Ik kom morgen ook weer kletsen.. erg druk in huis geweest vandaag! Menu: O: creaker filet american, melk T: appel L: 2 boterhammen met 30 + kaas T: niets A: Stampot wortel en ui met magere worst T: niets Heb het koud en best wel trek maar neem vandaag niets.. Kijken of de weegschaal eindelijk eens lief is morgen Oh ja.. Jasmijn heeft weer doorgeslapen vannacht.. 23:30-7:00 en om 7:30 pas voeding
*zwaai* Levi heeft vanochtend trouwens niet geslapen.Dacht ik al.Hij moet net als mij even rustig wakker worden. Dus na een tijdje daar alleen liggen en wakker worden ging hij lekker spelen
Gisteren een drukke dienst gehad, lekker veel kunnen doen! Toch ook wel lekker om na je dienst naar huis te kunnen! Zag mooie menuutjes voorbij komen, kan niet anders dan dat de weegschalen lief zijn! *** Die van mij was lief. In 1 dag 800 gram er af! Vanmorgen komt er een vriendinnetje van Esmee spelen, ze komt haar om 9.00 al brengen.. Moet dus haasten, want de honden moeten ook nog uit en het is rotweer buiten. Menu: O: 2 broodjes met 1x kaas en koffie T:Fruit L: crackers met mager vleeswaren en thee T:Fruit A: 3 pannekoeken met 1x spek en 1x stroop en 1x appel.
Elsie gefeliciteerd! Hier vroeg wakker al voor de kids aan kon ik even rustig douchen enz. Zie wel wat de dag ons brengt vandaag, geen plannen behalve aan een opdracht werken. Mijn menu: O: shake T: koffie, water, komkommer L: 2 bb met appelstroop T A: 2 volkoren pannenkoeken T:kop thee
Mogge Hoop dat Elin snel in een ander ritme zit. Was vannacht weer 19.30-01.30-04.30. Schrok daarna om 08.10 wakker van Levi die riep dat hij moest plassen MVE, netjes zeg 800gr eraf ! Zo 9 uur, dat is op tijd voor een speelochtend Elsie, gefeliciteerd met je verjaardag ! Hoor Elin nu langzaam aan wakker worden. Is vandaag alweer 3 maanden !
Elsie: Gefeliciteerd meid! Kaatje: 3 maanden alweer, ook gefeliciteerd! Hier: Weer op het werk blehhh. Maar de weegschaal was lief en dat had ik niet verwacht -400 gram dus sta op 62.2. Menu voor vandaag: O: 2 plakjes ontbijkoek met boter, glas magere melk T: wiener melange, rijstwafel choco L: ? ik ga met een collega buiten de deur lunchen T: banaan A: pizza T: niets
Goedemorgen meiden! Hier gaat het goed! Gisteren kreeg ik van 2 mensen te horen dat ik afgevallen was En mijn man zei je krijgt een dunne nek haha. Ik zit er weer helemaal in echt fijn! Zaterdag gaan we wel uit eten maar goed dat moet kunnen vind ik (heb er erg veel zin in! Gaan met de 2 zusjes van mijn man en hun man en vriend) Mijn zusje en haar vriend komen hier op Nina passen en daar ga ik lekker voor koken! @Elsie Gefeliciteerd met je verjaardag! Hoe oud ben je geworden? @Kaatje Heeft Elin geen regeldagen? Ik heb ook niet echt op mijn eten gelet tijdens de bv ik had veel te veel trek! Wil je lang gaan voeden of heb je geen idee? @Femke Fijn dat de bv zo goed gaat had ik ook wel gewild maar bij mij was het alleen maar ellende Het is echt niet erg hoor dat jullie meisje op 1 dag zoveel in de maxi gezeten heeft als dat elke dag zou zijn is het een ander verhaal. @Butterfly Haha jij veel online zijn wij er allemaal niet... Lekker een weekje vrij geniet er maar van heb je wel verdiend... Hoe vind Harrold het op zijn nieuwe werk? En Maureen gewoon al weer bijna een jaar oud @MvE Zo dat is lekker vroeg leuk dat Esmee een kindje krijgt te spelen... Heeft ze het al over dat ze naar school mag? Heb je nog mooie taarten gebakken? @Wendy Lieve weegschaal SUPER... Werkse vandaag... @lovely Jij bent ook een druk baasje Alles goed op je werk en op school? @Melanie haha jij en sporten worden dus geen vrienden Hier een relax dagje thuis (wel behoorlijk wat huishouden doen tussendoor maar dat is niet erg) Mijn auto staat bij de garage want mijn uitlaat was kapot haha gelukkig heb ik hem vanavond weer terug. Straks nog naar de boer lopen als het droog is om aardappels is een behoorlijk stuk lopen maar dat is alleen maar goed voor de lijn en voor Nina lekker buiten. Nina was gisteren alweer 5 maanden oud het gaat zo snel!
Zustertje, super dat het afvallen zo goed gaat ! En tuurlijk moet je ook eens uit eten kunnen. Zouden zomaar regeldagen kunnen zijn.Normaal kwam ze 1x rond 04.00 of sliep door. Ik wilde het sowieso een half jaar doen,maar gaat nu zo lekker dat ik misschien nog wel wat langer door ga. Ook even kijken hoe het gaat straks met werk,kolven etc
Goedemorgen meiden, @ Elsie: Gefeliciteerd met je verjaardag! @ MamavEsmee: Super van de lieve weegschaal. Ik had niet anders van je verwacht @ Wendy: Fijn dat de weegschaal lief was! Werkze! @ Zustertje: Fijn dat het afvallen zo goed gaat, en je zon leuke complimenten krijgt! Hier vannacht heerlijk geslapen. Was om 10:00 uur pas wakker. Kan met dat regenweer altijd lekker slapen! Vandaag een poetsdagje op de planning. Zaterdag komt een nichtje van Roland logeren dus wil alles goed gepoetst hebben. Verder wat boodschappen doen en met de was bezig. Huisvrouwtje spelen dus! Menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: niks L: ? T: 1 appel 1 sinaasappel A: 1 portie pastagratin met spinazie, champignons en salami Oh ja vandaag weer weegdag. 7 ons eraf deze week. Valt een beetje tegen na die 3 kg van vorige week. Maarja het is niet elke week feest. En het is ook mijn eigen schuld. Had ik van het weekend maar beter mijn best moeten doen. Liefs
@Butterfly: Minder stof in de lucht met dat koude weer, dat helpt. Succes vandaag in het zh. @MvE: Het is idd geen lekker weer om te wandelen, het regent hier al de hele dag. @Elsie: Gefeliciteerd! @Kaatje: Gaat Elin een sprongetje maken / regelen? Zon ritme is niet lekker idd. @Wendy: Werk ze. @Zustertje: Jij had steeds borstontsteking en spruw he? Ik vond het knap dat je het nog zo lang volgehouden hebt, ik had het eerder opgegeven. @Melanie: 7 ons is prima toch. Tussen de 0,5 en 1 kg per week is netjes. Je moet ook een keer kunnen snoepen, anders hou je het ook niet vol. @Hier: Myrthe kwam al om 5.00 en toen om 8.00 weer. Pff, was het niet meer gewend, meestal komt ze pas om 6.30 of later. Ze is de hele ochtend wakker geweest, maar ligt nu lekker te slapen. Vanmiddag even naar mijn werk, mijn telefoon en laptop zijn allebei gecrasht en ik moet volgende week weer beginnen, dus dan wil ik het wel weer in orde hebben. Ik ga meteen even naar mijn nieuwe werkplek kijken. Er wordt het komende jaar verbouwd, dus wij zitten in een tijdelijk gebouw, is wel zo fijn dat ik maandagochtend weet waar ik moet zijn en hoe ik het gebouw in kom.
O jee, ik moet even biechten.... Ben nu zo misselijk. Ik heb met mijn collega buiten de deur gelunched en ik ben begonnen met een cola light een aardig aan de maat broodje met roomkaas en avocado en omdat we nog niet weg wilde hebben we daarna nog een muntthee en witte chocola/passievruchttaart op.....en dat was echt een grote punt met heeeel veel witte chocola. Pppffff ik zou willen dat ik nu even een dutje kon doen hihi.
@ Wendy: ohhh... die taart klinkt wel echt OVERHEERLIJK! mmm!!! Hier boven alles klaar, de was weggewerkt en boodschappen gedaan. Nu even zitten met een kop thee. Lunch is geworden: 3 meergranenboterhammen. 2 met 25 gram 20+ kaas en 10 gram ham (tussen tosti-ijzer) 1 met dun kip-kerriesalade en 1 beker optimel drink
Pfffffff.. Wat een ochtend.. Hier voorlopig geen speelochtendjes meer. Trek je alles uit de kast om een leuke ochtend te hebben. Koekjes en cakejes gebakken. Het hele huis op de kop en corrigeer je het kind 1x omdat ze iets deed wat niet mocht. Zegt ze, ik vind het hier stom. Ik wil naar huis.. Komt mijn vriendinnetje haar ophalen. Zegt ze doodleuk. Dat zegt ze altijd. Ik zou me doodschamen als mijn kind zo deed. :x Kan er nog boos om worden als ik er aan denk. Esmee is ook niet al te gezellig, het is nu even droog dus we gaan naar buiten heen, even wat energie eruit gooien. En kijke of ik wat energie kan krijgen. Al wel een taart gebakken, gevuld & afgesmeerd.. Vanavond bekleden en decoreren. *** Melanie.. Haha.. Huisvrouwtje spelen, voelt soms best lekker he?! Elsie.. Hieperdepiep meid! Geniet van de taart! Wendy.. Oh.. die taart!! Femke.. Hoe was het om weer op het werk te zijn?
De taart was ook echt overheerlijk! Een hele lekkere combi....maar dat was net teveel van het goede wahaha.
Mag ik ook meedoen? Ik lees al heel lang mee en heb veel aan jullie tips. Ik kan niet zoveel heel veel meeschrijven, werk fulltime en zorg alleen voor mijn kindjes maar heb zo wel een stok achter de deur...dit weekend ben ik jarig dus begin maandag!
Vanochtend ff een broek voor Levi bij de Hema gehaald. hadden 15% korting.Ook gelijk even twee rompers met lange mouwen in 62/68 ( al zwemt ze daar nog in ) Bij de Zeeman voor Levi nog een trui ( had hij niet meer in zijn kast ) en voor Elin een schattig roze malliot met hartjes Vanavond Chicken Tonight gegeten. Femke, idd wel handig als je weet waar je maandag moet zijn. Wendy. oei slecht ! wel lekker MVE, nou ja zeg wat brutaal ! Ik zou me ook rot schamen voor mijn kind. Spiffy, welkom en succes. Wil je veel kwijt ? En ga je een dieet volgen of gewoon gezond eten ?
@Wendy: Klinkt wel lekker die lunch. @MvE: Nou dat was dan een gezellige ochtend. NOT Op mijn werk was het leuk, heb echt wel zin om weer te beginnen. @Spiffy: Welkom en succes, welke methode ga je volgen? @Kaatje: Die rompers van de Hema heb ik ook gehaald. Voor myrthe zijn het nog jurken
Mve: nou ook niet leuk als jij zo je best doe het kindje naar haar zin te maken en het kindje reageerd zo. Femke: wanneer ga je weer werken? Spiffy: welkom! Zustertje: Het gaat allemaal goed hoor,wel druk maar gelukkig leuk druk. Wow Nina alweer 5 maanden? Wat gaat het snel! Hier een rustig dagje thuis gehad met de kinderen, heerlijk! Lekker geknutseld, koekjes gebakken en pannekoeken gegeten