10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Wij koken ook voor de bewoners, ik kan ook gewoon mee eten maar heb dan nog mijn eigen maaltijd en leg hun uit waarom ik wat anders eet. Harrold is ook best laat, als hij dan nog moet koken voor de kinderen en zichzelf wordt het alleen maar later. Het is heel eenvoudig, je staat er even een uurtje voor in de keuken, maar in alle opzichten pakt het positief uit. Probeer het anders eens een paar keer?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Even snel tussendoor...

Melanie een hele fijne en mooie dag morgen... Geniet van alles want het vliegt echt voorbij...

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Doe het ook zo. Zorg wel altijd iets wat opgewarmd ook goed te eten is!;) Is het niet goed. Dan eten ze maar een broodje hoor.

Gelukkig nu geen last meer van mijn eigen prakje meenemen. Koken samen een verantwoorde maaltijd met clienten.;)

4. MamavEsmee

Wendy.. Gaat alles goed?!

5. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Je hebt me door :). Ik heb geen idee wat een burn out is maar volgens mij ben ik hard op weg. Veel spanningen thuis (bruiloft, verjaardag regelen, vakantie, financiën, gezondheid zit tegen, spanningen met vriendlief). En dan heb ik het nog niet eens over mijn werk waar ik middenin een reorganisatie zit. Ik verlies dierbare collega's, ik mag wel blijven maar de functie van mijn huidige manager komt te vervallen dus ook mijn functie. Ik krijg dus een nieuwe manager met een andere afdeling maar ik moet nog maar afwachten aan wie ik gekoppeld wordt .....en lijnen zit ook niet mee. Ik heb nog een weightcare kuur maar zit weer te twijfelen wanneer ik die zal doen. Volgende week vrijdag heb ik de pas van mijn jurk dus zal ik het volgende week doen? De laatste week van juni gaan we een week naar centerparcs dus zal ik het die week ervoor doen?........zucht.

Poeh, dit geeft wel weer een opluchting. Bedankt en sorry :p

6. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Knufff Wendy! Zit nu via tel dus nu even snel zo...

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Bedankt. Kan ik wel gebruiken ook al is het digitaal hihi.

8. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Wendy, jeetje meis, heftig bij jou. Ik ken je situatie natuurlijk niet, dus wil ook niet teveel oordelen. Maar er zitten veel dingen tegen, praat je daar ook met iemand over? Ik lees in je posts dat er wel veel spanningen zijn tussen jou en je vriend. In elk geval: die indruk kreeg ik dan. Voel je je gelukkig? Ben je blij met je leven zo? Misschien vreemde vraag, maar weet je zeker dat je wilt trouwen nu in deze periode. Als ik jou berichten lees voel ik een zware druk op mijn schouder. Altijd druk, dat gevoel herken ik, alles moeten, maar gelukkig was ik niet. Ik ben daarom hulp gaan zoeken. Ik herken mezelf wel in jou. Meis, ik wil alleen zeggen: pas goed op jezelf, en doe wat jou gelukkig maakt. En dan bedoel ik niet of je wel of niet moet trouwen hoor. Maar maak keuzes, wat is belangrijk nu en wat kan later!! Dat het afvallen niet lukt is logisch, dat zou ik dus even uitstellen en zorgen dat je zelf weer goed in je vel komt te zitten.
    Wat heb je nodig om je lekkerder te voelen?

Sterkte meis en een dikke knuffel!
    Misschien de huisarts bellen voor een gesprek?
    Puur om je gevoel bespreekbaar te maken ,dat lucht op en hij kan je helpen. of zij ;)

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Butterfly: Ik herken ook vaak dingen van mezelf in jou. Ik ben mezelf er ook van bewust dat veel aan mij ligt. Ik ben heel slecht met mijn emoties. Ik huil eigenlijk nooit omdat ik dat dan een zwakte van mezelf vindt. Ik klaag over dat ik alles moet doen, maar doe het liever ook allemaal zelf omdat ik er dan de controle over heb. Dit herken jij denk ik maar al te goed. De spanningen tussen mijn vriend en mij hebben denk ik vooral te maken omdat het bij hem ook tegenzit op zijn werk. En ook hij is een slechte prater, lekkere combi dus hihi. Maar dat trouwen komt helemaal goed hoor hihi! Maar we zijn ook gewoon moe. We zijn toe aan dat weekje vakantie. De laatste keer dat we een weekje vakantie hadden was ook vorig jaar juni.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ahum, nu even wat leuke dingen....hoe zal Melanie het morgen hebben?

Ik laat volgende week dinsdag wimperextensions zetten, mijn zus wordt er voor opgeleid en ik mag als model dus zitten ze er gelijk voor een klein prijsje op. En volgende week vrijdag heb ik weer een pas van mijn jurk maar nu is hij echt op maat gemaakt. Toen de jurk werd opgemeten woog ik 61.5 en vanochtend woog ik 61.8. Maar wilde er graag een kilo of 1.5 vanaf om wat speling te hebben.

De mannen hier liggen al op bed. Ik denk dat ik ook maar ga. Weltrusten allemaal!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

@wendy sterkte!
    @melanie geniet er van vandaag!!!

gister veel last van hooikoorts:( sam was een middagje bij oma dus dat was wel even fijn, heb lekker op de bank gelegen even in slaap gevallen haha.

12. MamavEsmee

Geen sorry hoor! Heftige periode dus.. Het niet opkroppen hoor! En afvallen is dan nu niet belangrijk maar wel weer een frustratie extra als het niet lukt. Kan je helaas niets anders doen dan een knuf. <3

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

menu vandaag:
    O: 2 boterhammen 1xaardbeien 1x kaas 2 kopjes thee.
    T:2 kopjes thee.
    L: 1 boterham met ham 1 krentebol met kaas glas optimel en 2 kopjes thee.
    T: kopje thee flesje water en fruit.
    A: patat.
    T: kopje thee.

14. petra11

petra11 Lid

6 jun 2010
    80
    3
    8
    thuisblijfmams
    friesland
    #2514 petra11, 1 jun 2012
    Laatst bewerkt: 1 jun 2012
    ik zit niet in jullie clubje maar zag een bekende foto.je bent zeker de vrouw van ronnie??mama rianne

15. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Ja klopt idd :) wie ben jij dan??? Petra11???

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    helleuuuuu meiden

ohhhh melanie jij loopt lekker te genieten in je prachtige jurk ! en je hebt nog mooi weer ... ben benieuwd naar een foto hoor !

hier gaat het goed met lijnen ik maak goede keuzes .. gister op receptie geen eten maar hapjes en bitterballen ... wel een stokbroodschijfje met filet genomen anders was ik K.O. gegaan maar geen lekkere snack ( mijn favo's nog wel) eenmaal thuis wou man de frietpan aanzetten en heb ik een tostie met 30+kaas gemaakt !! ik had de 30+ van de lidl met toscaanse kruiden .. erg jummie en slechts 1 calorie meer:D

wendy wat een heftige periode .. ik was ook perfectionist en deed alles altijd zelf maar ik hield het niet vol .. tegen een muur aan gedonderd en flink ook ... nu gaat het goed .. en met twee kids moet ik ook zeggen dat het toch nooit loopt zoals ik wil ! ik hou me huissie schoon de was bij en mezelf en de kids bij en de rest zie ik maar. Maar ik begrijp je goed. Ik ben er voor naar de HA gegaan en vanuit daar hulp gekregen .. zorg maar goed voor jezelf .. en van mij ook een dikke knuf ! ook jou ken ik nog van laaaaaaaaaaaaaaaang geleden dus dan mag dat vast wel :cool:

hey butterfly hoe is het met jou ?? ook nog steeds hier !!!
    en gaat het ook goed met de kilo's

MvE neeee te weinig is niet goed dat hou ik niet vol .. moet ook oppassen dat ik dus niet te streng ga maar ik eet nu appeltje of eierkoek meer .. moet ook verdeeld eten merk ik !
    ik heb je nog wel op hyves maar nog niet op FB geloof ik ... nu ben ik drama op FB .. kan je mij mss opzoeken ?
    leuk om je toe te voegen .. altijd vrolijke noot

mss willen er meer op fb met me ? stuur me een pb .. kunnen we ff namen uitwisselen

elsie oooooooooooh lekker ff tijd voor jezelf .. nou het is ook niet normaal met de pollen he .. leek wel of het sneeuwde vd week .. sterkte .. lijkt me verschrikkelijk dat gevoel dat je zo vol zit de hele tijd

mama rianne ... tja ... ik snap je gevoel heel goed .. maar ik moet ook zeggen dat je het uiteindelijk altijd zelf moet doen
    wij hebben een hele heftige tijd achter de rug en nog moet ik zeggen maar het houdt ook niet echt op dus helpt dat extra eten me er juist helemaal niet aan .. ik wil juist knokken ... ik ga niet bij de pakken neer zitten ... en jij moet juist trots zijn dat je al 10 kilo kwijt bent .. en uit die trotsheid doorgaan !! je hebt vast al veel complimenten gehad en dat moet je toch ook goed doen he !!

17. petra11

petra11 Lid

6 jun 2010
    80
    3
    8
    thuisblijfmams
    friesland
    ik ben een nicht van ronnie.
    van yeb en minke.haha toevallig.
    ik zag de foto bij je bericht en dacht bekende gezichten.

18. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Aha,ja die ken ik wel :)
    Wat doe jij allemaal op dit forum..??

19. petra11

petra11 Lid

6 jun 2010
    80
    3
    8
    thuisblijfmams
    friesland
    ik ben meer een meelezer.
    toen de kinderen nog iets kleiner waren had ik weleens wat vragen en kon ik hier een heleboel weg halen aan info.maar zit niet bij een clubje ofzo.
    nu vind ik het nog steeds leuk om op deze site te komen.

20. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Wendy: Knuffel voor jou!
    Melanie: Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad!
    Emma:Knap hoor dat je de lekkers hebt kunnen vermijden

Hier weekend en dan mag ik toch wel een beetje genieten. Voor mij vandaag geen menu. Vanavond uit eten met mijn moeder en naar de nacht vd kunst en wetenschap.

Deel Deze Pagina