10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Melanie, leuke dag gehad gisteren? En al op vakantie?

MvE, bikini wat is dat :p? Nog 900gr verwijderd van die 71kg, kan ik alleen maar van dromen.

Emma, het is je eerder gelukt dus ook nu zal dat het geval zijn. We komen er wel! Mooi om te lezen dat je er voor 200% voor gaat.

Wendy, dikke knuff meid. Ik sluit me volledig bij de dames aan.

Butterfly, druk druk druk zo te lezen. Tentamen goed gegaan?

Elsie, velen last van hooikoorts. Beterschap meid.

Lovely, weightcare 2+2 gratis deze week bij Kruivat. Veel plezier met je ma vanavond.

Rianne, hopelijk vind je gauw je draai tussen je nieuwe baan en het afvallen.

Zustertje, alles goed met je en je meissie?

Hier midden in een verbouwing van de keuken, zijn ze donderdag mee begonnen en hopelijk is het dinsdag allemaal af. Zit zonder fornuis, kan niet koken en afwassen doe ik in de douche (campinglife haha). Ook gaat morgen m'n man op zakenreis voor 3 weken en daarna gaan m'n keelamandelen eruit.

Vandaag met m'n meiden naar de speeltuin gegaan, naar de stad gewandeld (4km), geshopt, bij de mac geluncht en weer terug naar huis. Ze lagen er om half 7 bekaf in, en ik geniet nu van de rusttttt (manlief nog op z'n werk).

Menu:
    O: 2x roggebrood met 30+kaas, mok koffie
    T: niks
    L: tonijnsalade, 2 hapjes fishfilet, kleine cola (maar de helft gedronken), mcflurry snickers, 4 frietjes (met m'n oudste gesnoept)
    T: niks
    A: pistoletje gezond, fruitsalade, kop koffie

2. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo lieve meiden,

Hier vandaag ook geen menu. Ik ga er maandag weer even een 5-daagse weightcare kuur tegenaan gooien. Vrijdag heb ik de pas van mijn jurk en dan heb ik even een net wat fijner gevoel. En eind juni gaan we een week weg dus moet ik in bikini.;)

Emma: Jeetje, dat is een tijd geleden. Het clubje uit 2010 ofzo toch? Welkom terug in ieder geval.

Morgen kom ik weer even wat uitgebreider kletsen. Heb net "papa en mama" gehad :). En we genieten nu even na met wat lekkers hahaha *bloos*. Oeps, een beetje teveel info denk ik...:p

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Emma.. Heb je inmiddels toegevoegd op FB.;) Knap dat je je lievelingshapjes hebt kunnen weerstaan. En stokbroodje met filet kan i.d. best!

Moedertjuh.. Joepie.. Camperen! :D Heb laatst de Mc flurry mars op, die is ook lekker!! Jeetje, heftige periode voor jou! Kun je het allemaal een beetje bolwerken?

Wendy.. Was het lekker?! :p:D Succes met de weightcare week! Spannend, vrijdag al de laatste pas.

Melanie.. Wow wat was je prachtig!!:) Nu op huwelijksreis?

Butterfly.. Hoe is je tentamen gegaan, er op of er onder las ik? Duim voor je!!

rianne.. Eerste ritje hometrainer gehad?:p

Elsie.. heb inmiddels naast de tabletjes ook de prevalin extra sterke neusspray & oogdruppels gehaald. Heb het hier redelijk mee onder controle. Voel je je meteen niet lekker in je vel he?:(

Drukke bakdagen gehad. Dingetjes zijn te zien op FB ;)..

Weegschaal was niet lief. Volgens mij is dat ding of kapot of ik houd veeeeeel vocht vast. Was gisteren een kilo zwaarder. Vandaag nog steeds ( was eigen schuld) 73.0 * zucht*

Menu vandaag:

O: 2 crackers met 30 + kaas en appelstroop en een handje aardbeien, koffie
    T; koffie en een lange vinger :D
    L: 2 krentenbollen en een gekookt ei en thee
    T; appel en een softijsje gedeeld met Erwin.
    A: kop groentensoep, 1 bruin bolletje en een kipsnitzel. Kommetje rauwkost salade, bakje optimel kwark na.

Voor het eten wezen hardlopen 5 km..:)

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihi wendy nageniet ze !!!
    en idd ik ben vandaf dag 1 met dit topic meegegaan haha maar ondertussen mooi meissie en 10 kilo erbij

MvE jaaa gezellig ! kan ik je weer volgen op fb !
    nouja wat een stomme weegschaal .. nog net niet het raam uit zou ik zeggen ! maar je ongi kwam er toch ook aan

moedertjuh ohhhh mac !! lekker hoor en netjes gehouden !
    ai amandelen eruit .. dat is auw maar ik ben altijd wel aan iets verslaafd toen nog aan roken en das niet snugger haha hoop dat het bij jou mee gaat vallen

lovley lekker geen menu !! was ik daar al maar aan toe haha ! en nog wat lekkers op ??

ohhhhhhhhhhh ik zit hier zo gelukkig te zijn met mijn afgewogen bakje nibbits en glas rose !! haha das wel weer fijn van lijnen je waardeerd het echt weer :D
    alleen nu besef ik dat het zweet van de cross trainer net zo veel calorieen was als dat ene glas (groot hihi) rose :$

5. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hey meiden,

Gisteren een topdag gehad. Supermooie dag en een gewelig feest. Nu al heimwee! :( De dag ging veel te snel voorbij...

Maar... woensdag lekker voor 18 dagen naar Mexico. We genieten dus nog even verder!!!

Liefs

6. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Foto foto foto!!!!!

7. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    @Melanie.... wow, mexico... heerlijk!!!!
    Heb mooie foto's op facebook langs zien komen..... mooie jurk ook!! Ja, de dag gaat dan veel te snel he. Lekker na genieten meis.

Even een super nieuwtje, lees net dat ik mijn tentamen heb gehaald.
    Echt met de hakken over de sloot, een 5.5!! Maar de toets is binnen, yihaaaaa!!! Hoef ik die niet meer te herkansen :D.
    Vanmorgen al aan de slag geweest met een een opdracht die we onvoldoende hadden, die is dus ook bijna af. Mijn deel wel in elk geval.

Vandaag een rommeldagje, beetje studeren, beetje bank hangen en tv kijken ondertussen. We hebben nog heel wat op tv staan wat we hebben opgenomen en nog niet gekeken hebben.
    Heerlijk relaxt dagje dus :)

8. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    Hierbij 2 foto's... heb nog niet echt foto's waar je mijn jurk heel goed kan zien. Maar dit geeft vast een idee ;)

Bijgevoegde bestanden:

9. Mama Rianne

Mama Rianne Fanatiek lid

13 jul 2008
    2.765
    0
    0
    Helpende
    Jirnsum
    Wow mooi hoor Mel :D echt een stralend paar :)

Nee heb er nog niet opgestaan MvE ;) moet even tijd ervoor nemen :)

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@melanie mooie foto's!!!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Melanie: Mooi hoor! Mijn jurk lijkt een beetje op die van jou en ik doe ook mijn haar los met een sluier hihi.

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    melanie wouwwwwwwww wat een prachtige bruid ben je !! en wat ben je mooi slank !!!
    zon dag gaat idd veel te snel maar lekker dat je op vakantie nog kunt nagenieten

butterfly van harte gefeliciteerd !! wouw wat lekker !!
    en cijfer kijkt niemand naar ..

hier koud .. vandaag hele dag buiten geweest .. lekkere broodjes kroket en frikandel afgeslagen .. dan maar broodje niks !
    vandaag best honger eigenlijk maar net appeltje op nu nog ff wachten op avondeten

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hoi meiden,
    Melanie: wat zagen jullie er prachtig uit!!
    Moedertjuh: bedankt voor de tip! ad laatst ook al 1+1 gehaald bij de etos, altijd handig :)
    Emma: gisteren genoten van de rose?
    Mve: Had je weer wat bestellingen voor taarten?

Gisteren uit eten geweest, poeh heb echt heerlijk gegeten!
    Vandaag ontzettend moe,ben echt niet vooruit te branden. Hebben een nieuw laptop gekocht, onze oude was echt af.
    Verder wat in huis aangerommeld.
    Morgen weer streng!
    Wie wil mag me ook wel op fb toevoegen, pb me dan maar :)

14. MamavEsmee

Lovely.. Had i.d. bestellingen staan & wou wat nieuwe dingen uitproberen!

Emma.. Knap, kroketten weersta ik niet :D , Ja wijn is calorierijk!! Blij dat ik het niet drink haha..

Ik wordt gek van mezelf en de weegschaal. Het gaat een week zo goed en dan het weekend.. Grrrrrr..

Ga weer een weekje zoveel mogelijk koolhydraten schrappen ( max 50 per dag) Val dan altijd goed af.

Ben gewoon suiker/vet verslaafd :(

Menu vandaag:

O: 100 gram optimelkwark & koffie ( beetje weinig I know)
    T: snoeppaprikaatje & blokje kaas
    L: Omelet van 2 eieren met ham & kaas en kop thee & handje cherry tomaatjes
    T: cracker met kaas
    A: Bloemkool, paprika en champignons ( roerbakken met een handje geraspte kaas) & een slavinkje.

Vanavond na het eten hardlopen!

15. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen.

@Mamavesmee, suiker en vet verslaafd? Heb je het zo bont gemaakt meis? Je bakt natuurlijk veel, dus kan me indenken dat de verleidingen natuurlijk flink op de loer liggen dan. Of komt het daar niet van? In elk geval hoef je niet mega veel af te vallen dus bij jou zit het altijd snel weer goed.

@Lovely, oeh lekker uit eten geweest. Daar hadden wij ook wel zin in, maar hebben het toch maar niet gedaan. Waar ben je geweest?

@Emma, dank je wel :). En broodje niets... is knap!! Je hebt het weer te pakken he, het afvallen?

Hier gisteren een relaxte dag gehad.
    Voor school veel kunnen doen. Voor twee groepsopdrachten mijn deel uitgewerkt. Dat was fijn, omdat ik er zo tegen aan zat te hikken. Dus gisteren het maar gewoon gedaan. Verder nog flink aan mijn portfolio gewerkt. Die presenteer ik vrijdag, en heb nu een vorm bedacht hoe ik het ga presenteren dus vanavond maak ik mijn portfolio af en de presentatie dus voorbereiden. Dan alleen nog wat individuele verslagen uitwerken en dan ben ik klaar. Wil in elk geval mijn propedeuse halen dit jaar en dat gaat helemaal goed komen :D.

Verder vanmorgen even snel wat rokjes gepast die ik weken geleden bij lange na niet aan kon. Ik stond perplex....:$ ik kon ze zo aantrekken vanmorgen en het zat als gegoten. Ik draag nu een short die ik ooit gewoon te klein heb gekocht en nu pas gewoon aan kan, zonder ook maar enige moeite. En zo waren alle rokjes, alles wat te klein zat, kan ik aan :$:D. WOW!!! feels gooed, very good!!!

Gisteren alleen niet geheel volgens plan gegeten.
    Hele dag aan het menu gehouden, maar i.p.v. gekookte aardappelen, gebakken aardappelen gegeten met mayo en een beetje pindasaus.
    O my lord... als je dat weeeeken niet hebt gehad is het zooooooooo heerlijk. Nog een kaassoufle gehad, en een klein stukje hambuger.
    Had het beter niet kunnen doen misschien, maar ik snakte er zo naar. Heb het binnen de perken gehouden en ook gewoon mijn portie andijvie erbij gegeten. Vandaag gewoon weer a la het menu!!!

Straks de kids naar de opvang.
    Ik heb gesprek met mijn leidinggevende en vergadering.
    Voor het gesprek ben ik best nerveus.
    Twee weken geleden heb ik namelijk een vervelend gesprek gehad met haar waarin zij dingen vertelde die zij zag in de praktijk. Echter is het zo, dat zij dingen kon benoemen die zij van collega's moet hebben gehoord. Er zijn dus collega's geweest die achter mij om op kantoor over mijn praten. In welke vorm dat ook is, is vind het vervelend. Zo zou een collega van mij, waar ik altijd goed mee kan praten, haar zorgen hebben geuit over mij met de gedachte me te helpen. Ik heb het namelijk zo druk.....!! Ik heb het druk ja, maar wel alles onder controle. Deze collega 'klaagt' vaker en komt niet altijd naar mij toe. Hier baal ik toch wel erg van. De leidinggevende noemende dus dingen die zij wel gehoord moet hebben en daar heb ik toch nog een eigen mening over. Dat ga ik vandaag vertellen aan haar in het gesprek. Leidinggevende gaf me namelijk advies te stoppen met school. Ik was zooo boos, zo boos omdat dit advies berust op een verhaal van collega's die me gewoon dit niet gunnen.
    In een vrouwenteam is dat altijd zo, als iemand bij ons iets 'leert' en nieuwe dingen wil oppakken wordt dat ook wel afgekraakt met een stomme reden. Dus ja... niet altijd leuk dus, een vrouwenteam!! Geef mij maar meer mannelijke collega's ;).

Euh.... heel verhaal ;).
    Sorry.

Fijne dag, ik ben weg!

16. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Ben ik weer... de meiden staan al een halfuur in de jas klaar om naar de opvang te gaan. Heb ze nog maar een stuk fruit gegeven. Ze willen graag weg. Op zich natuurlijk een zeer goed teken hahaha.

Ik dus nog even snel een appel en yoghurt naar binnen werken.
    Kan dan op het werk dan nog even leuten met mijn collega's en rustig aan doen!

De tassen staan klaar, ik ben er ook wel klaar voor trouwens.
    Regent het bij jullie ook zo?? blegh!!!
    De dikke sokken en schoenen maar weer aan dus :(.

Leuke en drukke week in het vooruitzicht ook....
    Ik ben vrijdag jarig, zondag ga ik naar een concert van Marco Borsato met mijn vriendinnen. Jippie aj jeeeeeee...!! Leuk, helemaal zin in. Zaterdag werken, oranje feestje bouwen op het werk.
    Ook op het werk van de week drukke, maar leuke dingen :).

Wat zijn jullie weekplannen allemaal?

Nou, ik moet de dames maar weg brengen, nog meer tijd trekken lukt me ook niet meer whahaha.

17. MamavEsmee

Butterfly.. Van het weekend een frietje, ijsje bij de mc. S'avonds wat chipjes. En kan dan geen maat kunnen houden. Donderdag 71.9 vanmorgen 73.4 :x

Betreft het misgunnen herken ik wel. Maar ook het achter de rug om lullen, geen feedback kunnen aannemen. Voorbeeld. Ik heb al een aantal keren iets aangegeven aan een collega over een client omdat ik vond dat het niet goed ging. Wordt er niets mee gedaan. Geeft een ander het aan. Wordt er meteen actie ondernomen. Zo iritant!:(

Werkse vandaag!!

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi meiden!

@butterfly fijn dat oude rokjes weer passen! hier liggen nog 3 broeken te wachten in de kast tot ik ze weer aan kan. hoop dat het gaat lukken.

morgen begint de begeleiding van de nieuwe dietist, ben erg benieuwd!

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oh dieetist lijkt me best fijn elsie ! succes !

butterfly wouwwwwwwwwwwwwwie wat lekker dat alles past !! zo heb ik hier ook eea klaar liggen ! broeken van toen ik op mijn slankst was .. en daar wil ik weer in .. werk ze .. gatver wat shit van je collega... hoop dat je gesprek nu positief is en nu je er over na hebt kunnen dennken heb je vast ook je woordje klaar !

MvE wouwwwww wat een verschil .. sjeeees voortaan op vrijdag dan alleen nog op de weegschaal ! en zo overdreven heb je nu ook weer niet op hoor

lovley je hebt pb !
    en wouw nieuwe laptop !! fijn joh !

hier een snert weer ... sjeeeee alleen de kids aankleden inpakken voor de regen en halen en brengen naar school is een sport ...
    vanmorgen weer op de hometrainer
    haha ik leg lisa dan op de overloop maar ze gaat nu goed kruipen en komt ze elke keer voorbij mij heel verbaast aankijken haha
    echt lollig !
    opbpouwen gaat goed ! 1e keer lukte 11 min .. toen 13 en vandaag 18 !! op naar het half uur ..
    alleen zo zuur zie je dat je 165c heb weggewerkt .. ehhh dat zijn twee boterhammetjes .. maar allemaal extra ! de weegschaal is lief

20. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@emma handig zo'n hometrainer thuis! ik heb een wii fit, ook erg leuk maar niet handig als sam rond loopt! probeer het te doen als ie slaapt, maar hij slaapt nog maar max.1.5 uur dus niet super lang.

vanmorgen iniedergeval lekker naar de sportschool geweest, zo sam uit bed halen en dan boodschappen doen.

Deel Deze Pagina