10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee dat zeker! gewoon gezond eten en lekker bewegen:)

@emma welkom!

@melanie zal nu wel spannend worden! ik heb aankomende zaterdag een vrijgzellenfeestje van een vriendin die gaat in juli trouwen:) heb er erg zin in.

2. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Emma: Welkom terug en succes weer met afvallen. Mooie foto hoor!!! Mooi gezinnetje! En dankjewel!

3. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was idd schrikken, maar gelukkig gaat het weer goed met m'n meissie.

Emma, welkom terug meid. Mooie foto!

4. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Emma... ik ben er ook nog steeds ;).
    Welkom terug.....
    Wat een grote meid is je dochter al zeg.

Hier gewogen..... en ondanks een lekker weekeinde toch 1 kilo afgevallen. Nog een kleine kilo en dan ben ik 10 kilo kwijt :D.
    Ik moet nog drie weken, ben gezakt in kcal naar 1450 en als ik me er helemaal aan houdt kan ik over 3 weken nog 6 kilo kwijt zijn.
    Dat gaat wel goed komen. Het is al die weken goed gegaan dus de laatste lootjes lukken dan ook nog wel :).
    Lekker gesport ook, heerlijk!

Nu een kop groene thee zetten, groot glas water staat al klaar, ik moet weer aan de studie nu. Bah!!!!!

5. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Netjes Butterfly, gaat de goede kant op!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    bedankt voor het warme welkom terug !!!

leuk hoor om de meeste weer te zien ! en ik zal die steun wss ook altijd nodig hebben hihi

ik ga nu voor 1200c per dag .. vorige keer ook zo gedaan .. afgelopen twee dagen goed gelukt zelfs iets minder .. maar ruimt voor snoep is er dan niet
    net nog een appeltje op
    maar op zaterdag mag ik lekker 1400c van mezelf ! dan pak ik een glasje rose wn klein afgewogen bakje chips

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Butterfly.. Goed resultaat! Je eet nu al een stuk minder he?!

Emma..Op deze manier moet het goed lukken! Hoeveel moet er af?

Eindelijk na maanden weer onder de 72.

71.9 :D haha

Moedertjuh.. De zomervakantie komt er aan. Vind het dan altijd wel fijn iets lichter te zijn. ( bikini :)) 71 kilo zou leuk zijn!;)

Menu kom ik vanmiddag even droppen!:p

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Emma: Welkom terug!
    Melanie: En vandaag wel de zenuwen? Ben je er helemaal klaar voor?
    Butterfly: Wow wat gaat het lijnen super bij je!

Hier nog maar net een half uur wakker. Schrok zelfs wakker want de kinderen sliepen ook nog! Nu snel ontbijten en dan iedereen onder de douche. Moet om half 12 met Delano in het ziekenhuis zijn voor zijn arm.

Was trouwens de afgelopen week met het mooie weer 2kilo aangekomen! Door de bbq's enz! Pfff echt ik kan gewoon niet lekker eten en ik kom al aan :(

Menu vandaag
    O: weightcareshake, kop koffie
    T: flesje water, appel
    L: weightcareschake
    T: flesje water,thee, ontbijtkoek.
    A: ? nog niet over uit
    T: 2 koppen thee, bakje yoghurt

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Stepaday.nl | bereik op een gezonde manier je streefgewicht net zoiest als caloriechecker maar deze geeft ook aan wat je mag hebben aan kcal,dus invullen wat je weegt en hoelang dat je bent.

Lieve Mel,ik wil je voor morgen alvast een onvergetelijke mooie bruiloft toewensen. Geniet er van met volle teugen,voordat je het weet is het weer voorbij. En het allerbelangrijkste ;) wel JA zeggen he :D
    Echt meid maak er een top dag van!!
    En bij deze alvast gefeliciteerd!!!

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    MvE ik ga voor minstens 10 kilo er weer af ... dat woog ik voor mijn zwangerschap ook ongeveer .. al was ik op mijn lichtst mede met jullie nog 4 kilo lichter .. maar beginnen bij het begin !!
    zoooooooooooo ik wil jouw gewicht joh ! echt lekker .. en idd bikinitijd maar ik zal nooit meer in bikini kunnen na 2 zwangerschappen is het zo verlept

loveley wat heeft delano ? ( ik loop nog achter) sterkte in het ziekenhuis ! en bah 2 kilo ...
    is dat wat die shakes? lijkt me zo'n hel om niks te mogen eten .. ik mag nu ook niet veel maar ik kan toch knauwen

mamarianne hey jou ken ik ook nog van lang terug ! hoe gaat het met je lijnen ?? ik zal eens kijken op de site

nou meiden ik heb op mijn pieppende crosstrainer gestaan ... en na maanden niks kunnen .. lag mijn tong na 11 min op het display van dat ding haha poeh dat viel tegen .. maar nu elke keer minuutje erbij he ! en zo kom ik er wel weer .. had eigenlijk niet eens gedacht de 10 te halen
    en ben met man gaan shoppen en lekker geen taartje genomen ! moet nu naar een receptie .. met eten dus das ff puzzelen maar dat komt ook wel goed
    ik heb zo de smaak te pakken he ... ik ga er 200% voor
    moet wel oppassen want ik ben zo fanatiek dat ik gister maar 990c op had dat is toch wel weinig ...

11. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Hmm Emma ik weet het niet zo even wie jij ook alweer bent ;) maar dat vindt je vast niet erg??

Ik was 11 kilo kwijt laten we zeggen 10 :) maar er zit inmiddels alweer 2 bij :):)
    Denk van de spanning voor mijn nieuwe baan waar ik 1 Mei mee ben begonnen..
    Ik moet nog erg een ritme vinden in het eten als ik daar savonds ben ;) of ik eet daar warm of ik eet daar brood maar net welke afdeling ik ben.. Het frustreerd best wel dat het nu de andere kant weer op gaat. Maar in dat huis zijn allemaal lekkere dingen en te grote verleidingen voor mij :cool:
    Ik moet weer ff dat knopje om zien te krijgen....Ongi staat nu helaas ook weer voor de deur :x
    Komt vast wel weer goed. Zou met mijn mams gaan shoppen bij 10 eraf dus ik moet eigenlijk wel weer even terug naar benee. Ik heb toch iets nodig waar door het gaat lukken maar op dit moment weet ik even niet wat dat nou precies moet zijn :):)

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Hey dames....

Lui dagje, nou ja... lui?
    Vanmorgen moest ik naar de fysio voor mijn schouderhouding, advies van de sportschool. Ik hang naar voren met mijn schouders en dus ook met mijn hoofd, kan daar later last van krijgen. Jeetje, ze heeft mijn schouders 'los' gemaakt... het doet gewoon pijn en ben getaped ( of hoe je het schrijf ). Daarna boodschappen gedaan met Maureen, Esmee was op de peuterspeelzaal. Alles gauw opgeruimd en toen Esmee weer ophalen. Inmiddels slaapt Esmee op de bank, Maureen is aan het spelen, buiten hoost het.... wat een weer ineens.
    Net lekker dvd'tje gekeken met de kids.... over een uurtje moeten we naar de tandarts...!! Ben bang voor een gaatje.

Vanavond wilde ik sporten maar ik moet eigenlijk nog even leren voor het tentamen morgen, dus blijf lekker thuis met een dekentje op de bank :). Ook wel aanlokkelijk...De badkamer en toiletten schoongemaakt, ook ben gezogen en gedweild. Dat moest echt maar hikte er maar tegen aan. Zet nog even een wasmachine aan, kopje thee drinken....!!

@Mamavesmee, ik eet niet mega veel nee. Maar ik eet wel meer dan ik at voor ik het dieet deed en viel toen niet af. Ik at te weinig, en krege in de avond honger waardoor ik wel wat lekkers nam.
    Nu is het eten verdeeld over de dag en zit ik steeds vol van gezonde dingen waardoor ik in de avond geen trek meer heb. Tuurlijk wel zin in wat lekkers, maar ik neem het nu gewoon niet.

@Mamarianne, kom op meis, gewoon geen lekkers eten. Het zou zonde zijn als je nu in het patroon blijft hangen waar je nu zit. Dan zit je 10 kilo die eraf er zo weer aan. Dat moet je echt niet willen.. wees even streng voor jezelf.

@Emma, de motivatie is er weer dus dat is al een hele stap.
    Even weer wennen is dat he, sporten. Helemaal als je lang niets hebt gedaan. Komt vast goed.

@Lovely,ik herken het, lekkers eten en dan meteen veel aankomen. Dat is hier ook zo. Ik doe het daarom nu even niet meer, als ik op gewicht ben kan het wel een keer, dan is het er zo weer af. Maar als je nog veel wilt afvallen frustreert het mij als ik dan weer aankom. Is het goed gegaan in het ziekenhuis?

Nou, ik ga weer even verder hier!!!
    Nog even mijn menuutje:

O: 2 boterhammen 1x appelstroop, 1x smeerkaas 20+, thee.
    T: magere aardbeienyoghurt, kiwi, water.
    L: 2 boterhammen, 1x jam, 1x smeerkaas 20+, klein glaasje melk.
    T: ananas en water.
    A: 80 gram macaroni, 100 gr rundergehakt, 75 gr champignons, 75 gr rode paprika, 100 gr prei en 75 gram pastasaus, 2 mandarijnen.
    T: 1 boterham met jam en een kiwi.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Emma: hij had een gebroken hand, maar gelukkig is het weer helemaal hersteld. Super dat je de smaak zo te pakken hebt! Ik vind de shakes eigenlijk wel lekker, en ik eet in de avond gewoon een maaltijd dus dat scheelt wel.
    Butterfly: Ik moet het ook niet doen eigenlijk, maarja zo moeilijk soms zoals aankomende zaterdag heb ik ook een etentje en om dan maar aan een salade te gaan word ik ook niet vrolijk van. Succes morgen met je tentamen!
    Mamarianne: moeilijk soms he om de motivatie te vinden.

Hier te lang in het ziekenhuis gezeten. Nu thuis en ga de hele dag niks meer doen. Behalve eten koken ;) ga macaroni maken.
    Misschien vanavond nog voor een nieuwe laptop kijken.

14. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    I know Butterfly dat is ook helemaal waar. Zou idd erg zonde zijn als alles er nu weer aan kwam. En ja dat is natuurlijk ook niet de bedoeling.. Moet echt weer even die motivatie vinden want ik weet echt wel wat ik niet en wel moet eten om af te vallen.. Ik moet STERK worden en die verleidingen op het werk de verleiding laten zijn en daar niet aan toe gaan geven..

Lekker menu trouwens meis enne succes morgen met je tentamen.
    Ik denk dat ik maar weer standaard hier moet gaan schrijven ofzo heb ik al veel vaker gezegd ;) maar ja misschien helpt het toch wel?!

Ja Lovely is idd soms heeel erg moeilijk. Maar is ook makkelijk om als excuus te gebruiken he en dat is natuurlijk stom.....

15. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Lovely.. Heerlijk van die slaapkoppen! Fijn dat alles goed was met zijn hand. Jou kids ook vrij van school?

Emma.. Onder de 1000 is echt te weinig! Gezonde keuzes maken met het buffetje. Vaak is er wel kip of salade oid.;)

Rianne..Kan me voorstellen, nu je onregelmatig werkt dat het soms lastig is om een goed eetritme te krijgen. Wat ik deed tijdens het lijnen is altijd mijn eigen eten meenemen. Dus ook de tussendoortjes etc. Dat mocht ik eten. Van de rest bleef ik af!;)

Butterfly.. Poeh. Druk dagje zeg! Strak menuutje zeg! Moet het helemaal mee lukken. Succes met de studie! Duim voor je tentamen morgen.:)

Hier een gezellige dag gehad met Esmee. Tussen de middag kwamen mijn zusje en broertje gezellig een broodje eten. Had allerlei afbakbroodjes gehaald.

Verder mijn to-do list lekker kunnen afvinken! Fijn hoor.:)

Menu:

O: kommetje yoghurt met cornflakes en gedroogdfruit & koffie
    T: koffie en water
    L: 1 mini croissantje en een bruinbroodje. Kaas & achterham en een glas optimel.
    T: appel, blikje redbull light en water
    A: Gebakken krieltjes met een sausijcje, worteltjes en salade.

Vanavond na het eten hardlopen.

16. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja precies. Dat kan ik ook doen evt maar dat hebben ze daar op zich ook wel. Alleen dan moet ik het eten al smiddags maken dus dan is het voor de kids en manlief al koud?! Vaak aten die gewoon met mij mee...en ik kan daar best brood of warm eten nemen tis maar net wat er is en de hoeveelheid die je naar binnen werkt.
    Ik moet daar gewoon nog even handig in worden....

17. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    En ik heb nog steeds die hielspoor dus hardlopen doe ik ook nog niet en een eind wandelen ook nog niet weer geprobeerd omdat ik bang ben dan snachts er weer amper op te kunnen staan....baal er zo stevig van grrgrr

18. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    *zwaai*

Kom alleen even een teken van leven geven. Heb het zo druk. Ik kom snel weer meekletsen hoor.

19. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Mamarianne, ik kook dus altijd in de ochtend al, ik neem ook altijd zelf eten mee en van het andere op het werk blijf ik af. Harrold kan het eten voor de kinderen en hemzelf gewoon opwarmen. Tsja, vers is lekkerder... maar als ik werken moet is het niet anders en ze vinden her goed te doen zo. Als ik op het werk eet moet ik vette kant en klare maaltijden eten.... not done!! Wil ik niet hebben.
    Het is even wennen, maar werkt goed op deze manier.

20. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wij koken alles zelf op het werk. Want we eten met de bew samen..Dus of brood of gewoon warm. Is een hele lijst met menu's wat er in die week gegeten gaat worden!
    Zal er eens over denken. Manlief is wel altijd heel laat thuis!

Deel Deze Pagina