Vandaag een dipdag, de kinderen zijn zooo vermoeiend. Maureen luistert echt niet vandaag, ze is steeds aan het klieren en ze beet me. Ik heb dus even terug gebeten. En ze heeft al heel wat flinke tikken op de vingers gehad maar ze lacht gewoon . Dodelijk vermoeiend..... Vandaag halen ze het bloed onder mijn nagels vandaan zeg, jeetje!! Gelukkig komt manlief zo thuis, kan die mooi de kinderen overnemen. Ik ga na het eten lekker een paar uur sporten. Wat zou ik nu zin in wat lekkers hebben . Heb me ingehouden, maar ben niet te genieten vandaag!! Poehhhhh
@butterfly vermoeiend zeg! ik ben ook bekaf door het slechte slapen s'nachts, hoop echt een betere nacht aankomende nacht.
@ Butterfly: jeetje wat een mooi resultaat. Super zeg... Balen dat de kinderen zo vervelend zijn. Goed dat je niks lekkers hebt genomen. @ Elsie: Fijn dat de temperatuur in ieder geval gezakt is. Hoe is het nu? Sorry meiden, heb weer even vlug bijgelezen. Op het werk niet zo druk, dus heb mooi wat achterstallige dingen weg kunnen werken. Ik heb zoveel extra dingen naast het "gewone" werk... het groeit me af er toe echt boven het hoofd. Gelukkig nu wat in kunnen halen, maar nog lang niet bij! Qua menu ging het redelijk. Ik heb besloten geen ontbijtkoek meer mee te nemen voor 's middags. Het komt er elke keer op neer dat ik die al bij de lunch opeet en dan 's middags alsnog aan de koekjes ga... dat werkt dus niet. Mijn menu vandaag: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 2 krentenbollen 1 kiwi 1 plakjes ontbijtkoek minder suiker T: 1 mini spritsen A: 300 gram nasi goreng Vanavond komt het nichtje van roland onze logee brengen. We moeten 4 dagen babysitten op hammie hamster hahaha
Ff een zwaai dames, ben futloos/moe! Vandaag een rare eetdag. MvE, heb die koekjes gekregen. Geen idee waar ze vandaan komen. Vandaag: O: kop koffie met melk T: niks L: broodje bij de subway T: kop koffie, groene thee 2 chocomuffins AH A: 250ml crystal clear, salade, blokjes kaas/worst T: pot groene thee
Hey, Gisteravond om 23.30 begon Elin te huilen,hebben haar eens laten huilen. 10 min. later was ze stil. Helaas kwam ze vannacht alsnog twee keer. Elin is vandaag alweer 9 maanden ! Nog even en we zijn alweer verjaardagen aan het voorbereiden. Weegschaal was niet lief. 800gr erbij.Maar was al drie dagen niet naar de wc geweest.denk dat het daar door komt.vandaag helaas slechte dag. Taart op het werk, en moest overwerken, daarna snel naar huis maar Ferry had geen aardappelen etc klaar gezet dus werd een patatje. Morgen maar weer een nieuwe kans Butterfly, idd raar dat je pas na dertig jaar te horen krijgt dat je vader een hernia heeft. Ben benieuwd naar je foto. Oei brakke nacht dus. Went vanzelf haha
Kaatje.. Balen van de weegschaal! Jammer dat Ferry niet het eten klaar had staan! Moedertjuh.. Net menu toch?! Alleen geen ontbijt, FOEI! Melanie.. Mooi menu.. Haha.. Hammie de hamster! **** Poeh.. De weegschaal was NIET lief.. was ook niet te verwachten. Had echt een snaaibui. + 600 gram. *** Straks begravenis. Geen idee hoe de dag gaat lopen. O: 2 boterhammen 1x hagelslag en 1x jam & koffie.
Mogge. Pff kon er weer drie keer uit voor Elin. Krijgt ook weer tandjes en is verkouden. Wil dus lekker veel eten. Ze heeft inmiddels ook ondervonden dat ze met die tanden in mijn tepel kan bijten. Niet fijn Weegschaal stond op 75. Niet lief dus.Maar ja had niet anders verwacht na die slechte dag van gister. Vandaag maar extra opletten dus.
MvE: Sterkte voor straks! Kaatje: AUW!!! Hier: Weegschaal is niet zo lief. Maar nu moet ik ook eerlijk zeggen dat ik niet heel streng bezig ben. Ben een beetje verkouden en lamlendig en heb ik er geen kracht voor. Al doe ik gewoon netjes hoor. O ja, Dane heeft vannacht weer zonder speen geslapen. Het duurde wel weer wat langer voordat hij sliep maar hij heeft verder goed geslapen. Trotse mama! Menu: O: 2 plakjes ontbijtkoek met boter, klein glaasje vifit T: wiener melange, 1 liga L: ? T: ? ik denk iets van fruit en liga ofzo A: zelfgemaakte sushi, glas rosé
hoi meiden, sam drinkt te weinig naar mijn idee, eerst hoefde ik nooit te zeggen van ga eens drinken en nu wel en dan nog wil ie vaak gewoon niet ook is ie aan de diaree door de medicijnen dus het is wel belangrijk dat ie goed drinkt, heb nu maar peutergroeimelk gekocht, want hij was ook al wat afgevallen, dit dronk ie wel op gelukkig. ook ORS in huis gehaald. afgelopen nacht was ie een uur wakker, gillen krijsen want hij wilde bij ons in bed maar niet toegegeven wat heel moeilijk was en uiteindelijk is ie in zijn campingbed in slaap gevallen. ben best moe dus, nu ff rust want hij slaapt hopen dat ie straks weer wat beter te genieten is. menu: O: kopje thee glas water WC reep. T: kopje koffie glas water appel. L: kopje thee WC shake. T: kopje thee glas water fruit. A: ? T: kopje thee bakje optimel vla/yoghurt.
Hier aardig aan mijn menu gehouden. Alleen een beetje slagroom op Bus is gelukkig bijna leeg. Mijn menu voor vandaag Ontbijt : 2 bruin brood, vruchtenhagel,melk Tussendoor: Koffie, thee, eierkoek Lunch : 2 bruin brood, boterhammenworst, melk Tussendoor : water, krentenbol, bumba cakeje met slagroom en vruchtenhageltjes, kopje koffie met slagroom Avondeten : Lasagna Savonds : koffie, slimpie limonade, water MVE, succes morgen
Ik kom mijn menu ook weer even droppen... O: 200 gram optimel vanille yoghurt 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; dun filet americain met uitjes 1 kiwi T: 3 koekjes (why???) A: 150 gram gekookte spaghetti 250 gram saus (rode pastasaus, rundergehakt, 3 kleuren paprika, prei, ui en champignons)
Dag meiden. Hier wederom een goede lijndag gehad, goed aan mijn menu gehouden. Alleen hadden we een personeelsuitje, koken in een echte kookstudio, italiaans koken. Erg leuk, en ook wel lekker mee gegeten. Avond eten dus niet zoals de planning was, maar kon toch ook moeilijk niets eten. Veel olijven en salades gegeten met geitenkaas. Was een drukke dag, eerst naar school geweest, vanuit school personeelsuitje, was 21.00 uur weer bijna thuis toen ik besloot nog even bij mijn moeder te kijken. Nog steeds voet in het gips. Wist dat ze haar haar wilde verfen maar het zelf niet kan, dus heb haar even blij gemaakt met mijn hulp. Meteen de was voor haar gedaan. Ja, kon zien dat ze het waardeerde. Ze zei zelfs: 'elke keer als je hier bent ben je dunner!' nou, dat vond ik toch wel reuze lief! Om 23.00 uur dus eindelijk thuis. Even een was in de droger gedaan, wasmachine aangezet, hele dag niet thuis geweest dus dat soort klussen bleven er weer bij . Nu zo maar even douchen en op bed, het is alweer laaaaat. Nu wel lekker weekeinde.
Goedemorgen. Elin kwam vannacht gelukkig maar 1 keer. had ik ook wel nodig na de afgelopen nachten. Werd om 04.00 nog wakker van Ferry zijn wekker maar heb hem er gelukkig niet uit horen gaat. Hij is nu onderweg naar Parijs. Weegschaal was niet lief ! halve kilo er bij Darmen zijn ook nog niet helemaal optimaal dus hoop maar dat dat ook mee speelt. Vandaag overdag maar even goed opletten want vanavond staat er een bezoekje mc donalds gepland Butterfly, lief dat je je moeders haar nog even deed en zo'n compliment doet je altijd goed he. Klinkt wel lekker zo'n kookuitje ! Bedankt iedereen die op Elin heeft gestemd bij de baby van de maand ! ze staat al op 105 stemmen
@ Butterfly: Fijn dat het lijnen zo goed gaat! En fijn dat je je moeder hebt kunnen helpen. Die complimentjes zijn altijd leuk he @ Kaatje: Fijn dat je een wat betere nacht hebt gehad. Balen van de weegschaal zeg!
Butterfly.. Oh, dat uitje klinkt leuk! Lief dat je nog even bij je ouders langs bent gegaan om te helpen! Kaatje.. Frustrerend he?! Een niet lieve weegschaal! Melanie, net menU! **** Vandaag weer goed begonnen. O: 1 boterham met jam en 1 gekookt eitje en koffie T: blikje cola light en een appel. L: 2 boterhammen met kalkoenfilet en mosterd, een schaaltje kwark en kop thee T: Fruit en thee/koffie A: rauwkost, ovenfriet en hamburgertje
Oeps, heb koekjes gebakken dus dan weet je het wel hihi.... Ik zal vandaag dus maar geen menu droppen aangezien er ook nog eens patatje op het menu staan. Fijne dag dames!
Hier gaan op 1 of andere manier de weekenden beter dan door de week. Vanmiddag wel een calorierijke lunch gehad, maar nog geen snaaibehoefte vandaag. Mijn menu: O: 1 krentenbol 1 beker optimel drink T: niks L: 2 zachte meergranenbollen met; 30 gram yorkham 30 gram 20+ kaas 2 gebakken eieren 1 beker optimel drink T: 250 gram aardbeien A: 150 gram gebakken aardappeltjes uit de oven 1 groentenschijf 1 schaaltje sla met rode paprika, komkommer, cherrytomaatjes en een beetje dressing 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry
Wendy.. Oh, zelf gebakken koekjes kan ik ook niet afblijven. Heerlijk! Melanie.. Lekker menu vandaag! **** Me goed aan mijn menu gehouden. Net nog een schaaltje kwark op. Voor vanavond toastjes en slankie smeerkaas gehaald.