10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hier heerlijke dagen gehad, zat in mijn werkweekeinde, maar ondanks dat ook genoten van het mooie weer en leuke dingen gedaan.
    Ik heb me niet helemaal aan mijn menu's kunnen houden omdat we ook de BBQ hebben aangestoken 2x, manlief en kids aten zaterdag patat en ik een maaltijdsalade en 1 kroket. Ik ben niet aangekomen, maar ook nog niet afgevallen. Morgenavond wegen, dus vandaag en morgen toch even weer to het menu, en even flink bewegen nog.
    Dan hoop ik wel 79.4 te halen op de weegschaal morgenavond.

Hier aan de slag, wasmachine draait, vaatwasser uitgepakt, ontbijt is op, Maureen is wakker hoor ik, dus de kinderen wassen en aankleden en ontbijtje geven en dan eerst boodschappen doen.
    Vanmiddag weer de slaapdienst in en dan ben ik vrij tot volgende week. Ben ik ook wel even weer aan toe. Drukke week gehad vorige week. Poeh!!!

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

@ Sproettie: Welkom en succes met afvallen!

Hier genoten van een heerlijk weekend. Beter kun je je vakantie niet beginnen toch?!

Vandaag hoop ik alles voor de bruiloft af te kunnen ronden. Het zijn nog wat kleine dingetjes, dus dat komt vast goed...

Jammer genoeg wordt er voor vrijdag slechter weer voorspeld :(

Liefs

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi Dames,
    Iedereen genoten van het lekkere weekend?
    Hier wel, maar ben blij dat het nu wat koeler is, kan ik even het huis goed aanpakken.

Mijn menu:
    O: Weightcare shake, kop koffie
    T: flesje water, 2 thee
    L: Weightcare shake, kop thee
    T: flesje water, thee, plakje ontbijtkoek
    A: 100gr aardappelen, 75gram kipfilet, 200gram boontjes
    T: bakje yoghurt met appel

Als manlief op tijd thuis is ga ik hardlopen :)

4. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Lekker lange weekend gehad en genoten van het zonnetje? Hier donderdag voor lang weekend naar mams gegaan, alleen belande we die avond op de SEH met m'n jongste. Koorts 40.6 wat eindigde met een koortsstuip, had de schrik van m'n leven. Ze is daar opgenomen, heb toen m'n man gebeld en die kwam ook. We zijn beide blijven slapen bij haar, toen ze eenmaal bij bewustzijn was mochten we de volgende dag weer naar huis.
    Gisteren naar de park gegaan met de meiden, vanochtend ben ik wezen sporten. Heb net m'n lunch op dus ff me time nu, de jongste slaapt en oudste kijkt tv.

Hoe gaat het hier?

@Butterfly, ik ben ook verslaafd aan groene thee nu. Welke koop jij altijd? Mooi resultaat weer bij de sportschool, houden zo! En dat schuldgevoel is bij elke moeder denk ik wel te herkennen, er altijd voor je kids willen zijn. Je doet het goed meid, en bent een supermama! Succes met je studie!

@MvE, ja las iets over dat koffie niet als vocht geteld wordt. Thnx

@Sevilla, succes.

@DaanQuinty, ik sluit me ook aan bij MvE. Die koek zit ook suikers in. Succes verder

@Melanie, spannend je laatste vrijgezellen week. Geniet ervan en van je vakantie.

@Elsie, slikken is dat he als je geconfronteerd wordt met wat je allemaal eet?

@Lovely, leuke feestje gehad?

@Sproettie, welkom en succes met afvallen.

@Butterfly, fijn dat je iig niet aangekomen bent ondanks het weekend. Lekker vrij verder geniet ervan!

@MvE, oei alles in 1. Knuff meid

@Melanie, hopelijk regent het iig niet op vrijdag. Ik duim voor lekker weer voor je.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Melanie.. Hopenlijk trekt het weer voor vrijdag nog iets bij! :)

Lovely.. Streng menu..;) Hopenlijk nog even de tijd om hard te lopen.

Butterfly.. drukke dag heb je vandaag. Wel een lekker vooruitzicht, een weekje vrij! Is het lastig je aan het voorgeschreven menu te houden?

**

Weegschaal was redelijk lief 72.8 ( ben ongi) dus meestal + 500 gram tot 1 kg.

Menu vandaag:

O: yoghurt met muesli en koffie
    T: flesje water en appeltje
    L: handje cherry tomaatjes en 2 bolletjes met kalkoenfilet.
    T: aardbeitjes en een paar dropjes
    A: 150 gram gebakken krieltjes, doperwten/wortel & een stukje kip.

Vanavond de planning om te gaan lopen. Alleen wordt gek van de hooikoorts. Baal er zo van!:x

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

is idd wel confronterend als je echt alles op moet schrijven qwa eten! maargoed vandaag was de laatste dag heb het ingeleverd op de sportschool, zij werkt daar maar de begeleiding doet ze daar niet maar bij haar thuis. ben erg benieuwd!

net naar de fietsenwinkel gefietst want had voor sam een zitje voor achter op gekocht maar die wilde er niet op, kan alleen zo weer terug want moest mij fiets daar achter laten en had sam bij me en kon dan niet naar huis. dus zo als vriend er is nog een keer heen fietsen en dan rijd hij met de auto achter me aan.

sam is echt huilerig sinds ie wakker is vanmiddag, door het warme weer boven ook erg warm en gaat ie pas tegen 10 uur slapen en dan gewoon weer rond 6.30 wakker:(

hij is ook nog steeds verkouden dus ga ook even een 7 daags kuurtje van vsm voor hem halen.

fijne dag nog!

7. MamavEsmee

Moedertjuh.. Had het 1 en ander op FB gelezen.. Heftig zeg! Weer helemaal van de schrik bekomen? Gaat het sporten goed?

Elsie.. Zal wel even wennen zijn voor Sam. Wanneer begin je met de begeleiding?

Weegschaal weer lief 72.4.

Menu vandaag:

O: yoghurt met cornflakes en 1 eetlepel muesli en koffie
    T: flesje water en appel
    L: 3 boterhammen met mager beleg.
    T: fruit
    A: Kleine portie lasagne met salade.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames...

Lekker vrij, zag dat ik de meiden gepland had tot 13.00 uur dus heb nog even mama tijd. Wel nodig, moet echt studeren komende dagen en het huis is een bende. Toiletten en badkamer kunnen wel een sopje gebruiken, de stofzuiger moet er boven door en ook de dweil, maar eerst richten op het tentamen voor vrijdag.
    Zie wel hoe het allemaal komt, het is al heel wat dat ik de boel de boel kan laten.

@Mamavesmee, ik vind het niet moeilijk me aan het menu te houden. Het gaat heel goed, maar met die mooie dagen hebben we 2x de bbq aangestoken, en dan eet je toch wat anders dan je menu had voorgeschreven. Ook op die warme avonden heb ik een wijntje gedronke, en ook waterijs staat niet in het menu maar heb ik ook gewoon genomen. Mijn wens was vanavond 79.4 kilo, maar de weegschaal zei net 79.1 kilo. Dus ik ben ondanks een lekker weekeinde met BBQ en wijn toch weer 1.5 kilo afgevallen. Vanavond de definitieve weging.

@Moedertjuh, ik heb biologische groene thee van de C1000.
    Vind die erg lekker. Ik heb je trouwens een bericht terug gestuurd.
    Dank je voor je compliment, erg lief. Merk dat het schuld gevoel minder wordt als ik zulke lieve dingen hoor. Ik weet dat ik er ook vaak wel ben, maar in drukkere weken gaan de kids vaker naar de opvang, maar jah!! Thats live denk ik dan maar weer.

@Elsie, spannend dus, een nieuwe manier van afvallen.

@Melanie, nog twee dagen en dan ga je gewoon trouwen.
    Gek idee aan de ene kant he? Gaan jullie nog wat bijzonders doen vooor jullie trouwdag? Harrold en ik zijn die avond samen nog uit eten geweest en elk jaar op onze trouwdag gaan we naar datzelfde restaurant toe. Herinneringen opsnuiven :). Ik wens je in elk geva nog fijne vrijgezelle dagen en geniet vrijdag.... geniet... geniet.... geniet... ik kan het niet vaak genoeg zeggen. Je wordt zo geleefd die dag dat het besef pas later komt. Nog een kleine tip: zet op je feest wegwerp camera's op de tafels... wij kregen hierdoor geweldige kiekjes van het feest omdat je niet overal bent. Maar misschien heb je dit al geregeld!

Ik ga hier even bezig, wil vast koken en dan eet ik zometeen warm.
    17.15 ga ik wegen en meteen even een uurtje sporten. Dus dan eet ik van te voren even een boterhammetje.

9. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Gisteren als een blok in slaap gevallen op de bank, was (en nog steeds) zooo moe door het sporten. Vandaag niks gepland, ik doe het rustig aan.

Elsie, beterschap voor Sam hopelijk helpt dat 7 dagenkuurtje. Zit het stoeltje erop? Ik vind het zo jammer dat ik niet makkelijk op m'n moederfiets kan, of m'n buik is TE dik of de afstand is gwn te klein tussen mij en het voorzitje (is altijd klungelen met op en af stappen). Welke fiets heb jij?

MvE, ja gelukkig wel zolang ze koortsvrij is. Het sporten gaat lekker maar moet er alleen inkomen merk ik, morgen weer gaan sporten. Mooi menu en idd lieve weegschaal. Wil je 70 wegen of hou je het bij 72kg?

Butterfly, ik heb de biologische van Abertheijn hier liggen maar vind hem niet echt lekker (drink hem wel om hem op te krijgen). Geen dank meid, het feit dat je er al mee zit zegt al genoeg (wat voor goede moeder je bent). Je dochters zullen hier ook profijt aan hebben als je die papiertje op zak hebt, dus je doet het ook omwille van ze. Leer/kook/poets ze!

Vandaag:
    O: frans stokbrood, milner 30+ extra gerijpt, muntthee
    T: grapefruit, groene thee
    L: broodje brie/tomaat, groene thee
    T: koffie, appel
    A: braadstomen kip met frietjes, salade
    T: groene thee

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee volgende week dinsdag moet ik weer naar haar toe, dan gaan we het dagboek bespreken enzo en dan heeft zij een voorbeeld menu en zal ik horen hoe of wat. ik ben benieuwd.

@moedertjuh ik heb een gazelle fiets, hij is nog best nieuw, anderhalf jaar geleden gekocht! kan de fiets vanmiddag weer ophalen, gister hadden ze geen tijd meer.

vanmorgen lekker gezwommen met sam,was weer leuk:) ga proberen hem korter te laten slapen tussen de middag, hopelijk slaapt hij dan s'avonds sneller. vanmorgen moest ik hem wakker maken! kwart voor 8 wakker gemaakt omdat we 8 uur weg moesten, snel een fles pap aankleden en in de auto nog een broodje. zelf was ik al 7 uur beneden.

menu:
    O: 1 krentebol met kaas 48+ kopje thee.
    T: kopje koffie, flesje water 1 appel.
    L: 2 boterhammen volkoren met 1xaardbeien en 1xkaas48+, glas optimel en kopje thee.
    T: kopje thee flesje water plakje ontbijtkoek en nog iets van fruit.
    A: gebakken aardappels, broccolie, 3 visticks en een beetje zelf gemaakte appelmoes.
    T: kopje thee ?

11. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elsie, spannend wat ze gaat zeggen dinsdag. Hopelijk helpt dit wel voor jou, iig succes.
    Ik heb een sparta amazone. Lekker gezwommen, moet ik ook maar eens gaan doen met m'n meiden.
    Is 30+ kaas niet beter dan 48+?

12. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@moedertjuh ja waarschijnlijk wel, maar ben bang dat ik 30+ niet zo lekker vind.

13. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Elsie, vind sommige 30+ers ook niet zo lekker maar heb vandaag Milner extra gerijpt gehaald en hij is heerlijk. Ik zou zeggen probeer sommige merken en kijk welke je lekker vindt. Het scheelt wel in vetpercentage!

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@moedertjuh kan het idd gewoon proberen:)

15. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Butterfly: Heb geen wegwerpcamera's geregeld, maar wel verschillende mensen gevraagd om op het feest digitale foto's te maken. Dus komt ongeveer op hetzelfde neer denk ik. Verder geen speciale plannen meer. Geen tijd voor ook. Vanavond gaat Roland zijn pak ophalen en gaan we nog even alles met de cm bespreken. Morgen drukke dag. Alle spullen pakken en klaarleggen voor de trouwdag, huwelijksnacht en ik ook voor de nacht voor de bruiloft (ik slaap bij mijn ouders). 's middags heb ik een afspraak voor mijn nagels. En verder moeten we een aantal spullen (en 1 auto) vast naar de feestlokatie brengen, en daar nog wat dingen bespreken. Openingsdans nog een keer oefenen, bloemen kopen voor mijn ouders en een beetje op tijd naar mijn ouders, wel zo gezellig.

@ Moedertjuh: Jeetje wat een schrik zeg. Fijn dat ze nu weer lekker thuis is.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi Meiden,
    Moedertjuh: Wat zou je geschrokken zijn, je meid nu weer helemaal beter? Het was inderdaad een erg leuk feestje!
    Elsie: zit het zitje nu inmiddels op de fiets? Mooi menu had je vandaag.
    Melanie: Al spanningen voor jullie trouwdag :D?

Hier vandaag halve dag gewerkt. In de middag naar de huisarts geweest en toen snel het huishouden gedaan en de kids gehaald.
    Nu even niks, moet om 19uur op het werk zijn voor vergadering.

Mijn menu:
    O: brinta, kop koffie
    T: 2 koppen thee, banaan
    L:weightcare shake
    T: 2 koppen thee mariabiscuit
    A: wrap met falafel sla,tomaat en komkommer
    T: thee, ?

Gisteren niet wezen hardlopen denk dat het de hele week niet gaat lukken. Manlief heeft het erg druk op het werk dus is telkens laat.

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa meiden het clubje bestaat nog !!!!
    ohhh mag ik weer mee doen
    ben gister weer begonnen met lijnen ...

ik heb ff tellen .. lisa is 8 mnd en 9 mnd zwager ... 17 mnd geleden heeeeeeeel fanatiek meegedaan en ben toen met een aantal van hier 16 kilo afgevallen !! en dat moet nu weer ... jak jak maar met de steun van dit clubje ging het super
    ik heb echt bewust naar hier gezocht

ik zal wel wat bijlezen maar spring hier weer in als dat ok is ?
    Bekijk bijlage 248732
    deze is van ofgelopen zondag ! ons meissie haar doop ....
    wat een kids he ! :D

maar met lijnen kan ik opnieuw beginnen .. ben ook weer aan de pil en hoppa 5 kilo erbij .. en die moeten er toch af he

ben vanavond via mp een hometrainer gaan kopen .. met de kids zie ik het nu niet zitten om naar de sportschool te gaan

en ik ga weer calorieen tellen !!

melanie ohhhhhhhhhhhhhh je gaat nu zo trouwen !! meis wat super !! alvast veel plezier .. dat gaat genieten worden

MvE ben jij nog hier ... ohhhh en jij bent zo mooi slank !!!

loveley ook nog hier zie ik

oh ben heel blij dat jullie hier nog zijn meiden :cool:

18. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Lovely: Eigenlijk helemaal nog niet... het lijkt nog zo ver weg! :S Morgen zullen de kriebels wel komen denk ik. (maar ik had eigenlijk deze hele week al wel verwacht, maar tot nu toe nog geen centje pijn, dus dat is mooi ;))

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@lovely nee helaas vandaag was mijn fiets nog niet klaar dus word morgen.

20. MamavEsmee

Emma.. Merk dat dit toch het steuntje in de rug is wat ik nodig heb! Welkom terug! Wat heb je een knap stel :D

Elsie.. Nog tot dinsdag wachten. Tot die tijd gewoon goed opletten?

Melanie.. Spannend zeg!!!

Butterfly.. Studie nog gelukt? Wat zei de weegschaal op de sportschool?

Me goed aan mijn menu gehouden, na het eten wel een ijsje. Kon het hebben!

Vanmiddag verwend met nieuwe bakspulletjes van mijn schoonzusje ( nog voor mijn verjaardag) Super blij mee!

Deel Deze Pagina