10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Kaatje.. Hem je een Takkofashion in de buurt? Daar hebben ze stoer spul voor jongens!:cool:

Spiffy.. Welkom!

Lovely.. Klinkt als een heerlijk dagej!:D

Femke.. Fijn dat je zin hebt om weer aan de slag te gaan, wanneer gaat Myrthe wennen?

@ kindje.. Kan me over het gedrag van het kind wel heenzetten. Het zit me vooral dwars, de manier waarop mijn vriendin er op reageerde.:( Niet dus, ze zei: Ja, dat zegt ze altijd als ze haar zin niet krijgt. Nou lekker! Ik had Esmee gecorrigeerd en excuses laten maken.;)

Vanavond te veel gegeten.. Was ook zooo lekker! Nog even langs schoonouders geweest om ze een fijne vakantie te wensen.. Ze gaan 5 dagen naar Oostenrijk.

Vanmiddag/avond bezig geweest met een carstaart voor een kennis.. ( krijg het materiaal + € 5,00) Kan ik mooi oefenen en wat extra's!:)

2. spiffy

spiffy Niet meer actief

Ik hoef op zich maar drie kilo kwijt en ga hetzelfde doen wat jullie doen, 3 keer per dag gestructureerd en gezond eten en tussendoor fruit. Ik ben op zich niet te zwaar maar wil gewoon op een verantwoorde manier die paar kilo kwijt! Vind jullie zo gemotiveerd en met zoveel discipline echt respect! Door mijn drukke leven eet ik vaak te weinig en dan een paar dagen veel te veel dus wil graag regelmaat! Zeker op de dagen dat de kinderen niet bij mij zijn eet ik veel te weinig en dat moet anders...

3. spiffy

spiffy Niet meer actief

@mve supermooie taart!! Mijn zoon zou uit z'n dak gaan!!!

4. Melanie86

Melanie86 Fanatiek lid

26 nov 2009
    3.766
    0
    36
    @ Spiffy: Welkom en succes met afvallen!

@ MamavEsmee: mooie taart weer hoor! Echt knap hoe je die plaatjes erop krijgt!

Hier vanavond gaan hardlopen. Ging wel lekker…

Nu ontzettend moe, kan mijn ogen moeilijk open houden. Waar ik de laatste tijd toch steeds zo moe van ben?! Pfff…

Ik ga douchen en mijn bed in.

Liefs

5. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!!

@spiffy welkom!!

@mamavesmee wat een mooie taart! en idd een apart kind zou me ook doodschamen als sam zoiets zou zeggen als ie kan praten.

gister lekker taart gegeten dus we slaan de weegschaal maar even lekker over haha:D

morgen moet ik naar de kaakchirurg dus dat zal daarna wel pap en vla worden:( en s'avonds soep ofzo.

menu:
    O: 1 boterham met smeerkaas20+ 1 appel glas water kopje thee.
    T: flesje water plakje ontbijtkoek.
    L: 3 crackers met 1x smeerkaas 1x appelstroop 1xkipfilet glas melk+kopje thee misschien nog een kiwi.
    T: kopje thee flesje water peer.
    A: bietjesstampot.
    T: kopje thee ?

zo weer lekker zwemmen met sam:D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Heerlijk begin van de dag. Elin kwam vannacht maar 1x ipv 2x. Moest me om 07.10 wel met moeite mijn bed uit slepen. 07.30 kids wakker gemaakt. Kreeg van beide een grote glimlach. Even voor 08.00 op het kdv. Levi ging gelijk spelen en kon met moeite een kusje vanaf. Die zit er dus helemaal op zijn plek. Elin is de jongste baby op het kdv, en dat is te merken ook.Wordt als een prinsesje behandeld terwijl alle leidsters weg smelten :)

Gisteravond om 21.30 telefoon, dierencentrale.Of we nog een kat missen.. ehh ja.. Diesel is inmiddels al een half jaar weg en gingen er eigenlijk vanuit dat ze niet meer leefde.
    Nu is er hier in het dorp een zwaar verwaarloosde kat gezien.Misschien de onze. Ze bellen vandaag terug met meer info
    Ben ik nu een hele slechte bazin als ik eerlijk zeg dat ik eigenlijk hoop dat het ze niet is.Moet er eigenlijk niet aan denken haar weer terug te hebben hier. Ze ligt niet lekker met DJ ( onze kater ) en laat zich opfokken door de hond.Door die stress krijgt ze steeds epeleptische aanvallen en zeikt de hele boel onder.Zit ik echt niet op te wachten nu met een baby er bij en nieuw laminaat op de vloer ( oude was dus helemaal geschimmeld aan de onderkant door haar urine )

MVE, Takkofashion, nog nooit van gehoord.Even googlen... Dichtsbijzijnde is ruim een half uur rijden
    Snap idd ook niet dat je vriendin daar zo mee omgaat. Ze doet net of het vanzelf over gaat. Niet dus.zolang jij het toe laat blijft ze het doen. Gaaf die taart ! *woonde ik maar dichterbij je :D *

Spiffy, dan zit je hier helemaal goed :)

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Rot nacht gehad kon 3 keer naar de wc en Nina sliep klokje rond zal je altijd zien haha.
    Maar goed terug gaan slapen om 07.30 gaat ook niet want Nina gaat niet meer slapen na de eerste fles haha
    Vandaag een rustige dag alleen vanavond een uurtje sporten in de sporthal samen met mijn schoonzusje wel zin in.

@Spiffy Welkom en heel veel suc6!

@MamavEsmee Zo dat is wel erg balen! Zou dat ook echt niet goedkeuren als Nina dat zou doen.... SUPER gave taart!

@Femke Gaat snel he je verlof maar ik vond het ook heerlijk om weer te gaan werken zou het echt niet willen missen.... Sommige mensen snappen dat niet maar ik zou gillend gek worden zo thuis :)
    Hoeveel uur ga jij nog werken? Ja ik heb 3 keer borstontsteking gehad en 3 keer spruw en 8 weken met kloven gevoed die wilden niet weg door hardnekkige spruw. Ik snap ook niet dat ik het zolang gedaan heb maar je wilt toch een soort van niet stoppen (heeft denk ik ook wel met de hormonen te maken :):D)

@melanie Hoe is het nu met je enkel en knie? Doet je vriend ook weer mee met afvallen of niet?

@kaatje heb je weer een betere nacht gehad? Pfff valt dus niet mee een nieuwe baan zoeken heel veel suc6!

@Elsie Ach de taart zwem je er wel weer af! Ga je vrij zwemmen?

@Wendy Klinkt super lekker jou taart! Alleen de weegschaal zal wel minder lief zijn of niet?

@Lovely Ja Nina alweer 5 maanden het vliegt voorbij! Ook aan je zelf denken hoor! Hoe ver is je man nu met zijn opleiding is het einde al in zicht?

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@zustertje nee we gaan elke week babyzwemmen!

vanmiddag nog maar een rondje wandelen of fietsen als het droog blijft.

9. MamavEsmee

@ taart.. Hij is wel goed gelukt he?!:)

Elsie.. Mooi menu vandaag! En moeten je verstandskiezen er uit? Hopenlijk valt het mee.;)

Melanie..Fijn dat het hardlopen zonder tape goed ging. IK ga vanavond weer .. wil langzaam gaan uitbouwen. Vorige week 35.22 gelopen wil dus vanavond rond de 38 minuten lopen.

Kaatje.. Nee, snap je best. Je hebt je er bij neergelegd dat hij dood is. En dan krijg je hem zwaar verwaarloosd/verwilderd terug met alle zorgen die daar weer bij komen kijken. Ok, wij hebben een takko in het dorp. Zit voor meiden weinig leuks tussen. Maar koop er voormezelf ook redelijk vaak wat. Een hippe winkel met Zeemanprijzen!:D

Zustertje.. Balen dat je zelf zo aan het spoken was!!:D

Lekker geslapen vannacht, Esmee was wel vroeg. Riep mamaaaaaaa.. Gelukkig daarna nog een halfuurtje kunnen slapen. Er om half 8 maar uitgegaan. Inmiddels hier al een heel eind met het huishouden.

Vanochtend een lekker stuk fietsen, even langs de hertjes. En misschien bij mijn zusje een bakkie doen.:)

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Goedemorgen dames,

Weegschaal was nog redelijk na die lunch van gistermiddag en de pizza gisteravond +200 gram. Vandaag lekker mijn vaste vrije dag. Lekker thuis rommelen en vanmiddag koekjes bakken met Dane.

Oefff....er komt hier een lucht voorbij.....Ik ga maar weer een luier doen hihi.

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee ja helaas verstandskiezen:( denk dat ik morgen wel erg nerveus zal zijn! heb er helemaal geen zin in maarja het moet.

12. MamavEsmee

Wendy.. Leuk.. Koekjes bakken! Fijn dat de weegschaal redelijk lief was na gisteren.;)

Elsie.. Heb ze dit jaar alle 4 laten trekken. Het is even vervelend ( als de verdoving is uitgewerkt) Gewoon met regelmaat Ibuprofen gebruiken. Maar misschien gaan ze er bij jou wel erg vlot uit!:)

Oja.. Weegschaal was nog best lief na de pannekoeken gisteren.. - 200 gram.

Menu vandaag:

O: 2 crackers, 1x kaas en 1x appelstroop en koffie
    T: appel en 2 kopjes thee
    L: 1 volkorenbol met 1x roomkaas kruiden en 1x appelstroop en 1 pannekoek met bruinesuiker.
    T: fruit
    A: gebakken visje met gebakken aardappeltjes & worteltjes.

Vanavond als Esmee op bed ligt hardlopen..:)

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee is gewoon paracetemol ook goed?

14. MamavEsmee

Elsie.. Ik denk dat je van de kaakchirurg wel een recept voor 600 mg ibuprofen mee krijgt. PCM mag niet ivm bloedingen ( verdund het bloed)

Gisteren een pakketje van de leukste taarten binnen gekregen met een hartvormig bakblik.. Echt te schattig!! Hij staat nu gevuld en afgesmeerd in de koelkast. Morgen bekleden en dan kan hij de vriezer in!

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@mamavesmee oke en anders morgen even halen!

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Zo ik ben er klaar mee. Vandaag de keuken en de badkamer uitgesopt.De rest is voor morgen.

MVE, leuk een hartjesvorm taartblik ! Lekker weer hardlopen vanavond ! Zit te denken of ik het ook ga doen,maar is eigenlijk helemaal niets voor mij haha. Vindt het ook zonde om dure hardloopschoenen te kopen en ze dan misschien amper te gebruiken

Trouwens nog niet gebeld voor de poes

17. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lovely: Maandag.

@MvE: Ze gaat volgende week als ik moet werken 2x 3 uurtjes naar de gastouder, rest van de dag thuis bij mannetje.
    Wat een mooie taart weer.

@Melanie: Nog steeds moe? Wel lekker geslapen vannacht?

@Kaatje: En? Was het jullie kat? Kan me wel voorstellen dat je er niet echt op zit te wachten, een kat die de boel onder piest. Blegh.

@Zustertje: Ik ga 34 uur werken, 4x 8,5. Ik zou een hele slechte thuisblijfmoeder zijn, zou ook gillend gek worden. Ik zeg altijd: ik ben meer als alleen moeder, en ik heb ook een carrière, zou het niet op willen geven.

@Elsie: Bah, verstandskiezen eruit. Idd wat MvE zegt, regelmatig brufen slikken (niet wachten tot je pijn hebt). PCM helpt ook niet zo goed tegen botpijn als brufen.

@Hier: Lekker de stad in geweest met mijn moeder, ze moest nog wat spullen hebben voor de baby als ze begint met oppassen. Had nog flink wat bonnen liggen, dus was goedkoop klaar, lekker winkelen is dat.:)
    Myrthe was zo zoet, lekker meisje is het toch. Nu ligt ze ook lekker te slapen, nadat ze net haar buikje vol heeft gedronken.

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

@mamavesmee VOlgens mij ben jij VERSLAAFD aan taarten bakken haha je taart is al weer af haha ik hou je in de gaten ;):D

@Elsie Leuk babyzwemmen! Ik ga er ook eens voor kijken of dat hier ook in de buurt is (wel beetje laat maar ja)

@Femke Zo jij gaat nog veel werken! Ik werk 4x4 uurtjes en dan vaak nog 's avonds en in het weekend dus weinig oppas nodig erg fijn.
    Maar jij hebt een iets hogere opleiding dan mij ;) en ik heb ''maar'' een carrière in de zorg haha (maar zou absoluut niets anders willen)

Druk druk meiden zo eten als mijn man er is en dan even een uurtje sporten...

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Femke, dat is zeker leuk shoppen :)
    Nog niets gehoord van de dierencentrale...

20. MamavEsmee

Kaatje.. Zonder goede schoenen is hardlopen ook niet leuk.. Maar het is echt verslavend hoor! Lekker gepoetst vandaag!

Femke.. Ok, volgende week dus wennen. Vind je moeder het leuk dat ze gaat oppassen?

Zustertje.. Het is ook echt verslavend. Het is zooo leuk om te doen.. Esmee vind het ook leuk om te helpen dus meteen weer een uurtje gevuld.

Hier het eten weer op, de boel aan kant.. Straks als Esmee op bed ligt hardlopen..

Deel Deze Pagina