Troela.. Ligt heel erg aan je zelf. Sonja heeft m.i. karige menu's. Extra fruit of een schaaltje yoghurt is nooit slecht! Dus lekker nemen. Als ik wil afvallen neem ik rond de 1300 en val dan goed af.
@ Butterfly: Super zeg, dat er 8 kg af is! Supermooi resultaat. @ mamavEsmee: We zijn aan het oefenen voor de openinsdans, nouja... ik geloof niet dat ik het dansen mag noemen hahaha... Hier vandaag koekjes gesnoept op het werk! Foei!!! Mijn menu: O: 2 vitalu volkoren crackers met; 10 gram appelstroop 1 beker optimel drink T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; 1,5 plak 20+ kaas 100 gram witte druiven T: 3 scholiertjes A: 1 bruin pistoletje gezond (werkoverleg)
Had goede hoop voor de weegschaal. Best een strenge dag gehad. Niets er af, maar ook niets er bij! Vanavond uiteten, morgen niet wegen haha.. Menu vandaag: O: 1 boterham met appelstroop en een schaaltje optimelkwark. T: fruit en veel water L: 2 boterhammen en 1 gekookt eitje T; fruit en veel water A: naar de italiaan.
he meiden, ik heb me ooit eens hier in het topic gemeld haha, maar ben nu al een tijdje bezig met lijnen doe het eigenlijk door gewoon niet meer te snoepen maar ik val gewoon al 3 weken niks meer af en moet nog zoveel..ik blijf maar hangen en snap er dus ook niks meer van!! drink 2 liter water dus daar ligt het ook niet aan... ik zal voor de info ff hier zetten hoeveel ik weeg en hoelang ik ben, miss. kan iemand mij vertellen hoeveel kcal ik moet eten om af te vallen? ik ben 1,78 en weeg nu 94 kilo...en vanaf begin april bezig en ben nu 3,8 kilo afgevallen. miss. eet ik te weinig of juist teveel?? geen idee...ik loop 3 keer hard per week met rennen met evy. een dag zoals die er vaak uit ziet. O: 2 br boterhammen met bv appelstroop, hagelslag, filet american. of 2 volkoren beschuitjes met hagelsslag. T 1 evergreen L: 2 br. boterhammen met beleg zie boven... T: stuk fruit A: aardappels, groente, vlees of iets van pasta maar goed ik bereken altijd ongeveer 6 a 700 kcal voor het avondeten. T: evergreen of eierkoekje of fruit schilt per dag. ik ben het echt ff kwijt terwijl ik nog nooit zo goed me best heb gedaan en ook er veel bij sport...
IK zou de evergreen & eierkoeken vervangen voor rauwkost of fruit. Koek heb je niet nodig. 2x fruit en evt nog in de avond een bankje kwark ( optimel of magere kwark met zoetstof)
hoi meiden! @butterfly goed resultaat! en nu in totaal 8 kg echt goed hoor! nou ben gestopt bij de dietist, had op de sportschool gevraagd of er begeleiding daar was maar dat was er nog niet. wel deed 1 van de medewerkers daar aan huis voedingsadvies enzo en daar ben ik dinsdagmiddag geweest! klikte goed, moet nu een week lang een voedingsdagboek bijhouden en dan gaat zij aan de hand daarvan dingen berekenen en een voorbeeld menu maken voor me. ben benieuwd dus! vanmorgen bij een viendin en haar zoontje geweest, even gewandeld en verder in de tuin gezeten en de 2 jongens in het zwembadje.
@ Daanquinty: Ik sluit me aan bij de woorden van MamavEsmee. Verder vind ik 600-700 kcal voor het avondeten wat veel. Ik probeer onder de 500 te blijven voor een avondmaaltijd (kom er ooit wel wat overheen, maar nooit veel. Alleen als we bijvoorbeeld frietjes eten, is het meer). @ Elsie: Waarom gestopt bij de dietiste? Hopelijk werkt dit goed voor je! Hier nog 1 dag werken en dan heb ik 4 weken vakantie! Helaas waren de scholiertjes vandaag nog niet op, dus ik heb er weer 2 op . Mijn menu vandaag: O: 200 gram optimel vanille yoghurt 30 gram cruesli balans T: 1 appel L: 3 meergranenboterhammen met; dun philadelphia light 2 golden kiwi's T: 2 scholiertjes A: 150 gram krieltjes uit de oven 1 stukje gegrilde viscuisine 1 schaaltje sla (met een beetje dressing) 1 lepel halfvolle frietsaus 1 lepel curry
@melanie nou voelde me er niet goed bij, veels te veel ermee bezig en iedere keer viel ik wat af en de volgende keer zat er weer wat aan. nu moet ik eerst een week lang een voedingsdagboek bijhouden en dan gaat zij kijken hoeveel ik nodig heb enzo.
aha, vandaar. Goede keuze. Kost alleen maar een hoop geld. Als je je er niet goed bij voelt moet je het niet doen. Hopelijk werkt dit beter voor je!
Hoi allemaal, Ik heb een paar keer een berichtje geplaatst hier, maar ik ga wat afstand nemen van het forum (omdat ik mezelf er een beetje gek mee maak) en dus ook van dit gedeelte.. Ik ga zeker door met lijnen, maar op een andere manier. Bedankt voor de tips over het ontbijt Groetjes en succes!!
@mamavanesmee bedankt voor je antwoord dan zit ik wel aardig in de richting, doe sonja maar eet er wel wat bij.....
Hey meiden, Wat een rust hier vandaag. Hier vandaag mijn laatste werkdag gehad! Nu heerlijk 4 weken vakantie!!! Deze week nog een druk weekje. Morgen is Roland jarig, en morgenavond viert een tante van Roland haar verjaardag en zaterdag zijn mijn neefje en nichtje (tweeling) jarig. Maandag afgesproken met de tante van Roland die voor onze bruiloft uit america is overgekomen (ik heb haar nog nooit gezien, dus vond het wel fijn als de eerste keer niet op de trouwdag zou zijn). Verder nog het 1 en ander regelen voor de bruiloft. Komt nu toch wel erg dichtbij!
Sevilla.. Succes! Troela.. Je moet geen honger lijden! Melanie.. Druk weekend! Leuk hoor.. *** Ondanks het etentje toch 300 gram er af! 72.8 Menu vandaag: O: 1 boterham met appelstroop en optimel kwark T: 1 koekje en een appel, flesje water en koffie' L: multi vitamine light met 1 bruine bol kaas/komkommer T; worteltjes en komkommer A: klein stukje lasagne met veel groenten. T; klein appeltje en mini puntje taart.
goeiemorgen! @sevilla succes! @melanie oh lekker vakantie!! geniet ervan. hier gaat het prima hoor, houd dus deze week een voedingsdagboek bij, moet alles echt alles opschrijven wel gek hoor. ben echt benieuwd wat er uit gaat komen en hoe ze het voorbeeld menu gaat maken voor mij. 5 juni moet ik weer naar haar toe. vriend gaat dit weekend het stoeltje voor sam achterop mijn fiets zetten, hij word echt te zwaar voor mij voorop helaas. hij is 13.1 kilo! en 88 cm. vanmiddag verjaardag, hoop dat ik me een beetje in kan houden haha.
Hoi meiden, Hier erg druk! Vanavond tuinfeestje voor mijn diploma. Heb alles gelukkig klaar nu. Dus nog even lekker relaxen. Heb geen menu, maandag weer streng . Genieten jullie ook zo van het weer?
Vanmorgen was er weer flink wat af. Precies 72.0 op de weegschaal! Elsie.. Je wordt bewust van alles wat je in je mond stopt he?! Veel plezier op de verjaardag! Lovely.. Leuk, een feestje!! Goed verwend? Wij genieten echt met volle teugen van het mooie weer. *** Erwin heeft het zwembad gisteren opgezet en gevuld met warm water. Esmee en wij genieten al 2 dagen van een heerlijk badje. We hebben een lekkere grote. Gisteren had Erwin alle buurtkids op visite ( ik was werken haha) Vanavond onverwachts de bbq aangedaan. Menu: O: Optimel kwark met wat muesli en koffie T: spa rood & druifjes en een mc flurry Mars ( oeps) L: 2 boterhammen, kalkoenfilet en appelstroop en 2 glazen water. T: aardbeitjes en een waterijsje en 1 blikje redbull light. A: 2 bolletjes, 1,5 hamburger, plakjes komkommer en wat saté saus & 1 kipspiesje.. Te veel, maar was wel lekker!! Als het straks buiten wat is afgekoeld wil ik nog even hardlopen.
Hallo Dames, Ik wil mij hier ook vanaf vandaag aanmelden! Ik moet namelijk ook 10 kilo afvallen. Of het gaat lukken geen idee ik hoop het! Ik wil vanaf maandag beginnen met Sonja Bakker Bereik je ideale gewicht. Hiermee ben ik eerder al veel mee afgevallen. Ik vond het soms wel echt een honger dieet maar het werkt, en is goed te doen aangezien je alles mag blijven eten. Daarbij ga ik hardlopen wat ik al doe, en de sportschool wat ik ook al doe . Heb een dochtertje van 11 maanden en in 11 maanden tijd ben ik al erg veel kwijt geraakt, nu het restje nog. Was 30 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap! Nu ben ik 4 kilo verwijderd van gewicht voor de zw, en dan moet er nog wat extra vanaf.. Ben benieuwd of het me gaat lukken! Hou jullie op de hoogte!
Sproettie.. Moet goedkomen! Wat leuk dat je aan hardlopen doet ( ik ook).. Hoeveel loop je? *** Vreetweekend gehad. * zucht* waarom de hele week afzien en het er vervolgens in 2 dagen aan eten. Ook nog ongi geworden. Heerlijk!! Dus de weegschaal was NIET lief. Had nog willen hardlopen, maar met de hooikoorts die ik vandaag heb wordt het toch niet wat. Ga met een koude lap op mijn ogen op de bank.. *** Kom morgen weer een net menu posten!