10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Elsie.. Hopenlijk passen de broeken je snel weer! Vind je het spannend?

Emma.. Echt heel bont, nee. Maar vergeleken bij wat ik normaal eet is het wel calorierijker en de weegschaal is het daar niet mee eens ;) Haha.. Je meisje zal wel denken, gekke mama haha.

Kan het goed volhouden vandaag! Straks nog een lekkere kop thee.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goed bezig mve !!
    dan is dat gewicht er zo weer af .. zijn veel mensen die in het weekeind wat aankomen en in de loop vd week er weer af.. zo blijf je ook soort van op gewicht !
    en hmmm volgenmij denkt ze al lang dat ik een gekkie ben hihi

elsie ik wou ook een wii fit ! maar ik zag het mezelf nog niet zo snel gaan staan doen .. en de cross trainer staat er .. gelijk er op .. hoppa gaan ! ben blij dat ik deze gekozen heb en trouwens 40 euro op mp kan je niet veel mis aan kopen !
    oh ik zou ook graag weer naar sportschool willen maar nu met de kids is dat zooo onhandig

tim is met een vriendje aan het spelen uit zijn klas !
    is maart is hij 4 geworden en zoooo leuk gezellig hoor alleen mijn lefbal durft niet bij een ander haha:cool:

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@emma ik heb de mazzel dat mijn moeder op maandagochtend op hem wil passen en dan kan ik even sporten:)

@mamavesmee is wel een beetje spannend, ben benieuwd wat ze gaat zeggen!

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden...

Ik ben er klaar mee ga echt weer AFVALLEN... Kon mijzelf er elke keer zo moeilijk toe zetten maar het is weer wat drukker en voor mij waarschijnlijk ook makkelijk.
    Ga zelf ook proberen weer actief mee te doen met jullie wel zo gezellig.

Ik ga beginnen met 10 kilo en dan kan ik altijd kijken of ik nog verder ga ja of nee...

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Butterfly Je bent goed bezig!!! Echt heel goed van je... Als de 10 weken om zijn krijg je dan nog wel begeleiding of hoe werkt dat? Hoe is het gesprek gisteren nog afgelopen? Sommige mensen gunnen elkaar niets zo jammer...

@Emma Wat leuk om jou hier weer te zien! je meisje al weer 8 maanden wat gaat het vlug :$:) Lukt het een beetje het afvallen? Is wel even weer wennen vind ik. Goed dat het fietsen al zo vooruit gaat! Fiets je al met je dochtertje of gaat dat nog niet?

@Melanie Jullie zagen er echt SUPER mooi uit... Weer viel volgens mij ook mee of niet? Vanaf morgen heerlijk gaan genieten van jullie huwelijks reis klinkt SUPER. Zit je 18 dagen in een hotel of ga je rondreizen?

@Mamavesmee Wat een mooie koekjes/taarten maak je toch zo gaaf! Doe je nog weleens kleding maken enz?
    Vind het super dat jij nog steeds op gewicht bent! Lekker dat je zaterdag pas moet werken lekker genieten hopelijk wordt het weer nog wat beter.

@Elsie Ben benieuwd hoe het bij deze diƫtist gaat. Hopelijk kan ze je goed helpen. Ik zie af en toe een foto van je zoontje echt een schatje :)

@Wendy Flink aan het stressen denk goed aan jezelf! Hoe is het met je zoontje?

@Moedertje Hoe is het met jou? Lukt het afvallen? Wil je nog veel afvallen?

Even uit mijn hoofd gereageerd zal niet iedereen gehad hebben denk ik daarvoor sorry ;)
    Waar zijn kaatje en humby eigenlijk?

6. MamavEsmee

Weegschaal lief.. - 600 gram 72.8

Straks hardlopen.. Kom daarna kletsen!!

7. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje welkom terug!
    ik hoop ook dat de nieuwe dietist mij goed kan helpen, vanmiddag moet ik er heen.

@mamavesmee fijn een lieve weegschaal!!

hier alweer wakker geworden met keelpijn:( word er gek van echt elke ochtend nu.

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Emma: Heb je gevonden hoor! ;)
    Zustertje: Succes! Ik merk ook dat wanneer ik het drukker heb afvallen beter gaat, je hebt dan geen tijd om aan lekkers te denken :D
    Mve: super -600!

Hier een vrije dag, nou ja vrij heb een vergadering. Zou eigenlijk naar het ziekenhuis gaan, maar mijn man kan geen vrij krijgen hij gaat vandaag zijn onderzoek presenteren en dat kan ie gewoon niet verzetten. En ik wil niet alleen heen.
    Zometeen even de slaapkamers doen, gisteravond de woonkamer en keuken al gedaan.

Mijn menu:
    O: shake, kop koffie
    T: water,thee, appel
    L: shake, kop thee
    T: water, thee, mango
    A: bami met veel groentes en kiplever
    T: thee, bakje yoghurt

9. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Zustertje: Gezellig dat je weer mee komt kletsen. En natuurlijk... succes met afvallen! Wij zitten in mexico in een 5 sterren all inclusive resort. We wilden eerst rondreizen maar we hadden geen zin om elke dag te moeten. Bij een rondreis kun je moeilijk zeggen, ik heb vandaag geen zin. We hebben dus besloten om op 1 plek te blijven maar we kunnen vanuit daar heel veel verschillende dingen ondernemen. Er is heel veel te doen, dus dat komt wel goed. :D

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@melanie veel plezier!!!

ik moet zo even naar de huisarts, ben al weken verkouden en elke ochtend wakker met keelpijn! nu het zonnetje schijnt ga ik ff lekker op de fiets:) sam net voor het eerst achterop, voorop werd ie echt te zwaar, even wennen hoor haha! hij word ook ineens zo groot, in een peuterbed, geen slaapzak meer aan, achter op de fiets, nog precies 2 weken en dan word ie 2!!

van het weekend had ik een vrijgezellenfeestje en hadden een taartworkshop dus heb voor sam een taart gemaakt:)

S5034529.jpg

11. MamavEsmee

Melanie.. Morgen vliegen jullie of niet?

Elsie.. Wat zei de dokter? Knap gemaakt zeg!! :) Jeetje, Sam al weer bijna 2.

Lovely.. Spannend voor je man!! Niets ernstigs, waarvoor jij moet? Kun je het shaken goed volhouden?

Zustertje.. goed dat je de knop weer om kunt zetten! Ben benieuwd naar je menuutjes.

Emma.. Hier het probleem dat iedereen altijd hier willen spelen. Het toch maar niet TE leuk maken. Vind het ook wel eens lekker als Esmee bij een ander speelt. Ga nu vaak koekjes oid maken met de meiden.

Hier lekker kunnen lopen.. Ben niet echt een ochtend loper, maar ben niet ontevreden, 5 km in 30 minuten.

Menu vandaag:

O: cracker met ham & kaas en een gekookt ei & koffie
    T; flesje water. Koffie, 2 stronkjes rauwe bloemkool en 2 plakken ham.
    L: sla, ei, kip, komkommer, mayo. (salade)
    T: 2 blokjes kaas, stuk komkommer en 2 cherrytomaatjes.
    A: Vis & groenten uit de oven. ( courgette, tomaat, paprika, champignons)

12. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemorgen ( nog )

Hier drukke morgen gehad, vanmiddg late dienst en we waren laat wakker. Daardoor lopen we wat uit. Boodschappen inmiddels gedaan, aardappelen en brocolli staan op het vuur, net de kaartjes voor de verjaardag van Esmee rond gebracht. Esmee is volgende week jarig.
    Zometeen lunchen, nog gauw wat was opruimen, en dan de kinderen alweer weg brengen. Gelukkig geen slaap, dus kom vanavond weer thuis :). Is ook wel eens lekker.

@Zustertje, nog twee weken het dieet ja, daarna een laatste geprek waarin ik tips krijg. Ik moet het verder zelf doen maar blijf er wel sporten. Dat is het stukje controle dan voor mij ook. Maar dat komt wel goed. Ik heb nu heel goed geleerd wat verantwoord is en wat niet.

@Mamavesmee, je lunch is vast erg lekker :D. En weer wat afgevallen ook.

Ik zal gauw verder.... kom tijd te kort weer.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee het is hooikoorts dus heb pilletjes en neusspray gekregen dan moet het goed komen.

lekker een half uurtje gefietst, echt lekker hoor.

14. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Nou,de kinderen zijn bij de opvang, heb de doos met glas in de auto gezet, moet ook eens weggebracht worden. Weer tijd te kort... zucht! Of ik wil gewoon teveel ;) hahaha.

@Elsie, oh bah, hooikoorts... vervelend is dat, steeds verkouden. Ik heb dat ook wel lang gehad hoor. Hopen dat het snel beter gaat en succes vanmiddag.

@Melanie, ik wens je super mooie vakantie..... geniet ervan. Ben jaloeoeoeoeoers ;).

fijne middag allen!

15. MamavEsmee

Elsie.. Ja, kun je ook zere keel etc van krijgen. Hopenlijk helpt de medicatie snel! Hoe was het bij de voedingsconsulente?

Butterfly.. Werkse vanavond & dat tijd te kort hebben is helemaal niet herkenbaar hoor!!;):D

Ben weer helemaal goedgekeurd door de tandarts! :D

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee heb de medicijnen net opgehaald, net neusspray gelijk maar gedaan en dan vanavond pilletje nemen.

ik ben erg tevreden over deze voedingsconsulente! ik heb een basismenu gekregen, het lijkt qwa hoeveelheden best op de menu's die butterfly omschreef! dat is dus echt wat je elke dag MOET eten, wat je daarnaast eet is extra, maar ik denk dat ik geeneens honger meer zal hebben haha! heb gelijk maar 2 menu's gemaakt voor morgen en overmorgen dan heb ik houvast. heb ook een map gekregen waar je alles in kunt op schrijven, dat is ook wel fijn.

net ook nog een klein stukje gefietst.

17. MamavEsmee

Elsie.. Klinkt goed!!

18. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Hey meiden ff vanaf mijn foon moet werken tot 8

Mag ik vragen wat je nu mag eten dan elsie ?

Mve mag ik ook een keer bij,jou komen spelen hihi

Butterfly rennen rennen meis toch ...

Zustertje helleuuuuu jij ook terug !! Pff tijd gaat idd veel en veel te snel

Melanie geniet ze,in mexieco ... Zooooo mooi ben ik ook al eens geweest ... Prachtig en super leul land

Zo... Weer verder ... Vanaaf nog bakje japanse mix zit pas op 960c met avondeten al op

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@emma ik heb een voorbeeld menu gekregen en een lijst waarmee je het kan vervangen als je zin hebt in iets anders, wel allemaal gezond!

20. MamavEsmee

Emma... Jij mag komen spelen hoor!:D

De 1ste avond 4 daagse overleefd.;)

Deel Deze Pagina