Goedemorgen, Butterfly: Beterschap voor Harrold, super dat je nog steeds de motivatie hebt. Elsie: Veel plezier bij je schoonmoeder Hier heerlijk geslapen, kids zijn alweer nog maar net wakker. Ik heb direct de hardloopschoenen aangedaan, wacht nu even op Delano, die gaat mee op de fiets. Straks even lekker in huis bezig, verder genieten van de laatste dag vrij Mijn menu: O: Brinta, kop koffie T: water, fruit L: 2bb 1x jam 1x smeerkaas T: water, plakje ontbijtkoek A: linzensoep met pistoletje T: 2glazen thee, fruit
Hoihoi, hebben jullie ook nog plaats voor een lijner? Ik wil heeeel graag 7-8 kg kwijt en zie dat jullie netjes je menu's plaatsen.. Dat lijkt me heel motiverend!
Sevilla.. Welkom! Elsie.. Jij ook zo'n last?! Vervelend he? Lovely.. Mooi menu! Leuk dat je zoontje mee gaat fietsen. Butterfly.. Heftig weekend zeg! **** Super geslaagde dag gehad!! Morgen weer streng!
@mamavesmee heb al echt een hele tijd geen last gehad en dan vandaag zomaar ineens weer ga zo lekker op bed liggen en denk nog even een koude doek op mijn ogen.
Elsie.. De hooikoorttabeltjes van de aldi/Lidll werken erg goed! *** Weegschaal was topzwaar..:x Eigenschuld hoor! Vandaag streng!! O: 2 volkorenboterhammen met 1x salami light en koffie T: 2 flesjes water, koffie & fruit L: 2 volkorenboterhammen en een schaaltje yoghurt & thee T; fruit A: ?? Eet op het werk. *** Het hele huis weer aan kant. Veel te warm om te poetsen.. Maar het is weer klaar. Vanmiddag de slaapdienst in!
hoi!! @mamavesmee moet vanmiddag toch naar de aldi dus zal gelijk eens kijken voor die pilletjes. net lekker gesport, sam is met mijn moeder naar de speeltuin, die zal zo wel terug komen denk ik. menu: O: bakje kwark met museli kopje thee. T: kopje koffie 2x bidon water tijdens sporten. L: 2 boterhammen met mager beleg glas melk kopje thee. T: kopje thee water en aardbeien. A: macaroni. T: kopje thee ? merk wel nu ik gestopt ben met de medicijnen ik minder trek heb en me ook beter kan inhouden, ik denk vaak als ik lekkere trek heb, heb ik echt honger? nou meestal dus niet en het lukt ook vaak om niks te nemen of iets gezonds dan en ach iets lekkers op zijn tijd moet kunnen he!
Hoi Meiden, Sevilla: Welkom MVE: werkse vandaag! Elsie: Mooi menu hoor Hier vandaag even gewerkt, daarna met de oudste naar de spoed. Hij heeft een gebroken middenhandsbeentje en had er gisteren gips om gekregen, maar dat lag er vannochtend af. Hij heeft het waarschijnlijk in zijn slaap eraf gehaald. Op het werk vervanging geregeld en hem van school gehaald. Waren 3uur zoet op de spoed voor alleen maar gipsen . Rest van de middag lekker in de tuin gezeten, ben moe heb gistermiddag een heftige migraine aanval gehad die ik nu nog voel. Vandaag niet echt een menu, heb bij de etos wel shakes van de weightcare gehaald was 1+1 gratis begin er morgen mee.
@lovely jeetje 3 uur op de spoed voor alleen gips dat is idd erg lang! succes met de weightcare. rond 16.00 belde mijn vriend dat ie geslaagd is voor de theorie van motor! dus heb even een appeltaartje gehaald, vanavond bij de thee een klein stukje en dan verder niks meer ga zo het eten maken, al heb ik nog niet super veel trek, net een flesje water op haha.
Hoihoi! Dag 1 is tot nu toe goed gegaan Mijn menu: O: stuk komkommer en koffie (18 kcal) T: pakje toastjes van lu (140) L: 3 onbelegde boterhammen met cup à soup groenten (290) T: 35gram nibbitz (167) A: Mexicaanse groenten (520) T: ? Beweging: kwartier snelwandelen, 10 min crosstrainer en 10 min hometrainer. Ik mag vanavond nog iets kleins. Waarschijnlijk nog een bakje nibbits, aangezien ik chips-verslaafd ben Mijn startgewicht is trouwens 81,1 kg. Nog 8,1 kg te gaan dus.... Sporten jullie eigenlijk erbij?
@sevilla ik ga 1x per week naar de sportschool toe, en verder wandel en fiets ik met de kleine jongen en heb nog een wii fit.
Gisteren weer gewogen en we mochten de ticker weer wijzigen!!! Jeej!!! Eerste 10 zijn eraf... op naar de volgende 10! Nu nog 3x per dag Weight Care. Vanaf volgende week ga ik over op 2x per dag. Als ik een avonddienst heb, doe ik een broodmaaltijd anders gewoon het warme eten.... spannend spannend!
Sorry meiden, ik verwaarloos jullie! Gisteren teruggekomen van een supergezellig familieweekend. Vandaag weer werken. Deze week laatste werkweek en dan heb ik vakantie... Verder heel druk met de laatste voorbereidingen voor de bruiloft. Ben dus even weinig hier te vinden! Liefs
Lovely.. Beterschap voor D. Bah, wat naar Migraine! Elsie.. gefeliciteerd met je man. Dure hobby haha.. Melanie.. Doe je het wel rustig aan?! Je komt erg gestressd over haha.. Sevilla.. vind je menu niet echt verantwoord als ik heel eerlijk moet zijn! Je kunt beter groente/fruit als tussendoortje eten en chips bewaren voor het weekend of s'avonds. ******* Hier weer uit de slaapdienst. Het huis weer aan kant. Straks even wat boodschappen halen. Vanmiddag met een boek in de tuin. Menu: O: magere kwark met een appel T: sneetje ontbijtkoek, koffie en water. L: bruine bol met appelstroop en kaas & thee T: fruit A: ?? Nog geen idee.
@mamavesmee Ik weet het.. Je hebt eigenlijk helemaal gelijk! Een goed smoesje heb ik niet, behalve dat ik simpelweg geen fruit/groenten meer in huis had.. Vanavond zal ik geen chips eten . Mijn menu voor vandaag: O: stuk komkommer T: toastjes van Lu L: 3x boterham met cup a soup T: ? A: sla met wat geitenkaas, cupje balsamicodressing en groenten als komkommer, tomaat + pistoletje T: ? (zal een paar augurkjes pakken denk ik) Is dit menu beter denken jullie? Heb vanavond vergadering. Hoop daarmee op tijd klaar te zijn zodat ik vanavond nog even op de home-/crosstrainer kan!
@mamavesmee idd een dure hobby, maar ach hij vind het leuk! @sevilla vind een stukje komkommer als ontbijt een beetje weinig eigenlijk vanmorgen bij de dietist geweest, vergeleken met vorige keer bij haar ruim 2 kilo eraf! dus gewoon zo doorgaan...