Goedemorgen, @MvE: Ah, OK. Ik dacht dat je iets in mijn menu had gezien dat beter kon. De knop is idd weer om. Gefeliciteerd met je zusje! @butterfly: Gered met de studie? @hier: Weegschaal superlief, zoals als altijd in het begin. 500 grm eraf. Menuutje voor vandaag: O: Kwark met muesli T: Banaan L: 3 bb met kaas en kip T: 2 appeltjes A: Nasi met klein beetje sate en omelet Weer op de fiets naar het werk. Zo even Myrthe voeden en dan ben ik dŕ klaar voor. Fijne dag allemaal.
goeiemorgen! @mamavesmee gefeliciteerd met je zusje! leuk hoor! de menu's zijn goed vol te houden gelukkig. @femke werkze!! wij gaan weer lekker zwemmen van 9.00 tot 9.30 dan nog eventjes vrijzwemmen en dan wat drinken en weer naar huis. vanmiddag nog even naar de winkel, nog even wat dingen halen voor zaterdag dan vieren we de verjaardagen van vriend en sam
Femke.. dat motiveerd wel goed, een lieve weegschaal! Werkse vandaag! Elsie.. Leuk weekend voor de boeg! Veel plezier met zwemmen. Butterfly.. Nog gelukt met de studie? ***** Hier was de weegschaal lief.. 71.6 Had in de planning om vanavond eindelijk weer te gaan hardlopen. Had maandag gewild maar moest toen onverwachts werken. Gisteren mijn knie verdraaid. Voelt nog steeds gevoelig en pijn met lopen. Dus rustig aan doen vandaag! Menu: O: 1 kha boterham met pindakaas en koffie T: flesje water, reepje kaas en koffie'. L: kha boterham met pindakaas & 2 gekookte eitjes T: schaaltje rauwkost salade. A: 2 pannekoeken met kaas & 1 met spek en groenten. Ga zo met Esmee naar een voorstelling ( met school) leuk!!
@mamavesmee oh balen van je knie! hopelijk gaat het met rust over. lekker gezwommen! sam was daarna bekaf dus thuis lekker naar bed, die zal nog wel ff slapen. menu: O: 1 boterham met appelstroop, 2 beschuiten met dun laagje gestampte muisjes, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie, flesje water, appel. L: 2 boterhammen 1xkaas 30+ 1xham, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee, flesje water, fruit. A: gebakken aardappels, sla, vlees. T: kopje thee bakje optimel vla.
mve van harte met je zus ! was super weer tante worden ! mijn zus ik 16 weken zwanger .. zo leuk ! hier niet gesport vanmorgen geholpen op school van tim met de sportdag en dat was sport genoeg 6 kids in de gaten houden is druk genoeg haha nu twee kids om te spelen over de vloer gezellig voor tim vanavond lekker voetbal kijken ! hoop zo dat we winnen .... en dan neem ik lekker een glas rose maar vrees dat ik in slaap zal vallen haha mijn meissie was vanmorgen va 4.30 aan het rommelen
@emma ook leuk helpen op school met de sportdag van je zoon. @mamavesmee hoe was de voorstelling? hier vanmiddag even naar de winkels geweest, alvast pakjes drinken ingeslagen voor zaterdag voor de kinderen en moest nog wat andere dingen hebben dus even met sam op stap sam is de laatste dagen er aan het testen en heeft ook driftbuien, zal de leeftijd wel zijn, want het volgende moment is ie weer lief aan het spelen.
@Elsie: Ik ben 2 en ik zeg nee... @MvE: Balen van je knie, hoe ging het lopen? @Emma: 4.30! Jeej dat is heel erg vroeg. Geniet van het voetbal. @Hier: Moe... Drukke dag op het werk en daarna een beetje hectisch thuis. Maar goed, Myrthe ligt in bed, dus ik kan lekker op de bank. Weet nog niet of ik voetbal ga kijken, heb er niet zo'n zin in. Ik denk dat ik even lekker in bad ga. Had vandaag wel veel honger, niets gesnaaid, maar dat koste wel moeite.
@femke precies bijna 2 jaar dus hij denkt begin alvast haha! thuis vind ik het niet zo erg als ie zo'n driftbui heeft, maar op straat of in de winkel.... altijd mensen die zich ermee bemoeien.
elsie ... ik ben twee en ik zeg nee ... pfff tim was er wat later mee maar zwaar vermoeiende periode !! femke goed dat je niks hebt gesnaaid !! en lekker hoor even in bad daar bekom je wel van ff mijn ek mopje showen !! Bekijk bijlage 252717 ok ... moet wel weer 10 kilo afvallen maar hier heb ik het voor gedaan he !!!
@elsie: genant lijkt me dat. Naar die periode kijk ik ook niet echt uit. @emma: wat een mooi meisje! Hoe oud is ze?
@femke leuk is het niet idd, maarja hoort erbij. ik negeer het meestal gewoon, alleen andere mensen om je heen zijn dan altijd van aaah ben je moe aaah mag je van mama niet dit of dat.... daar kan ik echt niet tegen grrr
Goedemorgen, @ Elsie: Ja dat is helemaal irritant, als andere mensen zich met de opvoeding gaan bemoeien. @Hier: Myrthe was om 2.15 en 6.45, pff. Kan erg slecht tegen gebroken nachten dus ben nu geradbraakt. Ga vandaag op pad voor de zaak naar het westen van het land, dus ik hoop op een rustige ochtendspits. Gisteravond nog zo'n honger (was echt gammel), toch om 22.00 nog een plakje ontbijtkoek genomen, kwam daarmee op 1262 gister. Het kon blijkbaar, want vanochtend gaf de weegschaal -600 aan, 102,7! Moet oppassen dat het niet te hard gaat, dat is niet goed voor de bv en Myrthe. Menuutje vandaag: O: Kwark met muesli T: Banaan L: 3 BB met kip en kaas T: 2 appeltjes A: Duitse biefstuk, gebakken aardappels en champignons. Samen komt dit op 1215. Vanavond les 3 met Evy Fijne dag allemaal
goeiemorgen! @femke oei gebroken nachten dat is idd zwaar en zeker als je moet werken! hier was het 6 uur vanmorgen, lekker op tijd dus wel nog samen tot 7 uur in bed blijven liggen. menu vandaag: O: 1 boterham met appelstroop, 2 plakjes ontbijtkoek, glas geperste sinaasappels, kopje thee. T: kopje koffie flesje water fruit. L: 2 boterhammen 1xkaas30+ 1xkalkoenfilet, glas optimel, kopje thee. T: kopje thee flesje water fruit. A: geen idee nog. T: kopje thee bakje kwark.
Elsie.. Net menu. Poeh, 6.00 is wel vroeg. Zou dan ook minimaal nog wel een uurtje willen dommelen. Mensen kunnen je dan het idee geven dat je een slechte moeder bent he? Jij weet wat goed is voor Sam. En hem negeren in zulk soort situaties is denk ik het beste. Femke.. Net menu! En gammel zijn is ook niet de bedoeling. Ik zou ipv ontbijtkoek extrta fruit of zuivel nemen. Emma.. Wow wat een mooie kijkers! Wat zul je trots zijn.. *** Vanmorgen voor overleg naar het werk. Vanavond weer. Het is vandaag niet anders. Weegschaal 71.6 zelfde als gisteren. Doe ik het voor. Menu vandaag: O: 1 kha boterham met pindakaas en een gekookt ei. T: 2 plakjes chorizo, reepjes paprika & komkommer L: 1 boterham met pindakaas en een cracker brie T: ? weet ik nog niet. Ligt er aan of ik zin heb in wat A: gebakken kriel in de schil, rundersteak & peultjes/worteltjes. Toetje Yoghurt met banaan & aardbei. Het is op deze manier erg goed vol te houden.
@mamavesmee 2x werkoverleg das wel veel! het is gewoon erg irritant als mensen je gaan vertellen hoe ik met mijn kind om moet gaan, maargoed ik adem dan maar diep in en zeg maar niks haha sam is nu even bij mijn schoonmoeder, ik ga voor sam&vriend zijn verjaardag cakejes maken en met sam erbij is dan niet handig want die wil ze dan opeten haha. dus de eerste zitten nu in de oven
MVE, wat leuk voor je zus. Gefeliciteerd ! Emma, wat een schatje, en wat zit ze al vlot op haar knietjes ! doet Elin nu pas twee weken Butterfly, balen zeg van die kilo Nou nieuwe baan gaat natuurlijk niet vanzelf. Gister bevestiging gehad dat ik over twee weken kan beginnen,dus naar mijn werkgever gestapt om ontslag in te dienen. Zou gister uit het werk contract gaan tekenen bij Zeeman. Kom ik daar zegt ze. ja je komt niet aan je uren ( 21.5 ipv 24 ) en moet nu dus de dinsdagochtend er bij gaan pakken om aan mijn uren te komen. Moet ik dus nog meer op mijn souders leunen qua opvang Enige voordeel is dat ik dan de hele week nog om 08.30 daar al hoef te zijn,als ik maar zorg dat ik er even voor 09.00 uur ben.Betekend dus dat ik Levi de hele week zelf naar school kan brengen vanaf september. Hoeven mijn souders hier dus alleen een uurtje voor Elin te komen en niet heen en weer te fietsen in de ochtend ( alleen nog in de middag ). Kreeg vandaag op het werk te horen dat het ook gelijk mijn laatste dag was. Ga maandag dus nog even koek brengen en dan heb ik een weekje vrij voor ik bij Zeeman begin
@Elsie: Zijn de cakejes gelukt? @MvE: Dat is een goede tip, iets van yoghurt met aardbeitjes. Ben jij een koolhydraat arm dieet aan het doen? @kaatje: Niet fijn om nog meer op souders te leunen. Is het de bedoeling dat zij voor langer tijd oppassen of gaan ze uiteindelijk wel weer naar het kdv? @Hier: Myrthe is alweer 10 maand vandaag Jeej wat gaat de tijd snel. Vandaag mijn menu goed vol kunnen houden. Zo even voeden en dan op naar les 3 Heb er gewoon zin in.
Ja gaat hard he ! Elin is over 5 dagen al weer 11 maanden. nee is de bedoeling dat ze blijven oppassen. Geen geld voor het kdv dus die optie is er voor nu gewoon niet. Als Elin straks twee is gaat ze sowieso twee dagdelen naar de psz dus dat scheelt dan ook weer twee oppasmomentjes.
hey meiden ff snel vanavond moeten overwerken .. collega van me haar dochter kreeg de uitslag van haar examen en ze vreesde een beetje voor de uitslag dus heb ik gewerkt en helaas was ze nog gezakt ook .. zo sneu.. maar gelukkig was ze dus thuis en dus ben ik ook nog maar een uurtje thuis .. en moe ! morgen weer werken en kids naar opa en oma brengen en halen dus druk dagje ik ga lekker naar bed heb ook honger ... ik had pasta genomen maar was meer gehakt dan pasta en das niet zo gezond ! helft laten liggen bedankt voor de lieve opmerkingen over lisa ! ze is ook echt een scheetje maar wel een druk en bezig meissie .. tim was zoooo lekker lui altijd en zij .. poeh daar gaan we nog wat mee af zien ! ze is bijna 9 mnd maar kruipt al meer dan een maand .. wil staan ... en is veel te veel aan het babbelen hihi zo ik duik mijn nestje in ! tot morgen meiden !