10 kilo afvallen... Wie doet er mee? Deel 8

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door zustertje, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

#2581 elsie22, 9 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2012
    goeiemorgen!

slechte nacht, ik had nog steeds last van hooikoorts en sam die moest steeds huilen helaas:( straks ff naar de kapper toe.

menu:
    O: 1 boterham met smeekaas20+, 2x beschuit met halvajam, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water fruit.
    L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xappelstroop, glas optimel drinken, kopje thee.
    T: kopje thee, flesje water fruit.
    A: zelfgemaakte tomatensoep, met een tosti of stokbrood.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

ohja kreeg vanmorgen nog een mailtje van de dietist, van hoe het tot nu toe ging, heel fijn!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Emma, ahh zonde van het jurkje ! Is ze verder niet ziek ?
    Ferry wilde dat Elin ook iets oranjes aan had dus ze heeft nu een oversized shirt maat 80 aan haha.

Elsie, hoop dat je vannacht beter slaapt

3. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Goedemiddag dames....

Zoooo, gisteren jarig geweest. De hele dag school gehad, mijn medestudenten hebben hartelijk voor me gezongen, dat was leuk hahaha. De klas op muffins getrakteerd... zelf niet genomen :).
    Gewoon 1 minder gehaald, dus kon ook niets eten.
    Tussen de middag wel een lekker meergranen broodje met garnalen en een salade gegeten als lunch. Was immers toch wel jarig.
    Gisteravond feestje gevierd, gewoon lekker een taartje gegeten en wat kleine zalmhapjes, en 2 wijntjes. Oh.. gisteravond hadden we nog friet en een groentekroket...! Ben niet aangekomen :D.
    Vandaag dan ook weer streng verder. De taart wat over was gebleven aan de visite mee gegeven. Anders is de verleiding te groot. Verjaardag 1 = doorstaan, nu Esmee haar verjaardag dinsdag.

Vannacht een logeetje gehad, neefje was Esmee is blijven slapen. We hadden zijn campingbedje naast Esmee haar bed geschoven. Wel ruimte ertussen, toen ik later keek hadden ze de bedjes tegen elkaar geschoven en lagen in diepe slaap... zoooo lief :).

Straks de slaapdienst in, moet nog even casus schrijven voor intervisie op het werk. Vanavond lekker met de bewoners voetbal kijken. Zal zometeen mijn oranje feestoutfit aantrekken :p.
    Valt mee... hawai slinger, en een oranje jurkje, en ik trakteer de bewoners op oranje tompouches...!! Wordt vast gezellig.

@Kaatje...euh.. je loopt achter. Melanie is al getrouwd, een week geleden, ze is nu lekker op huwelijksreis ;).Leuk dat je er weer bent. En super zeg... een nieuwe baan!!! Vier dagen van huis.... poeh, ja, dat vind ik ook wel even wennen. Gaan de kids weer naar de kinderopvang?

@Elsie...ik kan dat ook, een boterham inwisselen voor 2 beschuitjes o.i.d. Fijn dat je gewicht weer zakkende is toch? Al gaat het langzaam.. zakt wel.

@Emma...bedankt voor je felicitatie. En super dat je een liebe weegschaal hebt :). Daar gaan we tenslotte voor toch?
    Hahaha ja, nog steeds een lekker jong kippie whaha, 29 geworden. Nog een jaar... dan behaal ik de 30... oef...!!

He meiden, ik ga nog even wat doen!

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Druk druk druk..

Weegschaal blijft lief..

Straks werken. Kom zondag weer kletsen :)

5. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou voetbalgekte is hier volop aanwezig bij Ferry en zijn moeder.stelletje gekken.

Butterfly,nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ahh schattig om Esmee en haar neefje zo aan te treffen.
    Nee kids gaan niet naar de opvang. zijn daar 9-7 voor het laatst omdat we het niet meer kunnen betalen. Souders springen nu bij in de opvang.

MVE, altijd fijn een lieve weegschaal.Tot morgen :)

Melanie, o ik loop achter :D Mooie huwelijksdag gehad ? Edit. net je stukje in het trouwtopic gelezen>Wauw wat zag je er prachtig uit !

6. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai dames,
    Daar ben ik ook weer op m'n foon, m'n man heeft lappie mee vandaar dat ik niet actief kan mee kletsen hier (op foon is dat niet zo handig).
    Hier gaat verder alles z'n gangetje, oudste komt morgen weer naar huis (was uitlogeren bij mams). Jongste is me een kletstante aan het worden, zo leuk! Verder nog steeds een zooi met de keuken, hopelijk is het donderdag klaar (ben dit campingleven wel zat)
    Morgen (correctie vanmiddag) met m'n Kids en die van m'n broer naar een indoorspeeltuin of met goed weer naar het bos.

@MvE, ben het wel gewend na zolang getrouwd te zijn huwelijk om mezelf te redden als hij er niet is. En over 1.5 week gaan mn amandelen eruit. Fijn dat de weegschaal weer lief is!

@Emma, oei roken en verwijderde amandelen gaan idd niet samen maar je hebt het overleefd gelukkig. Watvoor jurkje had je kleine aan? Heb je een eigen sportkamer in huis?

@Zustertje, hier z'n gangetje allemaal. Er moet zeker 20kg af dus heb nog een lange weg te gaan en bij jou? Welkom terug btw!

@Kaatje, aangenaam :p! Gefeliciteerd met je nieuwe baan.

@Butterfly, bezig bijtje. Gefeliciteerd met je extra jaartje en je behaalde tentamen. Afvallen gaat lekker bij je, houden zo.

@Elsie, hopelijk helpt dit dieet je nu wel. Iig succes ermee, aan je beweging zal het iig niet liggen. Je kleine nog ziek?

@Melanie, nogmaals gefeliciteerd met je huwelijk meis. Geniet van je huwelijksreis en je zag er prachtig uit meis!

@Lovely, geen dank meis. Ik heb genoeg liggen hier aan wc-producten eerst deze maar eens opmaken.

Zo hopelijk ben ik niemand vergeten, ik ga maar eens naar dromenland.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Goedemorgen dames,
    Kaatje: Welkom terug! Fijn om te lezen dat alles goed gaat :)
    Butterfly: nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Moedertjuh: Veel plezier vanmiddag :). Lijnen gaat ook nog goed?

Ik was vrijdag met vriendinnen op stap geweest, gevolg gisteren moe! Was pas om 4:30 thuis en moest weer om 8uur paraat staan voor de kinderen. Papa moest werken.
    Gisteren dus behalve de weekboodschappen niks gedaan.
    Nu het huis aan het opruimen, heb de kinderen net gewaarschuwd dat ze nog snel hun losse speelgoed kunnen opruimen, hebben ze niet gedaan. Dus het gaat een vuilniszak in tot ze eindelijk een keer beseffen dat ze hun speelgoed moeten opruimen. Overal waar ik kom ligt gewoon wat. Vanaf nu gaat het dus een vuilniszak wat ik tegenkom en word opgeborgen.
    Eind van de gaan we naar papa in het ziekenhuis, vinden de kinderen altijd enorm leuk en papa ook ;).
    Hoop tussentijds nog tijd te vinden om met de kids te gaan bakken.

Mijn menu:
    O: koffie, shake
    T: water, appel
    L: shake
    T: water, plakje ontbijtkoek
    A: ?
    T: water,bakje yoghurt

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    loveley auw ... dat voel je wel een paar dagen dat je je slaap mist .. gelukkig was het gezellig !!
    groot gelijk over het speelgoed ik zeg dat nu ook tegen tim opruimen of het gaat weg ..

moedertjuh weet niet of het bij jullie ook zo lekker is dan zijn jullie vast naar het bos !! leuk hoor !!
    neeee ik was nogal dom en erg verslaafd met mijn amandelijd haha en mijn cross trainer staat in kamertje dat we "over" hebben staat de computer maar zitten we nooit meer omdat we laptop beneden hebben

mve en nog een lieve weegschaal of is hij weer boos zo in het weekeind ? lekker gewerkt gister

butterfly wouwwww idd nog jong kipje !! en acht die 30 voel je ook niks van !! en super gedaan met trakteren en gebak weggeven ! knap ook hoor !

elsie nog naar de kapper geweet ??? ik zeg foto !!!

kaatje was een oranje overgooiertje wel schattig ik heb foto ff kijken of ik tijd heb om te plaatsen
    en elin kon vast zwemmen in haar shirt haha leuk juist

hier lekker uit mogen slapen van man lekker tot 9 uur lisa was om 6.30 al wakker net als gister dus was ik ff blij mee
    vanmddag naar musicol van de kleine zeemeermin met vriendin en dan lekker wat eten ergens ! super zin in !

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Emma: Leuk naar een musical! Veel plezier!

De kids worden er niet heet of koud van dat ik het speelgoed heb weggedaan, monsters! :D

Woonkamer en keuken zijn weer netjes ga nu de gang en wc doen.

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Ook ik meld me weer, als ik nog welkom ben...

Ben weer helemaal van het goede pad geraakt. Na de bevalling woog ik 10 kilo minder als voor de zwangerschap, super natuurlijk, maar nu Myrthe 10 maand is zit het er allemaal weer aan. Ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan...

Baal er enorm van en er moet iets gebeuren! Dus ik trek de touwtjes weer aan door m'n calorieën inname weer bij te houden, menu's te plannen en hier mee te schrijven. Hopelijk kom ik daarmee weer snel onder de 100:).

Menuutje voor vandaag:
    O: Kwark met muesli
    T: - ivm laat ontbijt
    L: 2 bb met kaas, 2 bb met ham
    T: Appeltjes (2)
    A: Duits biefstuk met gebakken aardappels en sla.

Totaal 1267 kcal.

Ik geef de kleine meid nog steeds 2x bv, dus eigenlijk zou ik op 1500 moeten mikken of niet? Wat zijn jullie ideeën daarover?

Verder ben ik heel benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat! Heb jullie wel gemist.

Groetjes Femke

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi!!

@femke welkom terug!! hier zitten er ook nog steeds de kilo's aan, echt balen! maar de medicijnen die ik heb gebruikt deden ook geen goed, gelukkig nu mee gestopt en heb ik echt veel minder trek en vreetbuien.

vanmorgen gezellig mijn ouders op de koffie gehad, had even snel bij de supermarkt, stadje verderop is de winkel elke dag open, taart gehaald maar zelf niet genomen!! ben best trots op mezelf! en ook in totaal 25 minuten gefietst:) vanmiddag verjaardag, ga ook niet te veel eten.

menu:
    O: 2 boterhammen 1xham 1xappelstroop, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: 2 kopjes koffie flesje water halve banaan, 1 liga evergreen.
    L: 2 boterhammen 1xkaas 30+ 1xfilet american, glas optimel, kopje thee.
    T: thee, flesje water, appel.
    A: geen idee nog.
    T: thee, bakje magere kwark.

12. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal, ben ik weer! M'n monstertje stond al om 6u te blèren dus maar opgestaan, om 10u was ik klaar met koken en opruimen. We zijn om 12u naar het bos gegaan, Kids gespeeld in de speeltuin en langs het kinderboerderij geweest. Thuis gegeten, bezoek is een half uur geleden vertrokken en m'n schatjes liggen in dromenland helemaal bekaf!

Ik ben op de bank geploft met migraine!

@Lovely, ja we zijn idd naar het bos gegaan. Het afvallen gaat wonderbaarlijk goed, sinds donderdag 1.4kg afgevallen!

@Emma, ow haha ben bietje blond sorry. Altijd handig een extra kamertje. Have fun vanavond.

@Femke, welkom terug meis. Alles goed? Nog gefeliciteerd met je kleine. Zit je nog vaak in het vliegtuig ivm je werk?
    Toen ik bv gaf werd me aangeraden om op 1600kcal te zitten, succes meis en het gaat je lukken zoals voorheen.

@Elsie, fijn dat je iig af bent van de medicatie. Ik heb dinsdag eindelijk m'n eerste gesprek bij schrink, ben benieuwd. Veel plezier en knap van je dat je geen taart genomen hebt!

13. MamavEsmee

Elsie.. Wat goed dat je gewoon je fruit meeneemt als je elders thee gaat drinken. Doe ik ook altijd ;) Fijn dat het contact met de dieetiste nu wel goed is.

Kaatje.. Welkom! :D Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super fijn zeg.. Mooie uitnodigingsfoto van Elin zeg.. Wat een schatje!! Ferry ook voetbal gek? Erwin ook. Wou eerst met de buurman het blok inpakken met oranje zeilen. Hebben ze toch maar van af gezien.

Emma.. Nee, hoor. Niet van de koekjes gesnoept. En weggewaaid? haha.. Grapjas!! Had Esmee i.d. zelf geschminkt. Had een mooi schmink pallet gekocht. Echt leuk om te doen. Fijn dat de weegschaal lief is. Hier de weegschaal ook lief. Morgenvroeg zullen we het zien!! Vrijdag was het 72.5 ;)

Butterfly.. FIjn dat je je verjaardag gezellig bent doorgekomen. En wat lekkers hoort er dan bij! En de weegschaal heeft het je vergeven ;)

Moedertjuh.. Hoelang zijn jullie getrouwd? Hopenlijk kun je snel weer lekker kokkerellen! Klinkt als een gezellige dag.. Succes met je migraine :(

Lovely.. Oei. Was een latertje. Houd ik echt niet meer vol. Moet ook zeggen dat mijn vriendinnen niet echt van die stappers meer zijn. Voordat we kinderen hadden wel!:D

Femke... Welkom terug. Wat jammer dat de kilo's er allemaal weer aanzitten! Hoe is dat gekomen?

Hier een drukke maar nuttige dienst gehad. Helaas erg slecht geslapen. ( hooikoorts en kwakende kikkers , zitten aan een vijver) Net al even een uurtje getukt. Nu gedouched en fris op de bank.

Menu vandaag:

O: 1 koolhydraatarme boterham met pindakaas en een opscheplepel roerei met ham en tomaat. koffie
    T: gekookt eitje, flesje water en koffie
    L: 1 koolhydraatarme boterham met pindakaas & 1 cracker met brie & mok groene thee
    T: 2 flesjes water.
    A: 1 opscheplepel gebakken aardappels, sperziebonen,paprika & champignons gebakken. Zelfgemaakte kipsaté spiesjes en wat satésaus en uitjes. Als toetje aardbeien en een schijf meloen. Was erg lekker.

Net thee en wat walnootjes op.

Vrijdag gaf de weegschaal 72.5 aan. Ben benieuwd morgen, heb vanmorgen niet gewogen ivm werk.

14. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elsie: super dat je geen taart hebt genomen!

@moedertjuh: 6 uur, dat is op tijd. Bedankt voor de felicitatie. Ben idd nog wel op pad voor mijn werk, maar op het moment vooral in nederland, gelukkig. Kan de kleine meid nog niet zolang missen.:)

@MvE: jij nog steeds op gewicht, super! Hoe is het bij mij weer zover gekomen? Tja, te druk, te weinig opletten enz... allemaal smoesjes. Nu Myrthe steeds meer mee gaat eten wordt het belangrijk dat ik het goede voorbeeld geef, ik wil haar nl niet met hetzelfde probleem opzadelen later.

@hier: voor het eerst met Evy gelopen! Viel mee. Dinsdag weer, ik wil het volhouden en dan over 10 weken 5 kilometer hard kunnen lopen. Heb ook op de schaal gestaan, 103.8. Veel, maar het viel mij 10 kilo mee...

15. Moedertjuh

Moedertjuh Actief lid

31 mrt 2011
    346
    0
    16
    NULL
    NULL
    M'n klein is al sinds half vijf wakker, heb dr net maar een papfles gegeven. Het wordt steeds vroeger dat wakker worden pfff.

@MvE, we zijn bijna 7jr getrouwd. Ja nog ff geduld en dan kan ik weer losgaan in de keuken :). Het was een hele leuke dag, migraine is gelukkig gisteren alweer overgegaan voor het slapen gaan.
    Koolgydraatarm smaakt dat als de normale?

@Femke, geloof best dat je je kleine niet kan missen. Geniet er lekker van, en al begonnen met hapjes? Was je veel aangekomen tijdens de zw?

16. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@moedertjuh: jeej, half 5, dat hakt er wel in. Myrthe eet volop met ons mee, krijgt nog 2x bv en een klein flesje gekolfde melk smiddags.

Nou, het begint lekker deze afvalrace, 2 ons erbij vanochtend. Gisteravond nog geborreld bij mijn moeder, die gaat vandaag op vakantie. Daar zal het wel van komen.

Menuutje voor vandaag:
    O: kwark met muesli
    T: banaan
    L: 2 bb met kaas, 2 met ham.
    T: 2 kleine appels
    A: tomatensoep met 2 broodjes met kruidenboter

Moet nog even uitrekenen hoeveel dit bij elkaar is, maar zal in de goede richting zijn.
    Zo, nu stap ik op mijn fietsje naar het werk.

Fijne dag allemaal.

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

goeiemorgen!

gistermiddag en op de verjaardag wel een heel klein stukje taart gegeten:) ben nu 900 gram afgevallen sinds ik bij de dietist ben, nu ongesteld dus maar niet wegen haha.

straks even lekker sporten.

menu:
    O: 1 boterham met appelstroop, 2x beschuit met dun laagje gestampte muisjes, glas geperste sinaasappels, kopje thee.
    T: kopje koffie flesje water, kiwi.
    L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xkipfilet, glas optimel, kopje thee.
    T: kopje thee flesje water fruit.
    A: gebakken aardappels, worteltje&doperwten, biefstuk.
    T: kopje thee bakje optimel vla.

ohja vriend is vandaag jarig:D we vieren het zaterdag samen met sam, die is volgende week dinsdag jarig. vriend 30 en sam word 2:D

18. butterfly24

butterfly24 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.187
    51
    48
    begeleidster
    friesland
    Dag dames...

Even een snel bericht.
    Druk weekeinde gehad, maar wel super leuk.
    Zaterdag slaapdienst gehad, voetbal gekeken op het werk.
    Gisteravond naar het concert van Marco Borsato geweest :).

Vandaag gewoon weer maandag, en genoeg te doen.
    Er ligt een hoop wasgoed, vuile, maar ook schone die gevouwen moet worden. Er mkoet opgeruimd en gesopt worden.
    Zometeen eerst boodschappen met de meiden doen, Esmee is morgen jarig. Vanmiddag nog kwarktaarten maken.
    Dus ik ga meteen maar aan de slag ;).

@Femke, gezellig dat je er weer bent. Ook knap dat je weer het afvallen op gaat pakken.

@Elsie, super dat je al bijna een kilo kwijt bent...!!

Ik kom vandaag wel weer langs waaien :p.

19. Sproettie

Sproettie Bekend lid

5 jul 2010
    734
    275
    63
    Vrouw
    Fotograaf
    Noord-Brabant
    Hallo dames!
    Ik meld me hier vandaag voor het eerst.. ik wil ook graag mee praten :) Ik wil ook 10 kilo afvallen en ben sinds vorige week maandag begonnen! Ik doe het sonja bakker dieet.
    Ik heb me vanmorgen gewogen en er is al 1,5 kilo af! yes :)

20. MamavEsmee

Femke.. Denk dat je je eetpatroon echt moet omgooien nu. Wat voor kwark eet je en hoeveel muesli. Goed dat je lekker gaat hardlopen.

Moedertjuh.. Ik vind het brood wel lekker, smaakt als grof volkoren ( at ik altijd al) En het vult goed. Wow half 5 is wel heeel vroeg!! Bij de avondmaaltijd mag ik wat koolhdraten ( aardappel/rijst etc) en fruit na. Dat is het " koolhydraten uurtje" lees op weegclub maar eens bij het klupje "gokken"

Sproettie.. Welkom! 1,5 kg is een mooi resultaat!

Butterfly.. I.d. een druk weekend, maar klinkt erg gezellig. Succes met je huishouddagje!

Hier al een drukke ochtend achter de rug.

Gisteren de bedden al verschoont en wat wasjes gedraaid.

Vanmorgen zowel boven als beneden alles gesopt, gezogen en gedweild. De was hangt te drogen.

Straks even verse groenten en fruit halen.

Oja.. Weegschaal - 500 gram sinds zaterdagochtend :D

72.0 vanmorgen!! Joehoe..

Menu:

O; 1 koolhydraatarme boterham met pindakaas en een gekookt eitje en koffie
    T: koffie, flesje water & een cracker met leverworst.
    L: 2 eieren met roerbakgroenten en spekjes.
    T: stuk komkommer
    A: Gekookte aardappels, verse worst & bloemkool

Deel Deze Pagina