@ Kim: Fijn dat je de motivatie weer hebt gevonden om er weer tegenaan te gaan. We moeten ook snel weer een keer afspreken en ik moet binnenkort ook even een kopie van jouw paspoort/ID hebben voor de ondertrouw! @ Lovely: Leuk, megamindy! Hier vanmiddag op de verjaardag van mijn nichtje geweest. Was erg gezellig. We zijn eigenlijk net pas terug. Een stukje taart gehad en wat nootjes, kaas/worst. We zouden vanavond aardappeltjes met witlofsalade eten, maar ik heb er totaal geen zin in. Heb meer zin in een vette hap... Denk dat ik zo eerst nog maar even ga hardlopen, anders komt het er weer niet van.
@Mel: Dat moeten we zeker!! Kan doordeweeks alleen 's avonds, en anders wordt het het weekend, dus roep maar een datum! Zal morgen op het werk meteen even een copie'tje maken!
Goedemorgen Ahh.. Moest Levi en Elin beide wakker maken. Eerst Levi, laten eten,jas aan en toen Elin wakker,schone luier en gelijk in de mei tai. Levi was nog zo moe dat ik hem maar in de buggy heb gezet ( Levi in de buggy, Elin in de mei-tai, rugzak op mijn rug - voel me net een pakezel ) Halverwege gaf Levi al aan nog te willen slapen ( nou dan is hij wel heel moe hoor ) dus op het kdv gevraagd of hij daar nog ff naar bed mocht.Ligt nu dus lekker te slapen. Gistermiddag verjaardag van svader gehad. Slecht gegeten ! Avondeten daar bestond uit chips, gehaktballetjes en frituur snacks lovely,leuk mega mindy ! en nu op naar de Jumbo. Hebben een zak fruit of groente gevuld voor 5 euro.ga het dus beide halen en daar mijn weekmenu op maken
Wat een rust het weekend.. Iederen schaamt zich vast voor het gesnaai en gesnoep! Van het weekend veel te veel genoten.. Weegschaal dan ook niet lief 72.4 Vandaag streng en dan komt het vast weer goed! Menu: O: 2 boterhammen met 1x light jam en 1x koffie T: water/thee en een appel. L: 3 crackers met mager beleg en ene kop thee. T: Fruit A: Bloemkool/ aardappels & een slavink ( eet op het werk) Vanmorgen de weekboodschappen halen en beneden alles soppen.. Moet ook nodig weer ramenlappen. Dus druk vanochtend.. Vanmiddag een late dienst.
Hoi meiden! Het is zeker rustig! Hier een drukke week gehad inplaats van 16 uur heb ik ruim 27uur gewerkt Deze week hoef ik maar 12 uurtjes te werken wel erg lekker! Vanmiddag even naar een collega toe om het teamuitje te organiseren erg leuk allemaal. Vanavond nog een paar uurtjes werken en dan lekker 2 dagen vrij. Vanmorgen al met Nina wezen wandelen en boodschappen gedaan nu even met een kan water obese kijken. Lijnen gaat super alleen weet ik nog niet wat ik kwijt ben heb nog geen tijd gehad om een weegschaal te halen maar het kan niet anders dat hij flink gezakt is @Kaatje Je lieve kindjes waren dus nog erg moe fijn dat Levi nog lekker kon slapen op het kdv... Lukt het een beetje met werk vinden of zijn er weinig vacatures? @MvE Drukke dag en geen lieve weegschaal maar dat zal morgen wel weer een stuk beter zijn. @Melanie super dat het hardlopen zo goed gaat! Jij gaat sporten gewoon nog leuk vinden... @kimmetje Fijn dat je weer mee komt doen gezellig! @Beschuitje Zou wel willen weten hoe het met haar gaat! Kom straks weer even kletsen...
Goedemorgen lieve dames, Ik zit alweer snotterend op mijn werk. Weegschaal was redelijk na een weekend vreten. +600 gram dus sta weer op 62,6. Vandaag weer streng want ik was net zo blij met mijn nieuwe laagste gewicht. O: 2 beschuitjes vruchtenhagel en chocopasta, glas magere melk T: wiener melange, rijstwafel choco L: rauwkostsalade T: appel A: kip tandori T: niets
Goedemorgen meiden! Een superdruk weekend gehad hier. Gisteren de hele dag in Limburg geweest bij mijn schoonfamilie. Was erg gezellig en Myrthe deed het super. Wel lang in de maxicosi voor haar (4,5 uur). Toen we thuis kwamen en ik de riempjes los maakte begon ze gelijk te rekken en strekken. Vandaag druk in huis, heb een berg strijk liggen die echt weg moet. Voor Myrthe een rustig dagje vandaag, daar is ze wel weer aan toe.
Zustertje.. Dat is soms wel een nadeel van werken in de zorg he? De ene week maak je veel uren waarop je de week er op weinig werkt. Teamuitje.. LEUK! Femke.. Succes met de strijk..Fijn dat Myrthe het zo goed deed gisteren.. En vandaag een rustig dagje zal d'r vast goed doen. Kaatje.. Fijn dat Levi op het KDV nog even lekker naar bed mocht. Wendy.. Mooi menu vandaag! ****** Zo.. Hier een nuttige ochtend gehad zeg! Alles in huis is klaar, alleen nog dweilen. De ramen zijn weer BLING BLING.. Boodschappen zijn binnen en het eten voor Esmee en Erwin staat klaar. Nu even zitten hoor! Esmee heeft me goed geholpen vanmorgen..
hoi!! hier was ik gister niet lekker, ben erg verkouden vandaag gaat het alweer beter gelukkig. gister ook een slechte eetdag dus vandaag gewoon weer normaal. menu: O: bakje yoghurt met museli kopje thee glas water. T: 2 kopjes thee 5 pepernoten L: 1 boterham met appelstroop 2crackers 1xappelstroop 1xpate kopje thee flesje water. T: kopje thee flesje water fruit. A: aardappels groente vlees. T: kopje thee ?
Dag meiden. Kom even om het hoekje kijken. Ben uit de slaapdienst gekomen vanmorgen, dus de kinderen opgehaald, stuk gefietst, net lekker gegeten met de meiden. Maureen slaapt, Esmee is het spelen met haar keukentje. Straks gaan we lillifee cakejes bakken samen. Gezellig . Het weekeinde druk, maar leuk gehad. Gisteren lekker naar het bos geweest met z'n viertjes waar we heerlijk gewandeld hebben. S'middags de slaap in. Zaterdag regeldingen gedaan met Esmee. Ook lekker vel buiten geweest. Lekker weekeinde gehad, gewerkt maar ook genoten van mijn gezinnetje. Vandaag weer maandag. Morgen nog een slaapdienst en dan de rest van de week vrij . Heerlijk. @Mamavesmee, herken dat: collega's die zich te goed voelen voor schoonmaken. Dat heb je overal wel in de zorg. Misschien voel ik me ook wel te goed soms . Ik bedoel: als ik met een locatie assistent aan het werk ben die de hele dienst achter de laptop zit te werken, en ik als pb'er de hele dag te poetsen en te wassen ( en kom aan op's en evaluaties hierdoor niet aan toe ) klopt er iets niet. Tuurlijk zal zij haar dingen uit moeten werken, maar ik ook. En ben het met je eens, het hoort er bij. Maar de taken moeten wel reëel verdeeld worden. Als ik wilde schoonmaken had ik wel een baantje bij een schoonmaakbedrijf gezocht . Maar tuurlijk, een was aanzetten en ophangen laat ik ook niet liggen. Is Esmee weer opgeknapt? @Kaatje, lekker weekeinde gehad zo te lezen whahaha. Heerlijk . Ben je nog met lijnen bezig of even iets minder? Hier een prima eet weekeinde gehad. Niet kunnen wegen vanmorgen, morgen even doen. Maar heb een goed gevoel. Menu vandaag: O: 2 boterhammen met leverpastei, karnemelk. T: lange nek koekje van Esmee en koffie. L: 2 kampioentjes, 1x salami, 1x pittige kip salade, kop tomatensoep. T: sinaasappel. A: stamppot rauwe andijvie met saucijsje en spekjes . T: appel en thee.
Dag meiden. Kom even om het hoekje kijken. Ben uit de slaapdienst gekomen vanmorgen, dus de kinderen opgehaald, stuk gefietst, net lekker gegeten met de meiden. Maureen slaapt, Esmee is het spelen met haar keukentje. Straks gaan we lillifee cakejes bakken samen. Gezellig . Het weekeinde druk, maar leuk gehad. Gisteren lekker naar het bos geweest met z'n viertjes waar we heerlijk gewandeld hebben. S'middags de slaap in. Zaterdag regeldingen gedaan met Esmee. Ook lekker vel buiten geweest. Lekker weekeinde gehad, gewerkt maar ook genoten van mijn gezinnetje. Vandaag weer maandag. Morgen nog een slaapdienst en dan de rest van de week vrij . Heerlijk. @Mamavesmee, herken dat: collega's die zich te goed voelen voor schoonmaken. Dat heb je overal wel in de zorg. Misschien voel ik me ook wel te goed soms . Ik bedoel: als ik met een locatie assistent aan het werk ben die de hele dienst achter de laptop zit te werken, en ik als pb'er de hele dag te poetsen en te wassen ( en kom aan op's en evaluaties hierdoor niet aan toe ) klopt er iets niet. Tuurlijk zal zij haar dingen uit moeten werken, maar ik ook. En ben het met je eens, het hoort er bij. Maar de taken moeten wel reëel verdeeld worden. Als ik wilde schoonmaken had ik wel een baantje bij een schoonmaakbedrijf gezocht . Maar tuurlijk, een was aanzetten en ophangen laat ik ook niet liggen. Is Esmee weer opgeknapt? @Kaatje, lekker weekeinde gehad zo te lezen whahaha. Heerlijk . Ben je nog met lijnen bezig of even iets minder? Hier een prima eet weekeinde gehad. Niet kunnen wegen vanmorgen, morgen even doen. Maar heb een goed gevoel. Menu vandaag: O: 2 boterhammen met leverpastei, karnemelk. T: lange nek koekje van Esmee en koffie. L: 2 kampioentjes, 1x salami, 1x pittige kip salade, kop tomatensoep. T: sinaasappel. A: stamppot rauwe andijvie met saucijsje en spekjes . T: appel en thee.
Zo huis is weer aan kant.Alle was weg gevouwen. Straks nog even strijken en moet eigenlijk de badkamer nog even doen maar geen zin in. Wat eten jullie vanavond ? Wij aardappelballetjes en fishcuisine uit de oven + sla Femke, 4.5 uur in de maxi cosi is idd wel een tijd je.Misschien volgende keer tussendoor even 20 min. stoppen ofzo zodat ze even kan rekken ? Butterfly, haha ik probeer te lijnen maar kan de motivatie nog niet echt vast houden. Moet zeggen dat ik het op het moment ook nog niet heel erg vindt hoor. Baal iig niet van mijn lichaam. Moet nog een kilo of 5 ( waarvan er al ruim een kilo aan melk is denk haha ) maar verder is het vooral nog een hangbuik en klein zwembandje aan de zijkanten. Maar daarvoor terug heb ik nu Elin
@MvE: Ook lekker in huis bezig geweest. Werken vanavond? @Elsie: 5 pepernoten is te overzien toch? @Butterfly: Het was lekker weer gister he? Koud maar zo lekker fris om buiten te zijn. @Kaatje: Het was in twee delen van ruim 2 uur. Ze lag lekker te slapen toen we even stopten bij een tankstation, dus heb haar laten liggen, maar thuis werd ze wakker en toen was ze er klaar mee. Gelukkig doen we dit niet elke week, zorg gewoon dat ik haar nu een paar dagen niet of nauwelijks in de maxicosi, want ik vind het eigenlijk te lang voor zon kleintje. Jou menuutje klinkt lekker. Wij eten Duitse biefstuk met krieltjes en sla. @Hier: De strijk is weg! Viel uiteindelijk best mee, uurtje werk. Myrthe heeft lekker gedronken en ligt alweer lekker te slapen. De bv gaat zo goed, ben daar best trots op. Myrthe en ik zijn een goed team, zij groeit goed en ik heb nergens last van, heerlijk toch dat het zo mag gaan?
@Kaatje, zo gaat het hier momenteel ook. Ik ben tevreden nu, en daardoor is de motivatie ook even weg. Als ik in de spiegel kijk erger ik me niet, vind mezelf niet dik. Harrold zegt ook: 'dan is het goed zo toch?' Tsja, toch wil ik er nog wel 10 kilo af hebben. Maar op gewicht blijven nu vind ik ook super. Soms snaai ik wat teveel, dan weer even streng en het is er weer af. Door de weeks let ik wel erg op hoor, wil niet meer boven de 90 uitkomen, nooit meer. Hang nu steeds op 82/83 kilo. Komt wel weer. Heb het ook erg druk, zoveel eet ik niet. Moet er wat meer variatie ingooien, dat ga ik wel proberen. En die 5 kilo van jou ben je zo kwijt joh. @Femke, heerlijk was het gisteren he. Ik geniet van dat koude weer, net licht aangevroren en dan het zonnetje erbij. Voor mij het ideale beeld . Voor mijn astma ook super weer trouwens. De cakejes zijn gelukt. En ze zijn lekker. Heb alleen de suikerlaag iets te dun. Had er teveel water bij gedaan. Net met de meiden fruit gegeten. Maureen kleine stukjes druiven, die wil geen geblenderd fruit meer geloof ik . Maureen van het weekeinde huilerig en koorts, tandjes komen door. De voortandjes zijn er inmiddels al door. Ze is weer een stuk vrolijker gelukkig. Aardappels inmiddels gekookt, nu spekjes aan het uitbakken. ( magere spekjes ) en dan zo de andijvie erdoor stampen. Ook meteen aardappels voor morgen gekookt, scheelt weer een handeling. Moet om 11.00 morgen naar het ziekenhuis, voor de 1e injectie solair. En dan slaapdienst, druk dus. Vandaar vandaag wat rustig aan .
Femke, lekker duits biefstuk Butterfly, zo wil ik idd niet meer boven de 80 komen.Schommel nu steeds rond 77/76
Ben ik wat actiever en is het rustig hier . Eten staat inmiddels al klaar, Harrold is over een uurtje pas thuis. Zo vast de stofzuiger er door halen. Vind Esmee ook wel leuk. Kan dan na het eten mooi aan de studie. Vanavond komt de pensioenplanner bij ons, ik ben weer eens ergens in gestonken. Komt aan de hand van onze financieen nu de balans opmeten voor pensioen tegen de tijd dat we daar aan toe zijn. Ben wel benieuwd hoe we dit geregeld hebben eigenlijk. Nou, ga nu afmelden dus. De rest van de avond geen forum tijd meer ben ik bang. Nou dames, in elk geval een fijne avond . En morgen zal ik er ook wel weinig zijn, ook druk. kom misschien wel effies zwaaien .
Hey meiden, @ Kaatje: Arme Levi. Fijn dat hij op het KDV nog even kon verderslapen. @ MamavEsmee: Lekker genoten van het weekend. Jammer van de boze weegschaal. Jou kennende is dat er zo weer af @ Zustertje: Ik? Sporten leuk vinden? Hmmm Voorlopig nog niet hahahah Fijn dat het lijnen zo goed gaat! @ Wendy: Balen van de 6 ons weer lekker ertegenaan meid. @ Femke: Fijn dat je zon leuk weekend gehad hebt, en dat Myrthe het zo goed gedaan heeft. Fijn dat de borstvoeding zo lekker loopt! @ Elsie: Vervelend dat je gisteren niet fit was. Fijn dat het vandaag weer beter gaat. @ Butterfly: Druk weekend had je. Lekker genoten wel! Heel belangrijk! Ik zit net naar je onderschrift te kijken. Maar Maureen is alweer bijna een jaar! Wat gaat dat snel zeg! Hier vandaag een lekkere werkdag gehad. Drukte viel mee gelukkig voor een maandag. Qua eten, de draad weer opgepakt. Gisterenavond hadden we lekker frietjes gehaald! Slecht, maar we hadden er allebei zon zin in! Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 2 krentenbollen 1 sinaasappel T: niks A: 150 gram aardappelpartjes uit de oven 3 vissticks Witlofsalade met sinaasappel en appel en een mosterddressing Liefs
@femke 5 pepernoten is idd te overzien. de rest van de dag gewoon gezond gegeten hoor! avond eten was lekker. vanavond denk ik nog wat fruit eten. vanmiddag boodschappen gedaan samen met sam, was maar 38 euro kwijt bij de aldi en had ook luiers!
Even snel mijn menu plaatsen! Kom morgen weer meekletsen O: shake T: komkommer, flesje water L: shake T: koffie, flesje water, ontbijtkoek A: nasi T: thee