart, fotograaf. Nu nog dingen als pak vriendlief, pak Dane, boeket, kaart, bedankjes etc. Melanie: SCHOP!! Schop jij mij even terug dan hi? Hier: Vandaag is het secretaressedag en hebben we op het werk een ontbijtje gehad. Ik heb een croissant met jam, krentenbol met boter en appelsap op. O ja, sinds gister begonnen om te stoppen met de speen bij Dane. We hadden gister samen de spenen in een zakje gedaan voor "de baby's" want hij is nu een grote stoere jongen en heeft geen speen meer nodig (ofzoiets hihi)....Hij ging dus wel later slapen, werd om 0.30 uur wakker en heeft toen 20 min gehuild en is toen weer gaan slapen. Daarna nog 3 keer urment zoekend naar zijn speen. Maar hij heeft het vannacht zonder speen gedaan!!! Zou het na de eerste nacht alleen maar beter gaan???
Zo, even pauze, aan mijn kop groene thee, appel en kommetje yoghurt. Maureen ligt even op bed. Boodschappen gedaan, wat knutselspullen voor Esmee gehaald, bij kruidvat een buggy meegesjouwd. Zo vast was opvouwen en Esmee zo weer halen. @Rianne, heee, das was jou berichtje dus. Ik dacht al: wie is dit? Had ook nog nog niet gereageerd, sorry!! Bij deze: het is gekoppeld aan de sportschool waar ik sport. Ze doet geen consults, dat bedoel je denk ik? Misschien is er een sportschool bij jou in de buurt die ook dit doet? @Wendy, gewoon doorzetten met de speen. Gaat alleen maar beter dan. Hier geen last ervan, Maureen wilde nooit een speen en Esmee gaf hem zelf aan mij toen ze 2 werd hahaha. Lekker ontbijt heb je op. @Elsie, de nachten zijn dan minder he, als je kindje ziek is. Fijn dat de koorts wel zakt. @Mamavesmee, normaal slapen de meiden wel redelijk door, Maureen wordt eens wakker als we nog niet in bed liggen, dus ben dit niet gewend eigenlijk. Geen leuke weegschaal bij jou? Frusterend is dat als je zo je best doet en aankomt. Zo, de appel en yoghurt op. Mijn menu: O: 3 boterhammen met 1x appelstroop, 1x honing, sinaasappelsap. T: magere aardbeienyoghurt, appel, groene thee. L: 3 boterhammen, 1x jam, 2x 20+ smeerkaas. T: boterham met jam en een mandarijn. A: 100 gram zilvervliesrijst, 200 gram diepvries tuinerwten, kipfilet, jachtsaus, kiwi. T: boterham met honing. Die boterhammen komen me de neusgaten uit whahaha. Helemaal met appelstroop of honing, daar hou ik niet zo van. Heb dan liever kaas of jam. Maar ja.... het is effies niet anders.
Goedemorgen meiden, Moedertjuh: de arts zei dat het een opgezette lymfeklier is, als het over 2 weken er nog zit moeten we terug komen. Melanie: kom op meid blijven volhouden hoor! Humbly: wel goed op jezelf passen hoor Butterfly: super hoor! Wat voor dieet doe je? Mve: grr stomme weegschaal, vocht misschien? Elsie: gelukkig is de temp gedaald! Wendy: Wat goed dat hij zonder speen heeft geslapen, vaak is de 1ste nacht het ergste en word het daarna makkelijker. Hier gisteren een drukke dag gehad, van 7:30 tot 18:30 gewerkt. Vandaag lekker vrij heb het huis grotendeels aan de kant alleen nog even de gang en slaapkamers stofzuigen. Verder niet echt plannen oudste heeft voetbaltraining vanmiddag en misschien dat ik vanavond even de stad in ga. Ben zwaar ongesteld, dus sta deze week niet op de weegschaal heb gisteren dus ook wat lekkers gehad heb dat op deze momenten gewoon echt nodig. Mijn menu vandaag: O: 2bb met honing, kop koffie T: 2 glazen thee, sinasappel L: 3 beschuitjes met jam, peer, kop koffie T: 2 glazen thee, eierkoel A: gehaktbal met aardappelen en een bietensalade T: 2 glazen thee, kommetje yoghurt met een appel erdoor
Butterfly.. Jeetje wat een brood vandaag! Misschien eens ander brood proberen? Een keer volkoren/mais/ meergranen, of mag dat niet? Lovely.. Jeetje lange dag had je gisteren. Als ik ongi ben mag ik ook altijd wat lekkers Net menu! Denk ook dat het vocht is. Maar leuk is anders! ********* Drukke dag gehad! Vanmorgen met een client naar de dieetiste toe, altijd interessant! Daarna thuis was huishoudelijke dingetjes gedaan en Esmee van school gehaald. Inmiddels boodschappen in huis, cadeautje gehaald en voorbereidingen voor de taart voor het weekend gedaan. Straks met Esmee naar de Bieb heen! Menu vandaag: O: 2 boterhammen met jam & koffie T: koffie, flesje water en een appel L: 1 krentenbol, 1 boterham met jam & 1 knackebrodje met kaas en thee. T: schaaltje rauwe worteltjes & koffie & flesje water. A: Kom tomatengroenten soep ( zonder ballen) snitzel & wat stukjes stokbrood met kruidenboter.
Even volhouden nog met het brood en beleg. Tis nou eenmaal voor een goed doel. Ik weet niet of die mensen ook op de sportscholen hier zitten. Zijn wel leerlingen die ervoor leren en dit soort iets als erbij doen. En dan na zoveel weken weer weg gaan. Maar echt toppie dat het bij jouw heerlijk zijn vruchten afwerpt. Had ook met mijn nieuwe nr gestuurd en ik dacht als ik erin zet Rianne dan weet je wel dat ik dat ben