Meiden, ik kom me even afmelden voor de komende 2,5 week. Heb bijna alles inmiddels ingepakt. Dadelijk even douchen en dan kan ik die spullen ook inpakken. Proberen nog wat te slapen en vannacht om 3 uur vertrekken we richting schiphol... Als we terug zijn kom ik weer meedoen meiden (zal dan ook wel weer nodig zijn). Maar ik ga nu eerst genieten!!! Liefs
Goedemorgen meiden. Gisteren een fijne dienst gehad. Vandaag een dagdienst, dus de wekker ging al vroeg. Zit nu even te ontbijten. Hoor Maureen wakker worden, dus die zo maar eens uit bed halen. Vandaag een 'kantoor'' dienst, dus administratie wegwerken. Heb nog een gesprek met een client en haar ouders, nog een evaluatiegesprek met een andere client, dus genoeg op de planning lijkt me. Vanavond boodschappen doen voor de rest van de week, voor de verjaardagen enzo. Ook nog even met de studie aan de slag... dus de dag zit weer helemaal vol. We sleuren ons er wel weer door heen. @Elsie, ik ben benieuwd naar je menuutjes. Veel succes!! Ik hoop dat het ook bij jou vruchten zal afwerpen. Mij deed deze verandering goed en ben 10 kilo afgevallen . @Mamavesmee, haha nee? Herken je tijd te kort helemaal niet??? hmm... ligt het dan echt aan mij? Whaha nee hoor, herken mezelf wel in jou, dus dat 'vliegen' zal inderdaad herkenbaar zijn. Vind het ook niet vervelend, maar soms wel vermoeiend. Ben iemand die graag bezig is, ik kan ook niet stil zitten, al zou dat soms wel even beter zijn. Ik ken ook gewoon geen rust, want dan zit ik op de wip...! Ik ben gewoon actief aangelegend denk ik . @Emma, lekker aan de japanse mix.... was vast ook lekker . Mijn menu weer eens: O: 2 boterhammen, 1x jam, 1x 20+ smeerkaas, groene thee. T: beker yoghurt, schaaltje ananas, water, thee. L: 2 boterhammen, 1x 20+ kaas, 1x kipfilet, water en thee. T: cracker met jam, water en thee. L: aardappelen, worteltjes, stukje vis met vissaus, appelmoes. T: cracker met jam, kiwi, water en thee. Ik merk dat ik te weinig water drink weer. Moest prednison weer wat ophogen en afbouwen waardoor ik op 79.4 ben blijven hangen . Dat was even wat minder. Dus even er tegen aan voor volgende week . Vanmorgen woog ik 78.6.. het gaat dus echt de goede kant op. Hoeveel ik nog kwijt wil weet ik eigenlijk niet. Ik ben heel tevreden als ik in de spiegel kijk.... ik hoor ook wel: 'je moet niet zoveel meer afvallen, daar word je lelijk van'. Vind het ook wel mooi zo, maar om speling te hebben... wil ik toch naar de 75 kilo toe. Misschien toch naar 73 of 74 want dan zit ik mooi in het midden van het groene deel van de BMI meter. In de sportschool zeggen ze wel dat 68 ook nog kan bij mij... maar ik 68 kilo??? Hmmm nee, dat vind ik wel weinig hoor. Eerst maar naar de 75 en dan zien wel weer verder . Nog even twee weekjes ploeteren... komt goed!! Ik ga bezig... anders kom ik in tijd nood en moet ik weer rennen. Nu ben ik relaxt .
goeiemorgen meiden! zo weer lekker zwemmen met sam! kom vanmiddag kletsen, maar alvast mijn menu. menu: O: 2 beschuiten met light jam, 1 boterham met smeerkaas20+, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water appel. L: 2 boterhammen 1xkaas en 1xkipfilet, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee, flesje water en banaan. A: aardappels, bloemkool, 1 gehaktbal. T: kopje thee bakje kwark.
Mamavesmee Lieve weegschaal gisteren! Vandaag ook weer? Je eet nu minder koolhydraten heb je dan niet meer honger of valt dat mee? Wel een compliment dat iedereen bij jullie thuis wil spelen al is het ook lekker als Esmee eens ergens anders speelt (voor haar ook leuk) Heb je de 5 km gelopen? Hopelijk hebben jullie een beetje weer de komende dagen. @Elsie Hooikoorts is zo vervelend mijn man heeft er ook last van. Klinkt goed van de dietiste ben benieuwd naar het resultaat. Wat een mooie taart voor je mannetje! @lovely Ik heb je topic gezien in de lounge wat schrikken! Hopelijk kun je snel terecht in het ziekenhuis. Is je man al bijna klaar met zijn opleiding? Kan hij in het ziekenhuis ook een baan krijgen of weet je dat nog niet? @melanie Groot gelijk heerlijk gaan genieten en excursies doen is veel rustiger dan hele dagen rondreizen. GENIET!!! @Butterfly Weer druk druk Heb je nog een foto gemaakt toen je met afvallen begon? Zal je het verschil zeker goed zien! Komt helemaal goed als je over 2 weken geen begeleiding meer krijgt! @emma Ja echt veel te lang geleden! Werk je nog in de zorg? (dat was het toch f niet) Gisteren tot 23.00 gewerkt en sliep rond 00.30... En de wekker ging om 06.30 weer de 2 kindjes van mijn vriendin zijn hier (ik pas op haar kindjes als zij moet werken en zij past op Nina als ik werk) is af en toe een morgen erg gezellig! Nina ligt nog lekker te slapen nu die had gisteren last van haar oortjes :-s Vanmiddag heb ik een 2 uur durende cursus mijn zusje komt oppassen. De weegschaal was lief -1kg
Zustertje.. Koolhydraten ( suikers) zorgen er voor dat je bloedsuikerspiegel gaat schommelen & je dus een hongergevoel krijgt. Heb nu juist geen trek. Fijn - 1 kg. Veel plezier vanochtend!! Butterfly.. Werkse vandaag!! En dat op de wip zitten herken ik hoor. Net menu vandaag! Elsie.. Mooi menu, ga je ook extra sporten? ******* Vanmorgen - 400 gram 72.4.. Menu vandaag: O: 2 crackers met pindakaas en ham en koffie T: groene thee , water en komkommer & tomaatjes L: 1 pannekoekje met ham & kaas & thee T: cracker met kaas A: sperziebonen met tomaten, gehakt en uitje gegratineerd met kaas.
hey meiden hier weer op de hometrainer gestaan ! jaja ik ga vooruit hoor .. week geleden lukte 11 min nog maar nu 22 vandaag !! en 200c weggewerkt ! ik ga door tot de 45 min en dat ik dan niet zo moe ben zo ff douchen .. nouja ik heb er al een gehad .. met tim naar school brengen wat een rotweer .. en met tim die een hand wil en lisa in de buggy is er geen hand meer voor een paraplu zustertje wouwwww nu al een kilo !! dat gaat goed ! gezellige boel bij jou dus en handig om zo op te lossen met oppassen gezellig ook en ik werk bij een bank ! ik doe allerlei particuliere vragen behalve hypotheken .. vind het na 15 jaar nog steeds super leuk ! elsie zwem ze !! je kan buiten ook zwemmen haha mooi menu butterfly ik wou dat ik jouw mooie gewicht had ! daar ga ik nl ook voor ! en volgensmij heeft elke mama het wel druk .. ik moet nu eigenlijk ook stoffen maar ik ga toch maar ff rust nemen merk dat ik echt gesloopt ben .. dat kon ik vroeger ook niet hoor maar druk bezig zijn is wel goed voor je calorieverbranding haha zo flesje water op ...
@mamavesmee ik wil de wii fit weer meer gaan gebruiken en lekker fietsen, maar dat zit er vandaag niet in denk ik! lekker gezwommen weer, sam was bekaf! sliep in de auto al en heb hem gelijk op bed gelegd, broodje krijgt ie als ie weer wakker is.
Hoi Meiden, Melanie: geniet van jullie vakantie! Butterfly: hoe was je tentamen gegaan? Super dat het lijnen zo goed gaat Elsie: mooi menu hoor Zustertje: Ik kon gisteren terecht maar mijn man had een belangrijke presentatie. En ik wil liever niet alleen. Ik word vandaag gebelt of er morgen plek is. Hij moet nog een paar weekjes en is dan klaar, ze hebben gevraagd of hij komt solliciteren dus dat wil hij zeker doen. Mve: Net menu vandaag! Mijn menu: O: shake, kop koffie T: thee, appel L: 3bb 2xsmeerkaas 1xvruchtenhagelslag T: thee,water, mango A: shake ( aangezien ik tussen de middag brood heb gehad) T: Thee, bakje yoghurt Heb vanochtend gewerkt nu even alleen thuis, snel wat in huis doen en dan even lekker niks!
Elsie.. Thuis kun je i,d, ook extra bewegen! Lovely.. Ben benieuwd naar het resultaat na je week WC. Emma.. Haha.. Moest lachen om je naar school breng verhaal. Lastig soms he? Knap dat je het al zo'n eind volhoud op de home-trainer. Butterfly.. 68 kilo? Hoelang ben je? Volgens adviezen op internet zou ik bij mijn lengte 62 kilo-58 kilo kunnen wegen. Nou dan ben ik graatmager volgens mij. Weeg nu zo'n 72 kilo bij 1.75. Als ik minder ga wegen ( onder de 70) krijg ik altijd commentaar dat ik niet te veel moet afvallen. Past niet bij mij. ****** Hier gisteren weer gelopen voor de avond 4 daagse. Ging beter als de eerste avond. Menu vandaag: O: 1 koolhydraat arme boterham, 1/2 met pindakaas en 1/2 ham en koffie en water T: komkommerschijfjes en stukje worst. L: 1 koolhydraatarme pannekoek met kaas & 2 glazen light ranja T: handje nootjes & thee A: Shoarma met salade en roerbak groenten.
goeiemorgen! gistermiddag idd een half uur op de wii fit en later op de middag klein stukje gefietst. menu: O: 1x boterham met dun laagje pindakaas, 2xplakje ontbijtkoek, glas vers geperste sinaasappelsap, kopje thee. T: kopje thee, flesje water fruit. L: 2 boterhammen 1xkaas30+, 1x kipfilet, glas optimel drinken, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: gebakken aardappels, sla stukje vlees. T: kopje thee bakje magere kwark.
Hoi Meiden, Mve: het was vandaag -1,6 kg , mooi menu heb je weer je bent bezig om geen koolhydraten te eten? Elsie: mooi menu! Hier vrij, voel me vreselijk vandaag, ben ongesteld geworden en heb enorm last van mijn hormonen kan echt overal wel om huilen. Heb momenteel enorm zin in chocola en een broodje gebakken ei! Mijn menu: O: shake, kop koffie T: koffie, appel L: shake, kop thee T: thee,water, plakje ontbijtkoek A: rijst, salade en een stukje gegrilde kipfilet T: thee
Hey dames.... Vanmorgen weer naar de Fysio geweest, Esmee was naar de peuterspeelzaal, ik heb lekker met Maureen gefietst, wat laatste boodschappen gehaald, samen fruit en yoghurt gegeten. De wasmachine draait weer, er hangt een was buiten, nu zometeen even een slag in huis doen. Even stofzuigen en de badkamer en toiletten schoon maken. Dan met Esmee en kwarktaart en een chocomousse taart maken, maar daar zit het werk haast niet in. Ben morgen jarig namelijk . Vanmiddag dan lekker met de meiden even op de fiets naar mijn moeder. Hoef voor school vandaag niets te doen. Het de boel voor morgen klaar, dus vanavond lekker even sporten en dan met een boek op de bank . Kijk er nu al naar uit. Maar eerst hier de boel maar eens op orde brengen . Is wel nodig ook. @Lovely, wat vervelend joh, dat gevoel ken ik, zin in chocolade, had ik gisteren. Heb uiteindelijk 2 blokjes genomen en had er genoeg aan ook. @Elsie, toch is jou menu weer iets anders dan de mijne. Ik eet bij mijn fruit ook vaak standaard yoghurt . Je eet eigenlijk wel een beetje hetzelfde wat je zelf af of niet? Of zit er verschil in? @Mamavesmee, ik zou ook wel 65 mogen wegen... maar dat vind ik niet mooi denk ik. Ik kijk wel... wil niet graatmager zijn inderdaad. Ik ga bezig...
Butterfly: Denk dat ik mezelf ook maar op 2 blokjes pure chocolade trakteer . Poeh wat ben jij altijd actief!
Butterfly.. Jummie..Ben gek op kwarktaart! I.d. een bezig dagje poeh! Lovely.. Probeer i.d. minder koolhydraten te eten. Gaat tot nu toe goed. Val weer lekker af en heb minder "snaai zin" Had de laatste maanden het gevoel van vreet naar vreetbui te leven. Zo frustrerend.:x *** Lekkere relax ochtend gehad! Beneden alles gesopt. Daarna wat programma's gekeken die ik had opgenomen. ( En Erwin niets aan vind) verder nog koekjes gebakken voor de buuf. Straks Esmee weer naar school & dan de honden naar de trim.
@butterfly het is idd best hetzelfde als wat ik al at, alleen het ontbijt is veranderd eigenlijk, voorheen at ik vaak maar 2 crackers, en bij haar op het basismenu staat voor mijn 2 boterhammen, maar mag ook 1 boterham vervangen voor 2 beschuitjes, 2 crackers of 2 plakjes ontbijtkoek, maar dan heb ik dus nog wel 1 boterham die ik moet eten dus dan is mijn ontbijt wel flink meer. voor de rest is het hetzelfde eigenlijk, maar vind het weer goed vol te houden eigenlijk. en vind de begeleiding van haar ook veel fijner, en dat helpt ook natuurlijk! vanmorgen even de stad in geweest met een vriendin, was gezellig. nog even lekker een kopje thee gedronken, had appel mee dus die heb ik daar lekker opgegeten. net lunch gehad, sam slaapt alweer bijna een uur dus die mag er over 35 min ofzo weer uit.
goeiemorgen! wat een rust hier gister! hier begint de zon te schijnen dus ga straks lekker fietsen met sam mijn gewicht gaat al naar beneden, wel langzaam maar het gaat! menu: O: 2 boterhammen 1xklein laagje gestampte muisjes,1xappelstroop, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water, fruit. L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xfilet american, glas optimel drinken, kopje thee. T: kopje thee, flesje water, fruit. A: patat T: kopje thee bakje magere kwark.
Hallo, mag ik ook meeschrijven Zal me even voorstellen. Kaatje, 27 jaar en mama van Levi en Elin. En NOG steeds 3 kg van mijn oude gewicht af Sorry schaam me rot dat ik al zo lang niet meer ben geweest. Druk met twee kids, werk en huishouden. Inmiddels zitten we met zowel de september als juli mama's op een besloten forum dus kom ook een stuk minder op zp. Zit dus nog steeds 3 kg boven het gewicht dat ik hebben wil. Laatste tijd ook weer veel te makkelijk geweest qua eten. Ga het iig weer proberen op te pakken vanaf maandag ( haha ja sorry nootjes moeten eerst even op ) maar heb goede hoop dat het allemaal wat makkelijker gaat straks. Ik heb namelijk sinds vandaag nieuw werk. Bij de Zeeman hier in het dorp. Ga straks dus 3 dagen in de week op de fiets naar mijn werk. Moet het contract etc nog tekenen dus wacht nog even met opzeggen bij mijn werkgever. Moet dan wel 1 dag in de week verplicht een opleiding volgen. Duurt een jaar. Betekend wel dat ik het komende jaar 4 dagen in de week van huis ben. Maar goed is ook wel weer te regelen met opvang en hoef de weekenden iig niet te werken. Hoe gaat het verder met iedereen ? Nog belangrijke dingen gemist ? Zag dat Melanie volgende week al gaat trouwen. Hele fijne dag alvast !
hey meiden de weegschaal gaat goed !! eten gaat ook goed .. vandaag wel wat honger maar ik wil een glas rose dus minder gegeten .. morgen weer op de cross trainer ! waaien jullie al weg .. kijk vele zijn op gewicht dus die kunnen al wegwaaien ... ik hopelijk over een maandje of 2/3 ook !! maak ik wel een foto voor jullie hoor haha kaatje hey dat is lang geleden ! sinds (bijna) 2 weken doe ik ook weer mee .. kunnen we er samen tegenaan wat een mooie banner hoe oud is elin nu ? en hoe gaat het ?? elsie jeeeeeeeeeeej goedzo ! fijn dat de weegschaal je beloont !! doe je het ook voor he .. en nog gefietst ? vast wat vet verbrand met windkracht 10 tegen MvE wat heb je toch een mooi meissie zag haar zo mooi geschminkt op fb !! zelf gedaan ? en de koeken ook echt aan de buuf gegeven of lekker zelf stieken gesmikkeld Butterfly van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!!!! leuke dag gehad ?? vast nog steeds een lekker jong kippie Loveley nog lekker chocolade op ??? mmmm was vast lekker !! zusterje hoe is jouw dag gegaan ?? goed dagje ...
Hey ! Hier alles goed. En bij jullie ? Elin is volgende week alweer 11 maanden.Tijd vliegt voorbij. Hier waaide het vandaag idd ook zo hard. Hoop dat het morgen minder is. organiseer een speeldag voor de kinderen in de straat.
Goedemorgen meiden !!!!! hier was lisa helemaal klaar voor oranje ... tot ze gelijk haar leuke jurkje onderkotste net .. snel wassen en droger kan ze het straks toch nog aan... ik ga snel op de cross trainer .. heb ik dat ook weer gehad voor vandaag .. moet zeggen de weegschaal is erg lief ! __________________ kaatje fijne dag vandaag ! zo te zien wordt het lekker weer