Hoi Meiden, Kaatje: balen van de weegschaal, was de mac lekker? Mve: mooi menu Melanie: jummie lekker menu hoor! Ik begin morgen weer heb vandaag niet veel bijzonders gehad maar ook niet extreem op het eten gelet. Morgenochten wil ik gaan hardlopen aangezien ik toch even onder de zonnebank wil , en heb ik de kids beloofd te gaan zwemmen. Wordt een actief dagje dus .
Goedemorgen. Elin heeft de hele nacht door geslapen ! Heerlijk. Ferry kwam 05.30 op, niet geslapen, dus 26 uur op. Net maar met de kids naar beneden gegaan zodat hij nog even kan slapen. Mc donalds is gister niet door gegaan omdat Levi niet te genieten was na zijn slaapje.Heb uiteindelijk een turkse pizza besteld.Vult ook beter als een burger, en hoop dat het ook minder calorieën is Lovely, leuk zwemmen ! veel plezier
@ Lovely: Veel plezier vandaag! @ Kaatje: Qua calorieen weet ik niet of het veel zal uitmaken. Ligt eraan wat je op die turkse pizza gedaan hebt?! Hier weer een beetje beter in mijn vel. Heb het gevoel dat ik weer iets afgevallen ben. Heb niet gewogen dus weet het niet. Ik ga vrijdag wegen heb ik besloten. Moet deze week ongesteld worden, en normaal (als ik me dan goed aan mijn menu houd) val ik dan goed af. Hopelijk valt de weegschaal vrijdag dus mee. Ook omdat we dan 5 dagen weg gaan met de familie en er van lijnen dus niet zo veel zal komen. Daarna heb ik nog 9 dagen om op gewicht te komen voor mijn jurk. Zal krap worden denk ik, maar anders maar weer even shaken... Vanavond met 2 vriendinnen uit eten. Verder vandaag geprobeert een mager menu in te plannen, en probeer het vanavond ook niet te gortig te maken. Mijn menu: O: 2 beschuiten met; 4 aardbeien 1 beker optimel drink T: niks L: 1 bruine pistolet met; 20 gram filet americain met uitjes 1 beker optimel drink T: 150 gram aardbeien A: ??? Met het nu ingeplande menu zit ik op 490 kcal. Heb dus nog ruim over voor vanavond.
Dag dames. Even een update. Druk weekeinde. Gisteren in een opwelling allemaal klussen begonnen. Harrold zou even een nieuwe trapleuning ophangen. Maar de muur zat zo los na het ontzien van de oude leuningen dat de muur gewoon los brokkelde. Onder zat gelukkig nog beton hoor, het was een gestuukte laag denk ik. De muurkant dus ontzien van behang, losse stuk heft Harrold eruit geslagen. Toen we toch bezig waren hebben we het oude vloerbedekking op de trap ook meteen maar los getrokken. Het hardplastic van de keukenkasten begon los te laten. Harrold kon de deurtjes ook verfen, was goed hout daarvoor. Dus besloten we al het plastic los te trekken. Een grtote ravage was het in huis . Komende week worden de deurtjes rood!!! Zo gaaf vind ik dat. Lijnen gaat goed. Het weekeinde altijd minder leuk omdat ik in de avond niets lekkers mag. Zit je lekker voor en film met een boterham met jam en en kiwi. Harrold aan de borrelnootjes en een biertje. Ik had ook wel een wijntje gelust, maar ja. Ik wil de komende 8.5 week nog aan het menu houden. DAarna kan ik zo nu en dan best wat nemen. Vanmorgen feestje gehad, mijn nichtje is 7 jaar geworden. Harrold even met Esmee weg, ik ga aan de studie tot Maureen wakker wordt. Doei dames!!!! Fijne zondag,
Lovely.. LEuke dag vandaag voor jullie! Butterfly.. Succes met klussen! Soms krijg je ineens een ingeving. Kun je dan niet genieten van de boterham en fruit? Melanie.. Mooi menu! Veel plezier vanavond. Gelukkig zit je weer wat beter in je vel!! **** Gisteren streng geweest, vanmorgen -900 gram! Kijk daar werd ik vrolijk van. Vandaag verjaardag, zoontje van mijn vriendin wordt 2.Gisteren samen een taart gemaakt voor hem! Leuk. Menu: O: 1 kleine afbakbroodje met smeerkaas 20+ & 1 gekookt en en koffie T: flesje 7-up light en een appeltje L: 125 gram gebakken kriel, rauwkostsalade, opscheplepel doperwten/wortel en een 1/2 kipsnitzel. T: koffie, glaasje water & klein stukje zelfgemaakte taart A: 1 afbakbroodje 2 boterhammen met mager beleg & thee. Vanavond na het eten hardlopen.
Zo net even een uurtje liggen tukken met zijn allen haha. Hoorde Elin wakker worden dus ben er met haar uit gegaan. Ferry en Levi liggen nog turkse pizza ik had kip,groente,kaas en knoflooksaus Melanie, fijn dat je weer wat beter in je vel zit Butterfly, goed bezig in huis en qua lijnen MVE, zo dat is een lieve weegschaal !
Kaatje.. Ook best streng gisteren hoor! Oh.. lekker is dat! Zo'n uurtje extra slapen. Zojuist lekker hardgelopen 8.15 km!
Woog vanmorgen het zelfde als gisteren! Ivm vocht denk ik Vanavond slaapdienst, dus kan morgenvroeg niet wegen. Maar verwacht dat het wel goed zit. Menu: O: 2 boterhammen met 1x smeerkaas 20+ & jam en koffie T: fruit en flesje water L: 2 krentenbollen en 1 cracker & thee T: fruit en flesje water A: ? Denk aardappels/groente/vlees. **** Vandaag druk.. Veel regeldingen, vanavond de slaap in dus hier in huis alles aan kant maken.
Vanochtend een kilo zwaarder dan gister terwijl ik niet echt slecht heb gegeten maar wel zout, zal dat wel zijn.... Vandaag echt weer even streng doen. Maar ik heb toch niet zo´n trek want ik ben verkouden en heb keelpijn. Alsof ik scheermesjes in mijn keel heb. Verder ben ik erg zenuwachtig want ik heb vanmiddag mijn eerste uitstrijkje en ik laat wat plekjes wegsnijden..... Menu: O: cruesli met magere melk, thee met honing T: wiener melange, thee met honing L: salade of kom soep T: appel, 1 liga milkbreak A: krieltjes, vissticks, griekse salade, lepel mayo T: bakje activia, thee met honing
Goedemorgen dames *zwaai*, Hier druk weekend gehad, ook niet echt op het eten gelet. Vandaag: O: 2x ddmb met kipfilet, 2x ddmb met oud kaas, groene thee T: peer, groene thee L: 1x mb met gestampte muisjes, bakje magere kwark, koffie T: appel, groene thee A: opkikker, salade, wc shake, groene thee T: groene thee
Ook hier druk met regeldingen, huis aan kant maken, net als mamavesmee de slaapdienst in. Als Esmee naar de peuterspeelzaal is en Maureen slaapt wil ik nog even een verslag afschrijven. Dus druk druk druk vandaag. De weegschaal lief, vanmorgen 83.9 . Gaat dus goed. Wat ik precies kwijt ben weet ik niet, morgenavond weer wegen en meten in de sportschool. Reuze benieuwd. Mijn menu vandaag: O: 3 boterhammen, 1x appelstroop, 1x jam, sinaasappelsap. T: kiwi, cracker met jam, groene thee. L: 3 boterhammen, 1x runderrookvlees, 2x rosbief. T: banaan, yoghurt met vruchten, thee. A: 100 gram penne, runderbiefstukje, 200 gram brocolli, 75 ml lente-ui knoflooksaus, 150 gram appelmoes. T: cup a sou kip. boterham kaal, kiwi.
hoi meiden! hier druk weekend gehad, gister lekker uitgewaaid op het strand. sam is de hele morgen al aan het piepen en huilen en wel spelen hoor maar denk dat ie moe is dus die gaat zo lekker slapen! mijn menu: O: WC shake en kopje thee. T: kopje koffie glas water. L: WC reep en kopje thee. T: kopje thee glas water 1x fruit. A: taco's T: kopje thee bakje optimel vla/yoghurt.
Maureen is ook al twee weken niet te genieten hoor. Lekker pittig aanwezig, weet wat ze wel en niet wil, kan hard gillen als ze boos is. Zal in de lucht hangen denk ik. Hier het eten inmiddels op en bijna klaar. Lekker op schema vandaag . Zo vast fruit en drinken voor de peuterspeelzaal klaar maken. Wel vermoeiend dat geregel allemaal voor ik moet werken. Soms werk ik liever een late dienst. Bij een slaapdienst weet ik dat pas de volgende dag thuis kom. Ik bn zo'n regelmiep dat de was dan opgeruimd moet zijn, ik leg nachtkleren klaar in de badkamer, ook schone kleren voor de dag erna leg ik allemaal al klaar, ik kook voor mijn man en kinderen... lijk soms wel gek. Maar het voelt prettiger weg te gaan dan wanneer er niets klaar ligt. Wahaha dat is de aard van het beestje zeg ik dan maar. @Elsie, heerlijk naar de zee geweest!!! Was het wel wat droog? @Mamavesmee, even op je vraag terug te komen, ik geniet wel van een boterham en fruit hoor, maar op zaterdagavond bij een film vind ik het veeeel gezelliger om lekker hapjes te maken, toastje, blokje kaas, wijntje....!! Het is meer 'gezelligheid' voor mij. Over 8 weken mag het weer... met mate!!! Nu moet ik genieten van een boterham .
@butterfly het was heerlijk weer gister, alleen een harde wind aan de zee, maar was erg lekker! sam ligt al op bed, hij wilde geen broodje eten en alleen maar huilen en piepen en het was bijna meteen stil, dus erg moe! rust voor mij dus even vanmiddag boodschappen doen met sam samen. wilde de was lekker buiten hangen vandaag maar helaas alleen maar regen!
Menu gaat tot nu toe goed. Heb ook niet hele trek maar dat komt denk ik omdat mijn koutje behoorlijk aan het doorzetten is. Dikke ogen, snot blijft lopen hi, en zere keel. Verder heb ik vandaag mijn eerste uitstrijkje erop zitten. Wie van jullie heeft dit al eens gehad? En bloedde jullie hierna ook zo? Ik ga maar alvast rustig aan het eten beginnen.....
Hoi meiden, Mve: werkse vanavond! Wendy: mooi menu, hoe is het vanmiddag gegaan? Moedertjuh: gaat het goed met lijnen? Elsie: Mooi menu, heerlijk uitwaaien op het strand, geen regen gehad? Butterfly: jij ook werkse vanavond! Hier vandaag de hele dag gewerkt, was druk! Nu thuis, heb het eten opstaan na het eten direct de kids in bed en ik onder de zonnebank was er gisteren niet aan toe gekomen. Mijn menu: O: brinta, kop koffie T: 2 glazen thee, appel L: 3bb met smeerkaas T: 2 glazen thee, ontbijtkoek A; 125gram aardappelen, 75gram kip, rauwkostsalade T: thee en een bakje yoghurt
Hey meiden, @ Wendy: Alles goed gegaan bij de huisarts? Viel het mee? Hier geen ervaring! Beterschap met je verkoudheid! @ Butterfly: Fijn dat het zo lekker gaat met lijnen! Hier gisteren heerlijk met 2 vriendinnen uit eten geweest. En ook nog het goede nieuws gekregen dat 1 vriendinnetje zwanger is (waren ze al een hele tijd mee bezig, miskraam gehad toen lukte het steeds niet en nu dus zwanger) Ben zo blij voor dr Vandaag een goede dag tot nu toe. Eindelijk weer eens van de koekjes af kunnen blijven op het werk. En dat terwijl ik ongesteld ben. Hoe is het mogelijk?! Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt met; 25 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 30 gram 20+ kaas 20 gram yorkham 1 appel T: niks A: 2 bruine pistolets met; 20 gram filet americain met uitjes 30 gram tonijnsalade Liefs
Hey. Zo eerste dag van de wandelvierdaagse zit er op ! Lekker tempo en met 55 min. waren we weer terug. Helaas al wel de hele dag hoofdpijn, denk dat ik wel weet waar het door komt. Sinds gister verlies ik af en toe wat bloed. Doorbraakbloedingen van de pil ofzo ? Even aankijken maar. Nog een leuk iets Ben op fb fan van het tijdschrift Kinderen. Daar was een vraag over wie er was bevallen met een geboorteplan,dus op gereageerd, en nu willen ze me telefonisch interviewen voor in het tijdschrift Weegschaal was vanochtend 75.1 geloof ik.Ben benieuwd wat hij eind van de week doet na het wandelen Wendy, viel het mee vandaag ? Butterfly, super zeg die weegschaal van jou
Bedankt voor het meeleven hihi. Op zich was het uitstrijkje best zo gedaan, maar prettig is anders. Alleen had ik wel 2 maandverbandjes vol bloed. Dat is nu gelukkig wel weer opgehouden, alleen nog wat bruin. Verder heeft ze 2 van de 3 plekjes gelijk weggebrand (liet het nog aan vriendlief zien maar die was het na 15 jaar niet eens opgevallen haha). Dat stelt echt niets voor trouwens. Prik, brander erop, ff stinken en klaar is kees haha. Geen pleister of hechting want door het branden zit er gelijk een korstje op. Voor 1 raar bultje op mijn arm moet ik 9 mei terugkomen want die moet ze wel echt wegsnijden en daarna stuurt ze het dingetje op bah bah...